بازی

ویژگی جدید Final Fantasy 14 Dawntrail سایر بازیکنان را در اطراف Quest Givers پنهان می کند

نکات برجسته

  • گسترش Dawntrail در Final Fantasy 14 ویژگی‌های جدید و بهبود کیفیت زندگی را معرفی می‌کند تا پیشرفت در داستان را آسان‌تر کند.
  • کارگردان Yoshi-P تعدادی از این ویژگی‌ها را در نامه جدید جدید فاش کرد، از جمله توانایی پنهان کردن شخصیت‌های بازیکن در اطراف ماموران تلاش.
  • در طول نامه زنده نمایش داده می‌شود، شخصیت‌های بازیکن هنگام نزدیک شدن به ماموران اصلی ماموریت ناپدید می‌شوند و هنگام صحبت با آن‌ها، شخصیت‌های بیشتری ناپدید می‌شوند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

جدیدترین نامه زنده Final Fantasy 14 جزئیات جدیدی را در مورد ویژگی‌هایی که در Dawntrail ارائه می‌شوند، از جمله توانایی مخفی کردن سایر شخصیت‌های بازیکن در نزدیکی نشانگرهای جستجو را فاش کرده است.

توسعه Dawntrail بازی Final Fantasy 14 دقیقاً در گوشه و کنار است، زیرا دنیای Etheirys کمی شلوغ‌تر می‌شود و افراد بیشتری شروع به آماده شدن می‌کنند. Yoshi-P به تدریج ویدیوها و تریلرهای جدیدی را با نامه‌های زنده منتشر می‌کند، بنابراین ما دقیقاً می‌دانیم که در هنگام کاهش برنامه چه چیزی از جمله ویژگی‌های جدید و کیفیت زندگی را تغییر می‌دهد. یکی از این ویژگی ها جلب توجه بسیار است، و این چیزی است که باید زمان شما را برای عبور از داستان توسعه بسیار آسان تر کند.

بعد

Final Fantasy 14: Dawntrail Preview – شغل های جدید، گرافیک های جدید، سیاه چال های جدید، اوه من!؟

گرفتن داونتریل FFXIV برای یک درایو آزمایشی قبل از راه‌اندازی، انتظار را بیش از پیش غیرقابل تحمل کرده است. الان میخوام بیشتر بازی کنم!

به نظر می رسد که در طول نامه زنده نشان داده شده است، به نظر می رسد که انتشار Dawntrail در نهایت توانایی بازیکنان را برای پنهان کردن شخصیت های دیگر بازیکن در هنگام ایستادن در کنار ارائه دهندگان جستجوی مرتبط با داستان معرفی می کند. در حالی که آن‌هایی از شما که اخیراً در طول یک سال گذشته وارد Final Fantasy 14 شده‌اند، این مشکل را تجربه نکرده‌اند، زمانی که افراد زیادی در حال تلاش هستند، دیدن و انتخاب NPC غرق شده در اقیانوسی از شخصیت‌های بازیکن دشوار باشد. برای تکمیل تلاش اصلی در همان زمان.



Final Fantasy 14 در نهایت به شما اجازه می دهد شخصیت های بازیکن را در اطراف Quest Givers پنهان کنید

همانطور که در توییت بالا نشان داده شد، به نظر می رسد چند مرحله برای این ویژگی وجود دارد که هر دوی آنها زمان بسیار آسان تری را برای دیدن ارائه دهندگان جستجو به شما می دهد. برای شروع، بازیکن به سمت Alisaie حرکت می کند، که توسط بازیکنان دیگر تا جایی که شما نمی توانید او را ببینید، قبل از ناپدید شدن بازیکنان در مجاورت او حرکت می کند.

بازیکن سپس Alisaie را هدف قرار می دهد و با او صحبت می کند، پس از آن افراد بیشتری از اطراف او ناپدید می شوند و یک فضای دایره ای بزرگ در اطراف او باقی می مانند، بنابراین می توانید دقیقاً ببینید که چه اتفاقی می افتد. این باید کار را برای کسانی که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن تلاش کنند و داستان را دنبال کنند، آسان‌تر کند، زیرا می‌دانند که مجبور نخواهید بود فقط برای صحبت با آلفینو از ده‌ها لالافلل و میقوته بگذرید.

بعد

Final Fantasy 14 Healers به ​​خاطر تغییرات Dawntrail در حال اعتصاب هستند

شفا دهنده های Final Fantasy 14 به نقطه شکست خود رسیده اند و در اعتراض به تغییراتی که در داونتریل رخ می دهد، دست به اعتصاب زده اند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا