شبکه های اجتماعی

SEC ایالات متحده می گوید که شرکت خدمات فناوری اطلاعات DXC افشای “گمراه کننده” غیر GAAP را ارائه کرده است

ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار روز سه شنبه گفت که شرکت خدمات فناوری اطلاعات فناوری DXC افشای گمراه‌کننده‌ای درباره عملکرد مالی غیر GAAP خود در دوره‌های گزارشی متعدد از سال 2018 تا اوایل سال 2020 ارائه کرده بود.

DXC گفت این موضوع را حل کرده و با آن همکاری کرده است SEC.

DXC بدون اعتراف یا انکار یافته های این دستور، با دستور توقف و توقف، پرداخت 8 میلیون دلار جریمه و متعهد به توسعه و اجرای غیرمجاز مناسب موافقت کرد.GAAP سیاست‌ها و کنترل‌ها و رویه‌های افشا،” SEC در بیانیه‌ای با اشاره به افشاگری‌هایی که به اصول عمومی پذیرفته‌شده حسابداری (GAAP) پایبند نیستند، گفت.

SEC اضافه کرد که DXC با طبقه‌بندی اشتباه ده‌ها میلیون دلاری هزینه‌ها به‌عنوان تعدیل‌های غیر GAAP، درآمد خالص غیر GAAP گزارش شده‌اش را افزایش داد.

این شرکت روز سه شنبه در بیانیه ای ایمیلی گفت: «تکنولوژی DXC این موضوع میراثی را که مربوط به ارائه هزینه های M&A غیر GAAP بود که عمدتاً مربوط به ادغام سال 2017 بود که DXC را تشکیل داد، حل کرده است.

DXC در سال 2017 زمانی که شرکت هیولت پاکارد اینترپرایز کسب و کار خدمات سازمانی خود را متوقف کرد، تأسیس شد.

این شرکت روز سه شنبه افزود: «تیم مدیریت فعلی ما به طور فعال افشای آن را روشن کرده است، این هزینه های غیر GAAP را کاهش داده و به طور کامل با SEC همکاری کرده است و خوشحال است که این موضوع را پشت سر گذاشته است».

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا