ارز دیجیتال

نیل موهان، مدیرعامل جدید یوتیوب، نسبت به NFT و متاورس خوشبین است – این برای صنعت کریپتو چه معنایی دارد؟

منبع تصویر: Pixabay

نیل موهان، مدیرعامل جدید یوتیوب نسبت به ادغام فناوری‌های جدید در پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو، از جمله NFT، متاورس و بلاک چین ابراز خوش‌بینی کرده است.

موهان، که اخیراً جایگزین سوزان وویچیکی به عنوان مدیرعامل جدید یوتیوب شده است، گفت Web3 “فرصت های جدیدی را برای سازندگان باز می کند.” او افزود که این نوآوری ها می تواند به سازندگان و طرفداران آنها کمک کند تا در سطح دیگری ارتباط برقرار کنند و از راه های جدید درآمد کسب کنند.

ما بر این باوریم که فناوری‌های جدید مانند بلاک چین و NFT می‌توانند به سازندگان اجازه دهند روابط عمیق‌تری با طرفداران خود ایجاد کنند. آنها با هم می‌توانند در پروژه‌های جدید همکاری کنند و از راه‌هایی که قبلاً امکان‌پذیر نبود، کسب درآمد کنند.»

او به طور خاص اشاره کرد که سازندگان می‌توانند از NFT استفاده کنند تا روشی قابل تأیید را به طرفداران ارائه دهند تا ویدیوها، عکس‌ها، هنر و حتی تجربیات منحصربه‌فرد داشته باشند. با این حال، موهان اصرار داشت که آنها باید «مسئولانه» به این فناوری‌های جدید نزدیک شوند.

او افزود: «و در تمام این قالب‌ها، راه‌های بیشتری برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب‌وکار خواهید دید. بینندگان

موهان همچنین به موضوع متاورس اشاره کرد و ادعا کرد که آنها در حال “فکر بزرگ” هستند که چگونه تماشا را فراگیرتر کنند. او خاطرنشان کرد که این احتمالاً ابتدا بر بازی تأثیر می گذارد، جایی که آنها سعی می کنند تعاملات بیشتری را به بازی ها بیاورند و به آنها احساس سرزندگی بیشتری بدهند.

هفته گذشته، Wojcicki پس از 9 سال مدیریت از YouTube کناره‌گیری کرد و برنامه‌های خود را برای شروع «فصل جدید» متمرکز بر خانواده، سلامت و پروژه‌های شخصی بیان کرد. او در طول تصدی خود، از جمله موارد دیگر، بر معرفی محوری مدل تقسیم درآمد نظارت داشت.

موهان که فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد بود، در سال 2008 به عنوان مدیر ارشد محصولات گوگل در یوتیوب به گوگل پیوست. او با برخی از بزرگترین تحولات و تغییرات در پلتفرم، از جمله YouTube Shorts و Music، درگیر بود.

شرکت خواهر یوتیوب، گوگل نیز به دنیای ارزهای دیجیتال و وب 3 نفوذ کرده است. سال گذشته، این شرکت از راه اندازی یک سرویس مبتنی بر ابر برای پروژه ها و توسعه دهندگان اتریوم به نام موتور گره بلاک چین خبر داد.

در حالی که اتریوم به اولین بلاک چین تبدیل شد که توسط موتور گره بلاک چین پشتیبانی می شود، غول فناوری ماه بعد اعلام کرد که موتور گره بلاک چین خود را به بلاک چین سولانا نیز گسترش خواهد داد، ویژگی که قرار است در سه ماهه اول سال جاری راه اندازی شود.

علاوه بر این، گوگل با Coinbase همکاری کرد تا به کاربران اجازه دهد تا برای خدمات ابری با استفاده از رمزنگاری پرداخت کنند. تعداد معینی از مشتریان می توانند از امسال با استفاده از دارایی های رمزنگاری شده مانند بیت کوین، هزینه خدمات ابری آن را پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا