دلم برای راهنمای بازی های فیزیکی تنگ شده است، اما هرگز نمی توانیم به عقب برگردیم
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
من برای اولین بار بازی Dragon Age: Origins را شروع کردم، و چون همیشه میخواهم بهترین نتیجه ممکن را بگیرم، دیوانهوار در جستجوی تصمیمهایی هستم که باید بگیرم و سعی میکنم انتخابهایم بر روند داستان تأثیر بگذارد. رو به جلو. بله، میدانم که شرایط پیشبینینشده مهم هستند، اما نقطه مقابل من این است: خفه شو. من وقت ندارم به عقب برگردم و آن را دوباره پخش کنم تا بتوانم به نتیجه دلخواهم برسم. من سعی می کنم تمام این بازی ها را قبل از انتشار Dragon Age: The Veilguard تمام کنم.
همانطور که در راهنماهای مختلف پیمایش می کردم، به دنبال اطلاعات مورد نیازم می گشتم، متوجه شدم که ای کاش مکانی متمرکز برای یافتن همه چیزهایی که جستجو می کردم وجود داشت. در حالت ایدهآل، موردی که از من نیاز نداشته باشد که تلفنم را بردارم و هر ده دقیقه یک جستجوی جدید تایپ کنم. شاید به این دلیل است که Origins برای اولین بار که بازی های BioWare را کشف کردم، حس نوستالژی در من ایجاد می کند، اما کتاب های راهنمای استراتژی به ذهنم آمد.
من در کودکی تعداد زیادی بازی RPG بازی نمیکردم، و نه راهنمای استراتژی داشتم، اما پسر عمویم این کار را انجام داد. او از طرفداران هاردکور پوکمون، کارت های بازرگانی و همه چیز بود، و همیشه همه راهنمایان پوکمون را روی قفسه کتاب در اتاق نشیمنش می نشست و فقط منتظر مطالعه بود. در آن زمان، تنها زمانی که به یک Game Boy دسترسی داشتم، زمانی بود که برای وقت گذرانی به خانه او رفتم. روی مبل مینشستم و گیمبوی در دستم بود و راهنما در بغلم باز میشد و سعی میکردم قبل از اینکه مادرم برای بردن من بیاید تا آنجا که میتوانم بازی را تمام کنم.
راهنماهای نسخه چاپی چیزهایی را ارائه می دهند که راهنمای آنلاین نیست
من همیشه آن راهنماها را به دلیل ظاهر و احساسشان دوست داشتم – آنها مملو از اطلاعاتی بودند که من هرگز به آن نیاز نداشتم یا حتی برای خواندن آن اهمیتی نداشتم، اما دانستن اینکه این گزینه وجود دارد، آرامش بخش بود. آنها اغلب به زیبایی تصویر و طراحی شده بودند و اطلاعات به صورت ارگانیک در سراسر صفحه جریان داشت. با بازیهای RPG، میتوانید مراحل کامل را همراه با توضیحات دقیق در مورد اینکه چگونه اقدامات شما باعث تغییر بازی میشود، بخوانید، چیزی که در حین بازی Origins به شدت به آن نیاز داشتم.
در حالی که راهنماها تا حد زیادی آنلاین شده اند، هنوز هم می توانید از نظر فنی راهنمای بازی های فیزیکی پیدا کنید. من تعداد زیادی از آنها را در بزرگترین کتابفروشی Kinokuniya شهرم دیده ام، اگرچه نمی توانم بگویم که آنها را در فروشگاه های دیگر دیده ام، و شما می توانید آنها را به صورت آنلاین نیز سفارش دهید. اما هیچکس دیگر واقعاً آنها را نمیسازد و تا حد زیادی به چیزهای جدید منتقل شدهاند، بیشتر به سمت کلکسیونرها (مانند مایک دراکر، ستوننویس TheGamer) تا بازیکنان.
مربوط عصر اژدها: مهمانی های The Veilguard’s Feel Like A Change for the Worst Veilguard فقط دو همراه با شما دارد، نه سه همراه، و این گزینههای تاکتیکی و توسعه روایت شما را محدود میکند.
اما ما هرگز به راهنمای فیزیکی باز نخواهیم گشت
دلیل واضح این است که اینترنت راهنماهای فیزیکی را منسوخ کرده است، به همان روشی که اکثر فناوری های مدرن مصنوعات دهه 90 و 00 را به عتیقه هایی تبدیل کرده است که ژنرال آلفا آنها را نمی شناسد. این یک قضاوت اخلاقی نیست – راهنماهایی مانند موسیقی، تلویزیون و تقریباً کل صنعت رسانه به تازگی به صورت آنلاین حرکت کرده اند.
بازی ها نیز تغییر کرده اند. در فرهنگ بازیهای امروزی، میتوان آنها را با اصلاحات و محتوا برای سالها و سالها پس از انتشار بهروزرسانی کرد. Stardew Valley را در نظر بگیرید: راهنمای نوشته و منتشر شده در سال 2016، زمانی که بازی برای اولین بار در Steam منتشر شد، به دلیل هشت سال بهروزرسانیهایی که ConcernedApe با زحمت ایجاد کرده است، اکنون قدیمی است. یا به هر بازیای فکر کنید که تا به حال DLC منتشر شده است – با توجه به اینکه امروزه به دلیل گسترش چرخههای توسعه بازی، ساخت DLC حتی بیشتر طول میکشد، پیش از انتشار راهنمای فیزیکی بازی نمیتوان منتظر انتشار DLC بود. این بدان معناست که یک راهنما باید چندین نسخه داشته باشد، احتمالاً در طی چندین سال، تا کاملاً کامل شود – برای اکثر ناشران، چنین کاری ممکن نیست.
لزوماً چیز بدی نیست که راهنماهای آنلاین اکنون به طور پیش فرض هستند. یافتن آنها آسان، خواندن رایگان، و ایجاد راهنما برای بازیهای کوچکتر آسانتر است. رک و پوست کنده، آنها همچنین اکثر وب سایت های رسانه بازی مدرن را سرپا نگه می دارند. راهنماها عملاً برای جذب ترافیک ثابت وب ضروری هستند، که یک نیاز تاسف بار برای حفظ موجودیت وب سایت ها است. بدون راهنماهای آنلاین، احتمالاً شغلی نخواهم داشت. من به همه نویسندگان راهنما سلام می کنم، شما ستون فقرات رسانه بازی هستید. آنها برای وب سایت ها خوب هستند و برای بازیکنان خوب هستند. از نظر فنی همه برنده هستند.
اما در عین حال دلم برای راهنماهای چاپی تنگ شده است. دلم برای داشتن یک کتاب متمرکز، آموزنده، با طراحی زیبا و متفکرانه تنگ شده است که بتوانم در اوقات فراغت خود آن را مطالعه کنم، و بتوانم بدانم اطلاعات مورد نیازم را بدون نیاز به پیمایش در مسیری که نتایج Google به من می دهد، داشته باشد. کتابهای راهنما به خودی خود نوعی هنر بودند و مایه شرمساری است که دیگر به سختی ساخته میشوند. آنجا است یکی برای Dragon Age: Origins، هرچند… شاید من هم باید کلکسیونر شوم.
مربوط وقتی از الگوریتم خود متنفر هستید چه اتفاقی می افتد؟ الگوریتمهای رسانههای اجتماعی قرار است آنچه را که میخواهید ببینید، یاد بگیرند، اما سایتهایی با کاربردهای خاصتر برای مقابله با کاربران گذرا تلاش میکنند.
من برای اولین بار بازی Dragon Age: Origins را شروع کردم، و چون همیشه میخواهم بهترین نتیجه ممکن را بگیرم، دیوانهوار در جستجوی تصمیمهایی هستم که باید بگیرم و سعی میکنم انتخابهایم بر روند داستان تأثیر بگذارد. رو به جلو. بله، میدانم که شرایط پیشبینینشده مهم هستند، اما نقطه مقابل من این است: خفه شو. من وقت ندارم به عقب برگردم و آن را دوباره پخش کنم تا بتوانم به نتیجه دلخواهم برسم. من سعی می کنم تمام این بازی ها را قبل از انتشار Dragon Age: The Veilguard تمام کنم.
همانطور که در راهنماهای مختلف پیمایش می کردم، به دنبال اطلاعات مورد نیازم می گشتم، متوجه شدم که ای کاش مکانی متمرکز برای یافتن همه چیزهایی که جستجو می کردم وجود داشت. در حالت ایدهآل، موردی که از من نیاز نداشته باشد که تلفنم را بردارم و هر ده دقیقه یک جستجوی جدید تایپ کنم. شاید به این دلیل است که Origins برای اولین بار که بازی های BioWare را کشف کردم، حس نوستالژی در من ایجاد می کند، اما کتاب های راهنمای استراتژی به ذهنم آمد.
من در کودکی تعداد زیادی بازی RPG بازی نمیکردم، و نه راهنمای استراتژی داشتم، اما پسر عمویم این کار را انجام داد. او از طرفداران هاردکور پوکمون، کارت های بازرگانی و همه چیز بود، و همیشه همه راهنمایان پوکمون را روی قفسه کتاب در اتاق نشیمنش می نشست و فقط منتظر مطالعه بود. در آن زمان، تنها زمانی که به یک Game Boy دسترسی داشتم، زمانی بود که برای وقت گذرانی به خانه او رفتم. روی مبل مینشستم و گیمبوی در دستم بود و راهنما در بغلم باز میشد و سعی میکردم قبل از اینکه مادرم برای بردن من بیاید تا آنجا که میتوانم بازی را تمام کنم.
راهنماهای نسخه چاپی چیزهایی را ارائه می دهند که راهنمای آنلاین نیست
من همیشه آن راهنماها را به دلیل ظاهر و احساسشان دوست داشتم – آنها مملو از اطلاعاتی بودند که من هرگز به آن نیاز نداشتم یا حتی برای خواندن آن اهمیتی نداشتم، اما دانستن اینکه این گزینه وجود دارد، آرامش بخش بود. آنها اغلب به زیبایی تصویر و طراحی شده بودند و اطلاعات به صورت ارگانیک در سراسر صفحه جریان داشت. با بازیهای RPG، میتوانید مراحل کامل را همراه با توضیحات دقیق در مورد اینکه چگونه اقدامات شما باعث تغییر بازی میشود، بخوانید، چیزی که در حین بازی Origins به شدت به آن نیاز داشتم.
در حالی که راهنماها تا حد زیادی آنلاین شده اند، هنوز هم می توانید از نظر فنی راهنمای بازی های فیزیکی پیدا کنید. من تعداد زیادی از آنها را در بزرگترین کتابفروشی Kinokuniya شهرم دیده ام، اگرچه نمی توانم بگویم که آنها را در فروشگاه های دیگر دیده ام، و شما می توانید آنها را به صورت آنلاین نیز سفارش دهید. اما هیچکس دیگر واقعاً آنها را نمیسازد و تا حد زیادی به چیزهای جدید منتقل شدهاند، بیشتر به سمت کلکسیونرها (مانند مایک دراکر، ستوننویس TheGamer) تا بازیکنان.
![دلم برای راهنمای بازی های فیزیکی تنگ شده است، اما هرگز نمی توانیم به عقب برگردیم 1 پیشاهنگ هاردینگ در «دختران بدجنس» میگوید «نمیتوانی با ما بنشینی».](https://static1.thegamerimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2024/06/scout-harding-in-mean-girls-saying-you-can-t-sit-with-us.jpg)
مربوط
عصر اژدها: مهمانی های The Veilguard’s Feel Like A Change for the Worst
Veilguard فقط دو همراه با شما دارد، نه سه همراه، و این گزینههای تاکتیکی و توسعه روایت شما را محدود میکند.
اما ما هرگز به راهنمای فیزیکی باز نخواهیم گشت
دلیل واضح این است که اینترنت راهنماهای فیزیکی را منسوخ کرده است، به همان روشی که اکثر فناوری های مدرن مصنوعات دهه 90 و 00 را به عتیقه هایی تبدیل کرده است که ژنرال آلفا آنها را نمی شناسد. این یک قضاوت اخلاقی نیست – راهنماهایی مانند موسیقی، تلویزیون و تقریباً کل صنعت رسانه به تازگی به صورت آنلاین حرکت کرده اند.
بازی ها نیز تغییر کرده اند. در فرهنگ بازیهای امروزی، میتوان آنها را با اصلاحات و محتوا برای سالها و سالها پس از انتشار بهروزرسانی کرد. Stardew Valley را در نظر بگیرید: راهنمای نوشته و منتشر شده در سال 2016، زمانی که بازی برای اولین بار در Steam منتشر شد، به دلیل هشت سال بهروزرسانیهایی که ConcernedApe با زحمت ایجاد کرده است، اکنون قدیمی است. یا به هر بازیای فکر کنید که تا به حال DLC منتشر شده است – با توجه به اینکه امروزه به دلیل گسترش چرخههای توسعه بازی، ساخت DLC حتی بیشتر طول میکشد، پیش از انتشار راهنمای فیزیکی بازی نمیتوان منتظر انتشار DLC بود. این بدان معناست که یک راهنما باید چندین نسخه داشته باشد، احتمالاً در طی چندین سال، تا کاملاً کامل شود – برای اکثر ناشران، چنین کاری ممکن نیست.
لزوماً چیز بدی نیست که راهنماهای آنلاین اکنون به طور پیش فرض هستند. یافتن آنها آسان، خواندن رایگان، و ایجاد راهنما برای بازیهای کوچکتر آسانتر است. رک و پوست کنده، آنها همچنین اکثر وب سایت های رسانه بازی مدرن را سرپا نگه می دارند. راهنماها عملاً برای جذب ترافیک ثابت وب ضروری هستند، که یک نیاز تاسف بار برای حفظ موجودیت وب سایت ها است. بدون راهنماهای آنلاین، احتمالاً شغلی نخواهم داشت. من به همه نویسندگان راهنما سلام می کنم، شما ستون فقرات رسانه بازی هستید. آنها برای وب سایت ها خوب هستند و برای بازیکنان خوب هستند. از نظر فنی همه برنده هستند.
اما در عین حال دلم برای راهنماهای چاپی تنگ شده است. دلم برای داشتن یک کتاب متمرکز، آموزنده، با طراحی زیبا و متفکرانه تنگ شده است که بتوانم در اوقات فراغت خود آن را مطالعه کنم، و بتوانم بدانم اطلاعات مورد نیازم را بدون نیاز به پیمایش در مسیری که نتایج Google به من می دهد، داشته باشد. کتابهای راهنما به خودی خود نوعی هنر بودند و مایه شرمساری است که دیگر به سختی ساخته میشوند. آنجا است یکی برای Dragon Age: Origins، هرچند… شاید من هم باید کلکسیونر شوم.
![دلم برای راهنمای بازی های فیزیکی تنگ شده است، اما هرگز نمی توانیم به عقب برگردیم 2 دن هنتشسل من از درمانگر بودن متنفرم اما با «الگوریتم»](https://static1.thegamerimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2024/06/dan-hentshcel-s-i-hate-being-a-therapist-but-wiht-algorithm.jpg)
مربوط
وقتی از الگوریتم خود متنفر هستید چه اتفاقی می افتد؟
الگوریتمهای رسانههای اجتماعی قرار است آنچه را که میخواهید ببینید، یاد بگیرند، اما سایتهایی با کاربردهای خاصتر برای مقابله با کاربران گذرا تلاش میکنند.