شبکه های اجتماعی

تسلا مالکان را تشویق می‌کند تا از «سوپرشارژ رایگان نامحدود مادام العمر» صرف نظر کنند.

ایلان ماسک را اجرا کنید تسلا بار دیگر تلاش می کند تا صاحبان خودروهای قدیمی مدل S و مدل X را که از مزایای “رایگان نامحدود” بهره مند شده اند، تشویق کند. سوپر شارژ مادام العمر»، تا با پیشنهاد یک پیشنهاد جدید، از این امتیاز صرف نظر کنید.

در سال‌های اولیه فروش خودروهای مدل S و مدل X، تسلا یک پیشنهاد جذاب برای مشتریانش داشت – سوپرشارژ رایگان برای تمام طول عمر وسیله نقلیه‌شان. این پیشنهاد یک نقطه فروش قابل توجه برای این شرکت بود، زیرا اساساً به این معنی بود که کاربران می‌توانند وسایل نقلیه خود را بدون متحمل شدن هزینه اضافی تغذیه کنند. الکترک.

تسلا در سال 2018 پس از ادعای ناپایداری بودن آن، این امتیاز را متوقف کرد، اگرچه گاهی اوقات به عنوان یک انگیزه فروش مجدداً استفاده می شود.

در این گزارش آمده است که هنوز چند صد هزار وسیله نقلیه تسلا با سوپرشارژ رایگان نامحدود در سراسر جهان موجود است.

علاوه بر این، تسلا اولین تلاش خود را در اوایل سال جاری انجام داد تا این وسایل نقلیه را با ارائه ۵۰۰۰ دلار تخفیف اضافی به مالکان در صورت خرید و فروش مدل S یا مدل X با سوپرشارژ رایگان نامحدود انجام دهد.

با این حال، بر اساس این گزارش، سازنده خودروهای برقی اکنون با معرفی «مزایای وفاداری مالکیت» جدید، این تلاش را دوچندان کرده است.

“صاحبان فعلی تسلا مدل S یا مدل X با سوپرشارژ رایگان نامحدود فعال، واجد شرایط استفاده از سوپرشارژ نامحدود به مدت 6 سال هستند. برای واجد شرایط بودن، مالکان باید سوپرشارژ نامحدود را از وسیله نقلیه خود مبادله یا حذف کنند و مدل S یا مدل X جدید را تا ژوئن تحویل دهند. 30، 2023، این شرکت گفت.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا