شبکه های اجتماعی

چگونه برای بررسی ایمنی تلفن Pixel خود برنامه ریزی کنید

این روزها، تلفن های هوشمند برخی از ویژگی های ایمنی مهم را ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند در مواقع اضطراری به دنبال کمک باشند. برای مثال، پیکسل گوشی‌های هوشمند دارای اندروید ۱۲ یا جدیدتر با یک برنامه ایمنی به نام «ایمنی شخصی» عرضه می‌شوند.

ایمنی شخصی می تواند به کاربر در مواجهه با شرایط اضطراری با ارائه سریع اطلاعات مرتبط به او کمک کند. همچنین به کاربر این امکان را می دهد که در میان موارد دیگر، یک بررسی ایمنی را برنامه ریزی کند.

زمان‌بندی بررسی ایمنی در Pixel
را ویژگی بررسی ایمنی به کاربر این امکان را می دهد که پس از اتمام یک تایمر خاص که در طی آن او خود را به عنوان “ایمن” علامت گذاری نکرده است، به مخاطبین اضطراری خود هشدار دهد. این چک را می توان برای سناریوهای مختلفی مانند هنگام راه رفتن به تنهایی برنامه ریزی کرد.

همچنین بخوانید

نحوه استفاده از Magic Eraser در Google Photos
نحوه ترجمه متن در تصاویر با استفاده از Google Translate

هر بار که مدت زمان چک به پایان می رسد، اعلانی برای علامت گذاری خود به عنوان “ایمن” دریافت خواهید کرد که 60 ثانیه طول می کشد. نپذیرفتن اعلان باعث اشتراک‌گذاری یک اعلان هشدار با مخاطبین اضطراری شما می‌شود. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای کمک به برنامه‌ریزی بررسی ایمنی دستگاه Pixel آمده است.

پیش نیازها

  • گوشی هوشمند پیکسل با اندروید 12 یا بالاتر.
  • برنامه ایمنی شخصی
  • مجوز مکان برای برنامه ایمنی شخصی فعال شد.

نحوه برنامه ریزی a بررسی ایمنی تلفن Pixel شما

  1. برنامه امنیت شخصی را اجرا کنید و روی آن ضربه بزنید بررسی ایمنی دکمه.
  2. سپس، a را وارد کنید دلیل و مدت زمان برای بررسی ایمنی می توانید مدت زمان بررسی را از 15 دقیقه تا 8 ساعت تنظیم کنید.
  3. روی دکمه Next ضربه بزنید.
  4. خود را انتخاب کنید مخاطبین اضطراری ترجیحی. می توانید بیشتر مخاطبین را بررسی کنید تا به آنها اطلاع دهید که چه زمانی یک هشدار برنامه ریزی شده و به پایان رسیده است.
  5. بزن به شروع کنید دکمه.

نتیجه
مراحل ذکر شده در بالا برای فعال کردن ویژگی بررسی ایمنی در برنامه ایمنی شخصی مفید است. انجام این کار به شما امکان می دهد در مواقع اضطراری با تماس با خانواده و دوستانی که به عنوان مخاطبین اضطراری انتخاب شده اند، به کمک دسترسی پیدا کنید.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا