شبکه های اجتماعی

برای استفاده از فناوری ابری 3DEXPERIENCE Works Dassault Systemes، متاگو کنید

شرکت نرم افزاری اروپایی داسو سیستمز روز چهارشنبه اعلام کرد که شرکت معماری فلزی مدولار مبتنی بر پایداری هند متادیزه کردن، از آن استفاده خواهد کرد3DEXPERIENCE کار می کندبرای تسهیل همکاری‌های چندمنظوره، چندمکانی، چند ذینفع با به‌روزرسانی‌های هم‌زمان در فضای امن ابر محیط.

این شرکت گفت که بیش از 220 پروژه با استفاده از این مجموعه راه حل ها با موفقیت آغاز شده است.

کاربردهای طراحی و مهندسی 3DEXPERIENCE Works به Metaguise کمک کرده است تا زمان عرضه به بازار را تا 35 درصد کاهش دهد، خطاهای طراحی خود را تا 80 درصد کاهش دهد و کارایی پروژه را تا 90 درصد بهبود بخشد.

Anuj Raheja، بنیانگذار و مدیر عامل، Metaguise در بیانیه ای گفت: “Dassault Systemes راه حل های قدرتمند و نوآورانه ای را ارائه می دهد که به ما امکان می دهد راه های پایداری برای تغییر موسسات معاصر توسعه دهیم.”

علاوه بر این، این شرکت گفت که پلت فرم 3DEXPERIENCE به تقویت رویکرد Metaguise در معماری نما کمک می کند، جایی که شبیه سازی و فناوری ابری برای ارزیابی عوامل مختلف مانند عناصر هواشناسی، بارهای باد و بارهای ساکن به کار گرفته می شوند.

Deepak NG، مدیر عامل هند، Dassault Systemes در بیانیه‌ای گفت: «با فناوری Dassault Systemes، Metaguise می‌تواند بر آگاهی مادی همراه با نتایج تأثیر محور از طریق شبیه‌سازی و فناوری ابر در یک اکوسیستم فن‌آوری به سرعت در حال تکامل تمرکز کند».

وی افزود: “پلتفرم 3DEXPERIENCE همکاری بین تیم های طراحی و مهندسی را تسهیل می کند و یک داشبورد واحد را برای هماهنگی ذینفعان فراهم می کند که منجر به یک منبع حقیقت می شود. این به کاهش هزینه، نمونه های اولیه کمتر، تحویل به موقع و تصمیم گیری سریعتر کمک می کند.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا