بازی

سخت ترین باس ها در Nine Sols

نکات برجسته

  • برای شکست دادن رئیس‌های Nine Sols و نجات نیو کونلون از دست جنگجویان فاسد، در مکانیک‌های رزمی استاد شوید.

  • هر رئیسی چالش ها و مراحل منحصر به فردی را ارائه می دهد که به استراتژی های متخصص برای پیروزی نیاز دارد.

  • در نبردهای ماهرانه پیشرفت کنید تا با استاد ترسناک شمشیر با چالش نهایی روبرو شوید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

در Nine Sols با یک باغبانی از روسای ترسناک روبرو خواهید شد. آنها توانایی های شما و میزان استفاده شما از مکانیک های جنگی را آزمایش خواهند کرد. شکست دادن آنها مستلزم استراتژی های متخصص و درک محکمی از حرکات شما و آنهاست. تسلط بر سبک های مختلف مبارزه برای غلبه بر آنها مهم است.

مربوط

Nine Sols: 6 بهترین مهارت برای باز کردن قفل

بهترین مهارت ها را برای سفر خود باز کنید و یی را در Nine Sols به یک استاد هنرهای رزمی تبدیل کنید.

ده رئیس اصلی وجود دارد که اهداف کلیدی شما در حین پیشرفت در New Kunlun هستند. 9 نفر از آنها زمانی جنگجویان نجیب عدالت بودند قبل از اینکه فساد قدرت هایشان آنها را به حاکمان مستبد نیو کونلون معروف به Nine Sols یا اعضای شورا تبدیل کند. این به یی، قهرمان جنگجو، بستگی دارد که آنها را پایین بیاورد و جهان را از یک سرنوشت شوم نجات دهد.

10 یینگژائو

رویارویی با Yingzhao در Nine Sols

اولین رئیس اصلی شما و کسی که شما را در مکانیک رزمی Nine Sols شکست می دهد. Yingzhao یک جنگجوی هیولا مانند قنطورس بزرگ است که نیزه ای وحشیانه را برای حملات گسترده گسترده به اهتزاز در می آورد. در حالی که Yingzhao عضو Nine Sols نیست، او یک علامت ضروری برای رسیدن شما به Kuafu است، تنها عضوی که با آن مبارزه نمی کنید.

به عنوان رئیس آموزش، Yingzhao به شما چشید که بسیاری از باس‌های اصلی چه کاری انجام خواهند داد و چگونه خود را برای مبارزات پیش رو آماده کنید. او در مرحله اول نبرد، نوسان‌ها، سوایپ‌ها و ضربات رقصی طولانی دارد. مانند بسیاری از باس هایی که بعداً با آنها روبرو خواهید شد، Yingzhao مرحله دومی دارد که تمام سلامتی خود را التیام می بخشد و حملات جدیدی مانند تاختن در میدان نبرد و شارژ حملات نیزه خود، تغییر زمان برخی از حملات خود را به دست می آورد.

9 کانگهویی

Kanghui یک “چیز” وحشتناک جهش یافته و ترسناک است که توسط یک ابزار وحشتناک زنده و همیشه شکست ناپذیر به دام افتاده است. در مرحله اول نبرد، حباب های گوشتی بیرون می زند که به هیولاهای مینیون تبدیل می شوند که به شما حمله می کنند. هنگامی که کانگهویی در نیمه سلامت است، می توانید از یک کامپیوتر در هر طرف استفاده کنید تا بقیه سلامت آن را از بین ببرید.

Kanghui پس از این به سلامت کامل خواهد رسید و فاز دو مشابه مرحله اول است، با این تفاوت که هیولاهای مختلف بیشتری تولید می‌شوند و حملات جدید، از جمله انفجار رشته‌ها و گوشت، شما را از سر ثابت خود دور می‌کند. این حملات جدید و هیولاهای احضار شده، فاز دو و سه را بسیار فراگیر می کند.

8 جی

جی در Nine Sols

یکی دیگر از اعضای برازنده Nine Sols، جی از گوی های کروی شکل استفاده می کند که می توانید برای تعیین حرکات و حملات بعدی او ضربه بزنید. اینها از خطوط پرتابه ای که می توانید به راحتی آنها را منحرف کنید تا سیاهچاله هایی که باید در حین تماشای حملات دیگر از آنها فرار کنید، متغیر است. چندین حمله می توانند قبل از اینکه جی با یک ضربه مستقیم شدید تمام شود، آسیب داخلی شدیدی ایجاد کنند که می تواند شما را از کار خارج کند. هنگامی که مجموعه حملات کامل شد، چرخه ادامه می یابد.

مربوط

Nine Sols: چگونه قفل نقشه تفصیلی را باز کنیم

در اینجا نحوه باز کردن قفل نقشه دقیق در Nine Sols آورده شده است.

فاز دو مجموعه جدیدی از حملات مهیب را معرفی می‌کند، مانند سیاه‌چاله‌ای بزرگ‌تر که پرتابه‌های لیزری را فقط برای از بین بردن تمرکز شما شلیک می‌کند. جی همچنین کارکنان خود را برای حملات سخت تر احضار خواهد کرد. جی بهترین حالت را دارد که تعداد زیادی از حملات وایلد کارت را در حملات خود انجام دهد، اما همه آنها او را برای ضربه های آزاد و ضربات طلسم باز می کنند.

7 جیکوان

جیکوان که یکی از اعضای قوی Nine Sols است، یک جنگجوی بی همتا است که به دنبال قدرت بیشتر برای تغییر بدن خود است. در صورت تمایل، می‌توانید با اضافه کردن ژن ریشه کن به محفظه تغییر شکل خود، در نبرد برتری پیدا کنید، او در طول نبرد مسموم می‌شود و سلامتی خود را از دست می‌دهد. او هنوز هم یک دشمن ترسناک برای مقابله است و نیزه ها، خنجرها و شمشیرها را برای حمله در بردها و فواصل مختلف احضار می کند.

در پایان مرحله یک، او از یک فلاسک بهبود می‌یابد و نبرد را با چندین حمله جدید از سر می‌گیرد که شما را در حالت دفاعی نگه می‌دارد. اگرچه او برای فاز دو شفا می‌یابد، اما سم همچنان بر او تأثیر می‌گذارد و به شما فرصت‌هایی برای استفاده از انفجار طلسم و سایر حملات ویرانگر می‌دهد.

6 Yuanlao خلبانی The Rending Claw

یوانلائو در حال خلبانی پنجه پاره در znine Sols

Yuanlao یکی دیگر از اعضای Nine Sols است و در کمال تعجب دومین نفری است که مستقیماً در یک مبارزه با آن روبرو نمی شوید. در عوض، او یک ماشین بزرگ به نام Rending Claw را هدایت می کند. The Rending Claw به اطراف می چرخد ​​و برش می خورد، هر دو حمله قابل انحراف هستند. حملات دیگری که در طول مبارزه باید در نظر گرفته شود، لیزرهای متحرک عمودی است که باید از آنها اجتناب شود.

بعد از اینکه از آن عبور کردید و سلامتی Rending Claw را از بین بردید، برای فاز دو بازیابی خواهد شد. حملات با الگوهای متنوع‌تر سریع‌تر خواهند بود. لیزرها غیرمتعارف تر می شوند و دیوارها نیز به طور دوره ای بسته می شوند و فضایی که می توانید سفر کنید کوتاه می شود. مرحله دوم همچنین زمانی است که از رتیکول های هدف بیشتری استفاده می شود که باید از آنها اجتناب شود تا Rending Claw را برای ضربه های آزاد بیهوش کنند.

5 زینگتین

Xingtian در Nine Sols

Xingtian یک جنگجوی شیطان‌مانند مخوف تبر جنگی در لیگ با Nine Sols، چندین حمله همه‌جانبه دارد که بر میدان نبردی که در آن هستید نیز تأثیر می‌گذارد. زمین، چندین موج ضربه ای کروی از خود ساطع می کند. این شما را مجبور می کند که در هوا باشید یا طفره بروید.

مربوط

Nine Sols: چگونه سلامتی را افزایش دهیم

یی را با سلامتی بیشتر توانمند کنید تا از کسانی که در Nine Sols به او خیانت کردند انتقام بگیرد.

ترکیب های تبر او به محض شروع کار سخت و سریع می آیند و به سختی می توان زمان بندی بازی ها و کانترها را کاهش داد. برای اینکه اوضاع خشمگین تر شود، او همچنین می تواند در صورت ثابت ماندن در طی یک سری ضربات موفقیت آمیز، بهبود یابد و شما را مجبور کند که روی او فشار بیاورید.

4 گورمنگ

یی توسط گورمانگ و عروسک های جیانگشی اش در Nine Sols احاطه شده است

Gourmang یک رئیس سادیستی ترسناک است. او همچنین یکی از چندین رئیس است که به تنهایی مبارزه نمی کند، با او دو جنگجوی جیانشی هستند که او در طول مدت مبارزه حضور دارند. شما مجبور خواهید بود ابتدا با این عروسک‌ها روبرو شوید، در حالی که او روی یک بشقاب از کره چشم می‌چرخد، تنها زمانی که موفق به KO یکی از آنها شوید، برای احیای عروسک‌هایش پایین می‌آید.

این لحظه زمانی است که شما فرصتی برای آسیب رساندن به او دارید زیرا او مستقیماً به شما حمله نمی کند. در حالی که این باعث می‌شود که مبارزه با او خیلی غیرقابل تحمل نباشد، اما کمکی نمی‌کند که جیانشی که ناک اوت نشده همچنان یک مشکل رایج باشد.

3 Fuxi و Nuwa

زوج خواهر و برادر Fuxi و Nuwa نبردی جالب و شدید برای تجربه کردن هستند. در کل مبارزه، شما با فوکسی مبارزه می‌کنید، یک فیگور درشت هیکل با بازوی ناقص برای حملات گسترده به گرزی که روی شانه‌هایش برای حملات دیگر قرار دارد. نوا تا مرحله دوم مبارزه کار زیادی انجام نمی دهد.

در این بخش از مبارزه، فوکسی همچنان هدف اصلی است، اما این بار، نووا از فلوت خود برای حمایت از برادرش با امواج ضربه‌ای مخرب استفاده می‌کند که موقعیت شما را ردیابی می‌کند و مارهای طیفی را احضار می‌کند تا شما را پایین بیاورند در حالی که فوکسی به همان الگوی حملات خود ادامه می‌دهد. شما. خوشبختانه، هنگامی که کار را با Fuxi تمام کردید، Nuwa به نبرد پایان خواهد داد.

2 بانوی اتری

یکی از زیباترین، سورئال ترین و برجسته ترین باس ها در Nine Sols. Lady Ethereal دارای سه مرحله به طور فزاینده دشوار است، که در آن هم او و هم محیط اطرافش به تدریج تغییر می کنند و می پیچند. در فاز دو، او شروع به استفاده از دوتایی خود می کند تا از موقعیت های مختلف به شما ضربه بزند. وقتی اتریال واقعی را منحرف می‌کنید، او برای مدتی متزلزل می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا حد ممکن تعداد بازدیدها را دریافت کنید.

فاز سه بسیار مشابه است، به جز تعداد بسیار شدیدتری از تکرارها که شما را با حملاتی برای منحرف کردن سوق می دهند و در عین حال شما را مجبور می کنند به یافتن مورد واقعی توجه کنید. او همچنین از ترکیبی از حملات تکراری استفاده می‌کند، تند کشیدن و کوبیدن به زمین قبل از آزاد کردن انفجاری از انرژی زرشکی که کف زیر شما را از بین می‌برد. حفظ انحرافات خود در برابر موارد تکراری در حالی که منتظر حملات او هستید، بهترین استراتژی برای پایان دادن به مبارزه است.

1 ایگونگ

رئیس نهایی سفر شما و استاد ترسناک شمشیر. Eigong آزمون نهایی تمام مهارت هایی است که در طول نبردهای متعدد در New Kunlun با دیگر Sols ایجاد کرده اید. مبارزه با او بسیار یادآور لرد ایشین مبارز در سکیرو است. او حملات شمشیر زیادی دارد، از تکنیک‌های شمشیر به سبک Iaido گرفته تا ترکیب‌های ضربی سریع.

پایین آوردن او برای فاز دو، حملات مهیب‌تری را برای او به همراه دارد، از امواج بریده‌شکن گرفته تا امواج ضربه‌ای انفجاری از انرژی زرشکی که از شمشیر شعله‌ور او فوران می‌کند. نبرد با ایگونگ آزمون واقعی مهارت و مهارت شما در انفجارهای انحرافی و طلسم خواهد بود. او همچنین می‌تواند گودال‌هایی از آتش را در مسیر خود بیاندازد تا شما را از حمله کردن باز دارد.

بعد

Nine Sols: 10 نکته مبتدی

این نکات مبتدی را بررسی کنید تا تجربه خود را در Nine Sols بهبود بخشید و اشتباهات را در طول بازی خود کاهش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا