بازی

چگونه قفل پایان واقعی را در چاه حیوانات باز کنیم

درست زمانی که فکر می کنید به پایان آن نزدیک می شوید چاه حیواناتبا به‌دست‌آوردن موجودی‌های خود و استفاده از پازل Manticore برای رسیدن به اعتبارات نهایی، دری در کنار اتاق باز می‌شود و شما را به محتوای بیشتر از قبل هدایت می‌کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

نقد و بررسی Animal Well: شما باور نخواهید کرد که این چاه چقدر عمیق است

Animal Well یک مترویدوانیا غیر جنگی با رازهای عمیق و پیچیده است.

Animal Well یک مترویدوانیا بدون نبرد است که از شما می‌خواهد خلاقانه فکر کنید و پازل‌هایی را حل کنید که ممکن است حتی متوجه نباشید. هستند پازل، حتی)، اما سرگرمی باید زمانی به پایان برسد. در Animal Well سه “لایه” وجود دارد، و آنچه به اندازه کافی شروع می شود به شما منجر می شود که یک معما را حل کنید.

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا جایی که می‌توانیم پایان‌ها را خراب کنیم، زیرا Animal Well بهترین تجربه را دارد که تا آنجا که می‌توانید بدانید!


پایان اول: Rolling The Credits

پازل لیزر چشم مانتیکور در چاه حیوانات

اولین لایه Animal Well همان لایه ای است که وقتی بازی را در آن شروع می کنید هیچ چیز در مورد جهان نمی دانم و باید این غار وحشتناک را کشف کنید تا اقلام موجودی خود را پیدا کنید، پازل ها را حل کنید و به تدریج هر چهار شعله را جمع کنید در اطراف نقشه پراکنده شده است.


ابزارهایی که قبل از اینکه بتوانید به سمت پایان اول بروید، باید جمع آوری کنید، ابزارهایی هستند که برای پیمایش در جهان و حل پازل های خود استفاده می کنید:

  • دیسک، که می تواند برای ضربه زدن به سوئیچ های دور، حواس پرتی دشمنان و موارد دیگر استفاده شود.
  • گرز B، برای کمک به لکه خود برای رسیدن به ارتفاعات جدید.
  • یویویک اسباب بازی کوچک و مرتب که می تواند موانع را بشکند و جهت حرکت سکوها را تغییر دهد.
  • Slinky، که می توانید از آن برای فشار دادن دکمه ها در مواقعی که شخصیت شما نیاز دارد در جای دیگری از اتاق باشد استفاده کنید.

زمانی که تمام ابزارهای خود را در اختیار داشتید و چهار رئیس اصلی را به بهترین نحو به کار گرفتید هر چهار چراغ را در اتاق اصلی روشن کنید در پایین چاه، به گذرگاه جدیدی که در زیر شما باز می شود به پایین بپرید. در اینجا، با یک پازل طولانی دیگر روبرو خواهید شد که با آخرین ارتقای این لایه به شما پاداش می دهد. فانوس، که به شما امکان می دهد خوشه های روح را از بین ببرید و در تاریکی ببینید.

اولین پازل با فانوس در چاه حیوانات


با این حال، شما نمی توانید این شکست ناپذیری را برای مدت طولانی احساس کنید، زیرا رئیس لایه اول Animal Well، مانتیکور، بین شما و تیتراژ پایانی قرار می گیرد. این یک پازل دشوار و حساس به زمان است که شما را در تسلط بر همه ابزارها و چیزهایی که تا کنون یاد گرفته اید نشان می دهد.

پس از حل پازل Manticore، به یک منطقه بزرگ و باز فرود خواهید آمد. تی ان تی را بزنید در پایین اتاق برای شروع یک نمایش آتش بازی به عنوان اعتبارات رول می شود. تبریک برای رسیدن به پایان اول Animal Well!

به جز، اگر دوست دارید، بازی تمام نشده است فقط به این دلیل که تیتراژ را دیدید. وارد اتاق سمت راست شوید برای ادامه در لایه بعدی

مربوط

Animal Well: Every Flame Puzzle، رتبه بندی بر اساس سختی

همه شعله ها یکسان خلق نشده اند.

پایان دوم: بازگشت به چاه

بالای چاه در چاه حیوانات با تمام حیوانات


درست زمانی که فکر می کردید بیرون هستید، Animal Well شما را دوباره به داخل می کشاند. خانه را کاوش کنید شما به تازگی قفل را باز کرده اید، و چندین چیز را در اطراف منطقه متوجه خواهید شد. یک وجود دارد تلویزیون در اتاق اصلی زیر a درب قفل شده، بسیار زیاد ساعت در اتاق بعدی درست بالای تایمر زیر پله ها (که زمان بازی شما را ثبت می کند)، an مجسمه سیاه شوم هنوز نمی توانید با آن تعامل داشته باشید، و الف دهانه بزرگ در دورترین اتاق

برای ورود به لایه دوم چاه حیوانات، به دهانه بپر (پس از استفاده از فانوس خود برای عبور از پرنده سفیدی که مسیر شما را مسدود کرده است). شما خود را در جایی نسبتاً آشنا خواهید یافت – اتاق با چهار چراغ شما برای باز کردن قفل منطقه منتهی به مبارزه Manticore روشن کردید، که بیشتر از آن که پاسخ دهد سؤال می کند.

خوش آمدید به لایه دوم چاه حیوانات، که به شما تکلیف می کند کاوش مجدد همان نقشه به روش های مختلف، اکنون که در مورد آن بسیار بیشتر از زمانی که شروع کرده اید می دانید.

چندین کار برای شروع کاوش در لایه دوم وجود دارد، از جمله:


بازیکنی که فلوت حیوانات را در حالی که در قسمت بالای تار در چاه حیوانات ایستاده می نوازد.

  • پیدا کردن ب. ارتقاء عصا بازگشت به منطقه ای که از Manticore فرار کردید، که توانایی دمیدن هر تعداد حباب را به جای یک حباب باز می کند.
  • حل کردن پازل کانگورو با پرتاب کردن فشفشه در هنگام ظاهر شدن و آوردن تکه های آن K. Shards به اتاقی در نزدیکی غار خفاش در ربع شمال غربی می‌افتد.
  • گرفتن مدال S از منطقه ای که ایگوانا را در آن به برتری رساندید، و از آن در شکاف دایره ای برای باز کردن پازل های جدید استفاده کنید.
    • این به شما امکان می دهد به یکی از بهترین ابزارهای بازی دسترسی داشته باشید، کنترل، به شما این امکان را می دهد تا در صورت امکان پلتفرم ها را به دلخواه روشن و خاموش کنید.
  • به دست آوردن ارتقاء موجودی قدرتمند مانند بالاترین (برای جمع آوری 32 تخم مرغ)، که می تواند از سکوهای خاصی عبور کند و چیدمان اتاق ها را تغییر دهد.
  • روشن کردن هر نه شمع اگر این کار را در لایه اول انجام نداده اید، که پازل های اضافی را در لایه دوم باز می کند.


این لایه پس از انجام کار به پایان می رسد هر تخم مرغ را جمع آوری کرد.

مربوط

چاه حیوانات: هر رئیس، بر اساس خزنده بودن

بهترین بخش Animal Well ندانستن است. اما حتی وقتی می دانید، رئیس ها هنوز بسیار ترسناک هستند.

پایان واقعی: فرار از چاه

دیسک در انتهای چاه حیوان

امیدواریم که ماجراجویی اصلی خود را برای جمع آوری تخم مرغ هایی که در اطراف نقشه تا به حال متوجه شده اید در Animal Well منع کرده باشید، زیرا برای باز کردن قفل پایان واقعی بازی و در نهایت فرار از چاه، ابتدا باید همه 64 تخم مرغ را پیدا و جمع آوری کنید از نقشه

نقشه خود را اغلب بررسی کنید و به دنبال آن بگردید
روزنه های عجیب و غریب در دیوار اتاق هایی که قبلاً در آن رفته اید
. تخم‌های زیادی در راه‌هایی پنهان شده‌اند که تا بعداً در بازی نمی‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید، بنابراین همیشه دوباره بررسی کنید. شما همچنین می توانید
از کنترل از راه دور برای تشخیص تخم مرغ های پنهان در اتاق فعلی استفاده کنید
.

احتمالاً در حین کاوش در نقشه در Animal Well، چندین تخم‌مرغ را به‌طور طبیعی پیدا کرده‌اید، اما برخی از آنها به‌خوبی پنهان هستند. صرف نظر از این، اگر می خواهید پایان واقعی Animal Well را ببینید، تمام 64 تخم مرغ را بردارید و وقتی همه آنها را تهیه کردید به اتاق تخم مرغ بروید.


ورودی خانه در چاه حیوانات

در اینجا، شما دریافت خواهید کرد تخم مرغ شماره 65 به عنوان پاداش برای تمام تلاش شما تا کنون. وقتی تخم مرغ را گرفتید، برگرد پایین خونه و از طریق چند اتاق برای پیدا کردن ادامه دهید حلقه سیاه شوم کنار بالای چاه شما بدون شک قبلاً به آن توجه کرده اید، اما شما تا زمانی که تخم مرغ 65 نداشته باشید، نمی توانید با آن تعامل داشته باشید.

ما چیزی تقدیم نخواهیم کرد، اما بعد از تمام ساعت ها کار سخت و حل پازل شما، اینجاست که خواهید دید پایان واقعی Animal Well!

بعد

Animal Well: Achievement/Trophy Guide

امیدواریم که برای یافتن تعداد زیادی تخم مرغ، و تعداد زیادی، و بسیاری آماده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا