شبکه های اجتماعی

اینستاگرام ویژگی اشتراک های پولی را برای سازندگان عرضه می کند

اشتراک های اینستاگرام چیست؟

با توجه به حساب سازندگان اینستاگرام، «اشتراک‌ها به سازندگان اجازه می‌دهد تا با ارائه محتوا و تجربیات انحصاری – همه در یک مکان، درآمد تکراری و قابل پیش‌بینی کسب کنند و با بیشترین فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند.»

این محتوای اختصاصی شامل:

  • نوشته ها

  • زندگی می کند

  • داستان ها

  • قرقره ها

  • نشان ها

  • چت های گروهی

  • کانال های پخش

به عنوان بخشی از ویژگی جدید، سازندگان می‌توانند دکمه «اشتراک» را به نمایه خود اضافه کنند و قیمت ماهانه را برای محتوای انحصاری تعیین کنند:

علاوه بر این، مشترکین نشان ویژه ای دریافت خواهند کرد تا به آنها کمک کند در بخش نظرات سازندگان و پیام های پیامکی برجسته شوند.

توجه داشته باشید: برای محتوای فقط مشترکین، فقط می‌توان از موسیقی‌های مجموعه صدای متا یا موسیقی‌هایی که مالک آن است (یا مجاز به استفاده از آن) استفاده کرد.

چه کسانی واجد شرایط اشتراک اینستاگرام هستند؟

این ویژگی در حال حاضر فقط برای سازندگان واجد شرایط در ایالات متحده در دسترس است و آزمایش‌هایی برای سازندگان در بریتانیا، کانادا و استرالیا باید دنبال شود.

برای واجد شرایط بودن، سازندگان باید:

درآمد سازندگان از اشتراک اینستاگرام چقدر است؟

مطابق با TechCrunch، سازندگان می توانند از بین هشت امتیاز قیمت برای محتوای اشتراک انتخاب کنند که از 0.99 دلار در ماه تا 99.99 دلار در ماه متغیر است.

پرداخت‌های اشتراک از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای سنتی در iOS و Android انجام می‌شود – و فعلاً اینستاگرام هیچ گونه پرداختی را کاهش نخواهد داد.

بنابراین، این به ما چه می گوید؟

بین عرضه بازار سازندگان در سال جاری و ابزارهای بازاریابی وابسته به آن، اینستاگرام همه چیز را به اقتصاد سازندگان وارد می‌کند.

اشتراک‌های اینستاگرام راه دیگری برای درآمدزایی بیشتر برنامه برای سازندگان است (مخصوصاً با رقابت TikTok، YouTube و سایر پلتفرم‌ها).

به عبارت دیگر: اگر در مورد تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا (پاره وقت یا تمام وقت) هستید، اکنون زمان درخشش شما فرا رسیده است.

با عضویت در آخرین اخبار رسانه های اجتماعی در جریان باشید خبرنامه هفتگی رایگان بعدا. هر آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید – مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا