شبکه های اجتماعی

پست های پیشنهادی در فید صفحه اصلی

اینستاگرام راهی جدید برای حفظ شما در اسکرول پیدا کرده است – ویژگی پست‌های پیشنهادی!

اکنون وقتی به پایان محتوای «جدید» در فید خود برسید، پست‌هایی را از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید مشاهده خواهید کرد، درست مانند صفحه کاوش.

آیا برای یادگیری در مورد این به روز رسانی آماده هستید؟

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ویژگی جدید پست های پیشنهادی اینستاگرام بدانید.

تا به حال، تنها مکانی برای کشف محتوای «جدید» در اینستاگرام، صفحه جستجو و کاوش بود – اما اکنون با راه‌اندازی پست‌های پیشنهادی تغییر کرده است.

قبل از به‌روزرسانی، وقتی به پایان محتوای جدید در فید اینستاگرام خود می‌رسید، با پیام «همه گرفتار هستید» مواجه می‌شوید.

اینستاگرام ابتدا در سال 2018 اعلان “You’re All Caught Up” را به عنوان راهی برای کمک به کاربران برای پیگیری پست های دیده شده خود و همچنین برای جلوگیری از استفاده بیش از حد از برنامه راه اندازی کرد.

اما با راه اندازی پست های پیشنهادی، فید اینستاگرام شما عملاً بی پایان است. شما می توانید پیمایش و پیمایش به لذت قلب خود را!

در حالی که برخی از کاربران از این ویژگی جدید استقبال کرده‌اند، انتقاداتی وجود دارد که می‌تواند منجر به صرف زمان بیشتر کاربران در اینستاگرام شود که می‌تواند بر سلامت روان تأثیر منفی بگذارد.

مدیر محصول اینستاگرام، رابی استین، در واقع در مصاحبه ای با TechCrunch به این نگرانی ها اشاره کرد و گفت: «هدف ما این است که مشخص کنیم چه زمانی همه شما گرفتار شده اید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید بهترین استفاده را از زمان خود داشته باشید. ما می‌بینیم که مردم پس از اطلاع از فیدهایشان به دنبال پست‌های بیشتری هستند که به آنها علاقه دارند، بنابراین ما می‌خواستیم از آن درس بگیریم و برای کسانی که این کار را می‌کنند، کمی عمیق‌تر برویم.»

نحوه انتخاب پست های پیشنهادی اینستاگرام

یکی از بزرگترین سوالات در مورد پست های پیشنهادی نحوه انتخاب آنهاست.

آیا این صرفاً یک پسوند محتوایی است که در صفحه کاوش پیدا می کنید؟ یا الگوریتم دیگری در راه است؟

خوب، طبق گفته اینستاگرام، این پیشنهادات «بر اساس پست‌هایی از حساب‌هایی مانند آن‌هایی که دنبال می‌کنید و پست‌هایی شبیه به آن‌هایی که دوست دارید یا ذخیره می‌کنید» است.

بنابراین اساسا، پاسخ… نامشخص است! همانطور که ممکن است بدانید، الگوریتم اینستاگرام تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله رابطه شما با فالوورهایتان، انواع محتوایی که بیشتر با آن درگیر می شوید و موارد دیگر، تحت تأثیر قرار می گیرد.

بنابراین آنچه در صفحه کاوش به شما ارائه می شود اساساً ترکیبی از همه رفتارهای اینستاگرام شما است.

سخت است بگوییم که آیا بخش پست‌های پیشنهادی جدید فید شما تحت تأثیر همه این رفتارها قرار می‌گیرد یا اینکه بیشتر یک نسخه جفت شده از الگوریتم اینستاگرام است.

در هر صورت، شما بر روی پست های پیشنهادی که می بینید کنترل دارید.

همانند صفحه کاوش، اگر به محتوایی برخورد کردید که به آن علاقه ندارید، می‌توانید روی دکمه بیضی در گوشه سمت راست بالای آن پست ضربه بزنید و سپس روی «علاقه‌مند نیستم» ضربه بزنید.

پاسخ شما در پیشنهادات بعدی در فید شما منعکس خواهد شد.

نظر شما در مورد ویژگی جدید پست های پیشنهادی چیست؟ آیا از اضافه شدن راضی هستید یا ترجیح می دهید از صفحه کاوش برای کشف محتوای جدید استفاده کنید؟

در نظرات به ما اطلاع دهید!

دوست دارید از آخرین روندها و ویژگی های منتشر شده مطلع باشید؟ اشتراک در بعدخبرنامه ایمیل برای همه آخرین اخبار اینستاگرام، نکات و موارد دیگر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا