بازی

بهترین امتیازات مصنوع در Destiny 2

سرنوشت 2 توسعه Lightfall سیستم Artifact را بازنگری کرده است. Artifact که در ابتدا در Shadowkeep معرفی شد، به عنوان یک سیستم پیشرفت فصلی عمل می‌کند که جلوه‌های غیرفعال قوی را باز می‌کند، از شمارنده‌های Champion تا توانایی‌های بسیار پیشرفته.


مطالب مرتبط: Destiny 2: A Complete Guide To Combat Style Mods

Lightfall این افکت‌ها را غیرفعال کرده است و به‌عنوان نوعی درخت مهارت غیرفعال عمل می‌کند که می‌توانید در هر زمان به آن احترام بگذارید. امروز، ده مورد از قوی‌ترین امتیازات Artifact Destiny 2 را که می‌توانید در Season of Defiance از آن‌ها استفاده کنید، از موارد مورد علاقه طرفداران مانند Volatile Flow گرفته تا برخی از غیرفعال‌های جدید معرفی‌شده در این فصل را بررسی خواهیم کرد.

به روز شده در 10 مارس 2023 توسط چارلز بورگار: لایت فال سیستم Artifact را در Destiny 2 بازنگری کرده است. به جای باز کردن حالت های سوکتی، Artifact اکنون 12 امتیاز غیرفعال را باز می کند که همیشه بر شخصیت شما تأثیر می گذارد. در اصل، Artifact اکنون یک درخت منفعل است. ما این فهرست را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا برخی از انتخاب‌های مورد علاقه‌مان از Season of Defiance، از جمله Volatile Flow و Flare Up را شامل شود.

10 امتیازات ضد قهرمان

امتیازات ضد قهرمانی: اسلحه ها محموله های سپر سوراخ کننده/منفجره/دورهای مختل کننده را شلیک می کنند که با قهرمانان مقابله می کند.

به زبان ساده، امتیازات ضد قهرمان برای محتوای PvE آخر بازی Destiny 2 اجباری است. اکثر Raid ها و Ordeal Nightfalls به این مدها نیاز دارند تا آنها را قابل شکست کنند.

با حذف کامل قهرمانان، این امتیازات هنوز هم ارزش استفاده از سلاح‌ها را دارند. حالت‌های Anti-Barrier می‌توانند سپرهای Hydra و Phalanx را سوراخ کنند و در عین حال فاز ایمنی Hobgoblin را در حین بازسازی سوراخ کنند. راندهای غیرقابل توقف، اهداف را مجبور به تلو تلو خوردن می‌کنند، و دورهای اضافه بار مانع از استفاده دشمنان از توانایی‌ها در زمانی که به این بیماری مبتلا هستند، می‌شود. آنها هیچ عملکردی در Crucible ندارند اما در PvE بازی را تغییر می دهند.

9 انتقال منشوری

Destiny 2 Berserker Titan با استفاده از Strand Super

انتقال منشوری: وقتی Super خود را انتخاب می کنید، هر یک از اعضای تیم آتش شما با نوع آسیب زیر کلاس متفاوت از نوع آسیب شما پاداشی برای آسیب سلاح دریافت می کند.

پخش کردن Super خود به متحدان با یک نوع زیر کلاس غیر همسان، 20 درصد آسیب زننده را برای ده ثانیه آینده می دهد، نه اینکه با علاقه مندان قدرتمندی مانند Radiant انباشته شود. این یک امتیاز عالی ستون پنج برای تقریباً هر ساختنی است. این برای ضربه زدن به قهرمانان در Nightfalls، رئیس‌های خاص سیاه چال، و حتی برخوردهای حمله‌ای که در آن کاشت چاه درخشندگی امکان‌پذیر نیست، مفید است.

8 باران فایربولتس

پس زمینه Destiny 2 Solar 3.0 Warlock

باران فایربولت: وقتی نارنجک های فایربولت را مجهز کردید، نارنجک دوم را شارژ کنید.

داشتن دو برابر نارنجک هرگز چیز بدی نیست. Rain of Firebolts به شما این امکان را می دهد که دو بار فایربولت نارنجک را روی سازه های Solar حمل کنید، هر دو برای PvE و PvP. این برای دریافت شفافیت اضافی در ساخت‌های Solar PvE فوق‌العاده است و می‌توان از آن برای کمک به راه‌اندازی Surplus در PvP استفاده کرد.

مطالب مرتبط: Destiny 2: A Complete Guide To Solar 3.0

با این حال، قدرت واقعی این امتیاز از هم‌افزایی آن با Flare Up، یکی دیگر از Artifact غیرفعال ناشی می‌شود. Flare Up تا حد زیادی پشته های Scorch ایجاد شده توسط Firebolt Granades را افزایش می دهد، به طوری که پرتاب دو نفر پشت سر هم یک جرقه را تضمین می کند. برای جایگزینی قدرتمند برای اکثر بیلدهای متا Dawnblade، این را با Dawn Chorus جفت کنید.

7 موج خورشیدی

Destiny 2 Solar 3.0 برجسته شد

موج خورشیدی: جمع آوری یک Firesprite به شما Armor Charge می دهد.

Solar Surge مانند حالت قدیمی Elemental Shards رفتار می کند و به شما امکان می دهد با گرفتن Solar Firesprites به پشته های Armor Charge دست پیدا کنید. قطعات مختلف خورشیدی و مزایای مصنوعات می‌توانند این چاه‌های انرژی را تولید کنند، بنابراین دریافت Armor Charge از استفاده ساده از زیرکلاس خود یک موهبت بزرگ برای تقریباً هر ساخت Solar است. حالت‌های Kickstart و Font وقتی با این امتیاز همراه شوند بسیار قدرتمندتر می‌شوند.

6 مدهای مجاز

مجموعه زرهی Destiny 2 Season Of Defiance

مدهای مجاز: هزینه‌های انرژی زره ​​برای همه مدهای زرهی که تحت تأثیر این امتیاز قرار می‌گیرند به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

ما قصد داریم تقلب کنیم و بیشتر امتیازات ستون دوم را در این ورودی قرار دهیم. مدهای مجاز: Solar، Strand، Void و Granades هزینه انواع مد مربوطه خود را کاهش می دهند. مثلا. حالت های مجاز: نارنجک ها هزینه تمام مود های زرهی مربوط به نارنجک را به یک نقطه کاهش می دهد.

تقریباً هر پیکربندی زره ​​می‌تواند از حالت‌های ارزان‌تر بهره‌مند شود. انرژی کمتری که برای جلوه‌های مود اصلی صرف می‌شود می‌تواند به سمت افزایش آمار گران‌تر، مدهای خاص فعالیت یا به طور کلی مدهای بیشتر شود. به زبان ساده، حالت‌های مجاز دستیابی به آمار 100 دوبل و سه‌گانه را آسان‌تر می‌کنند و به شما انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری در هنگام ساختن می‌دهد.

5 گره گشا

Destiny 2 Strand

گره گشا: از بین بردن Tangle با سلاح Strand، اهداف آسیب دیده از انفجار را معلق می کند.

Suspend ممکن است قوی‌ترین اثر کنترل جمعیت در Destiny 2 در حال حاضر باشد. Untangler بمب‌های تعلیق شناور Tangles شما را می‌سازد، وقتی که با سلاح Strand منفجر می‌شوند، همه اهداف آسیب‌دیده را معلق می‌کند. به خاطر داشته باشید که سلاح‌های اسمز این امتیاز را تحریک نمی‌کنند و منفجر کردن Tangle با پرتاب آن نیز کارساز نخواهد بود.

اگر بدتان نمی‌آید که به‌جای دست‌وپنجه نرم کردن با Tangles عکس بگیرید، Untangler ممکن است قوی‌ترین امتیاز Strand در این فصل باشد. Suspend می‌تواند قهرمانان غیرقابل توقف را متحیر کند، از انتقال بیش از حد بارها از راه دور، مانع از استقرار سپر خود جلوگیری کند و از خراب کردن روز شما توسط Tormentors جلوگیری کند. هر بارگیری Strand که برای استفاده از سلاح Strand اهمیتی ندارد، باید همیشه این امتیاز را فعال داشته باشد.

4 کانال سازی سلاح های باطل

Destiny 2 Deterministic Chaos Exotic Machine Gun

کانال سازی سلاح های بی اعتبار: پس از شکست دادن یک هدف با سلاح Void در حالی که حداقل یکی از توانایی های Void شما به طور کامل شارژ شده است، یک جایزه موقت برای آسیب سلاح Void دریافت می کنید. این پاداش خسارت بر اساس تعداد توانایی‌های Void کاملا شارژ شده شما افزایش می‌یابد.

با وجود توضیحات طولانی، Void Weapon Channeling یک امتیاز ساده است. با مجهز شدن به زیرکلاس Void، سلاح‌های Void یک آسیب موقت ایجاد می‌کنند. این باف همان Void Weapon Surge است که بر اساس تعداد توانایی‌هایی که شارژ می‌شوند، آسیب فزاینده‌ای ایجاد می‌کند.

مطالب مرتبط: Destiny 2: The Best Submachine Guns for PvE، رتبه بندی شده

با چهار قابلیت شارژ شده، این آسیب زننده با Radiant و Weapons of Light برابری می کند. در حالی که این امتیاز با مدهای افزایشی انباشته نمی شود، اما با Radiant و سایر افکت های توانمند همراه است، که این گزینه را به گزینه ای عالی برای تمام ساخت های Void در محتوای PvE تبدیل می کند.

3 شعله ور شدن

سرنوشت 2 فصل The Haunted Warlock Wielding A Scythe

شعله ور شدن: نارنجک های فایربولت پشته های Scorch بیشتری را اعمال می کنند. آسیب رساندن به یک رزمنده با نارنجک فایربولت باعث ایجاد فایرسپایت در نزدیکی آنها می شود.

Flare Up به تنهایی Firebolt Grenades را در Season of Defiance متا ساخته است. با فعال بودن این امتیاز، نارنجک‌های Firebolt شما به پشته‌های X80 Scorch وارد می‌کنند و هنگامی که به هدف برخورد می‌کنند، یک Firesprite ایجاد می‌کنند. در حالی که نمی‌توانید پشته‌های Scorch را از طریق Ember of Ashes عبور دهید، ضربه مستقیم جرقه‌زنی روی هدف را تضمین می‌کند.

Firebolt Granades که با برخی از مدهای دیگر Firesprite در Artifact جفت می شود، تبدیل به ماشین های جرقه زنی با خنک کننده های کوتاه مدت می شود که مسلماً آنها را به بهترین نارنجک خورشیدی تبدیل می کند که می توانید در این فصل استفاده کنید.

2 آجر از فراتر

Destiny 2 Void 3.0 Subclass

آجر از آن سوی: شکست دادن یک مبارز قدرتمند با سلاح Void این شانس را دارد که مهمات سنگین را برای شما و هم تیمی هایتان تولید کند.

تا زمانی که از سلاح Void استفاده می کنید، شکست دادن سرگردها، مینی باس ها و باس ها شانس بالایی برای ایجاد یک آجر سنگین برای شما و متحدانتان دارد. هیچ خنک کننده ای در این زمینه وجود ندارد، مهمات با یک آجر سنگین تصادفی قابل مقایسه است و می توان آن را با مدهای Heavy Ammo Finder انباشته کرد.

این افکت به قدری قدرتمند است که Machine Guns را به گزینه‌های پاکسازی اضافه در محتوای آخر بازی تبدیل می‌کند. مهمات سنگین به طور سخاوتمندانه ای برای تیم شما تولید می شود و این امر را برای حملات، سیاه چال ها و GM Nightfalls ضروری می کند.

1 جریان فرار

Destiny 2 Void 3.0 Warlock Nova Warp

جریان فرار: برداشتن یک گوی قدرت به سلاح‌های Void شما، دور فرار می‌دهد.

مود مورد علاقه طرفداران از Season of the Risen بازگشته و بهتر از همیشه است. جریان فرار 15 ثانیه دور فرار به سلاح های Void شما با گرفتن یک گوی قدرت می دهد. هر شلیک از اسلحه‌های Void شما، فرار با این بوف را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود هدف پس از وارد شدن آسیب‌های مداوم منفجر شود.

در PvE، این به طور موثر به تمام سلاح‌های Void شما Dragonfly را بدون نیاز به کشتن هدف می‌دهد و DPS واضح و تک هدف را بهبود می‌بخشد. در PvP، این می تواند برای اعمال فشار به گروه ها در حالت های 3v3 و 6v6 مفید باشد. حتی اگر از زیرکلاس Void استفاده نمی کنید، Volatile Flow آنقدر قدرتمند است که سلاح های Void را به گزینه ای در ردیف S برای تمام محتوای Destiny 2 تبدیل می کند.

بعدی: Destiny 2: The Best Titan Builds for PvP و PvE

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا