شبکه های اجتماعی

مدیر عامل فولکس واگن در تاریخ 15 دسامبر نرم افزار “بررسی واقعیت” را ارائه می دهد

فولکس واگنسه منبع شرکت به رویترز گفتند، مدیرعامل شرکت خودروسازی در 15 دسامبر، در حالی که تلاش می کند چشم انداز سلف خود را به اهداف قابل ارائه تبدیل کند، یک استراتژی جدید نرم افزاری و پلت فرم خودرو را برای هیئت نظارت خودروساز ارائه خواهد کرد.

الیور بلوم، که در ماه سپتامبر سکان هدایت را به دست گرفت، در حال توسعه برنامه ها با برندهای این گروه آلمانی است که از فولکس واگن های انبوه و اشکودا تا رده بالا را شامل می شود. آئودی ها و پورشه

سلف هربرت دیس به عنوان یک رویاپرداز برای متعهد کردن بزرگترین خودروساز اروپا، که تصویر آن توسط یک رسوایی تقلب آلایندگی مخدوش شده بود، به آینده الکتریکی تحسین شد. اما او همچنین به دلیل رهبری گاهی اوقات نامنظم، و به ویژه به دلیل تاخیرها و هزینه های بیش از حد در بازوی نرم افزاری مورد انتقاد قرار گرفت. عشق.

“ابتدا نرم افزار و بررسی واقعیت در آن زمینه است. سپس باید نرم افزار را به محصولات منتقل کنید. هر دو باید با هم هماهنگ شوند… مواردی که در طول چندین سال قبل تصمیم گیری نشده بود، اکنون به سرعت حل می شوند.” یک منبع نزدیک به تصمیم گیری شرکت گفت.

منابع آگاه به رویترز گفته‌اند که پلتفرم نرم‌افزاری جدید 2.0 که به اصطلاح رانندگی خودکار سطح 4 را امکان‌پذیر می‌کند و قرار بود از سال 2026 در سراسر ناوگان پیاده‌سازی شود، تا پایان دهه به عقب کشیده می‌شود. یکی از آنها منبع پیش بینی کرد که شروع سال 2028 محتمل است.

زمان اضافی اجازه می دهد تا پلت فرم 2.0 کامل شود. پلت فرم 1.2 برای مدل های برقی ممتاز مانند e-Macan و Audi Q6 e-tron از سال آینده اجرا می شود و پلت فرم 1.1 در حال حاضر در طیف گسترده تری از خودروهای گروه استفاده می شود و در این دوره به روز رسانی می شود.

این منابع گفتند که هزینه های تاخیر هنوز مشخص نیست.

هندلزبلات، که برای اولین بار جلسه هیئت مدیره 15 دسامبر را گزارش کرد، گفت که نرم افزار قابل رقابت تا پایان دهه بلومطرح های جدید 1 میلیارد یورو (1.1 میلیارد دلار) هزینه خواهد داشت.

فولکس واگن از اظهار نظر خودداری کرد.

بلوم که از سال 2015 مدیرعامل برند پورشه بوده و به عنوان مدیر عامل گروه همچنان این نقش را حفظ کرده است، نیز در حال بررسی است. اینبرنامه ریزی برای یک کارخانه جدید 2 میلیارد یورویی برای ساخت برند فولکس واگن ترینیتی یک منبع ماه گذشته به رویترز گفت مدل الکتریکی.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا