بازی

Cyberpunk 2077 دارای یک Deus Ex and Dishonored Inspired Stealth Mod می شود

در حالی که Cyberpunk 2077 گزینه‌های گیم‌پلی و سبک‌های بازی متنوعی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، برخی از جنبه‌ها تا حدودی پخته نشده بودند. برای مثال، RPG اکشن علمی تخیلی امکان ساخت‌های مخفیانه را می‌داد، اما اجرای نسبتاً خامی است و می‌توانست با عمق و دقت بیشتری انجام شود. اما موددرهای رایانه شخصی توانسته اند چنین سیستم هایی را بسازند.


یک مد کاملاً جدید در گیم پلی مخفیانه Cyberpunk 2077 گسترش می یابد (با تشکر از Forbes). این مد که «Stealthrunner» نام دارد، در حال حاضر به نظر می رسد که یکی از محبوب ترین بازی ها باشد، به خصوص برای کسانی که سایه ها را به همه اسلحه ها ترجیح می دهند. Stealthrunner با الهام از کلاسیک های مخفی کاری Deus Ex و Dishonored، تعداد زیادی هدف مخفی کاری را به تقریباً هر کوئست و کنسرت در بازی اضافه می کند.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: طرفداران Cyberpunk 2077 خوشحال هستند که CD Projekt Red به بازی بعدی می رود

Mod Stealthrunner Ghost، Pacifist، No-Touch و اهداف دیگر را برای تقریباً هر تلاش اصلی قابل اجرا، کوئست جانبی، کنسرت و اسکنر NCPD دنبال می کند و به آنها پاداش می دهد. همانطور که modder می نویسد، هدف ایجاد انگیزه و پاداش دادن به گیم پلی مخفیانه است.

برای تکمیل این اهداف، بازیکنان با XP، Street Cred، Ninjutsu XP، پول و دستور العمل (بسته به هدف) پاداش می گیرند. از هر نوع به اندازه کافی کامل کنید و نقاط پرک را باز خواهید کرد، که ما را به درخت پرک کاملاً جدید متمرکز بر مخفی کاری که در این مد گنجانده شده است هدایت می کند. بله، خوب فکر شده است.

درخت پرک Stealthrunner 11 امتیاز اضافه می کند. این امتیازات بر توانایی‌های جدیدی مانند جیب بری تمرکز می‌کنند و واقعاً ساختارهای مخفیانه بازی را گسترش می‌دهند. موارد بیشتری وجود دارد: سایبر افزار جدید، سلاح های جدید، آیتم ها و تغییرات جدید، مانند Optical Camo. موددر با به‌روزرسانی ماموریت‌ها در زمان واقعی، بازبینی کاملی انجام داده است که نشان می‌دهد آیا بازی Ghost، Pacifist یا No-Touch را انجام داده‌اید. علاوه بر این، مد یک هدف قهرمان جدید اضافه می کند که می تواند با نجات قربانیان در ماموریت ها به دست آید.

برای کسانی که دوست دارند از دور به دشمنان خود نگاه کنند، تفنگ تک تیرانداز بادی عاشورا جدید وجود دارد که مجهز به یک صدا خفه کن سفارشی است و آسیب بیشتری را در مخفی کاری وارد می کند و همچنین سرعت و برد گلوله بیشتری دارد. چیزهای بیشتری برای این مد وجود دارد و همچنین جزئیاتی در مورد الزامات وجود دارد تا این ماد به زیبایی کار کند.

مد Stealthrunner، ایجاد شده توسط RMK، را می توانید در Nexus Mods در اینجا پیدا کنید.

بعدی: Okay For Real This Time, Morbius خوب است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا