شبکه های اجتماعی

شرکت VC داخلی Blume Ventures چهارمین صندوق خود را با بیش از 250 میلیون دلار بسته است

شرکت VC داخلی Blume Ventures چهارمین صندوق خود را با بیش از 250 میلیون دلار می بندد. (عکس:blume.vc/news)

صندوق سرمایه گذاری داخلی بلوم ونچرز، که بر مراحل اولیه مبتنی بر فناوری تمرکز دارد استارت آپ ها اعلام کرد که Fund IV خود را با قیمت بیش از 250 دلار بسته است میلیون، دارایی شرکت تحت مدیریت (AUM) را به بیش از 600 میلیون دلار رساند.

بلوم که در سال 2010 توسط Karthik Reddy و Sanjay Nath تأسیس شد، از کارآفرینان حمایت می کند که یا برای حل مشکلات بزرگ هندی تأثیرگذار می سازند یا بهترین نوآوری هند را به بازارهای جهانی ارائه می دهند.

“به لطف واقعیت فزاینده خروج از IPO و M&A، 2 برابر بنیانگذاران و اپراتورها و همچنین بنیانگذاران با کیفیت بالاتری که برای اولین بار کار می کنند، احیا می شود. ما هیجان زده هستیم که Blume به شریک اولیه انتخابی برای هر دو دسته تبدیل شود. “گفت ناث.

همچنین بخوانید

اپلیکیشن‌های هندی شاهد افزایش تعداد ورودی‌های جدید برای جایگزینی همتایان چینی ممنوعه هستند
قراردادهای تامین مالی در مراحل اولیه در سال 2016 آغاز می شود

وظایف متنوع از edtech، فین‌تک، سلامت، تجارت و اینترنت مصرفی گرفته تا روباتیک و هوش مصنوعی تا نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) و نرم‌افزار سازمانی را شامل می‌شود.

Blume Fund IV توسط تیم سرمایه گذاری بیش از 15 عضو آن به رهبری ساجیت پای، آرپیت آگاروال، آشیش فافادیا، نات و ردی مدیریت می شود.

فافادیا گفت: “اندازه وجوه، تنوع LP ها و اشتراک بیش از حد گواهی بر روی سن بلوم، موسسه است. ما به کار و تکامل با نیازهای سبد خود ادامه خواهیم داد و شرکت های بزرگی را ایجاد خواهیم کرد که هند به آنها افتخار خواهد کرد.” یکی از شرکای بلوم

بلوم که در سال 2011 به عنوان یک صندوق “Superangel” راه اندازی شد، 20 میلیون دلار در Fund I جمع آوری کرد و در بیش از 60 استارتاپ از جمله Purplle، Grey Orange، Turtlemint، Carbon Clean، Exotel، سرمایه گذاری کرد. Cashify، Zopper، Webengage و IDfy.

بلوم در سال‌های 16-2015 و 19-2018 صندوق‌های جانشین را جذب کرد و به صندوق II 60 میلیون دلاری و صندوق III 102 میلیون دلاری افزایش یافت.

ستارگان Blume متولد 2015 تا 2020 عبارتند از Unacademy، Slice، Spinny، Dunzo، Classplus، Servify، Lambdtest، Koo، Locus، Healthifyme، کوچک، اویلر، جی کیسان و Pixxel، در میان دیگران.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا