شبکه های اجتماعی

چگونه مطمئن شوید که رقیب توئیتر متا را به محض ورود به دست خواهید آورد

از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر را به دست گرفت، چیزهای زیادی تغییر کرده است – برخی به نفع کاربران، برخی علیه آنها. سایت میکروبلاگینگ اکنون محدودیتی برای تعداد توییت هایی که یک کاربر غیر پولی می تواند مشاهده کند اضافه کرده است. در همان زمان، TweetDeck جدید نیز در زیر paywall قرار گرفته است. تمام مواردی که کاربران را به بررسی گزینه های دیگر و استفاده از آن سوق داده است، متا اعلام کرده است که یک جایگزین توییتر به نام راه اندازی خواهد کرد. موضوعات.

جایگزین توییتر متا اکنون در اپ استور فهرست شده است
متا تأیید کرده است که برنامه Threads را در تاریخ 6 ژوئیه راه اندازی خواهد کرد و همین موضوع در لیست اپ استور نیز ذکر شده است. در همان زمان، برنامه را می‌توان طبق فهرست «پیش‌سفارش» کرد.

کاربران اکنون این گزینه را دارند که علاقه خود را به برنامه نشان دهند و یک اعلان تنظیم کنند تا به محض راه اندازی برنامه مطلع شوند.

نحوه دریافت برنامه به محض ورود
انتظار می رود این برنامه در تاریخ 6 ژوئیه فعال شود و کاربران آیفون و آیپد اپل می توانند برنامه را در فروشگاه برنامه مرور کنند و انتخاب کنند که پس از در دسترس قرار گرفتن، از آن مطلع شوند. توجه داشته باشید که اپلیکیشن Threads را نمی توان در حال حاضر در اپ استور اپل جستجو کرد. با این حال، یک جستجوی ساده در گوگل می تواند لینک برنامه را برگرداند. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید.

  • جستجوی Google را با استفاده از هر مرورگر وب در iPhone یا iPad خود باز کنید
  • «برنامه Threads» را جستجو کنید و روی پیوند App Store کلیک کنید.
  • مطمئن شوید که برنامه از شرکت اینستاگرام است. همچنین، با کلیک بر روی پیوند، به برنامه فروشگاه App در آیفون یا آیپد هدایت خواهید شد.
  • روی دکمه «دریافت» ضربه بزنید

پس از این، اپل اپ استور اعلانی را به شما نشان می دهد که می گوید: «وقتی Threads، یک برنامه اینستاگرام در دسترس قرار گرفت، به شما اطلاع داده می شود. آیا می‌خواهید اعلان را لغو کنید؟» همراه با این، دو گزینه را مشاهده خواهید کرد – Cancel Notification و Not Now دکمه.

برای تکمیل فرآیند، روی دکمه «اکنون نه» ضربه بزنید.

پس از این، پس از در دسترس شدن برنامه به شما اطلاع داده می شود. سپس، می‌توانید به اپ استور بروید تا به محض ورود، برنامه را روی آیفون و آی‌پد خود دانلود کنید.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا