چه طور

آیا استفاده از Personal Voice در iOS 17 ایمن است و صدای شما در کجا ذخیره می شود؟

Personal Voice یک ویژگی دسترسی جدید در iOS 17 است که به شما امکان می دهد از صدای خود با سایر ویژگی های Accessibility از جمله Live Speech استفاده کنید. به این ترتیب می توانید از صدای خود برای خواندن کلمات و عبارات نوشته شده استفاده کنید، اگر شرایط سلامتی دارید که بر توانایی صحبت کردن شما تأثیر می گذارد. صدای شخصی یک راه عالی برای حفظ صدای شما در صورت داشتن یک بیماری تخریبی است که بر صدای شما تأثیر می گذارد.

صدای شما با استفاده از صدای شخصی در دستگاه شما ذخیره می شود که سپس می تواند توسط Live Speech و سایر برنامه های شخص ثالث استفاده شود. اما این موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد در هنگام ایجاد صدای شخصی خود به این فکر کنند که چگونه داده های شما پردازش و مدیریت می شود. بنابراین، اگر شما هم در مورد همین سوال می‌پرسید، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد صدای شخصی بدانید.

پس از ایجاد صدای شخصی کجا ذخیره می شود؟

صدای شخصی پس از ایجاد در دستگاه شما ذخیره می شود. صدای شخصی با پردازش عبارات گفتاری شما به صورت محلی در آیفون شما صدای شما را شبیه سازی می کند. iOS 17 از یادگیری ماشینی برای پردازش صدای شما به صورت محلی و با استفاده از سخت افزار گوشی شما بدون به اشتراک گذاشتن هیچ داده ای با اپل استفاده می کند.

شما وظیفه دارید عبارات تصادفی را به مدت 15 دقیقه برای کمک به ایجاد صدای شخصی خود بیان کنید. این داده‌ها به صورت محلی در دستگاه شما ذخیره می‌شوند و می‌توانند برای استفاده با برنامه‌های مختلف و سایر دستگاه‌هایی که ممکن است متعلق به شما باشند، صادر شوند. شما می توانید ضبط های خود را با رفتن به صادر کنید تنظیمات > دسترسی > صدای شخصی > صدای شخصی شما > صادرات صدای ضبط شده.

آیا داده ها برای ایجاد صدای شخصی با اپل به اشتراک گذاشته می شود؟

خیر، داده های شما به صورت محلی ذخیره می شوند و در هنگام پردازش با سرورهای اپل به اشتراک گذاشته نمی شوند. صدای شخصی از شما می خواهد که حدود 15 دقیقه عبارات تصادفی را ضبط کنید، که سپس برای ایجاد صدای شخصی خود استفاده می شود. این داده ها منحصر به شما هستند و برای حفظ حریم خصوصی شما به صورت محلی در دستگاه شما پردازش می شوند. این داده ها رمزگذاری شده است و هرگز با اپل به اشتراک گذاشته نمی شود. با این حال، شما این امکان را دارید که ضبط های خود را صادر کنید و همچنین آنها را با دستگاه های دیگر با استفاده از همان Apple ID دستگاه مورد نظر به اشتراک بگذارید. به این ترتیب ضبط‌ها می‌توانند توسط سایر دستگاه‌های Apple شما برای ایجاد صدای شخصی شما استفاده شوند.

آیا برنامه های شخص ثالث به صدای شخصی شما دسترسی دارند؟

بله، برنامه‌های شخص ثالث می‌توانند به صدای شخصی شما دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند، اگر گزینه اجازه دادن به برنامه‌ها برای درخواست استفاده در تنظیمات صدای شخصی را فعال کرده باشید. به این ترتیب سایر برنامه‌های دسترس‌پذیری می‌توانند از صدای شما با ویژگی‌هایی که برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنید، از جمله متن‌خوان‌های روی صفحه، ارتباط‌دهنده و موارد دیگر استفاده کنند.

1687091254 266 آیا استفاده از Personal Voice در iOS 17 ایمن است

می‌توانید این گزینه را در تنظیمات صدای شخصی خاموش کنید تا برنامه‌های شخص ثالث از استفاده از صدای شخصی شما جلوگیری کنند. این کار دسترسی به صدای شما را محدود می کند و برنامه های شخص ثالث فقط می توانند از صداهای موجود در آیفون شما استفاده کنند. برای جلوگیری از دسترسی به صدای شخصی خود، به این آدرس بروید تنظیمات > دسترسی > صدای شخصی > خاموش کردن به برنامه‌ها اجازه دهید درخواست استفاده کنند.

آیا استفاده از ویژگی جدید صدای شخصی امن است؟

بله، اگر نگران حفظ حریم خصوصی هستید، استفاده از صدای شخصی برای ایجاد صدایی شبیه شما و استفاده از آن با سایر ویژگی‌های دسترسی مانند گفتار زنده کاملاً ایمن است. عباراتی که ضبط می کنید به صورت محلی ذخیره می شوند و هرگز با اپل به اشتراک گذاشته نمی شوند. علاوه بر این، عبارات ضبط شده به صورت محلی نیز پردازش می شوند تا خطر لو رفتن اطلاعات شما به حداقل برسد. به‌علاوه، وقتی از ویژگی اشتراک‌گذاری در میان دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، ضبط‌های شما فقط با دستگاه‌هایی که از Apple ID شما استفاده می‌کنند به اشتراک گذاشته می‌شود. ضبط‌های شما هنگام اشتراک‌گذاری با دستگاه‌های دیگر رمزگذاری می‌شوند و فقط از طریق حساب iCloud خودتان به اشتراک گذاشته می‌شوند.

امیدواریم این پست به شما کمک کند تا در مورد Personal Voice و نحوه حفظ حریم خصوصی خود هنگام استفاده از این ویژگی جدید در iOS 17 اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر با مشکلی روبرو هستید یا سؤال دیگری دارید، با استفاده از بخش نظرات زیر با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا