شبکه های اجتماعی

مایکروسافت ممکن است برنامه Surface Duo Insider جدیدی را برای کاربران اندروید بتا معرفی کند

مایکروسافت برنامه های خودی را برای پلتفرم های متعدد از جمله — ویندوز، آفیس، ایکس باکس و اسکایپ. غول فناوری مستقر در ردموند به کاربرانی که در این برنامه‌های خودی ثبت‌نام می‌کنند، اجازه دسترسی به نسخه‌های بتا نرم‌افزار را می‌دهد. در عوض، این شرکت از این کاربران می‌خواهد که بازخوردی ارائه دهند که می‌تواند به بهبود محصولاتش کمک کند. از جمله این برنامه ها، برنامه Windows Insider بزرگترین شرکتی است که بیش از 10 میلیون شرکت کننده دارد. مایکروسافت همچنین چندین به روز رسانی بزرگ را برای ویندوز در چند سال گذشته از طریق ویندوز ارائه کرده است برنامه خودی. با این حال، مایکروسافت Surface Duo گوشی های هوشمند تاشو که کار می کنند اندروید برنامه خودی جداگانه ای ندارید. این ممکن است به زودی به عنوان ارجاع به یک ” تغییر کندبرنامه Surface Insiderگزارش شده است که در آخرین به‌روزرسانی اندروید برای دستگاه Surface Duo مشاهده شده است.

این شرکت اخیراً به‌روزرسانی Android 12L را برای دستگاه‌های Surface Duo خود عرضه کرده است که زبان طراحی فلوئنت مایکروسافت را نیز به سیستم‌عامل اندروید معرفی کرده است. این به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل اندروید را با رابط موجود در ویندوز 11 هماهنگ‌تر کرده است.

برنامه Surface Insider: چگونه کشف شد
طبق گزارشی که توسط WindowsCentral منتشر شده است، یکی از کاربران توییتر به نام گوستاو مونس توییتی را با اسکرین شات به اشتراک گذاشته است که ارجاعات «برنامه سرفیس اینسایدر» را که در آخرین به‌روزرسانی اندروید سرفیس دو مشاهده شده، آشکار می‌کند.
این اسکرین شات منابع متعددی را نشان می دهد که نشان می دهد مایکروسافت برنامه خودی را توسعه داده است که منحصراً برای دستگاه های Surface Duo طراحی شده است. به عنوان مثال، صفحه‌ای به برنامه تنظیمات اضافه شده است که به کاربران امکان می‌دهد وقتی به طور کامل عملیاتی شد، بین «حلقه‌های» پیش‌نمایش مختلف یکی را انتخاب کنند. مایکروسافت همچنین به کاربرانی که بخشی از برنامه‌های Windows و Xbox Insider هستند اجازه می‌دهد همین کار را انجام دهند.

این گزارش اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد این ویژگی به «پرچم‌های ویژگی» نیز مرتبط است که مشابه آزمایش A/B مایکروسافت در ویندوز است. این شرکت می تواند ویژگی های بتا را از راه دور یا به صورت محلی با این “پرچم های ویژگی” روشن یا خاموش کند.

همچنین بخوانید

گوگل مایکروسافت از انرژی های تجدیدپذیر در مراکز داده استفاده می کند
مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 5 مدل سرفیس پرو 9 اکنون برای خرید در هند در دسترس است مشخصات قیمت و بیشتر

برنامه Surface Insider: اهمیت
برنامه Surface Insider به مایکروسافت کمک می‌کند تا نسخه‌های پیش‌نمایش اندروید از جمله ویژگی‌ها و عملکردهای بتا را قبل از انتشار رسمی منتشر کند. مارک های دیگر مانند سامسونگ و وان پلاس همچنین به کاربران خود اجازه دهید همین کار را انجام دهند. برنامه اینسایدر به کاربران علاقه مند این امکان را می دهد که خیلی زودتر به آخرین نسخه اندروید در Surface Duo دسترسی داشته باشند.

طبق این گزارش، این ویژگی فقط برای مهندسین طراحی شده است تا به صورت داخلی از آن استفاده کنند. با این حال، مایکروسافت مدتی است که قصد دارد یک برنامه عمومی Surface Duo اینسایدر را معرفی کند

جدا از این، این شرکت همچنین در حال کار بر روی چندین ویژگی آتی از جمله حالت جدید Continuum مبتنی بر ابر، امکان یادداشت برداری با قلم سرفیس در صفحه قفل و حالت یک دستی است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا