شبکه های اجتماعی

Etsy بر اساس تقاضا برای محصولات شخصی‌سازی‌شده، کارمزدهای بالاتر، تخمین‌های درآمد را بالاتر می‌برد

شرکت Etsy روز چهارشنبه با بهره مندی از تقاضا برای محصولاتی مانند هدایای شخصی ارائه شده در بازار، انتظارات بازار را برای درآمد سه ماهه شکست داد. تجارت الکترونیک پلتفرم و همچنین کارمزد تراکنش های بالاتر، باعث افزایش حدود 2 درصدی سهام این شرکت در معاملات گسترده شده است.

Etsy — بازاری برای فروشندگان کالاهای قدیمی یا دست ساز — پس از افزایش رشد ناشی از بیماری همه گیر، زمانی که مردم ماسک های پارچه ای و لوازم صنایع دستی را از خانه هایشان خریداری کردند، محبوبیت خود را در بین خریداران مقرون به صرفه حفظ کرده است.

درآمد بازار بیش از 9٪ افزایش یافته است، عمدتاً ناشی از افزایش کارمزد تراکنش یا هزینه ای است که یک تجارت باید هر بار که پرداخت مشتری را پردازش می کند، از 5٪ به 6.5٪ بپردازد.

بر اساس داده های Refinitiv IBES، درآمد خالص در سه ماهه منتهی به 31 مارس 10.6 درصد افزایش یافت و به 640.9 میلیون دلار رسید.

با این حال، فروش ناخالص ناخالص تلفیقی (GMS) این شرکت که معیاری کلیدی در صنعت است، در سه ماهه گزارش شده با 4.6 درصد کاهش به 3.1 میلیارد دلار رسید زیرا فشارهایی را بر مخارج مصرف‌کننده به‌ویژه برای خریداران با درآمد پایین‌تر خانوارها همراه با کاهش سال به سال نشان داد. برخی از دسته های بزرگتر مانند خانه و زندگی، و لوازم صنایع دستی.

جسیکا رامیرز، تحلیلگر جین هالی و همکاران، گفت: مقوله هایی که مصرف کنندگان روی آنها خرج می کنند لزوماً از طریق Etsy یافت نمی شوند و افزود: “این جایی است که ما هنوز شاهد کاهش هایی هستیم.”

این شرکت درآمد سه ماهه دوم را بین 590 تا 640 میلیون دلار پیش بینی کرد، در حالی که تحلیلگران انتظار داشتند 625.4 میلیون دلار باشد.

EBITDA تعدیل شده سه ماهه اول Etsy که معیاری برای سودآوری است، به 170.3 میلیون دلار رسید، در حالی که تحلیلگران به طور متوسط ​​انتظار 166.6 میلیون دلار را داشتند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا