بازی

فیلم ماریو دارای یک سکانس اعتباری است که با عنوان “عاقبت می تواند درباره چیست”

در این زمان هفته آینده، ممکن است برخی از شما قبلاً فیلم Super Mario Bros. در حالی که احتمالاً نیازی نیست که به شما گفته شود که در تیتراژ فیلم بنشینید، کریس پرت تأیید کرده است که پس از پایان فیلم، صحنه دیگری وجود خواهد داشت، و آن را اذیت می کند که داستان ممکن است در یک دنباله بالقوه به کجا برسد.


«در پایان فیلم، یک سکانس پس از ساخت فیلم وجود دارد که به شما مزه‌ای از آنچه که دنباله آن می‌تواند باشد، می‌دهد. پرت به CBR گفت (با تشکر، Nintendo Life). احتمالاً برای بسیاری از شما تعجب آور نیست که نینتندو و ایلومینیشن در حال برنامه ریزی دنباله ای هستند حتی اگر فیلم اول اکران نشده باشد. تریلرها و بازاریابی فیلم سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: کریس پرت و چارلی دی برای دنیای سینمایی نینتندو برنامه ریزی می کنند

پرت اشاره ای نکرد که اگر فیلم دنباله ای شود، به کدام سمت می رود، و نمی خواست فیلم اول را قبل از اکرانش خراب کند، اما اعتراف کرد که ایده اسپین آف عمارت لوئیجی را دوست دارد. پرت این صحبت‌ها را شنیده است که این هفته زمانی که چارلی دی، صدای لوئیجی در فیلم ماریو، اعتراف کرد که با آن جایی که دنیای سینمایی بالقوه نینتندو در آینده قرار می‌گیرد، بسیار موافق است.

از طریق Nintendo/Illumination

اگر فیلم Super Mario Bros به اندازه کافی موفق باشد، استودیوها مطمئناً گزینه های زیادی دارند. همچنین شایعه شده که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود در دست ساخت است، یک فیلم مستقل Donkey Kong است. ست روگن در این فیلم صداپیشگی DK را بر عهده دارد و این هفته گفت که صدای این شخصیت به سادگی مال خودش خواهد بود. نینتندو همچنین در حال کار بر روی توسعه DK برای Super Nintendo World خود در ژاپن است. چه راهی بهتر از یک فیلم پرفروش با بازی میمون کراوات زده برای تبلیغ متقابل؟

اگرچه صحنه‌های تیتراژ معمولاً با فیلم‌های ابرقهرمانی مرتبط هستند، اما در ژانرهای دیگر نیز ظاهر می‌شوند. اینکه هر دو فیلم سونیک شخصیت‌های جدیدی را از طریق خود معرفی کرده‌اند، باید به عنوان شاهدی باشد که فیلم ماریو احتمالاً همین کار را انجام خواهد داد. در اولین فیلم سونیک، Tails از طریق یک پورتال حلقه ظاهر شد و (اگر دنباله را ندیده‌اید هشدار اسپویلر) Shadow در تیتراژ فیلم دوم نشان داده شد.

بعدی: درگاه PC The Last of Us Part 1 غیرقابل پخش است – شاید باید این در حال آمدن را می دیدیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا