شبکه های اجتماعی

هند: هند در حال گفتگو با کشورهای G20 برای ایجاد هنجارهایی برای تنظیم استخراج ارز دیجیتال: وزیر دارایی

وزیر اقتصاد نیرمالا سیتارامان گفت مجلس که هندوستان را برعهده گرفته است G20 کشورهای عضو یک پروتکل عملیاتی استاندارد برای تنظیم تنظیم کنند استخراج کریپتو.

او در پاسخ به سوالی در مورد مقررات استخراج کریپتو در Lok Sabha در خلال ساعت پرسش، گفت که تحت ریاست G20، هند “این موضوع را مطرح می‌کند و در حال گفتگوی مفصل با اعضا است تا یک پروتکل عملیاتی استاندارد پس از بحث‌ها در G20 ظاهر شود. به طوری که یک رویکرد منسجم و جامع در ایجاد برخی مقررات در این مورد وجود داشته باشد، خواه معدن باشد یا در حال انجام معاملات باشد.

سیتارامان همچنین گفت که کریپتو تا حد زیادی در هند کنترل نشده است، چه ماینینگ باشد و چه دارایی باشد یا یک تراکنش.

همچنین بخوانید

پکن از شرکت‌های کلیدی در ساخت مدل‌های هوش مصنوعی ChatGPT حمایت می‌کند
تا به امروز بیش از 17400 کارمند فناوری در ماه فوریه در سراسر جهان اخراج شدند

“ما می دانیم که این تقریباً توسط فناوری هدایت می شود و تلاش یک کشور مستقل در کنترل یا تنظیم آن موثر نخواهد بود. اکنون یک اجماع در حال تحول وجود دارد. به همین دلیل است که در G20 ما این موضوع را مطرح می کنیم و بحث های مفصلی داریم. با اعضا به طوری که یک پروتکل عملیاتی استاندارد پس از بحث در G20 پدیدار شود تا یک منسجم، جامع وجود داشته باشد، همه کشورها با هم کار کنند، نوعی رویکرد در آوردن برخی مقررات در این مورد، خواه استخراج معدن باشد یا در حال انجام معاملات، ” او گفت.

وزیر دارایی گفت که همه اینها به طور جامع بررسی می شود، زیرا فناوری هیچ مرزی را در هم نمی شکند.

او در حال پاسخ به سوال T Sumathy نماینده DMK بود که می‌خواست بداند چگونه دولت قصد دارد استخراج کریپتو در هند را تنظیم کند تا نگرانی‌های مربوط به مفهوم محیط زیست و انرژی را برطرف کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا