شبکه های اجتماعی

در اینجا نحوه مشاهده «سابقه اعلان» در دستگاه Galaxy خود آورده شده است

شما را دارد گوشی های هوشمند آیا تا به حال صفحه نمایش آنقدر مملو از اعلان ها بوده است که ممکن است برخی از موارد مهم را از دست بدهید؟ اما نه بیشتر برای کهکشان گوشی ها، همانطور که سامسونگ منتشر کرده است تاریخچه اطلاع رسانی ویژگی با One UI 5 به روز رسانی. با این حال، اکثر گوشی های هوشمند تاریخچه اعلان را به طور پیش فرض فعال ندارند و کاربران باید آن را از منوی تنظیمات فعال کنند.

اعلان های از دست رفته که قبلاً پاک شده اند دیگر در نوار اعلان ظاهر نمی شوند. وقتی این ویژگی روشن است، دستگاه گلکسی شما آن هشدارها را در یک فضای خاص در تنظیمات ذخیره می‌کند و کاربران می‌توانند از آن صفحه به آن اعلان‌های قدیمی دسترسی داشته باشند. در اینجا نحوه فعال کردن ویژگی تاریخچه اعلان در دستگاه Galaxy خود آورده شده است:

  1. برو به منوی تنظیمات در گوشی گلکسی شما
  2. انتخاب کنید اطلاعیه گزینه.
  3. روی ضربه بزنید تنظیمات پیشرفته گزینه.
  4. سپس، کلید را روشن کنید تاریخچه اعلان گزینه.

در صفحه تاریخچه، اعلان‌ها را در چند بخش خواهید دید و جدیدترین هشدارهای فردی در گروه اول نگهداری می‌شوند. وقتی به پایین پیمایش کنید، بخشی با اعلان‌های نادیده گرفته شده را خواهید دید.

همچنین بخوانید

چگونه کنترل های حرکتی را در گوشی هوشمند سامسونگ خود که دارای رابط کاربری One UI است فعال کنید
چگونه حالت Maintenance را در گوشی هوشمند Samsung Galaxy خود فعال کنیم

لازم به ذکر است که هنگامی که در ابتدا ویژگی Notification history را در دستگاه گلکسی خود فعال می کنید، مشاهده می کنید که لیست اعلان ها خالی است. که به این معنی است که One UI پس از فعال شدن این ویژگی، نظارت بر اعلان‌های شما را آغاز می‌کند و پس از غیرفعال شدن آن، حذف خواهند شد. با این حال، نمی‌توانید اعلان‌های فردی را در صفحه سابقه اعلان حذف کنید.

علاوه بر این، می‌توانید روی یک اعلان ضربه بزنید و نگه دارید تا گزینه‌های بیشتری را در صفحه سابقه اعلان خود دریافت کنید. این گزینه‌ها ممکن است به شما کمک کند برخی از تنظیمات اعلان هر برنامه را تغییر دهید، نشان‌های نماد برنامه را برای برنامه مرتبط با اعلان انتخابی فعال یا غیرفعال کنید، و موارد دیگر.

نتیجه
ویژگی تاریخچه اعلان می تواند به شما کمک کند همه هشدارهای از دست رفته خود را در یک بخش خاص پیدا کنید تا موارد مهم را از دست ندهید.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا