ارز دیجیتال

صرافی در حال آماده شدن برای افزایش حجم معاملات کریپتو – در اینجا دلیل آن است

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو. منبع: اسکرین شات ویدیویی، Entrepreneur ME / YouTube

Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل شرکت Binance، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، در حال انجام “تدارک های زیادی” برای آماده شدن برای افزایش حجم معاملات در ماه های آینده است.

صحبت کردن در یک یا (“هر چیزی از من بپرس”) جلسه چهارشنبه در Twitter Spaces، CZ گفت که اگر تاریخ یک راهنما باشد، حجم معاملات در آینده افزایش خواهد یافت.

رئیس بایننس گفت: «اگر به الگوهای تاریخی نگاه کنیم، می‌خواهیم برای حجم‌های بالاتر آماده باشیم.

طبق گزارش CZ، بایننس در مقایسه با دوره نوامبر سال گذشته که رقیبش FTX سقوط کرد، شروع به مشاهده حجم معاملات بالاتری کرده است.

سقوط FTX پایین ترین سطح بازار نزولی بیت کوین را در سال 2022 نشان داد و این دوره نیز با عدم علاقه عمومی به معاملات ارزهای دیجیتال و کریپتو مشخص شد.

در حال حاضر، افزایش قیمت و حجم معاملات در سراسر بازار کریپتو احتمالاً به دلیل تلاش مجدد برای فهرست کردن صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ایالات متحده توسط چندین مدیر دارایی برجسته است.

از جمله شرکت هایی که برای فهرست ETF ثبت نام کرده اند، بلک راک، شرکت وال استریت است که به عنوان بزرگترین مدیر دارایی جهان شناخته می شود.

دیگر شرکت‌های حاضر در این رقابت شامل Fidelity، WisdomTree، VanEck و Invesco می‌شوند که هر یک از آنها امیدوارند اولین شرکتی باشند که ETF را با پشتیبانی بیت‌کوین نقطه‌ای به جای معاملات آتی بیت‌کوین به بازار عرضه می‌کنند.

نصف شدن بیت کوین

علاوه بر این، یکی دیگر از عواملی که اکنون شروع به تقویت احساسات و افزایش حجم معاملات کرده است، نصف شدن بیت کوین در آینده است که پیش بینی می شود بیت کوین را به 50000 دلار و بالاتر برساند.

انتظار می رود نصف شدن بعدی بیت کوین در آوریل 2024 اتفاق بیفتد، زمانی که پاداش پرداخت شده برای استخراج یک بلوک جدید در بلاک چین از 6.25 BTC به 3.125 BTC کاهش می یابد.

من همیشه خوش بین هستم

در جلسه AMA در پاسخ به این سوال که آیا هر یک از این عوامل او را صعودی تر می کند، CZ پاسخ داد: “من همیشه صعودی هستم.”

او در ادامه توضیح داد که این مورد هم در اوج بازار صعودی و هم زمانی که ارزهای دیجیتال به بازار نزولی روی آوردند.

با این حال، او همچنین تاکید کرد که “هیچکس نمی تواند آینده را پیش بینی کند” و اشاره کرد که الگوهای تاریخی لزوما در آینده تکرار نمی شوند.

CZ گفت: “اصولاً، من فکر نمی کنم کسی بداند که بازار چگونه خواهد شد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا