ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش حجم معاملات ۶ میلیارد دلاری – آیا نهنگ‌ها می‌خرند؟

منبع: TradingView

قیمت اتریوم (ETH) در 24 ساعت گذشته 1 درصد کاهش یافته است و به 1805 دلار کاهش یافته است زیرا بازار ارزهای دیجیتال افت مشابه 1 درصدی را تجربه می کند.

ETH در هفته گذشته 2.5 درصد افزایش یافته است، اما در 30 روز گذشته 9 درصد کاهش یافته است، اگرچه دومین ارز دیجیتال بزرگ نیز از ابتدای سال 50 درصد افزایش یافته است.

تحرکات آن در حالی صورت می‌گیرد که حجم معاملات 24 ساعته آن کمی به بالای 6 میلیارد دلار رسیده است که نشان‌دهنده افزایش تدریجی نقدینگی است که می‌تواند منجر به افزایش قابل توجهی در پایین‌تر از خط شود.

این همچنین توسط داده‌های مربوط به انتقال نهنگ‌های بزرگ ETH پیشنهاد می‌شود، که ممکن است با پایه‌های قوی اتریوم ترکیب شود و دیر یا زود باعث یک تجمع بزرگ شود.

پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش حجم معاملات ۶ میلیارد دلاری – آیا نهنگ‌ها می‌خرند؟

با وجود لغزش امروز، اندیکاتورهای ETH در موقعیتی قرار دارند که نشان می دهد آلت کوین ممکن است به زودی بهبود یابد.

1684527812 758 پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش حجم معاملات ۶ میلیارد دلاری
منبع: TradingView

پس از سقوط به سمت 20 و منطقه کاملاً بیش از حد فروش، شاخص قدرت نسبی اتریوم (بنفش) دوباره شروع به افزایش کرده است و به تازگی از 50 عبور کرده است، که نشان دهنده آن است که شروع به بازیابی شتاب مثبت کرده است.

در همان زمان، قیمت سکه فقط در آستانه صعود از میانگین متحرک 30 روزه (زرد) و 200 روزه (آبی) است، چیزی که به افزایش فشار خرید اشاره دارد.

در مجموع، این دو تغییر نشان می‌دهند که ETH احتمالاً به زودی بهبود می‌یابد، همانطور که افزایش حجم معاملات ذکر شده در بالا نیز اتفاق می‌افتد، اگرچه باید توجه داشت که 6 میلیارد دلار هنوز تا حدی پایین‌تر از قله‌های 16 میلیارد دلاری در آوریل و 60 میلیارد دلاری است. مارس.

در حال حاضر، به نظر می رسد که نهنگ ها عمدتاً حداقل بر اساس نقل و انتقالات بزرگ اخیر، در حال آماده شدن برای فروش ETH بوده اند.

این ممکن است ناامید کننده به نظر برسد، اما می توان بحث کرد که این امر سرمایه گذاران خرد را در موقعیت خوبی برای خرید ETH با تخفیف قرار می دهد، زیرا در حال حاضر چقدر کمتر از ارزش گذاری شده باقی مانده است.

و واقعاً کمتر از ارزش گذاری شده است، با این که سکه احتمالاً دارای قوی ترین مبانی اساسی در بین هر ارز دیجیتال در بازار است.

این ارزیابی نه تنها بر اساس این واقعیت است که اتریوم به بیش از نیمی از کل ارزش قفل شده در کل بخش ارزهای دیجیتال فرمان می دهد، بلکه به دلیل اخبار اخیر پذیرش نیز است.

این شامل بانک بزرگ فرانسوی می شود Societe Generale در حال آزمایش یک استیبل کوین یورو در بلاک چین اتریوم، همچنین آزمایش ویزا پرداخت های USDC و مایکروسافت کیف پول اتریوم را در مرورگر Edge خود آزمایش می کند.

این احتمال وجود دارد که اتریوم به جذب استفاده و پذیرش بیشتر نسبت به رقبای خود ادامه دهد، در حالی که گسترش سهام و برداشت ها در هفته های اخیر آن را برای سرمایه گذاران جذاب تر کرده است.

داده‌های Dune Analytics نشان می‌دهد که نسبت ETH شرط‌بندی شده به اتریوم غیرشرطی در حال حاضر 16.6 درصد است، در مقایسه با 10 درصد در سال گذشته.

این مهم است زیرا به سناریویی اشاره می‌کند که در آن مقادیر فزاینده‌ای از ETH از چرخه خارج می‌شود و در این فرآیند به افزایش قیمت سکه کمک می‌کند.

و با توجه به اینکه اتریوم در دوره‌های اوج استفاده نیز تمایل به کاهش تورم دارد، قیمت آن می‌تواند در بازار صعودی بعدی واقعاً افزایش یابد.

از 1800 دلار در حال حاضر، به راحتی می تواند در چند هفته آینده به 2000 دلار برسد، قبل از اینکه تا پایان سال به طور بالقوه به 3000 دلار افزایش یابد.

اکنون اتریوم را بخرید

AiDoge می تواند بهتر باشد

همانطور که اتریوم قوی است، این نوع آلتکوین است که احتمال افزایش تدریجی آن بیشتر از رالی ها و جهش های بزرگ است.

این بدان معناست که معامله‌گرانی که به دنبال سودهای سریع‌تر و چشمگیرتر هستند، ممکن است سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین‌های جدیدتر، از جمله توکن‌های پیش‌فروش را ترجیح دهند، که در هنگام ثبت‌نام برای اولین بار، می‌تواند افزایش چشمگیری داشته باشد.

یکی از داغ‌ترین سکه‌های پیش‌فروش در حال حاضر AiDoge.com است، یک پلت‌فرم تولید میم مبتنی بر هوش مصنوعی که از زمان شروع فروش توکن AI دلاری خود در پایان آوریل تاکنون بیش از 9.5 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

AiDoge از ترکیبی از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و مجموعه داده‌های گسترده برای تولید میم‌ها استفاده می‌کند، که می‌تواند تقریباً هر موضوع و موضوعی را که کاربران می‌توانند به آن فکر کنند را دربرگیرد، اگرچه تمرکز ویژه‌ای روی میم‌های مرتبط با رمزنگاری دارد.

پلتفرم آن بسیار کاربرپسند طراحی شده است و کاربر می تواند به سادگی با وارد کردن یک توضیح کوتاه مبتنی بر متن، الگوهای رفتاری ایجاد کند.

کاربران همچنین می‌توانند به میم‌های یکدیگر رای مثبت یا منفی بدهند، که محبوب‌ترین آن‌ها پاداش‌هایی را در قالب AI دلار به سازندگان خود می‌دهند.

و جدای از پرداخت هزینه برای دسترسی به ویژگی‌های تولید میم AiDoge، $AI می‌تواند برای اهداف سهام نیز استفاده شود و در این فرآیند اعتبار دارندگان را به دست آورد.

سرمایه گذاران می توانند قبل از استفاده از ETH، BNB، USDT یا ارز فیات برای خرید $AI، که در حال حاضر 0.0000312 دلار قیمت دارد، با مراجعه به وب سایت رسمی AiDoge و اتصال کیف پول خود به پیش فروش آن بپیوندند.

این قیمت در مرحله بعدی فروش به 0.0000316 دلار افزایش می یابد، در حالی که $AI در صرافی ها با قیمت 0.0000336 دلار فهرست می شود.

البته، اگر یک یا دو لیست بورس بزرگ را جذب کند، قیمت آن می تواند بسیار بیشتر شود.

اکنون AiDoge را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا