شبکه های اجتماعی

Krafton برنامه های سرمایه گذاری مشترک با Naver Z را برای تجارت metaverse اعلام می کند

سازنده PUBG کرافتون برنامه های خود را برای ایجاد سرمایه گذاری مشترک با ناور Z Corp. برای توسعه متاورس کسب و کار پلت فرم این استودیوی بازیساز تصمیم خود را برای به دست آوردن سهام و اوراق بهادار سرمایه گذاری سایر شرکت ها برای تأسیس این سرمایه گذاری مشترک به اشتراک گذاشته است. مجموع سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری مشترک 48 میلیارد وون وون است که کرافتون 40.8 میلیارد وون و ناوور زد 7.2 میلیارد وون را تصاحب خواهند کرد. پس از خرید، کرافتن 85 درصد از سهام این جوینت ونچر و ناور زد 15 درصد سهام را در اختیار خواهند داشت.

چیست میگالو
از سال 2022، هر دو شرکت روی پروژه متاورس مبتنی بر وب 3.0 Migaloo کار می کنند. این شرکت ها تصمیم گرفتند یک سرمایه گذاری مشترک برای توسعه خدمات برای راه اندازی متاورس در سال 2023 ایجاد کنند. این سرمایه گذاری مشترک در آمریکای شمالی تاسیس خواهد شد و نام شرکت در زمان تاسیس اعلام خواهد شد.

«میگالو» یک سیستم C2E (ایجاد برای کسب درآمد) را به کار می‌گیرد که در آن سازندگان محتوا می‌توانند آثار مختلفی را در فضای متاورس خلق کنند و کاربران آثار را خریداری کرده و مالک آن شوند. معامله این مخلوقات بر اساس صورت خواهد گرفت NFT و بلاک چین همه این تراکنش ها برای افزایش شفافیت در تراکنش ها و تسویه حساب ها در بلاک چین ثبت می شوند.

Krafton مسئول توسعه برنامه‌ها، از جمله توسعه ابزارهای sandbox و سیستم‌های blockchain برای سازندگان خواهد بود. در همین حال، Naver Z مسئول برنامه ریزی خدمات و کسب مشارکت خواهد بود.

همچنین بخوانید

Translucia اولین راه حل amp39Multiverse Convergenceamp39 را برای دسترسی به Web3 برای همه معرفی کرد.
این دادگاه کلمبیایی میزبان اولین محاکمه حقوقی در متاورس است

هدف این پلتفرم متاورس ایجاد تعادل با ترکیب تخصص Krafton در توسعه و اجرای بازی‌های مختلف جهانی و دانش Naver Z در توسعه و راه‌اندازی متاورس Zepeto که مبتنی بر خدمات آواتار AR است، خواهد بود.

ما پس از بررسی های فراوان، خدمات اصلی و مدل خاصی از متاورس را تعریف کردیم که جذاب و قابل اجرا است و با ایجاد جوینت ونچر اقدام کردیم. از آنجایی که هر دو شرکت تجربه فراوانی در ارائه خدمات محتوای جهانی موفق دارند و تلاش های خود را متحد کرده اند. “هنری هیونگ چول پارک، رئیس پروژه میگالو در کرافتون گفت: قطعا نتایج خوبی کسب خواهد کرد.”

چانگ ووک افزود: “اکوسیستم خالق محوری که در Zepto ساخته ایم در Migaloo نیز اجرا خواهد شد. ما Migaloo را به عنوان یک پلتفرم متاورس جدید رشد خواهیم داد که در آن سازندگان می توانند ارزش های جدیدی را در یک اکوسیستم مبتنی بر NFT بر اساس خلاقیت های خود درک کنند.” کیم، مدیر عامل شرکت Naver Z.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا