بازی

نشت مجموعه نمایش تلویزیونی Fallout اولین نگاهی به Ghouls زنده را به ما می دهد

از زمان معرفی سریال Fallout آمازون در سال 2020، چیز زیادی در مورد سریال Fallout آمازون نشنیده‌ایم، اما تعداد زیادی عکس از مجموعه در این سه سال به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. ما راکت قرمز، زره‌های قدرتی و Vault 32 را دیده‌ایم و به لطف Idle Sloth، اکنون اولین نگاه خود را به یک غول لایو اکشن داریم.


ما غول با ظاهری مناسب را می بینیم که با یکی دیگر از ساکنان Vault نشسته و سیگار می کشد. هر دوی آن‌ها لباس‌های کلاسیک آبی و زرد به تن دارند، با انسان سالمی که یک بطری نوکا کولا در دست دارد و در حالی که نماد Pip-Boy خود را به صدا در می‌آورد. هر دو در مقابل یک بنر Vault 33 قرار دارند که با تیزر رسمی آمازون در ماه اکتبر که سایر ساکنان Vault را با لباس‌های Vault 33 نشان می‌دهد، قرار دارد.

مطالب مرتبط: استارفیلد نمی تواند یک Fallout یا Skyrim دیگر باشد

مشخص نیست که غول و مرد چه کسی هستند، اما ممکن است آنها در پس‌زمینه فیلمبرداری صحنه‌ای در Vault 33 باشند. ما همچنین نگاهی اجمالی به فضای داخلی Vault داریم، با یک کامپیوتر قدیمی به سبک دهه 50 روی میز و آنچه به نظر می‌رسد. کنترل درب خرک باشد. با این حال، دیواری با گرافیتی «دولت» روی آن وجود دارد، بنابراین ممکن است چیزی در جامعه به اشتباه افتاده باشد. جالب اینجاست که یک غول در خرک نشان می دهد که تشعشعات و FEV به نحوی به داخل نشت کرده اند، یا اینکه آنها افراد خارجی را پذیرفته اند. هر دو از یک آزمایش احتمالی Vault-Tec خبر می دهند، چیزی که این شرکت در سراسر بازی ها بدنام است.

اگر ندانید غول چیست و واکنش فوری شما این است: “گا! لعنتی تو چیست؟” اولاً ببخشید، ثانیاً آنها انسان هایی هستند که از انفجار هسته ای جان سالم به در برده اند. آن‌ها ممکن است از زمان‌هایی که بمب‌ها پرتاب می‌شوند، باشند، یا ممکن است برای مدت طولانی در زمین‌های بایر قرار داشته باشند. در هر صورت، آن‌ها انسان‌هایی شفاف اما زامبی‌شده هستند که بیشتر پوست و گوشت خود را به لطف تشعشعات شدید و FEV از دست داده‌اند، که به نوبه خود مانع از پیری آن‌ها می‌شود.

FEV بخش مهمی از ترکیب است. اگر فقط در معرض تشعشع باشید، مانند زندگی واقعی می میرید. اگر فقط در معرض FEV باشید، تبدیل به یک هیولاهای عظیم الجثه غول پیکر AKA می شوید. و اگر در معرض هر دو قرار بگیرید، تبدیل به یک غول می شوید. اگرچه پیر نشدن ممکن است خوب به نظر برسد، حتی اگر شما یک زامبی در یک تمدن در حال فروپاشی هستید که به سمت هرج و مرج سوق داده شده است، این خطر وجود دارد که همه غول‌ها وحشی شوند و کمی بیشتر از زامبی‌های واقعی شوند. تا حدودی به همین دلیل است که آنها در بازی‌ها مورد انگ قرار می‌گیرند، زیرا بسیاری از این احتمال ناراحت هستند که یک غول ناگهان وارد یک غوغای بی‌معنایی شود.

شاید ما شاهد بررسی آن در سریال های تلویزیونی باشیم. به هر حال، ما غول‌ها را خواهیم داشت، و آنها تقریباً یکسان به نظر می‌رسند، بنابراین می‌توان فرض کرد که رفتار مشابهی خواهند داشت. بیایید امیدوار باشیم که آن صدای غم انگیز را نیز میخکوب کنند.

بعدی: وقت آن است که نگران Starfield باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا