شبکه های اجتماعی

هکرهایی که حساب‌های رمزنگاری شده را تا 30 دلار در دارک‌نت ارائه می‌کنند

مجرمان سایبری بر اساس گزارش‌ها، که در وب تاریک فعالیت می‌کنند، حساب‌های رمزنگاری تایید شده و هک شده را در این وب می‌فروشند تاریک نت هر کدام فقط 30 دلار

به گزارش کوین تلگراف، طبق «شاخص قیمت دارک وب» توسط ارائه‌دهنده امنیت داده آنلاین Privacy Affairs، مجرمان سایبری انواع مختلفی از اطلاعات حساب‌های مالی را که از طریق کلاهبرداری به دست آمده‌اند را در تاریک وب می‌فروشند.

قیمت برخی از حساب‌های رمز ارز تأیید شده غیرقانونی شامل – Kraken (1170 دلار)، بایننس (410 دلار)، Crypto.com (300 دلار)، Coinbase (250 دلار)، Blockchain.com (85 دلار)، و حساب تأیید شده توسط ایالات متحده Bittrex است. (30 دلار)، در میان دیگران.

این ارقام نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجهی از قیمت‌هایی است که برای جزئیات حساب مشابه در سال 2022 پرداخت شده است، طبق داده‌های ویرایش 2022 شاخص قیمت دارک وب.

سال گذشته، مجرمان سایبری توانستند حساب‌های تأیید شده Kraken و Binance را با قیمتی کمتر از 260 و 250 دلار خریداری کنند.

علاوه بر این، این گزارش می‌گوید که حساب‌های ارزهای دیجیتال تنها موارد موجود در لیست نیستند.

اعتبار ورود به حساب های بانکی آنلاین با موجودی تا 2000 دلار به قیمت 60 دلار فروخته می شود، در حالی که اطلاعات حساب برای کارت های اعتباری تا 5000 دلار فقط با قیمت 110 دلار فروخته می شود.

تاریک نت هکرها همچنین جزئیات ورود به سیستم را برای طیف وسیعی از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، Airbnb و Gmail ارائه می‌دهند که قیمت‌های آن از ۲۵ دلار برای هر حساب شروع می‌شود.

در پاسخ به این ارقام هشداردهنده، محقق امنیت حریم خصوصی میکلوس زولتان در این گزارش آمده است که کاربران اینترنت باید بیش از هر زمان دیگری مراقب اطلاعات شخصی خود باشند.

زولتان می‌گوید: «اگر کسی اطلاعات مالی یا اعتبار رسانه‌های اجتماعی شما را به دست آورد، قیمت‌های ذکر شده در بالا اساساً برای او ارزش دارد.

افزایش تعداد هک‌های حسابی که صرافی‌های رمزنگاری محبوب را هدف قرار می‌دهند، به یک مسئله فزاینده در صنعت تبدیل شده است.

ماه گذشته، صرافی ارز دیجیتال KuCoin مستقر در سیشل گفت که حساب توییتر آن هک شده است و به عوامل تهدید اجازه می دهد تا یک کلاهبرداری تقلبی را تبلیغ کنند که منجر به سرقت بیش از 22.6 هزار دلار ارز دیجیتال شد.

با این حال، این شرکت گفت که تمام ضررهای دارایی تایید شده ناشی از نقض رسانه های اجتماعی و فعالیت جعلی را به طور کامل بازپرداخت می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا