شبکه های اجتماعی

توییتر 48624 حساب کاربری را به دلیل نقض قوانین در هند ممنوع کرد

ایلان ماسک را اجرا کنید توییتر 45589 حساب کاربری در هند را بین 26 اکتبر تا 25 نوامبر به دلیل ترویج استثمار جنسی از کودکان و برهنگی بدون رضایت ممنوع کرد.

پلتفرم میکروبلاگینگ که تحت مدیریت مالک جدید خود دچار مشکل شد، همچنین 3035 حساب کاربری را به دلیل ترویج تروریسم در پلت فرم خود در کشور حذف کرد.

در مجموع، توییتر 48624 حساب کاربری را در دوره گزارش در هند ممنوع کرده است.

همچنین بخوانید

قطع شدن توییتر هزاران کاربر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است
ایلان ماسک می‌گوید توییتر جدید هدفش بهینه‌سازی دقایق پشیمان‌نشده کاربران است

توییتر در گزارش ماهانه خود مطابق با قوانین جدید فناوری اطلاعات، 2021، گفت که 755 شکایت از کاربران در هند در همان بازه زمانی از طریق مکانیسم های رسیدگی به شکایات خود دریافت کرده و در مورد 121 مورد از این URL ها اقدام کرده است.

اینها شامل شکایاتی است که از کاربران فردی به همراه دستورات دادگاه دریافت شده است.

بیشترین شکایات از هند در مورد سوء استفاده / آزار و اذیت (681) و به دنبال آن نقض مربوط به IP (35)، رفتار نفرت انگیز (20) و نقض حریم خصوصی (15) بود.

توییتر در گزارش جدید خود اعلام کرد که 22 شکایت را نیز بررسی کرده است که در مورد تعلیق حساب کاربری درخواست تجدیدنظر دارند.

این شرکت گفت: “همه این موارد حل شد و پاسخ های مناسب ارسال شد. ما هیچ یک از این تعلیق حساب ها را پس از بررسی مشخصات وضعیت لغو نکردیم. همه حساب ها همچنان معلق هستند.”

«ما همچنین 1 درخواست مربوط به سؤالات عمومی در مورد دریافت کردیم حساب های توییتر طی این دوره گزارشی، این شرکت اعلام کرد.

تحت جدید قوانین فناوری اطلاعات در سال 2021، پلتفرم های بزرگ دیجیتال و رسانه های اجتماعی، با بیش از 5 میلیون کاربر، باید گزارش های مطابقت ماهانه را منتشر کنند.

همچنین تماشا کنید:

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا