شبکه های اجتماعی

SEC ایالات متحده Bittrex را با عملیات بورس اوراق بهادار ثبت نشده متهم می کند

را ایالات متحده کمیسیون بورس و اوراق بهادار روز دوشنبه صرافی ارز دیجیتال شارژ شد بیت ترکس شرکت و مدیر عامل سابق آن ویلیام شیهارا با راه اندازی بورس اوراق بهادار ملی، کارگزاری و نمایندگی تسویه وجوه ثبت نشده.

را SEC در شکایت خود، که در یک دادگاه منطقه ای ایالات متحده در واشنگتن ثبت شد، ادعا کرد که Shihara با صادرکنندگان دارایی های رمزنگاری که به دنبال در دسترس قرار دادن توکن های خود برای تجارت در پلت فرم Bittrex برای حذف اظهارات عمومی که Shihara معتقد بود تنظیم کننده ها به بررسی این پیشنهادات توکن منجر می شود، هماهنگی کرده است. اوراق بهادار

SEC همچنین شعبه خارجی Bittrex، Bittrex Global GmbH را به دلیل عدم ثبت نام به عنوان بورس اوراق بهادار ملی در رابطه با فعالیت خود در یک دفتر سفارش مشترک همراه با Bittrex متهم کرد.

شیهارا از پاسخ به درخواست نظر خودداری کرد.

Bittrex Inc در بیانیه‌ای اعلام کرد که اوراق بهادار در پلتفرم آن عرضه یا معامله نشده است و محصولاتی را که قراردادهای سرمایه‌گذاری هستند ارائه نمی‌دهد.

Bittrex Global در بیانیه‌ای جداگانه گفت که هیچ مشتری آمریکایی ندارد و قصد دارد به شدت از اتهامات SEC در دادگاه دفاع کند.

این شرکت گفت: “Bittrex Global بر اساس اصول امنیت و انطباق بنا شده است – و ما به شهرت جهانی خود به عنوان یکی از طولانی ترین و سازگارترین صرافی ها در جهان افتخار می کنیم.”

Bittrex مستقر در سیاتل قبلاً اعلام کرده بود که فعالیت های خود در ایالات متحده را از 30 آوریل به دلیل “تداوم عدم اطمینان نظارتی” تعطیل می کند. عملیات غیر آمریکایی این شرکت در لیختن اشتاین مستقر است.

شکایت SEC همچنین ادعا می‌کند که Bittrex از سال 2017 تا 2022 حداقل 1.3 میلیارد دلار درآمد حاصل از کارمزد تراکنش‌ها از سرمایه‌گذاران به‌عنوان یک کارگزار، صرافی و آژانس تسویه حساب می‌کرد، اما نتوانست آن فعالیت‌ها را در SEC ثبت کند.

گری گنسلر، رئیس SEC، در بیانیه‌ای گفت: «اقدام امروز، بار دیگر، آشکار می‌سازد که بازارهای ارزهای دیجیتال از فقدان انطباق مقرراتی رنج می‌برند، نه از فقدان وضوح نظارتی.

Gensler قبلاً گفته بود که شرکت هایی که به تسهیل تراکنش ها در بازار ارزهای دیجیتال کمک می کنند باید مانند سایر واسطه های بازار در SEC ثبت نام کنند.

Bittrex در ماه اکتبر موافقت کرد که به دلیل “نقض آشکار” تحریم ها علیه برخی کشورها و قانون مبارزه با پولشویی به وزارت خزانه داری آمریکا 29 میلیون دلار جریمه بپردازد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا