شبکه های اجتماعی

بایدو از ماه مارس ربات چت Ernie Bot مانند ChatGPT را پیاده سازی کند

بایدو Inc.، یکی از بزرگترین شرکت های جستجو و هوش مصنوعی چین، اعلام کرد که قصد دارد ربات چت هوش مصنوعی خود را پیاده سازی کند. ارنی از ماه مارس وارد خدمات جستجوی خود می شود.

بایدو که به دلیل موتور جستجو و فناوری رانندگی خودران شهرت دارد، تلاش‌های چین را برای ایجاد یک معادل OpenAI‘s ChatGPT چت بات اوایل این ماه گفت که آزمایش داخلی را کامل خواهد کرد ارنی بات در ماه مارس قبل از عمومی کردن خدمات.

در یک یادداشت داخلی، مدیرعامل بایدو، رابین لی، گفت که Ernie Bot در تمام عملیات بایدو، از جمله جستجو و خدمات ابری آن، یکپارچه خواهد شد. بایدو همچنین قصد دارد ارنی را در سیستم عامل خودروی هوشمند و بلندگوی هوشمند خود ادغام کند.

قیمت سهام این شرکت در نیویورک در معاملات پیش از بازار روز چهارشنبه حدود 7 درصد افزایش یافت و به بیش از 150 دلار در هر سهم رسید.

لی در این یادداشت می‌گوید: «فناوری هوش مصنوعی به نقطه اوج رسیده است و همه صنایع به ناچار دچار تحول خواهند شد.

او گفت: «بایدو بهترین نمونه از رشد بلندمدت بازار هوش مصنوعی چین است و در خط مقدم این موج جدید پیشروی می‌کند».

این شرکت همچنین در روز چهارشنبه از بازخرید 5 میلیارد دلاری سهام خود خبر داد.

بایدو درآمد 33.1 میلیارد یوان (4.8 میلیارد دلار) را برای سه ماهه منتهی به دسامبر گزارش داد که تقریباً با مدت مشابه سال 2021 برابری می کند.

بیشتر درآمد Baidu از خدمات بازاریابی آنلاین آن است که در سه ماهه گذشته 18.1 میلیارد یوان (2.62 میلیارد دلار) فروش داشته است.

خدمات حمل و نقل خودکار آپولو گو 561000 سواری در سه ماهه چهارم ارائه کرد که نسبت به سال قبل 162 درصد افزایش داشت.

پس از سال‌ها بررسی نظارتی به دنبال سرکوب بخش فناوری و اقتصاد کندی که توسط کووید-19 آسیب دیده بود، شرکت‌هایی مانند بایدو به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشند زیرا چین به صنعت برای احیای اقتصاد نگاه می‌کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا