شبکه های اجتماعی

لینکدین ویژگی های جدید هوش مصنوعی را برای بازاریابان و استخدام کنندگان آزمایش می کند

لینکدین ویژگی جدیدی را راه‌اندازی کرده است که بر اساس داده‌های صفحه لینکدین بازاریاب و تنظیمات مدیریت کمپین، کپی‌های مختلفی از یک آگهی را پیشنهاد می‌کند.

ویژگی استفاده می کند OpenAI مدل هایی برای ایجاد پیشنهادهای مختلف برای متن مقدماتی آگهی. بازاریابان می توانند نسخه خود را در کادر “متن مقدماتی” مدیر کمپین وارد کنند و برای دریافت گزینه های مختلف، کلید “ایجاد پیشنهادات کپی” را روشن کنند.

این ویژگی در حال حاضر در حال آزمایش است و برای برخی از مشتریان آمریکای شمالی در دسترس است و برنامه‌هایی برای گسترش عملکرد، پشتیبانی از زبان و در دسترس بودن آن در مناطق دیگر در آینده وجود دارد.

پلتفرم شبکه حرفه ای به کمک هوش مصنوعی معرفی شده است InMail پیام هایی برای استخدام کنندگان برای افزایش نرخ پذیرش داوطلبان تا 40٪. پیام های پشتیبانی شده از هوش مصنوعی با اسکن پروفایل های نامزدها و شامل جزئیات شرح شغل، ارتباطات را شخصی می کند. این ویژگی در حال حاضر برای تعداد کمی از کاربران در ایالات متحده و اروپا، با یک عرضه بزرگتر برای اواخر این ماه برنامه ریزی شده است.

لینکدین همچنین دستیار هوش مصنوعی را برای پیام‌رسانی، نوشتن بایوس پروفایل و پست‌های استخدام آزمایش می‌کند
لینکدین همچنین در حال آزمایش دستیار هوش مصنوعی موجود در صندوق ورودی کاربران است. این ویژگی جدید پاسخ سریع به پرسش‌ها را ارائه می‌دهد و از طریق یک نماد اختصاصی، در DM شرکت می‌کند. این دستیار مجهز به هوش مصنوعی قادر به بررسی املا، ارائه بازخورد در مورد موضوعات بحث برانگیز و تحقیق در مورد ویژگی های کلیدی خواهد بود.

این شرکت همچنین اخیراً یک ویژگی «شروع مکالمه» را در ماه مارس راه اندازی کرده است که از هوش مصنوعی برای ایجاد مقدمه برای یک پست استفاده می کند. در همان ماه، این شرکت همچنین ابزارهای هوش مصنوعی مولد را برای نوشتن بیو پروفایل و پست های استخدام معرفی کرد. لازم به ذکر است که لینکدین مشخص نمی کند که آیا متن استفاده شده توسط افراد در پلتفرم کاملاً توسط هوش مصنوعی تولید شده است یا خیر.

در اوایل این هفته، لینکدین یک ویژگی تأیید هویت را برای کاربران در هند راه اندازی کرد. کاربران لینکدین اکنون می توانند شناسه دولتی خود را با استفاده از HyperVerge تأیید کنند DigiLocker. این ویژگی برای همه کاربرانی که دارای اعتبار هستند در دسترس است Aadhaar شماره و شماره تلفن هندی و رایگان و داوطلبانه است. لینکدین به کاربران اطمینان می دهد که فقط اطلاعات اولیه به اشتراک گذاشته می شود و هیچ داده یا اسناد حساسی در دسترس نیست.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا