شبکه های اجتماعی

پس از افشای دنباله Legend of Zelda، نینتندو ابزارهای شبیه سازی سوییچ را متوقف کرد.

افسانه زلدا 2: Tears of the Kingdom» که در 12 مه منتشر می شود، یکی از بزرگترین راه اندازی ها است نینتندو سوییچ امسال. اکنون، تنها چند روز قبل از انتشار، نسخه های فیزیکی بازی به بیرون درز کرده است. این امر منجر به انتشار نسخه های غیرقانونی بازی ها در اینترنت شده است.

چندین پخش کننده بازی نیز قبل از حذف ویدیوهایشان، بازی را روی پلتفرم هایی مانند Twitch به نمایش گذاشتند. به عنوان بخشی از اقدام خود برای جلوگیری از نشت، غول بازی ژاپنی اکنون ظاهراً توجه خود را به LockPick، ابزاری که برای تعویض تقلید

با توجه به GBAtemp، نینتندو قانون حق نسخه‌برداری رسانه دیجیتال (DMCA) را علیه برنامه‌های LockPick و LockPick_RCM مورد انتقاد قرار داده است. کاربر توییتر «@ItsSimonTime» فاش کرد که این شرکت چندین درخواست حذف DMCA را به Github ارسال کرده است که یکی از آنها مربوط به حذف LockPick از پلتفرم است.

همچنین بخوانید

هدف تصاحب دفتر خانواده بنیانگذار نینتندو، درخواست تحقیقات دولت ژاپن را دارد

نحوه ایفای نقش LockPick در شبیه سازی Switch
LockPick و LockPick_RCM یک جفت ابزار نرم افزاری هستند که برای شبیه سازها برای اجرای عناوین Switch در پلتفرم های شخص ثالث مانند رایانه شخصی ضروری هستند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیدهای منحصربه‌فرد را از بازی‌های سوییچ خود حذف کنند، که برای شبیه‌سازهای سوییچ از جمله Ryujinx و Yuzu مهم است. این شبیه سازها دلیلی هستند که کاربران آن توانسته اند دنباله Legend of the Zelda را حتی قبل از عرضه رسمی آن بر روی رایانه خود بازی کنند.

از ترس واکنش مشابه نینتندو، شبیه ساز Skyline مغازه را بسته است
از آنجایی که حذف DMCA توسط LockPick پس از اینکه این ابزار با موفقیت از توجه غول کنسول برای مدت طولانی دور شده بود، رخ داد، دیگران نگران هستند که اقدامات مشابهی علیه آنها انجام شود. در انتظار چنین حرکتی، توسعه دهندگان شبیه ساز Skyline – a تغییر شبیه ساز طراحی شده برای اندروید – اعلام کرد که پروژه را در Discord رها می کند. علاوه بر این، تیم تصمیم خود را برای عمومی کردن کد منبع و فعال نگه داشتن صفحه Github خود فاش کرد.

همچنین بخوانید

دفتر خانواده وارثان نینتندو می گوید صبر یک قدرت فوق العاده است

در بیانیه رسمی Skyline آمده است: «با اندوه فراوان این خبر را به شما می‌رسانیم. اخیراً، نینتندو یک اخطار حذف DMCA علیه آن صادر کرده است RCM را Lockpick کنید Lockpick که احتمالاً از دوشنبه اجرایی خواهد شد، بخش اصلی حذف قانونی کلیدها از سوییچ است. آنها ادعا می کنند که محافظت از کپی (TPM) آنها را دور می زند و بنابراین حق چاپ آنها را نقض می کند. ما خود را در موقعیتی می یابیم که به طور بالقوه حق نسخه برداری آنها را با ادامه توسعه پروژه خود، Skyline، با ریختن کلیدهای سوئیچ های خود نقض می کنیم.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا