شبکه های اجتماعی

رئیس می گوید 100 استارت آپ در ISRO برای کار در حوزه های فناوری فضایی ثبت نام کردند

رئیس سازمان تحقیقات فضایی هند (ISROS. Somanath گفت که حدود 100 استارت آپ در آژانس فضایی ثبت نام کرده اند و در حوزه های مختلف همکاری نزدیک دارند.

سخنرانی در جلسه عمومی در نشست فنی بنگالورو در سال 2022 در مورد “تحقیق و توسعه هند: نوآوری برای تاثیر جهانی”، او گفت که ISRO تفاهم نامه هایی را با شرکت هایی برای همکاری نزدیک امضا کرده است که شامل دست نگه داشتن در فناوری فضایی و فرآیندهای ساختمانی از ابتدا تا انتها می شود.

سومانات گفت که تعداد قابل توجهی از شرکت‌ها پتانسیل تبدیل شدن به بازیگران بزرگ در بخش فضایی را دارند و ISRO نقش تسهیل‌کننده و کمک‌کننده در ساخت فناوری‌ها را ایفا می‌کند و افزود که از 100 استارت‌آپ حداقل 10 مورد از آنها روی توسعه ماهواره‌ها و ماهواره‌ها کار می‌کنند. موشک.

همچنین بخوانید

ISRO ظرفیت حمل موشک LVM3 را 450 کیلوگرم افزایش می دهد
ISRO برای انتقال فعالیت های عملیاتی به NSIL با هدف تمرکز بر RampampD

وی همچنین اعلام کرد که ماموریت چاندرایان 3 تا چند ماه دیگر در مدار قرار خواهد گرفت و افزود که ISRO از نزدیک در حال همکاری با ناسا در حوزه فناوری فضایی وی گفت رایانه ای که در این موشک استفاده شده است ساخت هند است.

او در ارائه سریع خود گفت که گردشگری فضایی در جهان رشد کرده است و استارتاپ‌ها به برنامه‌های کاربردی مختلفی که بر فعالیت‌های روزانه تأثیر می‌گذارند علاقه نشان می‌دهند.

رئیس ISRO گفت: این آژانس نقش مهمی در پروژه های شهر هوشمند و فرآیندهای تولید هوشمند دارد.

وی گفت: برخی از زمینه‌هایی که ISRO روی آن‌ها کار می‌کند شامل بازگرداندن فناوری ماهواره‌ای، پیشرانه‌های مورد استفاده در موتورسازی که با موفقیت آزمایش شده‌اند، پیشرانه سبز و هیبریدی، پیشرانه هسته‌ای، پرتاب موشک‌های کوچک با استفاده از فناوری‌های افزودنی، انرژی سیستم های ذخیره سازی، مواد کاربردی، فناوری فیبر کربن، دستگاه های الکترونیکی، روباتیک، فناوری های پهپاد، کوانتومی فناوری مورد استفاده در رمزگذاری و فناوری های مخرب.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا