شبکه های اجتماعی

مشاهده استوری های اینستاگرام کاهش یافته است – در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است

Rate this post

آیا اخیراً متوجه کاهش بازدیدهای استوری اینستاگرام خود شده اید؟

شما تنها نیستید – در هفته‌های اخیر، بازدیدهای استوری اینستاگرام برای تعداد زیادی حساب به طور چشمگیری کاهش یافته است.

اما قبل از اینکه وحشت کنید: این در واقع می تواند چیز خوبی باشد!

در اینجا دلیل کاهش بازدیدها، به علاوه 6 کاری است که می توانید در حال حاضر انجام دهید تا بازدیدهای بیشتری از استوری اینستاگرام داشته باشید:

چرا بازدیدهای استوری اینستاگرام شما به طور ناگهانی کاهش یافته است؟

اگر به افرادی که استوری‌های شما را تماشا می‌کنند نگاهی بیندازید، ممکن است متوجه شده باشید که حساب‌های زیادی در حال تماشای استوری‌های شما هستند که یا شما را دنبال نمی‌کنند یا اتفاقاً همه در روسیه قرار دارند.

در اوایل سال جاری، اینستاگرام تأیید کرد که از هجوم بازدیدهای جعلی در استوری های اینستاگرام مطلع است.

دلیل این امر این بود که مردم به خدمات ربات های شخص ثالث پرداخت می کردند تا میلیون ها داستان را از طرف آنها “مشاهده” کنند تا در معرض دید خود قرار بگیرند و دنبال کنندگان خود را افزایش دهند.

در آگوست 2019، اینستاگرام به TechCrunch تأیید کرد که آنها در حال تلاش برای سرکوب این فعالیت جدید ربات هستند و «همچنین گفت که در ماه‌های آینده، اقدامات جدیدی را برای کاهش چنین فعالیت‌هایی – به‌ویژه از Stories» معرفی خواهد کرد.

سه ماه بعد سریع به جلو بروید، و به نظر می رسد که سرکوب اینستاگرام برای بازدید از استوری های جعلی بالاخره فرا رسیده است، و بسیاری از حساب ها شاهد کاهش چشمگیر بازدیدهای استوری های خود هستند.

در حالی که این می تواند ضربه کوتاه مدتی به معیارهای برند شما (و شاید عزت نفس شما نیز باشد)، این یک حرکت عالی برای بلندمدت است. چرا؟ زیرا نماهای جعلی ربات هیچ ارزشی برای کسب و کار شما ندارد.

در واقع، عدم مشارکت واقعی از این دیدگاه ها حتی می تواند یک منفی تاثیر بر رتبه الگوریتم اینستاگرام شما

بنابراین در حالی که کاهش تعداد شما ممکن است ناامید کننده باشد، فرصتی عالی برای استفاده از مخاطبان جدید و واقعی خود و افزایش تعامل خود است.

آیا می خواهید بازدیدهای واقعی بیشتری در استوری اینستاگرام داشته باشید؟ در اینجا 6 نکته برتر ما آمده است:

نحوه افزایش بازدید استوری اینستاگرام شماره 1: تجزیه و تحلیل خود را مرور کنید

اگر ندانید نمی توانید رشد کنید!

رشد اینستاگرام با درک تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما شروع می شود و برای استوری ها تفاوتی ندارد.

از آنجایی که عوامل زیادی می‌توانند بر موفقیت روزانه شما تأثیر بگذارند، آزمایش انواع مختلف محتوا و ویژگی‌های استوری اینستاگرام می‌تواند به شما در شناسایی روندها، نظارت بر «برنده‌ها» کمک کند و به شما کمک کند یک استراتژی دقیق استوری اینستاگرام ایجاد کنید که واقعاً با مخاطبان شما طنین‌انداز شود. .

بنابراین اول از همه: تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام خود را بررسی کنید برای اینکه ببینید آیا متوجه کاهش کلی در برداشت یا دسترسی (معروف به نظرات شما!) شده اید یا خیر.

سپس، داستان‌های خود را بر اساس نمایش‌ها رتبه‌بندی کنید تا داستان‌های بالا و پایین خود را ببینید.

(اگر از تجزیه و تحلیل داستان ها در برنامه اینستاگرام استفاده می کنید، نمی توانید مانند پست های فید معمولی استوری های خود را بر اساس دسترسی رتبه بندی کنید، بنابراین باید این کار را به صورت دستی انجام دهید).

آیا متوجه هیچ روندی می شوید؟ به دنبال مواردی مانند نوع محتوا (سبک زندگی، محصول، UGC و غیره)، سبک ویرایش یا روزهای هفته باشید. همچنین می‌توانید این پست وبلاگ را بررسی کنید تا به معیارهایی که باید به طور منظم دنبال کنید عمیق‌تر شوید.

وقتی درک قوی از محتوایی که بهترین عملکرد را دارد دارید، می‌توانید این کار را دو چندان کنید و در عین حال انواع محتوایی را که عملکرد خوبی ندارند کاهش دهید. به شما کمک می کند تا بازدیدهای بیشتری داشته باشید و فالوورهای خود را راضی نگه دارید!

اینستاگرام تجزیه و تحلیل استوری های شما را فقط به مدت 2 هفته در برنامه نگه می دارد، بنابراین استفاده از یک پلت فرم تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند Later می تواند مفید باشد تا به شما کمک کند تمام داده های خود را پیگیری کنید و روندهای طولانی مدت را متوجه شوید.

با استفاده از Later’s می توانید 3 ماه تجزیه و تحلیل دریافت کنید تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام ویژگی، در همه موجود است طرح های پرداخت شده:

نحوه افزایش بازدید از استوری اینستاگرام شماره 2: هشتگ ها و مکان های مرتبط را اضافه کنید

وقتی صحبت از افزایش دسترسی ارگانیک شما در اینستاگرام به میان می‌آید، هشتگ‌ها و برچسب‌های موقعیت مکانی یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار هستند!

و استوری های اینستاگرام فضای اختصاصی خود را در بالای صفحه دریافت می کنند هشتگ یا صفحه نتیجه جستجوی مکان – بنابراین اگر هنوز هشتگ را به استوری های خود اضافه نمی کنید، اکنون زمان شروع است.

افزودن یک مکان می‌تواند به شما در افزایش بازدیدها کمک کند، زیرا وقتی افراد مکان‌ها را جستجو می‌کنند، می‌توانند در داستان‌های پیوست شده به آن مکان نیز پیمایش کنند! این به ویژه اگر محتوای مرتبط با سفر یا غذا دارید، جایی که مردم می‌خواهند قبل از رسیدن، مکان خود را در اینستاگرام بررسی کنند، خوب کار می‌کند.

می توانید به هر استوری اینستاگرام 10 هشتگ اضافه کنید، از جمله 1 برچسب هشتگ قابل کلیک – و همیشه باید باشد. مربوط به محتوا و مخاطبان هدف شما.

برای بهینه سازی هشتگ های استوری خود، موضوع داستان خود، آنچه که مخاطبان هدف شما احتمالاً جستجو می کنند و حجم پست های هر هشتگ را در نظر بگیرید.

از استفاده از هشتگ های فوق العاده محبوب با بیش از یک میلیون پست خودداری کنید، زیرا استوری های شما به سرعت توسط محتوای ورودی مدفون می شوند – به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض شما.

در عوض، هشتگ هایی با پست های بین 10 تا 50 هزار انتخاب کنید. این باید نشان دهد که فعالیتی در اطراف هشتگ وجود دارد، اما نه آنقدر که فوراً محتوای شما را از بین ببرد.

و اگر نگران این هستید که چگونه هشتگ‌ها بر زیبایی‌شناسی به‌دقت طراحی‌شده تأثیر می‌گذارند، نترسید! چند هک هشتگ وجود دارد تا آنها را به طور یکپارچه با پست شما منطبق کند یا کاملاً پنهان شود!

به عنوان مثال، می‌توانید هشتگ‌های مبتنی بر متن خود را کوچک‌تر کنید (فقط متن را «نیشگون» کنید) و آنها را زیر یک GIF یا برچسب پنهان کنید.

نکته طراحی: متن هشتگ خود را خیلی کوچک نکنید – اگر ناخوانا شود، اینستاگرام آن را دریافت نخواهد کرد و بعید است که پست شما در هر جستجوی هشتگ ظاهر شود.

حتی می توانید هشتگ های متنی خود را در پس زمینه استوری های اینستاگرام خود ترکیب کنید! فقط ابزار انتخاب رنگ را از گزینه متن انتخاب کنید و رنگی را انتخاب کنید که کاملاً با پس زمینه استوری اینستاگرام شما مطابقت داشته باشد.

اگر پس‌زمینه یک رنگ ثابت باشد، این کار به‌خوبی کار می‌کند، مثلاً اگر از قالب استوری اینستاگرام استفاده می‌کنید.

تنها با دو ضربه، هشتگ‌های شما با پس‌زمینه ترکیب می‌شوند – اما همچنان 100% قابل جستجو هستند!

به دنبال ارتقای استراتژی هشتگ اینستاگرام خود هستید؟ ما را بررسی کنید راهنمای نهایی هشتگ های اینستاگرام در سال 2019.

افزایش بازدید از استوری اینستاگرام نکته شماره 3: استوری های اینستاگرام را به طور مداوم ارسال کنید

ممکن است یک نکته بسیار ابتدایی به نظر برسد، اما پست کردن مداوم می تواند یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام شما باشد.

هر چه استوری های اینستاگرام را به طور مداوم ارسال کنید، شانس بیشتری برای دستیابی به مخاطبان خود دارید، زیرا آنها در طول روز از فید استوری های خود استفاده می کنند.

مانند هر داستان جدید، شما در صدر فیدهای فالوورهای خود قرار می گیرید – ایجاد یک اثر گلوله برفی مثبت برای قرار گرفتن در معرض محتوای شما.

خبر خوب این است که اکنون پست کردن مداوم، حتی با حواس‌پرتی‌های روزانه، آسان‌تر از همیشه است.

دلیلش این است که با Later، می‌توانید تمام استوری‌های اینستاگرام خود را برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنید پیشرفت.

وقتی زمان ارسال است، تمام محتواها و پیوندهای از پیش آماده شده شما آماده هستند و در برنامه Later منتظر شما هستند، بنابراین می توانید پیچیده ترین داستان ها را در عرض چند دقیقه منتشر کنید!

شروع به برنامه ریزی استوری های اینستاگرام خود کنید بعد امروز، در همه برنامه های پولی موجود است!

نحوه افزایش بازدید استوری اینستاگرام شماره 4: از برچسب های Engagement-driving استفاده کنید

استیکرهای استوری اینستاگرام روشی عالی برای تشویق تعامل مخاطبان هستند – و هر چه پست‌های شما تعامل بیشتری داشته باشند، توسط الگوریتم اینستاگرام افزایش می‌یابند!

استیکرهای اینستاگرام زیادی وجود دارد، اما بهترین آنها برای ایجاد تعامل، نظرسنجی، اسلایدر ایموجی و استیکرهای سوال هستند.

استیکرهای نظرسنجی یک راه بسیار آسان برای ایجاد تعامل با یک کلیک هستند – و همچنین می توانند راهی عالی برای دریافت بازخورد سریع در مورد محتوا یا محصولات شما باشند!

برند مد Lucy & Yak Brighton مرتباً استیکرهای نظرسنجی سرگرم‌کننده را به اشتراک می‌گذارد تا با پیروان خود تعامل داشته باشد، حس اجتماعی را تقویت کند و واکنش آنها را بسنجد.

برچسب‌های اسلایدر Emoji یکی دیگر از برنده‌های تعامل سریع و آسان هستند و می‌توانند به‌طور شگفت‌آوری همه‌کاره باشند.

با تعویض ایموجی، می توانید یک مقیاس کشویی برای تقریباً هر چیزی ایجاد کنید – یا حتی یک نظرسنجی موقت مانند Lush Cosmetics ایجاد کنید:

استیکرهای سوال ممکن است به سرعت در آن شرکت نکنند، اما می توانند به همان اندازه در ایجاد تعامل واقعی با مخاطبان شما خوب باشند.

بعلاوه، آنها یک راه عالی برای بررسی نبض در مورد آنچه که مخاطب شما واقعاً به آن اهمیت می دهد – که می تواند یک راه فوق العاده استراتژیک برای اطلاع رسانی استراتژی محتوای شما باشد.

توجه داشته باشید که چگونه برند مراقبت از پوست Supergoop با SPF! به طور مرتب از برچسب سؤال در داستان های خود برای ایجاد تعامل و بینش استفاده می کند.

آیا آماده اید تا در استوری های اینستاگرام خود مشارکت بیشتری داشته باشید؟ كشف كردن 21 روش برای جذب بیشتر در استوری های اینستاگرام اکنون!

نحوه افزایش بازدید استوری اینستاگرام شماره 5: تصاحب اینفلوئنسر را اجرا کنید

دعوت از یک اینفلوئنسر یا برند شریک برای تصاحب استوری های اینستاگرام شما می تواند راه موثری برای افزایش بازدید استوری شما باشد.

ما متوجه افزایش در میزبانی برندها شده ایم هفتگی تصاحب اینستاگرام، از جمله نام تجاری ماسک صورت فرقه Summer Fridays:

ترفند افزایش تعامل این است که از شریک تصاحب خود بخواهید اخبار را به اشتراک بگذارد و با جامعه خود در نمایه خود کمی تبلیغات ایجاد کند – این کار باعث می شود مخاطبان کاملاً جدیدی به استوری های اینستاگرام شما بیایند!

بعلاوه، این یک راه عالی برای آوردن صدای خارجی قابل اعتماد به کانال شما است، به خصوص برای بررسی محصول یا راهنماهای نحوه کار.

آیا می خواهید استوری اینستاگرام را تصاحب کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید: نحوه اجرای موفقیت آمیز استوری های اینستاگرام اینجا!

نحوه افزایش بازدید استوری اینستاگرام شماره 6: داستان‌ها را از فید خود تبلیغ کنید

و در نهایت، همیشه می توانید از پست های فید سنتی خود برای جذب بازدیدهای بیشتر به استوری اینستاگرام خود استفاده کنید.

پست‌های فید اینستاگرام ممکن است تمام ویژگی‌های درخشان استوری اینستاگرام را نداشته باشند، اما با حداکثر 30 هشتگ در هر پست، فرصت بزرگی را برای دستیابی به مخاطبان بسیار گسترده‌تری فراهم می‌کنند.

یک راه ساده برای هدایت مخاطبان خود از یک پست فید به استوری های خود، افزودن یک فراخوان برای اقدام واضح به عنوان است. این می تواند مستقیماً به این صورت باشد: «برای رأی دادن به مورد علاقه خود به استوری های اینستاگرام ما سر بزنید» یا «اکنون مجموعه کامل استوری های ما را ببینید!».

کاهش تعداد بازدیدها همیشه مانند یک ضربه واقعی به نظر می رسد، اما این واقعاً جای نگرانی نیست.

همه دقیقاً در یک قایق هستند – و اکنون شما شانس بیشتری برای ایجاد تعامل واقعی دارید تعاملات واقعی انسانی!

اگر به دنبال شروعی هستید، همیشه می توانید در دوره رایگان استوری اینستاگرام ما برای کسب و کار شرکت کنید. این مجموعه مملو از نکات و ترفندهایی است که استوری های اینستاگرام شما را در راس بازی خود نگه می دارد!

برای بهبود استوری اینستاگرام خود آماده اید؟ ما را بررسی کنید دوره ویدیویی 45 دقیقه ای رایگان در مورد نحوه طراحی استوری اینستاگرام که به شما کمک می کند فالوور، ترافیک و فروش بیشتری داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا