بازی

بهترین شخصیت های الکتریکی، رتبه بندی شده

نکات برجسته

  • شخصیت‌های Electro در Genshin Impact با توانایی‌های جدیدی مانند Quicken، Aggravate و Spread تکامل یافته‌اند و باعث می‌شوند تا در بازی تاثیرگذارتر شوند.

  • شخصیت‌هایی مانند کلوریند، فیشل و رایدن شوگان به‌عنوان گزینه‌های برتر برای وارد کردن آسیب‌های عظیم الکتریکی و حمایت از تیم در نبردها برجسته می‌شوند.

  • در حالی که برخی از شخصیت‌های Electro مانند لیزا و دوری ممکن است در سطح بالایی نباشند، اما همچنان سبک‌های بازی منحصر به فرد و تجربیات لذت‌بخشی را در مبارزه ارائه می‌کنند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Electro از زمان راه‌اندازی Genshin Impact تا به حال سفر بسیار زیادی داشته است. در ابتدا، این بهترین عنصر نبود، زیرا بیشتر واکنش‌های آن چندان معنادار نبود. با این حال، با انتشار Dendro و معرفی Quicken، Aggravate و Spread، این وضعیت به شدت تغییر کرد.

مربوط

بهترین شخصیت های DPS در Genshin Impact، رتبه بندی شده است

Genshin Impact دارای شخصیت‌هایی است که همیشه در حال رشد هستند، اما همه آنها نمی‌توانند آسیب جدی را جبران کنند. در اینجا بهترین گزینه های DPS، رتبه بندی شده است.

از آنجایی که Electro شامل گروهی از جذاب ترین شخصیت های بازی است، طبیعی است که به رتبه بندی آنها نگاه کنیم. مسلما این یکی از دلپذیرترین عناصر بازی است، اما اگر می‌خواهید شاهد عظمت الکتریکی باشید، باید شخصیت‌های مناسبی را بسازید.

به روز شده در 11 ژوئن 2023 توسط Sanyam Jain: در طول به‌روزرسانی نسخه 4.7، دو شخصیت جدید Electro به عنوان شخصیت‌های قابل بازی وارد Teyvat شدند: Clorinde و Sethos. این لیست با ورودی های آنها به روز شده است تا در حین تلاش برای یافتن واحد الکتریکی عالی، انتخاب های بیشتری به شما بدهد!

14 الکترو مسافر

Genshin Impact Electro Traveler طلسم فراوانی تولید می کند

  • سلاح –
    شمشیر
  • منطقه –
    ناشناخته

اگر شخصیتی وجود دارد که با آن آشنا هستید، آن مسافر Genshin Impact است و می‌دانید که می‌توان آن‌ها را برای استفاده از هر عنصری از جمله Electro سفارشی کرد. به عنوان یک شخصیت Electro، Traveler می تواند به دشمنان آسیب Electro وارد کند و به توانایی های مختلف Electro نه چندان قدرتمند دسترسی دارد.

مهارت و انفجار آنها هر دو می توانند انرژی را به نحوی بازسازی کنند، با این حال، مقدار تولید شده برای خنثی کردن آسیب کم کافی نیست. Burst در برنامه Electro مناسب است، اما شخصیت های مختلفی را خواهید یافت که در آن بسیار بهتر هستند.

13 دری

دوری از Genshin Impact در Gandharva Ville

  • سلاح –
    کلیمور
  • منطقه –
    سومرو

دوری یک شخصیت چهارستاره همه کاره در Genshin Impact است که از خاک رس استفاده می کند و دارای چشم انداز الکتریکی است. اگرچه او به عنوان یک تاجر مدبر برای دریافت هزینه های بالا برای خدماتش شهرت دارد، اما دوری اجازه نمی دهد این پچ پچ های منفی او را آزار دهد.

در مبارزات، دوری به لطف لامپ Spirit-Warding Lamp: Troubleshooter Cannon Elemental Skill و Alcazarzaray’s Exactitude Elemental Burst، نقش یک DPS فرعی، شفا دهنده و باتری را برای شخصیت های Electro بازی می کند. متأسفانه، هیچ یک از این سبک های بازی برجسته نیستند، به خصوص زمانی که او را در محتوای سخت تری مانند Spiral Abyss قرار دهید.

12 کوجو سارا

کوجو سارا از Genshin Impact در اولین تریلر خود رونمایی کرد

  • سلاح –
    تعظیم
  • منطقه –
    اینازوما

کوجو سارا که در ابتدای اینازوما معرفی شد، یک شخصیت مهم در داستان اصلی است، که تقریباً شگفت‌آور است که او یک چهار ستاره است. توانایی های او به او اجازه می دهد آسیب های مداوم را جبران کند و از او یک شخصیت پشتیبانی عالی در هر تیمی بسازد.

انفجار عنصری او، Subjugation: Koukou Sentou، قدرتمند است، زیرا به دشمنان آسیب الکتریکی عظیم وارد می کند و حمله شما را افزایش می دهد. با این حال، او تنها می‌تواند پشتیبان دیگر شخصیت‌های Electro باشد و به چند صورت فلکی برای زنده بودن نیاز دارد، که باعث می‌شود او در فهرست کلی جایگاه پایینی داشته باشد.

11 لیزا

انیمیشن بیکار لیزا که به گل در Genshin Impact نگاه می کند

  • سلاح –
    کاتالیزور
  • منطقه –
    موندشتات

اولین شخصیت Electro که در Genshin Impact به دست آوردید، لیزا یک کتابدار در Mondstadt است و از همان ابتدا یکی از شخصیت های مورد علاقه طرفداران بوده است. او می‌تواند با موضع مطبوعاتی Elemental Skill خود و Charged Attack، جلوه خاصی بر روی دشمنان اعمال کند که به او اجازه می‌دهد آسیب بیشتری به این دشمنان وارد کند.

مربوط

Genshin Impact: 22 شخصیت قدرتمند بر اساس The Lore

افسانه Genshin Impact اغلب شخصیت‌های خاصی را به‌عنوان بسیار قدرتمند ترسیم می‌کند، در حالی که سبک بازی آن‌ها باعث می‌شود که آن‌ها به شدت ضعیف باشند.

انفجار عنصری او همچنین مقدار زیادی Electro را اعمال می کند و DEF تمام دشمنان نزدیک را کاهش می دهد. تنها مشکل این کاراکتر این است که Skill او را به عنوان یک DPS درون زمین ارتقا می‌دهد در حالی که Burst او را تشویق می‌کند تا یک پشتیبان خارج از زمین باشد. صرف نظر از این، اگر به اندازه کافی روی لیزا سرمایه گذاری کنید، بازی کردن او بسیار لذت بخش است.

10 تیغ

Rzor و Wolf Spirit در حال گپ زدن در جنشین تأثیر

  • سلاح –
    کلیمور
  • منطقه –
    موندشتات

Razor که پسر گرگ مورد علاقه Genshin Impact است، بارها در داستان و رویدادهای Mondstadt حضور داشته است. او یکی از بی گناه ترین شخصیت هایی است که در بازی خواهید یافت. او یک شخصیت DPS است که مقدار زیادی آسیب Electro به دشمنان وارد می کند.

هر دو مهارت Elemental و Burst او می توانند صدمات زیادی به دشمنان اطراف وارد کنند و او را به یکی از بهترین انتخاب ها برای DPS اصلی شما در طول بازی اولیه تبدیل کنند. با این حال، او به سرعت از لیست پایین می‌آید زیرا شخصیت‌های بیشتری به دست می‌آورید، زیرا به‌خاطر بدقولی کلی او و فقدان Claymores خوب.

9 بیدو

Beidou در راه اینازوما در Genshin Impact

  • سلاح –
    کلیمور
  • منطقه –
    لیو

Beidou یک شخصیت چهار ستاره و کاپیتان ناوگان Crux، گروهی از ملوانان و دزدان دریایی مستقر در Liyue است. مهارت عنصری او “Tidecaller” به او اجازه می‌دهد تا با حملات الکترومغناطیسی مقابله کند، در حالی که “Stormbreaker” Elemental Burst او یک حمله صاعقه‌ای را احضار می‌کند که خسارات زیادی به بار می‌آورد.

مربوط

Genshin Impact: Adepti چیست؟

عنوان Adeptus در Genshin Impact نام هایی است که به موجودات و جانوران خاصی داده می شود. آنها از طریق قراردادهای مختلف برای محافظت از لیو در برابر شیاطین تلاش می کنند.

مسلماً مکانیک پاری چیزی است که این شخصیت را بسیار سرگرم کننده می کند، اما سپر Burst او نیز می تواند برای محافظت از شخصیت های شما کمی استفاده شود. با این حال، امتیازات بسیار پایینی دارد، بنابراین انتظار نداشته باشید که او پشتیبان اصلی تیم شما باشد.

8 کوکی شینوبو

Kuki Shinobu از Genshin Impact دستانش را روی ماسک دهانش می گذارد

  • سلاح –
    شمشیر
  • منطقه –
    اینازوما

کوکی شینوبو یک کاربر شمشیر چهار ستاره و معاون رهبر گروه آراتاکی است. توانایی های Electro او به او اجازه می دهد تا با طیف گسترده ای از AoE مقابله کند و او را به شخصیتی همه کاره در هر تیمی تبدیل می کند. کیت او کاملاً منحصربه‌فرد است زیرا او عمدتاً یک درمانگر است، اما همچنین شخصیتی است که وقتی خودش زیر 50 درصد اسب بخار باشد، پیشرفت می‌کند.

مهارت عنصری Kuki می تواند به طور مداوم شخصیت فعال شما را بهبود بخشد و همچنین با صورت فلکی خاص 100 درصد آپتایم دارد. علاوه بر این، اگر می‌خواهید از واکنش‌های الکترونی استفاده کنید، احتمال آسیب دیدن شما توسط برخی از آنها زیاد است، که داشتن یک شفادهنده از عنصر را عالی می‌کند.

7 ککینگ

Keqing از Genshin Impact با استفاده از انفجار عنصری خود

  • سلاح –
    شمشیر
  • منطقه –
    لیو

ککینگ یوهنگ لیو کیشینگ است، یکی از خشن ترین رهبران هفتگانه ای که شهر را اداره می کنند، و همچنین به لطف او است که می توانید با هرج و مرج در لییو مقابله کنید. با این حال، او آنقدر مغرور نیست که وقتی به او نزدیک شدید، فکر می کنید. هر دو مهارت Keqing و Burst می توانند آسیب الکتریکی عظیمی را به حریف وارد کنند.

او یکی از شخصیت‌های مورد علاقه در ابتدای بازی بود، اما موقعیت او به آرامی با عنصر Electro کاهش یافت. با این حال، او بلافاصله با واکنش Aggravate به متا بازگشت و تبدیل به یکی از بهترین شخصیت‌های DPS شد که در برابر دشمنان سرسخت از آن استفاده کرد.

6 ستوس

Genshin Impact Sethos نوشیدن با مناظر در پس زمینه

  • سلاح –
    تعظیم
  • منطقه –
    سومرو

ستوس یک واحد چهار ستاره Electro بود که در کنار کلوریند منتشر شد، اما خوشبختانه، او به عنوان یک پشتیبان اجتناب ناپذیر برای همتای پنج ستاره خود، رفتار چهار ستاره را دریافت نکرد. Sethos یک DPS فرعی است که از دو روش اصلی آسیب وارد می کند که هر دو به عنوان حملات شارژ در نظر گرفته می شوند.

شما می‌توانید حملات او را سریع‌تر با مصرف انرژی خود شارژ کنید یا Elemental Burst خود را فعال کنید، که باعث می‌شود تمام حملات او به عنوان Charged Attacks در نظر گرفته شوند زیرا او از ضربات سوراخ‌دار برای ضربه زدن به چندین دشمن استفاده می‌کند. اگر بتوانید خود را به درستی قرار دهید، Sethos می‌تواند یک زیرمجموعه DPS فوق‌العاده در تیم باشد.

5 سینو

Closeup Genshin Impact Cyno

  • سلاح –
    بازوی قطب
  • منطقه –
    سومرو

سینو کسی نیست جز ژنرال ماهاماترا و بر پژوهشگران آکادمیا نظارت دارد. او در کارش بسیار کارآمد شناخته می شود و برخی می گویند که او حتی در کارش از «وایوویاسترای بزرگ» کشاور هم بهتر است. اما این با چیزی که شما به آن اهمیت می دهید متفاوت است.

در عوض، می‌خواهید بدانید Cyno چقدر به مهمانی آسیب می‌رساند و نگران نباشید، با توانایی پاداش Critical Damage او، نه تنها یک ماشین جنگی Polearm خواهید داشت، بلکه ماهاماترا را نیز در حال عمل خواهید دید. این شخصیت هم برای بازی راضی کننده است و هم برای استفاده در هر نوع نبردی قابل استفاده است.

4 فیشل

فیشل و اوز روبه‌روی دوربین در برخورد جنشین

  • سلاح –
    تعظیم
  • منطقه –
    موندشتات

The Electro Archer Fischl، همچنین به عنوان “Prinzessin der Verurteilung” شناخته می شود، یک شخصیت چهار ستاره است که با مهارت عنصری خود “Nightrider” و Elemental Burst “Midnight Phantasmagoria” در برخورد با آسیب عالی است. اوز آشنای کلاغ فیشل نیز می تواند آسیب الکترونی وارد کند و حتی برای کمک به مبارزه در میدان بماند.

مربوط

Genshin Impact: All Sea Of Gone Eras لوکس لوکس سینه

ما شما را در تمام مکان‌ها و راه‌حل‌هایی که برای صندوق‌های مجلل در فونتینز Sea of ​​Bygone Eras نیاز دارید، راهنمایی می‌کنیم.

فیشل به‌عنوان یک شخصیت، شخصیت عجیب و غریب و پیشینه‌ای منحصربه‌فرد دارد، اما این آسیب باورنکردنی است که او را به عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های الکترونی به ارمغان می‌آورد. اگر او را با Aqua Simulacra یا The Stringless تجهیز کنید، در معرض آسیب بسیار زیاد Electro هستید.

3 آره میکو

پرتره انفجاری عنصری Genshin Yae Miko

  • سلاح –
    کاتالیزور
  • منطقه –
    اینازوما

Yae Miko معبد دوشیزه معبد بزرگ ناروکامی در اینازوما است. به عنوان یک شخصیت، Yae Miko به خاطر رفتار آرام و جمعی اش شناخته شده است، و علاوه بر این، حملات Catalyst او در از بین بردن گروه های بزرگی از دشمنان مهم هستند. مهارت عنصری او می تواند برای مدت طولانی در زمین بماند و Electro DMG ثابت را به حریفان بدهد.

علاوه بر این، هر زمان که آماده شد، می‌توانید به سرعت از Burst او استفاده کنید و او را به عقب برگردانید، بدون اتلاف وقت. این او را به یکی از شخصیت های زیر DPS کامل در بازی تبدیل می کند. با طراحی زیبا و توانایی های ترسناک او، نادیده گرفتن او تقریباً مضر است.

2 کلوریند

Genshin Impact Clorinde Awesome Ultimate Animation

  • سلاح –
    شمشیر
  • منطقه –
    فونتین

کلوریند برای اولین بار در طول یک تریلر قبل از انتشار فونتین فاش شد، اما بازیکنان باید مدت زیادی صبر می کردند تا او را به عنوان یک شخصیت قابل بازی معرفی کنند. خوشبختانه، انتظار ارزشش را داشت زیرا کلورند یکی از سرگرم‌کننده‌ترین سبک‌های بازی را در کل تیوات دارد، زیرا توانایی‌های دوگانه‌اش با تپانچه دارد.

فشار دادن مهارت عنصری او را در موقعیتی قرار می‌دهد که می‌تواند برای ایجاد Bond of Life شلیک تپانچه انجام دهد. سپس می‌توانید با فشار دادن مجدد Skill، AoE DMG و شفا دادن این BoL را پاک کنید. جنبه خودپایداری کیت او و آسیب منظم او را بسیار قوی و لذت بخش می کند.

1 رایدن شوگون

Raiden Shogun در حال رها کردن یک تیغه الکتریکی از قفسه سینه خود.

  • سلاح –
    بازوی قطب
  • منطقه –
    اینازوما

Raiden Shogun با نام مستعار Ei با نام Baal، هر طور که می خواهید او را صدا کنید، Electro Archon of Teyvat است. او یک شخصیت کاملاً قدرتمند است که می‌توان در داستان اصلی با او کنار آمد، اما برای مخالفان شما در نبرد بسیار قدرتمندتر است. او تقریباً هر کاری را برای تیم شما انجام می دهد، که بدون شک تاج کاراکترهای Electro را به او می دهد.

او جدا از اینکه با Elemental Burst خود آسیب زیادی وارد می کند، آسیب سایر اعضای حزب را نیز افزایش می دهد و انرژی آنها را بازسازی می کند. به طور کلی، شما می توانید از حضور او در تقریباً هر تیمی که فکرش را بکنید سود ببرید.

بعد

Genshin Impact: Raiden Shogun Build Guide

در اینجا توصیه های ما در مورد بهترین ساخت Raiden Shogun در Genshin Impact است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا