بازی

7 بهترین عامل اپراتور در Valorant

Operator شاید قوی ترین سلاح گرم در Valorant باشد و تفنگ Sniper Rifle به شما اجازه می دهد زاویه ها را به طور ایده آل نگه دارید. با استفاده از آن، اگر حریف خود را به بدن یا سر ضربه بزنید، می توانید با یک شلیک آن را پایین بیاورید. با این حال، اگر با استفاده از اپراتور ضربه خود را از دست بدهید، ممکن است دچار مشکل شوید زیرا ممکن است حریفان شما را تحت فشار قرار دهند.


مطالب مرتبط: شجاع: بهترین پوست برای استینگر

در چنین سناریوهایی، توانایی های عوامل خاصی مانند جت یا چمبر به شما این امکان را می دهد که سریع فرار کنید و موقعیت خود را برای یک نگاه مجدد تغییر دهید. برخی از عوامل خاص برای استفاده در حین کار با اپراتور عالی هستند.

7 حکیم

سیج می‌تواند یک نگهبان عالی برای پایین نگه‌داشتن زاویه‌ها باشد، بنابراین می‌تواند عامل مناسبی برای استفاده از Operator در داخل Valorant باشد. اگر دیدید که حریفان سایت را فشار می‌دهند، می‌توانید از گوی‌های آهسته او استفاده کنید، و در حالی که سرعت آنها کم شده است، دریافت عکس‌های اپراتورتان آسان‌تر خواهد بود.

جدای از آن، ممکن است دیوارهای منحصربه‌فرد را بیاموزید زیرا به شما امکان می‌دهند بازی کنید و از زاویه خارج نگاه کنید. هر نقشه مکان های خاصی دارد که می توانید از چنین دیوارهایی استفاده کنید.

شایان ذکر است که استفاده از سیج با اپراتور در نیمه دفاعی فقط قابل اجرا خواهد بود. وقتی به سمت حمله می‌روید، تیم شما باید اپراتور را به جت یا چمبر بدهد، زیرا آن‌ها بهترین‌ها برای نگاه‌های تهاجمی هستند.

6 Raze

تصویری از مامور Raze Valorant

شما می توانید با Raze به خوبی از Operator استفاده کنید و کیت او برای آسیب رساندن به حریفان عالی است. با وجود اینکه دوئلیست به خاطر بازی تهاجمی اش شناخته می شود و سایر سلاح ها بهتر از تفنگ تک تیرانداز با او کار می کنند، اپراتور هنوز هم می تواند با استفاده از Raze بسیار قدرتمند باشد.

پس از نگاه کردن به یک زاویه، می توانید از کیف های او برای پرواز به دور از حریف استفاده کنید. همچنین می‌توانید از نارنجک او برای جلوگیری از فشار دادن حریفان به یک نقطه خاص استفاده کنید.

با این وجود، زمانی که در کنار اپراتور برای فلاش ها یا کرکره ها هستید، به کمک یک هم تیمی نیاز دارید. زوایای نگاه انفرادی می‌تواند خطرناک باشد، زیرا نمی‌توانید به سرعت از آن دور شوید.

5 کیل جوی

تصویری از مامور Killjoy Valorant

Killjoy مانند Sage یک عامل موثر برای استقرار غیرفعال Operator در سمت دفاعی Valorant است. می‌توانید از برنامه‌های کاربردی او مطابق با سایتی که در اختیار دارید استفاده کنید، و آنها می‌توانند به راحتی به شما و تیمتان در خاموش کردن حملات سریع کمک کنند.

مطالب مرتبط: Valorant: بهترین عوامل برای شکستگی

می توانید برجک او را طوری قرار دهید که اولین تماس را برقرار کند. سپس می توانید در حالی که حریفان با شلیک برجک به طرف آنها حواسشان پرت می شود تاب بخورید. Alarmbot همچنین می تواند به طور مناسب قرار داده شود تا اگر مهاجم از زاویه مشخصی عبور می کند به شما هشدار دهد.

Nanoswarms را می توان در نزدیکی Alarmbot یا در محل کارخانه پیش فرض قرار داد تا بتوانید آنها را فعال کنید تا آسیب های سنگینی به حریف وارد کنید.

4 رینا

تصویری از نماینده رینا Valorant

رینا یکی از بهترین دوئلیست ها برای صف انفرادی بوده است، و توانایی های او، همراه با هدف خوب، صرف نظر از سلاح مورد استفاده می تواند بسیار کشنده باشد. عامل انتخاب فوق العاده ای در هنگام استفاده از Operator است زیرا می توانید از Blind خود استفاده کنید و سپس به زوایا نگاه کنید.

علاوه بر این، پس از فرود موفقیت آمیز شات، می توانید به راحتی با استفاده از Dismiss، موقعیت خود را تغییر دهید. اگر در خطر نیستید، می توانید از گوی روح دشمن مرده برای درمان خود استفاده کنید که می تواند بسیار مفید باشد.

تنها نقطه ضعف رینا این است که شما یک فرار فوری ندارید و باید برای استفاده از اخراج او یک قتل را انجام دهید. بر این اساس، هنگام استفاده از Reyna با تفنگ Sniper خاص باید دقیق باشید.

3 فال

تصویری از نماینده Valorant's Omen

در میان چندین کنترلر درون Valorant، Omen ممکن است بهترین گزینه برای بازی با اپراتور باشد. توانایی‌های او او را بسیار متحرک می‌سازد، که می‌تواند به شما کمک زیادی کند در حالی که سعی می‌کنید حریفان خود را با تیراندازی از پای درآورید.

مطالب مرتبط: Valorant: بهترین عوامل برای بازی در Pearl

شما می توانید با استفاده از Shrouded Steps of Omen به ایمن در نزدیکی نزدیک شوید. علاوه بر این، اگر می شنوید که حریفان به شما نزدیک می شوند، می توانید از پارانویا برای کور کردن آنها استفاده کنید و به شما و هم تیمی هایتان اجازه دهید آنها را پایین بیاورید.

پوشش تاریک نیز می تواند یک ابزار ضروری باشد. شما می توانید راه های یک طرفه ای ایجاد کنید که می توانید از طریق آنها نگاه کنید و حریفان را غافلگیر کنید.

2 محفظه – اتاق

تصویری از مامور اتاق Valorant

چمبر عامل ایده‌آلی برای استفاده از اپراتور بود تا زمانی که Riot به شدت تله‌پورت و سایر توانایی‌های او را عصبی کرد. با توجه به اینکه Ultimate او به سادگی یک اپراتور است اما بهتر است، جای تعجب نیست که او با تفنگ تک تیرانداز تا این حد خوب بود.

با این وجود، حتی پس از تغییرات مختلف در تله پورت او، همچنان می‌توانید از او برای نگاه کردن به زوایای با سلاح گرم خاص استفاده کنید. با کلیک یک دکمه، او می تواند به سرعت به شما کمک کند از زاویه فرار کنید. با این حال، برد تله پورت به اندازه گذشته نیست، بنابراین هنگام نگاه کردن به آن باید با دقت آن را قرار دهید.

اگر حریفان در نزدیکی شما هستند، باید یک اسلحه بغل خوب نیز حمل کنید یا گلوله های کافی در Head Hunter داشته باشید زیرا ممکن است بعد از تله پورت سعی کنند شما را شکار کنند.

1 جت

تصویری از مامور والورانت جت

جت تا حد زیادی بهترین عاملی است که می توانید اپراتور داخل Valorant را با او استخدام کنید. همچنین به همین دلیل است که اغلب مشخص می شود که برق اصلی جت در این سلاح خاص مهارت دارد.

اساساً، توانایی Dash او شما را قادر می‌سازد تا به طرز تهاجمی به زوایای زیر چشمی نگاه کنید و فوراً بدون خطر تحت فشار قرار بگیرید. به عنوان مثال، در Ascent، می توانید از بالای میانه نگاه کنید و اگر شلیک را از دست دادید بلافاصله فرار کنید.

همراه با Dash، Smokes او تا حد زیادی به شما کمک می کند که سعی کنید از آن دور شوید. شما می توانید خودتان سیگار بکشید تا دید حریف را مسدود کنید و سپس به راحتی دور شوید. علاوه بر این، Ultimate او می‌تواند کمک کند اگر حریفان نزدیک شوند.

بعدی: شجاع: بهترین دو نفر مامور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا