بازی

همه مردگان توسط قاتلان روز، رتبه بندی شده اند

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
مرده در روز یک بازی ترسناک نامتقارن است که چهار بازمانده زیرک را در برابر یک قاتل تشنه به خون قرار می دهد که آنها را از سایه ها بیرون می کشد و منتظر است تا آنها را برای موجودیت همه چیز که از هر دادگاه محافظت می کند قربانی کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط Dead By Daylight: A Complete Guide ما راهنماها و اطلاعات مفیدی برای تمام نیازهای Dead By Daylight شما داریم.
قاتلان اغلب ستاره های نمایش هستند. برخی از آن‌ها ساخته‌های اصلی Behavior Interactive هستند که با داستان‌های پیچیده خاص خود تکمیل می‌شوند، در حالی که بقیه بازیگران چهره‌های معروفی از خانواده سلطنتی سینمای اسلشر را به نمایش می‌گذارند. مایل به برداشتن قمه و هک شدن هستید؟ در اینجا به تفکیک هر قاتل به ترتیب قدرت، قابلیت بازی و زیبایی شناسی آورده شده است.
به روز شده در 13 ژوئن 2024 توسط متیو مک کیون: اگر یک چیز وجود داشته باشد که هرگز با Dead By Daylight متوقف نمی شود، آن تعداد Killers است که به فهرست اضافه می شوند. زمانی که بازی برای اولین بار شروع شد تعداد کمی وجود داشت، اما اکنون بیش از 36 مورد وجود دارد. بنابراین شما انتخاب های زیادی دارید.
از کراس اوورهای کالت-کلاسیک گرفته تا خلاقیت‌های جدید، یک روان‌شناس برای همه وجود دارد و همه آنها سبک بازی منحصر به فرد خود را دارند. جدیدترین مورد اضافه شده، شهرت افسانه ای Vecna ​​the Lich of Dungeons and Dragons بود و او زمین بازی Entity را به بدترین روش ها بسیار جادویی کرده است. بنابراین برای اینکه سریع‌تر بدانید که چه کسی قوی‌تر است، در اینجا نگاهی به‌روزرسانی شده در همه Dead By Daylight Killers، رتبه‌بندی شده است.

36 دوقلوها

قدرت امتیازات پیوند خونی احتکار ظلم کودتا گریس

The Twins یک قاتل اصلی است که توسط توسعه دهندگان Behavior Interactive ساخته شده است. شما در نقش شارلوت، زن جوانی بازی می کنید که برادر دوقلوی خود را در رحم از دست داده است. با این حال، برادر شارلوت، ویکتور، به جای مرگ، از نظر جسمی به او وابسته بود. به عنوان قاتل، می توانید شارلوت و ویکتور را کنترل کنید.
کنترل ویکتور به شما این امکان را نمی‌دهد که بازماندگان را قلاب کنید و بکشید، اما به شما امکان می‌دهد بازمانده‌ها را بیابید و به آنها در جایی که ایستاده‌اند آسیب بزنید. شارلوت در حالی که ویکتور را کنترل می کند، کاری جز فلج شدن نمی تواند انجام دهد. در حالی که این شبیه مکانیک OP به نظر می رسد، توانایی توقف و ایجاد فشار در جای دیگری از نقشه، در واقع بسیار ضعیف است. بازماندگان فقط می توانند ویکتور را زیر پا بگذارند و ضعیف کنند – و چون ویکتور بسیار کوچک است، هیچ تهدیدی برای بازماندگان نیست. اگرچه پتانسیل زیادی با یک قاتل که در واقع دو در یک است وجود دارد، بازیکنان متوجه خواهند شد که در حالی که شما سعی می کنید از او استفاده کنید، تیم Survivor آخرین ژنراتور خود را تکمیل خواهد کرد که در نهایت شما از آن استفاده کنید.
ویکتور را به عنوان یک سگ گوسفند بسیار تهاجمی و بازماندگان صحرایی که به شارلوت نزدیکتر هستند، در نظر بگیرید.

35 Wraith

قدرت امتیازات زنگ ناله درنده سگ خونی سایه زاده

The Wraith یکی از اولین قاتلان در Dead By Daylight بود. Wraith هیچ تله یا آیتم خاصی برای قرار دادن ندارد. در عوض، مکانیک مرکزی او این است که می تواند نامرئی شود.
با این حال، این به دلیل عدم توانایی Wraith در حمله به بازماندگان در حالی که شنل پوشیده است، متعادل می شود. قبل از اینکه بتواند به تعقیب بازماندگان بپردازد، باید زمان بگذارد تا قابل مشاهده شود. بدون افزونه های مناسب، ایمن کردن قتل ها با Wraith می تواند بسیار دشوار باشد. حالت مخفی کاری می تواند مفید باشد، اما اثرات درخشان شنل او می تواند یک هدیه مرده باشد.
اگر به سختی می‌بینید این روان‌شناس شبح‌آور، تنظیمات روشنایی خود را تغییر دهید.

34 کابوس

قدرت امتیازات رویا شیطان آتش گرفتن مرا به خاطر بسپار نگهبان خون

کابوس در خیابان الم، فردی کروگر به Dead By Daylight اضافه شد و سبک بازی منحصر به فردی را ارائه کرد که او را از سایر هیولاهای قاتل موجود در فهرست متمایز می کند. فردی که «کابوس» نام دارد، نمی تواند مانند قاتلان معمولی با بازماندگان ارتباط برقرار کند.
فردی پس از ضربه زدن به Survivor با یک حمله اولیه، Survivors را در حالت رویایی قرار می دهد. در اینجا، آنها تحت تأثیر وضعیت Oblivious قرار می گیرند و می توانند Dream Snares یا Dream Pallets را فعال کنند، که حرکات آنها را کاهش می دهد و به The Nightmare از مکان آنها هشدار می دهد. او حتی می‌تواند بین ژنراتورها تله‌پورت کند و به او اجازه می‌دهد تا فشار زیادی را از سراسر نقشه بر بازماندگان وارد کند.

33 حیله گر

قدرت امتیازات متوقف کننده ی نمایش ستاره زده Hex: کنترل جمعیت هیچ راه خروجی وجود ندارد

The Trickster بدون شک یکی از چشم نوازترین و منحصر به فرد ترین قاتلان از نظر طراحی شخصیت است. طرفداران کی‌پاپ در همه جا به دنبال نسخه‌ای از Dead By Daylight بودند. در حالی که طراحی او بسیار جالب است و خطوط صدایش به جزئیات می‌پردازند، او یکی از قوی‌ترین قاتل‌های موجود نیست.
Trickster یک قاتل وحشتناک نیست. او می تواند کار را انجام دهد. او هم خیلی قوی نیست. Trickster به تعداد بسیار زیادی چاقوهای پرتابی و همچنین چوب بیسبال مجهز شده است. به جای پرتاب کردن چاقوها به عنوان مکانیک OP که به شما امکان می دهد از حملات دامنه دار به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، فقط برای هر دو طرف نفرت انگیز و آزاردهنده است و می تواند یک بازی را به چند دقیقه کاهش دهد. چاقوهای پرتاب کننده او تنها زمانی آسیب جدی وارد می کنند که به مقدار مشخصی پرتاب تیغه برخورد کنید، بنابراین باید چشمی به اندازه تیغه های خود تیز داشته باشید تا او را به طور مؤثر بازی کنید.

32 شوالیه

قدرت امتیازات شرکت نگهبانی جایی برای پنهان شدن نیست Hex: Face The Darkness غرور

شوالیه قرون وسطایی که با یک انتقام خونین بازگشته است تا عدالت وحشیانه ای را اجرا کند، شوالیه یک مکمل عالی به فهرست قاتل است. او همچنین دارای پیچ خورده ترین کشتار موری است.
اگرچه قدرت او به او اجازه می دهد تا فشار متقابل چشمگیری را به او بدهد، فرستادن دو نفر دیگر برای انجام کارهای کثیف شما کمی شبیه به تقلب است. شوالیه می تواند نگهبانان را برای کمک به ژنراتورهای گشت زنی و شکار بازماندگان احضار کند، اما این یک مکانیسم دشوار است – به خصوص زمانی که احساس می کند برادر شارلوت، ویکتور با گام های اضافی و غیر ضروری است. خوشبختانه، امتیازات شخصی او برای سایر قاتلان بسیار مفید است، که دلیل کافی برای استفاده از The Knight است. برای اطلاعات نقشه فراوان، از «Nowhere To Hide» با The Executioner’s Trail of Torment استفاده کنید.
مربوط 8 بهترین قاتل برای پرستیژ در Dead By Daylight برای بازیکنان جدید، رتبه بندی شده است این قاتلان قاتلی هستند که در Dead By Daylight باید در اولویت قرار دهید.

31 تله

قدرت امتیازات تله خرس حضور خسته کننده قدرت وحشیانه تحریک

The Trapper اصلی ترین قاتل Dead By Daylight است که در باکس آرت و بسیاری از مواد تبلیغاتی به عنوان پسر پوستر اصلی بازی ظاهر می شود. همانطور که از نامش پیداست، تله با قرار دادن تله خرس در اطراف نقشه، با بازماندگان مقابله می کند.
اگر بازمانده‌ای در یکی از آنها گیر بیفتد، یا در آنجا گیر می‌کند یا در حالت سرنگون شده قرار می‌گیرد و تا زمانی که نجات پیدا کند یا تله‌بر برسد، آنها را در حالت نشسته رها می‌کند. اگر بازیکنی نداند که نقاط تله رایج کجاست، اجتناب از تله کار دشواری است. اگرچه بازیکنان ماهرتر معمولاً برای مقابله با تله‌های خرس آماده هستند.

30 سنوبیت

قدرت امتیازات احضار درد بن بست هگز: بازیچه Scourge Hook: Gift of Pain

Cenobite به خاطر عبارت منحصربفردش هنگام استفاده از توانایی انتقال از راه دور، به یک الگوی رفتاری در سراسر اینترنت تبدیل شد. توانایی های Cenobite به شما این امکان را می دهد که به قسمت دیگری از نقشه تله پورت کنید، زنجیره هایی را به Survivors ببندید تا سرعت آنها را کاهش دهید یا آنها را برای شما بیاورید و موارد دیگر. قدرت های او خود قوی و مهیب هستند.
این قاتل در رتبه بندی قاتل سخت قرار گرفته است. این بدان معنی است که او هیچ آسیبی نمی زند مگر اینکه شما بدانید چه کار می کنید. همه چیز در مورد این است که بدانیم چگونه توانایی های او را کنترل و استفاده کنیم، همانطور که قرار بود از آنها استفاده شود. Cenobite یک قاتل نیست که بتوانید فقط به آن بپرید، شروع به چرخیدن کنید، انتظار یک رگه 4k را داشته باشید – اما او ارزش مزایایی را در پایان منحنی یادگیری دارد.
زنجیر Cenobites ممکن است در درها و دیوارهای خاص مشکلاتی داشته باشد، بنابراین سعی کنید یک اسکله وسیع به آنها بدهید.

29 خوک

قدرت امتیازات غسل تعمید Jigsaw ترفند جلاد نظارت انتخاب خود را انجام دهید

خوک قاتل است که نماینده فرنچایز Saw است. در اره معمولی خوک در اطراف هر نقشه‌ای که ظاهر می‌شود تله‌های اره منبت کاری اره‌ای دارد. هر زمان که یک بازمانده را پایین می‌آورد، می‌تواند یک تله خرس معکوس را روی سر آنها بگذارد، که زمان محدودی برای برداشتن آن دارند تا مبادا به طرز وحشتناکی بمیرند. مرگ.
خوک همچنین دارای یک مکانیک خمیده است که شعاع وحشت او را از بین می برد. با این حال، خروج او از این حالت خمیده، نسبتاً پر سر و صدا است و آنقدر سریع نیست، و اغلب به بازماندگان زمان کافی برای دور شدن از مسیر می دهد.

28 چهره شبح

قدرت امتیازات کفن شب من سراپا گوشم لرزه های هیجان انگیز تعقیب فراری

بیایید صادق باشیم: Dead By Daylight حدود 50 ساعت پس از پخش آن دیگر ترسناک نیست. هنگامی که گیم پلی بازی و کارهایی که برای بهتر شدن باید انجام دهید را درک کردید، دیگر به ترس ها و بیشتر درباره بردها نیست. معرفی The Ghost Face، شرور محبوب فرنچایز Scream، ترس‌ها را دسته‌جمعی برگرداند.
The Ghost Face نه تنها فرار کردن از آن یا دیده شدن در گوشه و کنار آن سرگرم کننده است، بلکه تا زمانی که واقعاً شما را تعقیب نکرده باشد، شعاع وحشت ندارد. Ghostface برای بازماندگان یک چالش و ترس ایجاد می‌کند و یکی از سرگرم‌کننده‌ترین قاتلان برای بازی است.
تا جایی که می توانید از مکانیک ناب Ghost Face استفاده کنید، این بیشتر از آنچه فکر می کنید سودمند است.

27 دموگورگون

قدرت امتیازات از پرتگاه تکان خوردن کلاستروفوبیا ترسناک

از سال 2021، Stranger Things باید با Dead By Daylight خداحافظی می کرد. با فروش نهایی، هر کسی که دموگورگون، نانسی و استیو را می‌خواست، می‌توانست آن‌ها را با قیمتی با تخفیف دریافت کند. دیگر نمی‌توانید این کاراکترها را بخرید و از آنها استفاده کنید، اما همچنان ممکن است هر از گاهی آنها را از کاربرانی که قبلاً برای آنها پول پرداخت کرده‌اند ببینید.
Demogorgon قادر است یک پورتال را قرار دهد که بتواند به آن برود و به دلخواه وارد شود. انتقال از راه دور در اطراف نقشه همیشه یک راه خوب برای حفظ فشار بر بازماندگان است. او همچنین می‌تواند به جلو پرت شود، پالت‌ها و هر چیزی را که سر راهش باشد بشکند. در حالی که به اندازه کافی ترسناک است، ریه و انتقال از راه دور تنها چیزی است که او دارد. همچنین، Survivors می توانند پورتال خود را ببندند.
اگرچه Demogorgon به دلیل مسائل مربوط به مجوز حذف شد، اما دوباره برای آینده قابل پیش‌بینی بازگشته است.

26 مرد مرگ

قدرت امتیازات نجات دهنده سر دنده سوئیچ مرد مرده هگز: قصاص

اگرچه The Deathslinger به عنوان یک قاتل متوسط ​​رتبه بندی می شود، اما می تواند یکی از قاتلان ساده تر برای مبتدیان باشد. دلیل این امر این است که سلاح اصلی و تنها اسلحه او است. اکثر گیمرها به بازی‌های FPS عادت دارند، جایی که شما از چیزهایی عکس می‌گیرید و بعداً سؤال می‌پرسید. توانایی کنترل یک تفنگ ممکن است برای این بازیکنان Dead By Daylight احساس راحتی بیشتری داشته باشد، اگرچه فقدان یک ضربدر ممکن است آن را پیچیده تر کند!
نه تنها تیراندازی آسان‌تر خواهد بود، بلکه برای هدف‌گیری مناظر به سمت پایین استفاده می‌شود، بلکه یک شلیک زنجیری را به Survivor متصل می‌کند. هنگامی که آنها را به سمت خود می کشید، یکی آنها را پایین می آورد، به این معنی که یک شلیک تمام چیزی است که نیاز دارید. مشکل این است که به راحتی می توان از این عکس ها طفره رفت یا زنجیره را با دیوارها و اشیا قطع کرد. اگر نمی توانید از تفنگ خود استفاده کنید، هیچ چیز دیگری به عنوان Deathslinger برای شما پیش نمی آید.
خطوط دید طولانی و مسافت های کوتاه بهترین دوست شما به عنوان Deathslinger هستند، بنابراین اگر می توانید سعی کنید این عکس ها را زودتر از موعد تنظیم کنید.

25 هاگ

قدرت امتیازات کاتالیزور سیاه شده Hex: The Third Seal هگز: خرابه هگز: امید را ببلعد

Hag عملکردی مشابه با Trapper دارد. او می‌تواند تله‌هایی را در سرتاسر نقشه قرار دهد تا بازمانده‌های ناآگاه به سفر بروند – با این حال، عملکرد تله‌های او کمی با تله‌های ایوان مک میلان متفاوت است.
هاگ علاوه بر ایجاد یک ترس بزرگ برای بازماندگان، می‌تواند به تله‌هایی که راه‌اندازی می‌شوند تله‌پورت کند و در هر زمان تعقیب و گریز را آغاز کند. بازیکنان متمرکز کسانی هستند که باید Hag را بازی کنند، زیرا بازماندگان دائماً تله‌هایی را راه می‌اندازند که می‌تواند باعث از دست دادن تمرکز قاتل شود.

24 دلقک

قدرت امتیازات The Afterpiece Tonic بامبوزل کولروفوبیا پاپ می رود راسو

یکی از خلاقانه‌ترین، ترسناک‌ترین و قدرتمندترین موارد اضافه شده به بازی، دلقک است. داشتن یک دلقک قاتل در بازی مانند Dead By Daylight کاملا منطقی است، اما او کمی بیشتر از ایجاد بزرگترین ترس بازیکنان است.
او یک ویال سم دارد که می تواند بینایی و حرکت بازماندگان را مختل کند و باعث شود سرفه کنند و کندتر حرکت کنند. به همین دلیل، دلقک زمانی بهترین است که شخصی که نقش او را بازی می کند، بداند چگونه تعقیب و گریز را به خوبی ایمن کند. برخی از Survivors به ​​اندازه کافی مهارت دارند که با شکستن حلقه، اثرات سم را نادیده بگیرند، بنابراین باید همیشه هنگام بازی با او این موضوع را در نظر گرفت.

23 نمسیس

قدرت امتیازات ویروس تی تعقیب کننده کشنده هیستری فوران

Nemesis یکی از ترسناک ترین و ترسناک ترین قاتلان بازی است. تا کنون، هیچ قاتلی نتوانسته است به اندازه Nemesis که با سرعت زیاد پشت سر شما پا می زند، احساس ترسناکی داشته باشد. با بازی به عنوان Nemesis، شما یک حمله شاخک های دامنه دار دارید که به شما اجازه می دهد تا Survivors را مانند طاعون آلوده کنید. انجام این کار باعث کاهش سلامت و توانایی‌های Survivors می‌شود و اگر آنها خودشان را درمان کنند، شما را تقویت می‌کنند.
جدا از این توانایی، شما همچنین تا دو زامبی روی نقشه دارید که دستور شما را انجام می دهند. اگرچه آنها به آرامی حرکت می کنند، بازماندگان ممکن است با آنها برخورد کنند یا برای دور کردن یک زامبی از آخرین ژنراتور مشکل داشته باشند. Nemesis قطعاً یک مختل کننده قوی است – نه قوی ترین.
Nemesis بهتر است مانند The Oni بازی شود، فقط یک توپ دائماً از خشم و پرخاشگری.

22 شکارچی

قدرت امتیازات جوجه های شکار جانور شکاری امری سرزمینی هگز: لالایی شکارچی

تعداد کمی از قاتل ها هستند که می توانند به سوی Survivors پرتاب کنند و برجسته ترین آنها شکارچی است. هانترس به داشتن پرتابه‌های هشتری معروف است که می‌توان آن‌ها را هنگام زمزمه کردن یک لالایی عصبی روسی روی نقشه پرتاب کرد.
هانترس همچنین می‌تواند در کمدها به جستجوی هچ بپردازد، که پنهان شدن در قفسه‌ها را به یک استراتژی بسیار کمتر مؤثر برای بازماندگان تبدیل می‌کند. تنها نقطه ضعف او این است که سرعت حرکت پایینی دارد و در صورت نداشتن هاشورهای مجهز، اجتناب از او آسان تر می شود. اگرچه تسلط بر زمان پرتاب هاچت می تواند دشوار باشد، اما او یک قاتل مهیب برای طرفداران حملات دامنه دار است که به چالش اهمیتی نمی دهند.

21 طاعون

قدرت امتیازات پاکسازی پست مداخله فاسد ترس عفونی ارادت تاریک

طاعون یا آدیریس، کاهن اعظم بابل، یک قاتل مهیب است. قدرت او جریانی از استفراغ عفونی است که بر روی بازماندگان و اشیاء پرتاب می کند. اگر بازماندگان ضربه بخورند، بیمار می شوند – و اگر بیماری خود را در استخری از فداکاری پاک کنند، آدیریس می تواند بیماری آنها را جذب کند و استفراغ خود را به پاکسازی فاسد تبدیل کند. این استفراغ قرمز در هنگام برخورد به بازماندگان آسیب می رساند.
مربوط Dead By Daylight: 12 Killer Mistakes to Aventing اگر می خواهید در Dead By Daylight به عنوان قاتل دست بالا را بدست آورید، باید از انجام چند کار اجتناب کنید.
این نه تنها تشخیص آنها را آسان تر می کند، بلکه می تواند باعث آسیب دیدگی یا سقوط آنها شود. با استفراغ روی پالت‌ها، قفسه‌ها و ژنراتورها، بازماندگان می‌توانند اگر بخواهند اهداف را کامل کنند، توسط پروکسی آلوده شوند. او واقعاً یک قاتل درجه یک برای تازه کارها و کهنه سربازان است.
دامنه استفراغ طاعون بسیار کوتاهتر از آن چیزی است که فکر می کنید، برای تأثیرگذاری آن باید بسیار نزدیک باشید.

20 شکل

قدرت امتیازات شیطان درون بهترین هارا برای آخر بگذار با غذای خود بازی کنید نور در حال مرگ

مایکل مایرز از هالووین نیز در قالب Shape به Dead By Daylight پرش کرد. The Shape شعاع وحشت کوچکی دارد که تشخیص اینکه او در چه زمانی نزدیک است را برای بازماندگان دشوار می کند.
حقه او این است که او باید بازماندگان را تعقیب کند تا Evil Within متر خود را افزایش دهد. با افزایش متر، سرعت حرکت Shape نیز افزایش می یابد. یکی از افزونه های او، Tombstone، به این معنی است که او حتی می تواند Survivors را با دست خالی در سطح سه قدرت خود بکشد! از آنجایی که Shape می تواند بازماندگان را در یک ضربه از بین ببرد و زمانی که در این مرحله نهایی قدرت خود قرار دارد، خیلی سریع حرکت می کند، مایرز یک قاتل است که شما نمی خواهید با آن درگیر شوید.

19 روح

قدرت امتیازات تسخیر یامائوکا خشم روح Hex: Haunted Ground کینه توز

روح یک روح انتقام جو است که یک کاتانا را در دست دارد: چه چیز بیشتری باید بدانید؟
توانایی‌های خاص او به او اجازه می‌دهد تا با سر نجات‌یافته‌ها دست و پنجه نرم کند، به این معنی که می‌تواند در طول تعقیب و گریز ناپدید شود و بازماندگان را رها کند تا حدس بزنند که او کجاست و قرار است کجا ظاهر شود.
تنها با یک صدای کوچک به عنوان نشانه ای از حضور او، او می تواند بسیاری از بازیکنان ناآگاه را تحت تأثیر قرار دهد. کاتانای او همچنین دسترسی خوبی دارد و به او اجازه می‌دهد ضربه‌ها را راحت‌تر از اکثر کیلرها ایمن کند.

18 دکتر

قدرت امتیازات جرقه کارتر حضور بی نظیر نظارت و سوء استفاده اضافه شارژ

دکتر می تواند یک قاتل فریبنده برای بازیکنانی باشد که از مکانیک منحصر به فرد او آگاه نیستند. دکتر با برق گرفتگی با بازماندگان مقابله می کند تا سطح جنون آنها را افزایش دهد. اگر سطح جنون آنها به اندازه کافی بالا باشد، تا زمانی که از آن خارج نشوند، نمی توانند با چیزی تعامل داشته باشند.
برق دکتر، یافتن بازماندگانی که سعی در مخفی شدن دارند را برای او آسان می کند. او همچنین می تواند جنون را فقط با نزدیک شدن به اندازه کافی افزایش دهد. تنها راه برای پنهان ماندن مؤثر از او، ایمن ماندن در قفسه است.
دکتر قاتل است که نیاز به چرخاندن صفحات ضرب المثل زیادی دارد. اما اگر این سطوح جنون را حفظ کنید، هیچ مشکلی نخواهید داشت.

17 آدمخوار

قدرت امتیازات اره برقی بابا ناک اوت باربیکیو و فلفل قرمز مرگ فرانکلین

کشتار اره برقی تگزاس در Dead By Daylight نیز با پرتاب Leatherface – همچنین به عنوان آدم خوار شناخته می شود. آدم خوار اره برقی معروف خود را دریافت می کند که می تواند با یک ضربه آن را جلوی او برای پایین آوردن Survivors تکان دهد. فقط مواظب دیوارها باشید، زیرا ضربه زدن به آن ها می تواند بابای بیچاره را عصبانی کند.
بدون جریمه سرعت حرکت برای استفاده از اره برقی، او بهترین قاتل برای محافظت از زیرزمین و همچنین قتل های ایمن است. یکی از امتیازات او حتی می‌تواند Survivors را وادار کند که در صورت ضربه خوردن، وسایلی را که می‌آورند کنار بگذارند.
مانند هیلبیلی، اره برقی Bubbas را می توان هر زمان که دوست داشتید به طرز تهدیدآمیزی برای عامل ترسناک Survivor اضافه کرد.

مرده در روز یک بازی ترسناک نامتقارن است که چهار بازمانده زیرک را در برابر یک قاتل تشنه به خون قرار می دهد که آنها را از سایه ها بیرون می کشد و منتظر است تا آنها را برای موجودیت همه چیز که از هر دادگاه محافظت می کند قربانی کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Dead By Daylight: A Complete Guide

ما راهنماها و اطلاعات مفیدی برای تمام نیازهای Dead By Daylight شما داریم.

قاتلان اغلب ستاره های نمایش هستند. برخی از آن‌ها ساخته‌های اصلی Behavior Interactive هستند که با داستان‌های پیچیده خاص خود تکمیل می‌شوند، در حالی که بقیه بازیگران چهره‌های معروفی از خانواده سلطنتی سینمای اسلشر را به نمایش می‌گذارند. مایل به برداشتن قمه و هک شدن هستید؟ در اینجا به تفکیک هر قاتل به ترتیب قدرت، قابلیت بازی و زیبایی شناسی آورده شده است.

به روز شده در 13 ژوئن 2024 توسط متیو مک کیون: اگر یک چیز وجود داشته باشد که هرگز با Dead By Daylight متوقف نمی شود، آن تعداد Killers است که به فهرست اضافه می شوند. زمانی که بازی برای اولین بار شروع شد تعداد کمی وجود داشت، اما اکنون بیش از 36 مورد وجود دارد. بنابراین شما انتخاب های زیادی دارید.

از کراس اوورهای کالت-کلاسیک گرفته تا خلاقیت‌های جدید، یک روان‌شناس برای همه وجود دارد و همه آنها سبک بازی منحصر به فرد خود را دارند. جدیدترین مورد اضافه شده، شهرت افسانه ای Vecna ​​the Lich of Dungeons and Dragons بود و او زمین بازی Entity را به بدترین روش ها بسیار جادویی کرده است. بنابراین برای اینکه سریع‌تر بدانید که چه کسی قوی‌تر است، در اینجا نگاهی به‌روزرسانی شده در همه Dead By Daylight Killers، رتبه‌بندی شده است.

36 دوقلوها

حمله دوقلوها به الودی Dead by Daylight

قدرت

امتیازات

پیوند خونی

احتکار


ظلم


کودتا گریس

The Twins یک قاتل اصلی است که توسط توسعه دهندگان Behavior Interactive ساخته شده است. شما در نقش شارلوت، زن جوانی بازی می کنید که برادر دوقلوی خود را در رحم از دست داده است. با این حال، برادر شارلوت، ویکتور، به جای مرگ، از نظر جسمی به او وابسته بود. به عنوان قاتل، می توانید شارلوت و ویکتور را کنترل کنید.

کنترل ویکتور به شما این امکان را نمی‌دهد که بازماندگان را قلاب کنید و بکشید، اما به شما امکان می‌دهد بازمانده‌ها را بیابید و به آنها در جایی که ایستاده‌اند آسیب بزنید. شارلوت در حالی که ویکتور را کنترل می کند، کاری جز فلج شدن نمی تواند انجام دهد. در حالی که این شبیه مکانیک OP به نظر می رسد، توانایی توقف و ایجاد فشار در جای دیگری از نقشه، در واقع بسیار ضعیف است. بازماندگان فقط می توانند ویکتور را زیر پا بگذارند و ضعیف کنند – و چون ویکتور بسیار کوچک است، هیچ تهدیدی برای بازماندگان نیست. اگرچه پتانسیل زیادی با یک قاتل که در واقع دو در یک است وجود دارد، بازیکنان متوجه خواهند شد که در حالی که شما سعی می کنید از او استفاده کنید، تیم Survivor آخرین ژنراتور خود را تکمیل خواهد کرد که در نهایت شما از آن استفاده کنید.

ویکتور را به عنوان یک سگ گوسفند بسیار تهاجمی و بازماندگان صحرایی که به شارلوت نزدیکتر هستند، در نظر بگیرید.

35 Wraith

مرده در نور روز wraith

قدرت

امتیازات

زنگ ناله

درنده


سگ خونی


سایه زاده

The Wraith یکی از اولین قاتلان در Dead By Daylight بود. Wraith هیچ تله یا آیتم خاصی برای قرار دادن ندارد. در عوض، مکانیک مرکزی او این است که می تواند نامرئی شود.

با این حال، این به دلیل عدم توانایی Wraith در حمله به بازماندگان در حالی که شنل پوشیده است، متعادل می شود. قبل از اینکه بتواند به تعقیب بازماندگان بپردازد، باید زمان بگذارد تا قابل مشاهده شود. بدون افزونه های مناسب، ایمن کردن قتل ها با Wraith می تواند بسیار دشوار باشد. حالت مخفی کاری می تواند مفید باشد، اما اثرات درخشان شنل او می تواند یک هدیه مرده باشد.

اگر به سختی می‌بینید این روان‌شناس شبح‌آور، تنظیمات روشنایی خود را تغییر دهید.

34 کابوس

فردی کروگر در نور روز مرده است

قدرت

امتیازات

رویا شیطان

آتش گرفتن


مرا به خاطر بسپار


نگهبان خون

کابوس در خیابان الم، فردی کروگر به Dead By Daylight اضافه شد و سبک بازی منحصر به فردی را ارائه کرد که او را از سایر هیولاهای قاتل موجود در فهرست متمایز می کند. فردی که «کابوس» نام دارد، نمی تواند مانند قاتلان معمولی با بازماندگان ارتباط برقرار کند.

فردی پس از ضربه زدن به Survivor با یک حمله اولیه، Survivors را در حالت رویایی قرار می دهد. در اینجا، آنها تحت تأثیر وضعیت Oblivious قرار می گیرند و می توانند Dream Snares یا Dream Pallets را فعال کنند، که حرکات آنها را کاهش می دهد و به The Nightmare از مکان آنها هشدار می دهد. او حتی می‌تواند بین ژنراتورها تله‌پورت کند و به او اجازه می‌دهد تا فشار زیادی را از سراسر نقشه بر بازماندگان وارد کند.

33 حیله گر

Dead by Daylight کلاهبردار باز کردن قفسه

قدرت

امتیازات

متوقف کننده ی نمایش

ستاره زده


Hex: کنترل جمعیت


هیچ راه خروجی وجود ندارد

The Trickster بدون شک یکی از چشم نوازترین و منحصر به فرد ترین قاتلان از نظر طراحی شخصیت است. طرفداران کی‌پاپ در همه جا به دنبال نسخه‌ای از Dead By Daylight بودند. در حالی که طراحی او بسیار جالب است و خطوط صدایش به جزئیات می‌پردازند، او یکی از قوی‌ترین قاتل‌های موجود نیست.

Trickster یک قاتل وحشتناک نیست. او می تواند کار را انجام دهد. او هم خیلی قوی نیست. Trickster به تعداد بسیار زیادی چاقوهای پرتابی و همچنین چوب بیسبال مجهز شده است. به جای پرتاب کردن چاقوها به عنوان مکانیک OP که به شما امکان می دهد از حملات دامنه دار به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، فقط برای هر دو طرف نفرت انگیز و آزاردهنده است و می تواند یک بازی را به چند دقیقه کاهش دهد. چاقوهای پرتاب کننده او تنها زمانی آسیب جدی وارد می کنند که به مقدار مشخصی پرتاب تیغه برخورد کنید، بنابراین باید چشمی به اندازه تیغه های خود تیز داشته باشید تا او را به طور مؤثر بازی کنید.

32 شوالیه

شوالیه می ایستد و رنج زندانی خود را در Dead By Daylight تماشا می کند

قدرت

امتیازات

شرکت نگهبانی

جایی برای پنهان شدن نیست


Hex: Face The Darkness


غرور

شوالیه قرون وسطایی که با یک انتقام خونین بازگشته است تا عدالت وحشیانه ای را اجرا کند، شوالیه یک مکمل عالی به فهرست قاتل است. او همچنین دارای پیچ خورده ترین کشتار موری است.

اگرچه قدرت او به او اجازه می دهد تا فشار متقابل چشمگیری را به او بدهد، فرستادن دو نفر دیگر برای انجام کارهای کثیف شما کمی شبیه به تقلب است. شوالیه می تواند نگهبانان را برای کمک به ژنراتورهای گشت زنی و شکار بازماندگان احضار کند، اما این یک مکانیسم دشوار است – به خصوص زمانی که احساس می کند برادر شارلوت، ویکتور با گام های اضافی و غیر ضروری است. خوشبختانه، امتیازات شخصی او برای سایر قاتلان بسیار مفید است، که دلیل کافی برای استفاده از The Knight است. برای اطلاعات نقشه فراوان، از «Nowhere To Hide» با The Executioner’s Trail of Torment استفاده کنید.

مربوط

8 بهترین قاتل برای پرستیژ در Dead By Daylight برای بازیکنان جدید، رتبه بندی شده است

این قاتلان قاتلی هستند که در Dead By Daylight باید در اولویت قرار دهید.

31 تله

مرده توسط تله روز نور

قدرت

امتیازات

تله خرس

حضور خسته کننده


قدرت وحشیانه


تحریک

The Trapper اصلی ترین قاتل Dead By Daylight است که در باکس آرت و بسیاری از مواد تبلیغاتی به عنوان پسر پوستر اصلی بازی ظاهر می شود. همانطور که از نامش پیداست، تله با قرار دادن تله خرس در اطراف نقشه، با بازماندگان مقابله می کند.

اگر بازمانده‌ای در یکی از آنها گیر بیفتد، یا در آنجا گیر می‌کند یا در حالت سرنگون شده قرار می‌گیرد و تا زمانی که نجات پیدا کند یا تله‌بر برسد، آنها را در حالت نشسته رها می‌کند. اگر بازیکنی نداند که نقاط تله رایج کجاست، اجتناب از تله کار دشواری است. اگرچه بازیکنان ماهرتر معمولاً برای مقابله با تله‌های خرس آماده هستند.

30 سنوبیت

پالت شکستن سنوبیت Dead by Daylight

قدرت

امتیازات

احضار درد

بن بست


هگز: بازیچه


Scourge Hook: Gift of Pain

Cenobite به خاطر عبارت منحصربفردش هنگام استفاده از توانایی انتقال از راه دور، به یک الگوی رفتاری در سراسر اینترنت تبدیل شد. توانایی های Cenobite به شما این امکان را می دهد که به قسمت دیگری از نقشه تله پورت کنید، زنجیره هایی را به Survivors ببندید تا سرعت آنها را کاهش دهید یا آنها را برای شما بیاورید و موارد دیگر. قدرت های او خود قوی و مهیب هستند.

این قاتل در رتبه بندی قاتل سخت قرار گرفته است. این بدان معنی است که او هیچ آسیبی نمی زند مگر اینکه شما بدانید چه کار می کنید. همه چیز در مورد این است که بدانیم چگونه توانایی های او را کنترل و استفاده کنیم، همانطور که قرار بود از آنها استفاده شود. Cenobite یک قاتل نیست که بتوانید فقط به آن بپرید، شروع به چرخیدن کنید، انتظار یک رگه 4k را داشته باشید – اما او ارزش مزایایی را در پایان منحنی یادگیری دارد.

زنجیر Cenobites ممکن است در درها و دیوارهای خاص مشکلاتی داشته باشد، بنابراین سعی کنید یک اسکله وسیع به آنها بدهید.

29 خوک

خوک در نور روز مرده

قدرت

امتیازات

غسل تعمید Jigsaw

ترفند جلاد


نظارت


انتخاب خود را انجام دهید

خوک قاتل است که نماینده فرنچایز Saw است. در اره معمولی خوک در اطراف هر نقشه‌ای که ظاهر می‌شود تله‌های اره منبت کاری اره‌ای دارد. هر زمان که یک بازمانده را پایین می‌آورد، می‌تواند یک تله خرس معکوس را روی سر آنها بگذارد، که زمان محدودی برای برداشتن آن دارند تا مبادا به طرز وحشتناکی بمیرند. مرگ.

خوک همچنین دارای یک مکانیک خمیده است که شعاع وحشت او را از بین می برد. با این حال، خروج او از این حالت خمیده، نسبتاً پر سر و صدا است و آنقدر سریع نیست، و اغلب به بازماندگان زمان کافی برای دور شدن از مسیر می دهد.

28 چهره شبح

چهره شبح Dead by Daylight در تعقیب دوایت

قدرت

امتیازات

کفن شب

من سراپا گوشم


لرزه های هیجان انگیز


تعقیب فراری

بیایید صادق باشیم: Dead By Daylight حدود 50 ساعت پس از پخش آن دیگر ترسناک نیست. هنگامی که گیم پلی بازی و کارهایی که برای بهتر شدن باید انجام دهید را درک کردید، دیگر به ترس ها و بیشتر درباره بردها نیست. معرفی The Ghost Face، شرور محبوب فرنچایز Scream، ترس‌ها را دسته‌جمعی برگرداند.

The Ghost Face نه تنها فرار کردن از آن یا دیده شدن در گوشه و کنار آن سرگرم کننده است، بلکه تا زمانی که واقعاً شما را تعقیب نکرده باشد، شعاع وحشت ندارد. Ghostface برای بازماندگان یک چالش و ترس ایجاد می‌کند و یکی از سرگرم‌کننده‌ترین قاتلان برای بازی است.

تا جایی که می توانید از مکانیک ناب Ghost Face استفاده کنید، این بیشتر از آنچه فکر می کنید سودمند است.

27 دموگورگون

استیو و نانسی از Dead by Daylight Stranger Things از اینکه دموگورگون دست‌هایش را به سوی آنها دراز کرده است، وحشت زده و شوکه شده‌اند.

قدرت

امتیازات

از پرتگاه

تکان خوردن


کلاستروفوبیا


ترسناک

از سال 2021، Stranger Things باید با Dead By Daylight خداحافظی می کرد. با فروش نهایی، هر کسی که دموگورگون، نانسی و استیو را می‌خواست، می‌توانست آن‌ها را با قیمتی با تخفیف دریافت کند. دیگر نمی‌توانید این کاراکترها را بخرید و از آنها استفاده کنید، اما همچنان ممکن است هر از گاهی آنها را از کاربرانی که قبلاً برای آنها پول پرداخت کرده‌اند ببینید.

Demogorgon قادر است یک پورتال را قرار دهد که بتواند به آن برود و به دلخواه وارد شود. انتقال از راه دور در اطراف نقشه همیشه یک راه خوب برای حفظ فشار بر بازماندگان است. او همچنین می‌تواند به جلو پرت شود، پالت‌ها و هر چیزی را که سر راهش باشد بشکند. در حالی که به اندازه کافی ترسناک است، ریه و انتقال از راه دور تنها چیزی است که او دارد. همچنین، Survivors می توانند پورتال خود را ببندند.

اگرچه Demogorgon به دلیل مسائل مربوط به مجوز حذف شد، اما دوباره برای آینده قابل پیش‌بینی بازگشته است.

26 مرد مرگ

Dead by Daylight deathslinger و zarina

قدرت

امتیازات

نجات دهنده

سر دنده


سوئیچ مرد مرده


هگز: قصاص

اگرچه The Deathslinger به عنوان یک قاتل متوسط ​​رتبه بندی می شود، اما می تواند یکی از قاتلان ساده تر برای مبتدیان باشد. دلیل این امر این است که سلاح اصلی و تنها اسلحه او است. اکثر گیمرها به بازی‌های FPS عادت دارند، جایی که شما از چیزهایی عکس می‌گیرید و بعداً سؤال می‌پرسید. توانایی کنترل یک تفنگ ممکن است برای این بازیکنان Dead By Daylight احساس راحتی بیشتری داشته باشد، اگرچه فقدان یک ضربدر ممکن است آن را پیچیده تر کند!

نه تنها تیراندازی آسان‌تر خواهد بود، بلکه برای هدف‌گیری مناظر به سمت پایین استفاده می‌شود، بلکه یک شلیک زنجیری را به Survivor متصل می‌کند. هنگامی که آنها را به سمت خود می کشید، یکی آنها را پایین می آورد، به این معنی که یک شلیک تمام چیزی است که نیاز دارید. مشکل این است که به راحتی می توان از این عکس ها طفره رفت یا زنجیره را با دیوارها و اشیا قطع کرد. اگر نمی توانید از تفنگ خود استفاده کنید، هیچ چیز دیگری به عنوان Deathslinger برای شما پیش نمی آید.

خطوط دید طولانی و مسافت های کوتاه بهترین دوست شما به عنوان Deathslinger هستند، بنابراین اگر می توانید سعی کنید این عکس ها را زودتر از موعد تنظیم کنید.

25 هاگ

Dead by Daylight the hag

قدرت

امتیازات

کاتالیزور سیاه شده

Hex: The Third Seal


هگز: خرابه


هگز: امید را ببلعد

Hag عملکردی مشابه با Trapper دارد. او می‌تواند تله‌هایی را در سرتاسر نقشه قرار دهد تا بازمانده‌های ناآگاه به سفر بروند – با این حال، عملکرد تله‌های او کمی با تله‌های ایوان مک میلان متفاوت است.

هاگ علاوه بر ایجاد یک ترس بزرگ برای بازماندگان، می‌تواند به تله‌هایی که راه‌اندازی می‌شوند تله‌پورت کند و در هر زمان تعقیب و گریز را آغاز کند. بازیکنان متمرکز کسانی هستند که باید Hag را بازی کنند، زیرا بازماندگان دائماً تله‌هایی را راه می‌اندازند که می‌تواند باعث از دست دادن تمرکز قاتل شود.

24 دلقک

نمای جانبی دلقک Dead by Daylight

قدرت

امتیازات

The Afterpiece Tonic

بامبوزل


کولروفوبیا


پاپ می رود راسو

یکی از خلاقانه‌ترین، ترسناک‌ترین و قدرتمندترین موارد اضافه شده به بازی، دلقک است. داشتن یک دلقک قاتل در بازی مانند Dead By Daylight کاملا منطقی است، اما او کمی بیشتر از ایجاد بزرگترین ترس بازیکنان است.

او یک ویال سم دارد که می تواند بینایی و حرکت بازماندگان را مختل کند و باعث شود سرفه کنند و کندتر حرکت کنند. به همین دلیل، دلقک زمانی بهترین است که شخصی که نقش او را بازی می کند، بداند چگونه تعقیب و گریز را به خوبی ایمن کند. برخی از Survivors به ​​اندازه کافی مهارت دارند که با شکستن حلقه، اثرات سم را نادیده بگیرند، بنابراین باید همیشه هنگام بازی با او این موضوع را در نظر گرفت.

23 نمسیس

Dead by Daylight Nemesis که به فلیکس قلاب شده خیره شده است

قدرت

امتیازات

ویروس تی

تعقیب کننده کشنده


هیستری


فوران

Nemesis یکی از ترسناک ترین و ترسناک ترین قاتلان بازی است. تا کنون، هیچ قاتلی نتوانسته است به اندازه Nemesis که با سرعت زیاد پشت سر شما پا می زند، احساس ترسناکی داشته باشد. با بازی به عنوان Nemesis، شما یک حمله شاخک های دامنه دار دارید که به شما اجازه می دهد تا Survivors را مانند طاعون آلوده کنید. انجام این کار باعث کاهش سلامت و توانایی‌های Survivors می‌شود و اگر آنها خودشان را درمان کنند، شما را تقویت می‌کنند.

جدا از این توانایی، شما همچنین تا دو زامبی روی نقشه دارید که دستور شما را انجام می دهند. اگرچه آنها به آرامی حرکت می کنند، بازماندگان ممکن است با آنها برخورد کنند یا برای دور کردن یک زامبی از آخرین ژنراتور مشکل داشته باشند. Nemesis قطعاً یک مختل کننده قوی است – نه قوی ترین.

Nemesis بهتر است مانند The Oni بازی شود، فقط یک توپ دائماً از خشم و پرخاشگری.

22 شکارچی

مرد شکارچی در روز

قدرت

امتیازات

جوجه های شکار

جانور شکاری


امری سرزمینی


هگز: لالایی شکارچی

تعداد کمی از قاتل ها هستند که می توانند به سوی Survivors پرتاب کنند و برجسته ترین آنها شکارچی است. هانترس به داشتن پرتابه‌های هشتری معروف است که می‌توان آن‌ها را هنگام زمزمه کردن یک لالایی عصبی روسی روی نقشه پرتاب کرد.

هانترس همچنین می‌تواند در کمدها به جستجوی هچ بپردازد، که پنهان شدن در قفسه‌ها را به یک استراتژی بسیار کمتر مؤثر برای بازماندگان تبدیل می‌کند. تنها نقطه ضعف او این است که سرعت حرکت پایینی دارد و در صورت نداشتن هاشورهای مجهز، اجتناب از او آسان تر می شود. اگرچه تسلط بر زمان پرتاب هاچت می تواند دشوار باشد، اما او یک قاتل مهیب برای طرفداران حملات دامنه دار است که به چالش اهمیتی نمی دهند.

21 طاعون

Dead by Daylight Plague 2

قدرت

امتیازات

پاکسازی پست

مداخله فاسد


ترس عفونی


ارادت تاریک

طاعون یا آدیریس، کاهن اعظم بابل، یک قاتل مهیب است. قدرت او جریانی از استفراغ عفونی است که بر روی بازماندگان و اشیاء پرتاب می کند. اگر بازماندگان ضربه بخورند، بیمار می شوند – و اگر بیماری خود را در استخری از فداکاری پاک کنند، آدیریس می تواند بیماری آنها را جذب کند و استفراغ خود را به پاکسازی فاسد تبدیل کند. این استفراغ قرمز در هنگام برخورد به بازماندگان آسیب می رساند.

مربوط

Dead By Daylight: 12 Killer Mistakes to Aventing

اگر می خواهید در Dead By Daylight به عنوان قاتل دست بالا را بدست آورید، باید از انجام چند کار اجتناب کنید.

این نه تنها تشخیص آنها را آسان تر می کند، بلکه می تواند باعث آسیب دیدگی یا سقوط آنها شود. با استفراغ روی پالت‌ها، قفسه‌ها و ژنراتورها، بازماندگان می‌توانند اگر بخواهند اهداف را کامل کنند، توسط پروکسی آلوده شوند. او واقعاً یک قاتل درجه یک برای تازه کارها و کهنه سربازان است.

دامنه استفراغ طاعون بسیار کوتاهتر از آن چیزی است که فکر می کنید، برای تأثیرگذاری آن باید بسیار نزدیک باشید.

20 شکل

Dead by Daylight مایک مایرز و لوری

قدرت

امتیازات

شیطان درون

بهترین هارا برای آخر بگذار


با غذای خود بازی کنید


نور در حال مرگ

مایکل مایرز از هالووین نیز در قالب Shape به Dead By Daylight پرش کرد. The Shape شعاع وحشت کوچکی دارد که تشخیص اینکه او در چه زمانی نزدیک است را برای بازماندگان دشوار می کند.

حقه او این است که او باید بازماندگان را تعقیب کند تا Evil Within متر خود را افزایش دهد. با افزایش متر، سرعت حرکت Shape نیز افزایش می یابد. یکی از افزونه های او، Tombstone، به این معنی است که او حتی می تواند Survivors را با دست خالی در سطح سه قدرت خود بکشد! از آنجایی که Shape می تواند بازماندگان را در یک ضربه از بین ببرد و زمانی که در این مرحله نهایی قدرت خود قرار دارد، خیلی سریع حرکت می کند، مایرز یک قاتل است که شما نمی خواهید با آن درگیر شوید.

19 روح

مرده در نور روز روح

قدرت

امتیازات

تسخیر یامائوکا

خشم روح


Hex: Haunted Ground


کینه توز

روح یک روح انتقام جو است که یک کاتانا را در دست دارد: چه چیز بیشتری باید بدانید؟

توانایی‌های خاص او به او اجازه می‌دهد تا با سر نجات‌یافته‌ها دست و پنجه نرم کند، به این معنی که می‌تواند در طول تعقیب و گریز ناپدید شود و بازماندگان را رها کند تا حدس بزنند که او کجاست و قرار است کجا ظاهر شود.

تنها با یک صدای کوچک به عنوان نشانه ای از حضور او، او می تواند بسیاری از بازیکنان ناآگاه را تحت تأثیر قرار دهد. کاتانای او همچنین دسترسی خوبی دارد و به او اجازه می‌دهد ضربه‌ها را راحت‌تر از اکثر کیلرها ایمن کند.

18 دکتر

دکتر در روز مرده است

قدرت

امتیازات

جرقه کارتر

حضور بی نظیر


نظارت و سوء استفاده


اضافه شارژ

دکتر می تواند یک قاتل فریبنده برای بازیکنانی باشد که از مکانیک منحصر به فرد او آگاه نیستند. دکتر با برق گرفتگی با بازماندگان مقابله می کند تا سطح جنون آنها را افزایش دهد. اگر سطح جنون آنها به اندازه کافی بالا باشد، تا زمانی که از آن خارج نشوند، نمی توانند با چیزی تعامل داشته باشند.

برق دکتر، یافتن بازماندگانی که سعی در مخفی شدن دارند را برای او آسان می کند. او همچنین می تواند جنون را فقط با نزدیک شدن به اندازه کافی افزایش دهد. تنها راه برای پنهان ماندن مؤثر از او، ایمن ماندن در قفسه است.

دکتر قاتل است که نیاز به چرخاندن صفحات ضرب المثل زیادی دارد. اما اگر این سطوح جنون را حفظ کنید، هیچ مشکلی نخواهید داشت.

17 آدمخوار

چهره چرمی Dead by Daylight

قدرت

امتیازات

اره برقی بابا

ناک اوت


باربیکیو و فلفل قرمز


مرگ فرانکلین

کشتار اره برقی تگزاس در Dead By Daylight نیز با پرتاب Leatherface – همچنین به عنوان آدم خوار شناخته می شود. آدم خوار اره برقی معروف خود را دریافت می کند که می تواند با یک ضربه آن را جلوی او برای پایین آوردن Survivors تکان دهد. فقط مواظب دیوارها باشید، زیرا ضربه زدن به آن ها می تواند بابای بیچاره را عصبانی کند.

بدون جریمه سرعت حرکت برای استفاده از اره برقی، او بهترین قاتل برای محافظت از زیرزمین و همچنین قتل های ایمن است. یکی از امتیازات او حتی می‌تواند Survivors را وادار کند که در صورت ضربه خوردن، وسایلی را که می‌آورند کنار بگذارند.

مانند هیلبیلی، اره برقی Bubbas را می توان هر زمان که دوست داشتید به طرز تهدیدآمیزی برای عامل ترسناک Survivor اضافه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا