شبکه های اجتماعی

Uber یادآوری کمربند ایمنی صوتی را معرفی می کند، در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است

اوبر، اپلیکیشن ride-hailing، ویژگی جدیدی به نام “یادآوری صوتی کمربند ایمنیبرای بهبود ایمنی مسافران در حین حمل و نقل. ویژگی جدید بخشی از تلاش‌های مداوم اوبر برای ارتقای خدمات و افزایش ایمنی مسافران است.

ویژگی “یادآوری کمربند ایمنی صوتی” به مسافران یادآوری می کند که قبل از شروع هر سفر، بدون توجه به اینکه در صندلی جلو یا عقب خودرو نشسته اند، کمربند ایمنی خود را ببندند.

هنگامی که مسافری وارد خودرو می شود، تلفن راننده یک یادآور صوتی پخش می کند و از مسافران می خواهد که برای ایمنی خود را ببندند. مسافران همچنین یک اعلان درون برنامه ای دریافت خواهند کرد که به آنها یادآوری می کند که کمربند ایمنی را ببندند. شایان ذکر است که اوبر برای اولین بار در هند استفاده از صدای انسان را به همراه اعلان درون برنامه ای آزمایش می کند. در کشورهای دیگر، اوبر تنها از صدای اعلان برای یادآوری به مسافران برای بستن کمربند ایمنی برای ویژگی «یادآوری کمربند ایمنی صوتی» استفاده می‌کند.

این ویژگی جدید بخشی از تعهد اوبر به بهبود ایمنی مسافران با استفاده از فناوری است. این شرکت همچنین اخیرا ویژگی های مناسب فرودگاهی را برای بهبود تجربه سفر فرودگاهی معرفی کرده است. ویژگی جدید کمک زیادی به جلوگیری از تصادفات و صدمات ناشی از عدم بستن کمربند ایمنی مسافران خواهد کرد.

در حال حاضر، ویژگی “یادآوری کمربند ایمنی صوتی” اوبر فقط برای کاربران در دسترس است حیدرآباد. با این حال، این شرکت قصد دارد در ماه‌های آینده قابلیت «یادآوری کمربند ایمنی صوتی» را به شهرهای دیگر نیز تعمیم دهد.

“ما بر این باوریم که کار ما در زمینه ایمنی هرگز متوقف نمی شود. ما از آوردن یادآوری کمربند ایمنی صوتی به حیدرآباد خرسندیم. ما معتقدیم که این ویژگی جدید راهی موثر برای تشویق سواران به بستن کمربند ایمنی خواهد بود و ما هیجان زده هستیم. برای دیدن تأثیر مثبت آن بر ایمنی جاده ها در حیدرآباد.” سورج نیر، رئیس عملیات ایمنی، اوبر هند و آسیای جنوبی.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا