بازی

بهترین بازی های رومیزی برای طرفداران Dungeons & Dragons در سال 2024

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
Dungeons & Dragons یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های رومیزی تمام دوران است. این احتمالا برای شما خبری نیست. اگر روی این مقاله کلیک کرده اید، احتمالاً از قبل طرفدار آن هستید. اما اگر شما و گروه D&D تان هر از چند گاهی به دنبال بازی دیگری برای بازی باشید چه؟ زمانی که DM برای آماده کردن چیزها وقت ندارد، یا بین کمپین ها هستید، یا فقط به دنبال تغییر دادن چیزها هستید، می توانید آن را بازی کنید؟

این لیست در مورد بازی های رومیزی است که مربوط به D&D هستند یا طرفداران D&D را هدف قرار می دهند. این فهرست مربوط به بازی‌های RPG در جعبه یا بازی‌های رومیزی خزنده در سیاهچال فانتزی نیست. اگر به دنبال آن ها هستید، لیست ما از بهترین بازی های رومیزی فانتزی را بررسی کنید! بسیاری از این بازی‌ها متفاوت از D&D بازی می‌کنند، یا برخی برداشت‌های جایگزین از D&D یا محیط آن ارائه می‌دهند، که اغلب بر روی آن چیزی که معمولاً شخصیت‌های پشتیبان یا جنبه‌های مختلف زندگی یک ماجراجو هستند، تمرکز می‌کنند.

به روز شده در 9 جولای 2024 توسط Vaspaan Dastoor:Dungeons & Dragons الهام بخش رسانه های بی شماری است. DNA آن را در همه چیز از بازی های رومیزی گرفته تا تلویزیون، فیلم ها و حتی بازی های ویدیویی خواهید یافت. ما تصمیم گرفتیم این لیست را با چند بازی رومیزی دیگر برای طرفداران D&D به روز کنیم.

مانچکین لوکس بهترین تقلید مسافرخانه اژدهای سرخ بهترین بازی مهمانی جادوگران ساحل سیاه چال ها و اژدها: لردهای واتردیپ بهترین مدیریت منابع خیانت در دروازه بالدور بهترین بازی تعاونی بازی رومیزی Dungeons & Dragons: The Yawning Portal بهترین میخانه بیشتر ببین
بهترین تقلید مانچکین لوکس گاهی اوقات نمی‌توانی از «نقش‌بازی» یا «داستان» یا «غیرقاتل بودن» ناراحت شوی.این بازی D&D Parody حلقه اصلی گیم پلی D&D را با تقطیر آن به ابتدایی ترین قسمت های آن تجزیه می کند. در این بازی، شما به درب سیاه چال لگد می زنید، هیولای داخل آن را می کشید، غارتش را به دست می آورید و سطح آن را بالا می برید، و این تمام چیزی است که برای آن وجود دارد.طرفدارانطنز ارجاعی خنده دارحلقه گیم پلی واقعا رضایت بخش منفیشما باید یک گیمر TTRPG باشید تا از طنز این بازی بهره زیادی ببرید
اکثر گروه‌های D&D سعی می‌کنند بازی خود را چیزی فراتر از خزیدن در سیاهچال و کشتن هیولا بسازند. آنها سعی می کنند آن را در مورد یک داستان، در مورد نقش آفرینی و توسعه شخصیت بسازند. آنها سعی می کنند فتنه های عاطفی، فکری و اخلاقی را اضافه کنند. با این حال، گاهی اوقات شما نمی خواهید با همه اینها درگیر شوید. گاهی اوقات شما فقط می خواهید یک در را لگد کنید و یک هیولا را در داخل بکشید. اگر اینطور است، Munchkin برای شما مناسب است.

این بازی درخشان D&D تقلید مملو از ارجاعات خنده دار به RPG های مورد علاقه ما است زیرا عناصر اصلی خود را بدون هیچ گونه تظاهر جدی بازتولید می کند. شما فقط یک کارت بکشید تا ببینید با چه هیولایی می جنگید و سطح آن را با خودتان مقایسه کنید تا ببینید برنده می شوید یا خیر. Munchkins شما در صورت تمایل می توانند با هم کار کنند، اما همه آنها در نهایت با یکدیگر رقابت می کنند تا اولین کسانی باشند که به حداکثر سطح می رسند.

بهترین بازی مهمانی مسافرخانه اژدهای سرخ برای استراحت با گروهی از دوستان عالی استاین بازی تقلید آمیز تا حدودی ملایم‌تر اما همچنان سرگرم‌کننده، گروهی متشکل از چهار ماجراجو-یک مبارز، یک دزد، یک جادوگر و یک کشیش- را دنبال می‌کند که پس از یک ماجراجویی به میخانه محلی می‌روند.طرفدارانبارهای از مراجع بزرگاستراتژی سرگرم کنندهبازی مهمانی شگفت انگیز، با یک گروه بزرگ به خوبی می درخشد منفیجمع آوری تمام شخصیت ها به معنای خرید یک دسته جعبه جداگانه است
Red Dragon Inn یک بازی استراتژیک با موضوع میخانه است که گروهی از ماجراجویان را دنبال می کند که به تازگی از حفاری خود به یک سیاه چال محلی بازگشته اند. اکنون آنها به دنبال استراحت و استراحت در میخانه محلی هستند و شاید کمی قمار کنند. هر بازیکن یکی از این ماجراجویان را کنترل می‌کند و برای بیشترین دوام در بین همه آنها رقابت می‌کند. بیش از حد مست شوید و بیهوش می شوید و حذف می شوید. طلا تمام می شود، و شما از میخانه بیرون رانده می شوید و حذف می شوید. هر بازیکن باید از دسته کارت های مخصوص به خود استفاده کند که به طور منحصر به فرد برای نشان دادن شخصیت و توانایی های او طراحی شده است تا از سایرین پیشی بگیرد.

بازی پایه با چهار عرشه مربوط به چهار ماجراجو ارائه می شود – یک جنگنده، یک دزد، یک جادوگر و یک کشیش – اما چندین الحاقیه وجود دارد که با عرشه های اضافی همراه هستند، و اگر همه آنها را بدست آورید و بازی کنید، این بازی درخشان ترین خواهد بود. آن را با یک دوجین یا بیشتر مردم!

بهترین مدیریت منابع جادوگران ساحل سیاه چال ها و اژدها: لردهای واتردیپ یک Eurogame خوش ساخت با موضوع D&Dاین بازی به سبک یورویی که در یکی از شهرهای کلاسیک Forgotten Realms واقع شده است، با قرار دادن کارگر، مدیریت منابع، دنیای D&D را از زاویه‌ای متفاوت بررسی می‌کند و به بازیکنان وظیفه می‌دهد تا اموال خود را مدیریت کنند و پایگاه قدرت خود را به عنوان اعضای اشراف شهر گسترش دهند.طرفدارانزاویه جدید در یک محیط ماجراجویی کلاسیکمکانیک های رضایت بخش و خوش ساخت Eurogameنیاز به تفکر استراتژیک دقیق دارد
Red Dragon Inn آخرین بازی در این لیست بود که صرفاً از نظر موضوعی با D&D مرتبط بود. از اینجا به بعد، همه آنها در برخی از ظرفیت های رسمی دارای مارک D&D هستند. ما با یکی از محبوب ترین بازی های اسپین آف D&D، Lords of Waterdeep شروع می کنیم.

این بازی یورویی که در یکی از شناخته‌شده‌ترین شهرها در کمپین Forgotten Realms D&D و پر از مکان‌هایی است که ممکن است از ماجراجویی‌های خود در آنجا بشناسید، بازیکنان را نه به عنوان ماجراجو، بلکه به‌عنوان اربابان Waterdeep که قدرت و دارایی‌شان را مدیریت می‌کنند، نشان می‌دهد. و استخدام ماجراجویان برای رفتن به ماموریت برای آنها. این بازی در مورد قرار دادن کارگران و مدیریت منابع است و از این مکانیک ها برای کشف یک محیط ماجراجویی آشنا از زاویه ای کاملاً جدید استفاده می کند.

مربوط بهترین شلوارهای سیاه چال و اژدها در سال 2024 لوازم جانبی و جمع آوری با این دسته شایان ستایش از دوستان مخمل خواب دار D&D.
بهترین بازی تعاونی خیانت در دروازه بالدور هیچ کس از قبل نمی داند که خائن کی خواهد بودBetrayal at Baldur's Gate بر اساس بازی تخته‌ای ترسناک گوتیک شگفت‌انگیز Betrayal at House on the Hill، همان پیش‌فرض‌های اساسی و مکانیک‌های گیم‌پلی را می‌گیرد و آن‌ها را به مکان نمادین دیگر D&D، شهر Baldur's Gate منتقل می‌کند و سناریوهای ترسناک گوتیک Betrayal را به کلاسیک تبدیل می‌کند. قلاب های ماجراجویی با هیولاهای D&D!طرفدارانبر اساس خیانت شگفت انگیز در خانه در تپههر بار که آن را بازی می کنید کاملاً متفاوت استپر از هیولاها و مکان های نمادین D&D منفیشانس نقش بزرگی در تعیین برنده دارد
Betrayal at House on the Hill یک بازی است که در آن سه تا شش احمق بدبخت در یک عمارت خالی از سکنه کشف می کنند. آن‌ها مرحله اول بازی را برای مدتی به گشت و گذار می‌گذرانند، تا زمانی که یک دزدی به راه می‌افتد، یکی از آنها را به عنوان یک خائن نشان می‌دهد و همه آنها را وارد یکی از ده‌ها سناریوی ترسناک گوتیک از پیش آماده‌شده می‌کند.

این بازی هم همین کار را می کند، فقط به جای یک عمارت در شهر Baldur's Gate می گذرد و سناریوهای ترسناک نیز با تم D&D هستند. سایر عناصر بازی همان پوسته با مضمون D&D را دریافت کرده اند. مصنوعات شبح آور اکنون آیتم های جادویی قابل تشخیص هستند، شخصیت های قابل بازی اکنون دارای مسابقات و کلاس های D&D هستند و غیره. اگر هر کدام از بازی ها را دوست دارید، این بر اساس، یا بهتر است بگوییم، هر دوی آنها را دوست دارید، این بازی برای شما ضروری است.

بهترین میخانه بازی رومیزی Dungeons & Dragons: The Yawning Portal در مکان نمادین D&D به ماجراجویان خدمت کنیدیکی دیگر از دیدگاه‌های جایگزین در دنیای D&D، میخانه پورتال خمیازه، بازیکنان را به عنوان پیشخدمت در یکی از نمادین‌ترین میخانه‌های D&D انتخاب می‌کند و برای ماجراجویان ثروتمند غذا و نوشیدنی سرو می‌کنند و انعام‌های سخاوتمندانه‌شان را جمع‌آوری می‌کنند!طرفدارانمی توان به صورت انفرادی یا رقابتی بازی کردتعداد زیادی ماجراجوی جالب D&D
میخانه Yarning Portal در یکی از نمادین‌ترین میخانه‌های دنیای D&D، که دارای چندین ماژول ماجراجویی است، بازیکنان را به عنوان پیشخدمت در خدمت ماجراجویانی که تازه از سفرهای خود بازگشته‌اند، غذا و نوشیدنی سرو می‌کنند. هر یک از این شخصیت‌های منحصربه‌فرد، با نژاد و کلاس D&D خاص خود، یک سفارش غذایی دارند و وظیفه شما این است که غذا را مطابق با آن ترتیب روی میز بیاورید تا بخش کوچکی از ثروت گرانبهای ماجراجو را تضمین کنید.

جواهراتی که این ماجراجویان ارائه می‌کنند دائماً در حال تغییر هستند و ارزشمندتر کردن جواهراتی که دارید بخش مهمی از برنده شدن در این بازی است. این یک شبیه‌سازی میخانه بسیار واقعی نیست، اما سرگرم‌کننده و جذاب است و دیدگاه جدیدی از دنیای D&D به شما می‌دهد.

بهترین خزنده سیاه چال بازی رومیزی Dungeons & Dragons: Temple of Elemental Evil یک جعبه از پیش بسته بندی شده با یک ماجراجویی کامل D&D در داخلتنها بازی رومیزی سیاه‌چال خزنده در این فهرست، معبد شیطان عنصری، مهم‌ترین بازی از چندین مورد در سری رسمی بازی‌های تخته‌ای D&D است.طرفدارانساده سازی سرگرم کننده D&Dبا مکانیک بازی های رومیزی معمولی کارهای زیادی انجام می دهد منفیبه اندازه کافی شبیه به D&D مناسب است که برخی از گروه ها ممکن است بخواهند به جای آن بازی کنند
ما گفتیم که این لیست مربوط به بازی‌های RPG-in-a-box dungeon crawling نخواهد بود، و اکثراً اینطور نیست، اما اگر یک ورودی در آن ژانر را که در واقع دارای مارک D&D است را تایید نکنیم، نادیده گرفته می‌شویم. . بخشی از سیستم D&D Adventure بزرگتر که قسمت های قبلی آن با این بازی سازگار است، Temple of Elemental Evil یک کمپین سیزده فصلی در سیاهچال خزیدن را به شما ارائه می دهد تا با استفاده از مکانیک های D&D ساده شده آن را اجرا کنید.

از آنجایی که این بازی ساده‌تر از یک RPG رومیزی معمولی است، جذب بازیکنان جدید آسان‌تر است، در حالی که همچنان یک تجربه D&D ارائه می‌کند که امیدواریم آنها را جذب کند و مایل به امتحان کردن چیز واقعی باشد.

بهترین پازل ها Dungeons & Dragons: Bedlam در بازی رومیزی Neverwinter برای فرار از سیاه چال خطرناک، معماها و معماها را حل کنیداین ترکیب جالب از RPG و مکانیک پازل به کاراکترهای ساخته شده توسط بازیکن شما و شما برای فرار از سیاه چال دشوار معماها را حل می کند.طرفدارانمکانیک D&D و خلق شخصیت آشنا اما ساده شدهتنظیم D&D قابل تشخیصعناصری که به راحتی می تواند توسط یک DM برای ماجراجویی خود استفاده شود منفیپازل‌ها از playthrough به playthrough تغییر نمی‌کنند، و در نتیجه ارزش تکرار ندارند
Bedlam in Neverwinter که در مکان قابل تشخیص دیگری از D&D قرار دارد، تلفیقی جالب بین D&D، یک بازی رومیزی معمولی و یک اتاق فرار است. این تجربه متمرکز بر پازل به شما کمک می‌کند تا ماجراجوی خود را با انتخاب نژاد، کلاس و سلاح او بسازید و از مهارت‌ها و هوش خود برای حل پازل‌ها و فرار از این سیاه‌چال استفاده کنید. هیولاهایی برای نبرد و بررسی مهارت وجود دارد، اما حل پازل واقعی کاری است که خودتان انجام خواهید داد، بدون بررسی اطلاعاتی که به شما راهنمایی بدهد. مانند بازی قبلی، این بازی از برخی جهات مانند D&D بازی می کند، اما برای مبتدیان بسیار ساده تر و آسان تر است.

بهترین برای کودکان Dungeons & Dragons Dungeon Mayhem سریع، ساده و قابل دسترساین بازی ورق کوتاه و ساده بار دیگر بازیکنان را به عنوان چهار عضو یک مهمانی ماجراجو معرفی می‌کند که هر کدام با دسته‌ای از توانایی‌های منحصربه‌فرد نمایش داده می‌شوند. این بار، آنها در مبارزه همه جانبه با یکدیگر هستند و آخرین نفری که ایستاده برنده می شود!طرفدارانساده، کوتاه و آسان برای یادگیریکاملا مناسب برای کودکانمنابعی برای دادن یک لایه جذابیت اضافی برای بازیکنان D&D. منفیسادگی به این معنی است که از نظر استراتژیک عمق کمتری دارد
این بازی کارتی ساده، سریع و رایگان برای همه بازیکنان را به عنوان ماجراجویانی معرفی می کند که به جای مبارزه با هیولاها، تصمیم به نبرد با یکدیگر دارند. مانند Red Dragon Inn، چهار ماجراجو در این بازی هر کدام به دسته کارت های خود با طیف گسترده ای از توانایی های منحصر به فرد مطابقت دارند و آنها به تنهایی می توانند از آنها استفاده کنند.

این یک بازی بسیار سریع است، معمولاً فقط 5-10 دقیقه در هر بازی. خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد و ارجاع‌های زیادی دارد که آن را به سیاه‌چال‌ها و اژدها و اسطوره‌های آن مرتبط می‌کند، اما به تنهایی می‌ایستد و می‌تواند توسط غیربازی‌کنندگان و حتی کودکان قدردانی شود.

Descent: Legends of the Dark DM لازم نیستدر حالی که D&D نیاز به DM و تخیل زیادی دارد، Descent: Legends of the Dark تمام داستان و اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد. با چندین ماموریت طولانی و گیم پلی تصادفی، می توانید این بازی را چندین بار و برای ساعت ها انجام دهید. برنامه همراه همچنین در برخوردها به شما کمک می کند و در گزینه های احتمالی به شما کمک می کند.طرفدارانبرنامه Companion به یکپارچه سازی بازی کمک می کند.بسیار قابل پخش، با ماموریت های متعدد.
DM معمولاً مهمترین فرد سر میز است. با این حال، اگر هیچ یک از شما مهارت‌های DM را ندارید، همیشه می‌توانید به برنامه همراهی که با Descent: Legends of the Dark ارائه می‌شود اعتماد کنید. این به شما برخوردها را ارائه می دهد و حتی تمام گزینه هایی را که در نوبت خود دارید به شما نشان می دهد.

Monopoly Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves Edition وقتی دو غول با هم ترکیب می شونددر حالی که خود بازی ارتباط چندانی با D&D ندارد، بازی Monopoly's Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves Edition لایه ای از D&D را به آن اضافه می کند. مطمئناً از فیلم Chris Pine است، اما عناصر D&D به خوبی در گیم پلی سنتی Monopoly گنجانده شده اند.طرفدارانعناصر D&D به خوبی گنجانده شده اند.از تاس d20 استفاده می کند.
منطقی است که Monopoly و Dungeons & Dragons با هم ترکیب شوند، با توجه به اینکه آنها غول پیکر هستند. در حالی که این همکاری خاص دارای فیلم بسیار متوسط ​​Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves است، عناصر گیم پلی به خوبی در ساختار Monopoly قرار می گیرند. فقط چهره کریس پاین را نادیده بگیرید، خوب خواهید شد!

سوالات متداول
کدام بازی رومیزی بیشتر شبیه Dungeons and Dragons است؟
از میان بازی‌های موجود در این فهرست، Temple of Elemental Evil بیشتر از تجربه واقعی بازی D&D تقلید می‌کند. چندین بازی رومیزی دیگر برای خزیدن در سیاهچال فانتزی وجود دارد، مانند Mice and Mystics یا Gloomhaven، که دقیقاً به این دلیل که به اندازه کافی شبیه D&D هستند از این لیست حذف شدند که طرفداران سرسخت D&D احتمالاً به سادگی آن را بازی می کنند.

آیا بازی کردن D&D خجالتی است؟
آره.

با کدام بازی رومیزی Dungeons and Dragons باید شروع کنم؟
بستگی به این دارد که به دنبال چه چیزی هستید. Dungeon Mayhem ساده ترین بازی این لیست است. Temple of Elemental Evil D&D-lite ترین تجربه است. با این حال، اگر مطمئن هستید که می‌خواهید وارد نقش‌آفرینی فانتزی شوید، واقعاً به یک بازی گرم‌آپ نیاز ندارید. شما فقط می توانید مستقیماً به Dungeons and Dragons 5e یا یک بازی مشابه مانند Pathfinder 2e بپرید.

بعد بهترین مجموعه تاس های D&D به دنبال ست کامل برای شروع یا منحصر به فرد ترین ست برای داشتن روی میز خود هستید؟ بهترین مجموعه تاس های D&D را برای خرید بررسی کنید.

Dungeons & Dragons یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های رومیزی تمام دوران است. این احتمالا برای شما خبری نیست. اگر روی این مقاله کلیک کرده اید، احتمالاً از قبل طرفدار آن هستید. اما اگر شما و گروه D&D تان هر از چند گاهی به دنبال بازی دیگری برای بازی باشید چه؟ زمانی که DM برای آماده کردن چیزها وقت ندارد، یا بین کمپین ها هستید، یا فقط به دنبال تغییر دادن چیزها هستید، می توانید آن را بازی کنید؟




این لیست در مورد بازی های رومیزی است که مربوط به D&D هستند یا طرفداران D&D را هدف قرار می دهند. این فهرست مربوط به بازی‌های RPG در جعبه یا بازی‌های رومیزی خزنده در سیاهچال فانتزی نیست. اگر به دنبال آن ها هستید، لیست ما از بهترین بازی های رومیزی فانتزی را بررسی کنید! بسیاری از این بازی‌ها متفاوت از D&D بازی می‌کنند، یا برخی برداشت‌های جایگزین از D&D یا محیط آن ارائه می‌دهند، که اغلب بر روی آن چیزی که معمولاً شخصیت‌های پشتیبان یا جنبه‌های مختلف زندگی یک ماجراجو هستند، تمرکز می‌کنند.

به روز شده در 9 جولای 2024 توسط Vaspaan Dastoor:Dungeons & Dragons الهام بخش رسانه های بی شماری است. DNA آن را در همه چیز از بازی های رومیزی گرفته تا تلویزیون، فیلم ها و حتی بازی های ویدیویی خواهید یافت. ما تصمیم گرفتیم این لیست را با چند بازی رومیزی دیگر برای طرفداران D&D به روز کنیم.


مانچکین لوکس

بهترین تقلید

مانچکین لوکس

گاهی اوقات نمی‌توانی از «نقش‌بازی» یا «داستان» یا «غیرقاتل بودن» ناراحت شوی.

این بازی D&D Parody حلقه اصلی گیم پلی D&D را با تقطیر آن به ابتدایی ترین قسمت های آن تجزیه می کند. در این بازی، شما به درب سیاه چال لگد می زنید، هیولای داخل آن را می کشید، غارتش را به دست می آورید و سطح آن را بالا می برید، و این تمام چیزی است که برای آن وجود دارد.

طرفداران

  • طنز ارجاعی خنده دار
  • حلقه گیم پلی واقعا رضایت بخش
منفی

  • شما باید یک گیمر TTRPG باشید تا از طنز این بازی بهره زیادی ببرید

اکثر گروه‌های D&D سعی می‌کنند بازی خود را چیزی فراتر از خزیدن در سیاهچال و کشتن هیولا بسازند. آنها سعی می کنند آن را در مورد یک داستان، در مورد نقش آفرینی و توسعه شخصیت بسازند. آنها سعی می کنند فتنه های عاطفی، فکری و اخلاقی را اضافه کنند. با این حال، گاهی اوقات شما نمی خواهید با همه اینها درگیر شوید. گاهی اوقات شما فقط می خواهید یک در را لگد کنید و یک هیولا را در داخل بکشید. اگر اینطور است، Munchkin برای شما مناسب است.

این بازی درخشان D&D تقلید مملو از ارجاعات خنده دار به RPG های مورد علاقه ما است زیرا عناصر اصلی خود را بدون هیچ گونه تظاهر جدی بازتولید می کند. شما فقط یک کارت بکشید تا ببینید با چه هیولایی می جنگید و سطح آن را با خودتان مقایسه کنید تا ببینید برنده می شوید یا خیر. Munchkins شما در صورت تمایل می توانند با هم کار کنند، اما همه آنها در نهایت با یکدیگر رقابت می کنند تا اولین کسانی باشند که به حداکثر سطح می رسند.


مسافرخانه اژدهای سرخ

بهترین بازی مهمانی

مسافرخانه اژدهای سرخ

برای استراحت با گروهی از دوستان عالی است

این بازی تقلید آمیز تا حدودی ملایم‌تر اما همچنان سرگرم‌کننده، گروهی متشکل از چهار ماجراجو-یک مبارز، یک دزد، یک جادوگر و یک کشیش- را دنبال می‌کند که پس از یک ماجراجویی به میخانه محلی می‌روند.

طرفداران

  • بارهای از مراجع بزرگ
  • استراتژی سرگرم کننده
  • بازی مهمانی شگفت انگیز، با یک گروه بزرگ به خوبی می درخشد
منفی

  • جمع آوری تمام شخصیت ها به معنای خرید یک دسته جعبه جداگانه است

Red Dragon Inn یک بازی استراتژیک با موضوع میخانه است که گروهی از ماجراجویان را دنبال می کند که به تازگی از حفاری خود به یک سیاه چال محلی بازگشته اند. اکنون آنها به دنبال استراحت و استراحت در میخانه محلی هستند و شاید کمی قمار کنند. هر بازیکن یکی از این ماجراجویان را کنترل می‌کند و برای بیشترین دوام در بین همه آنها رقابت می‌کند. بیش از حد مست شوید و بیهوش می شوید و حذف می شوید. طلا تمام می شود، و شما از میخانه بیرون رانده می شوید و حذف می شوید. هر بازیکن باید از دسته کارت های مخصوص به خود استفاده کند که به طور منحصر به فرد برای نشان دادن شخصیت و توانایی های او طراحی شده است تا از سایرین پیشی بگیرد.

بازی پایه با چهار عرشه مربوط به چهار ماجراجو ارائه می شود – یک جنگنده، یک دزد، یک جادوگر و یک کشیش – اما چندین الحاقیه وجود دارد که با عرشه های اضافی همراه هستند، و اگر همه آنها را بدست آورید و بازی کنید، این بازی درخشان ترین خواهد بود. آن را با یک دوجین یا بیشتر مردم!


جادوگران ساحل سیاه چال ها و اژدها: لردهای واتردیپ

بهترین مدیریت منابع

جادوگران ساحل سیاه چال ها و اژدها: لردهای واتردیپ

یک Eurogame خوش ساخت با موضوع D&D

این بازی به سبک یورویی که در یکی از شهرهای کلاسیک Forgotten Realms واقع شده است، با قرار دادن کارگر، مدیریت منابع، دنیای D&D را از زاویه‌ای متفاوت بررسی می‌کند و به بازیکنان وظیفه می‌دهد تا اموال خود را مدیریت کنند و پایگاه قدرت خود را به عنوان اعضای اشراف شهر گسترش دهند.

طرفداران

  • زاویه جدید در یک محیط ماجراجویی کلاسیک
  • مکانیک های رضایت بخش و خوش ساخت Eurogame
  • نیاز به تفکر استراتژیک دقیق دارد

Red Dragon Inn آخرین بازی در این لیست بود که صرفاً از نظر موضوعی با D&D مرتبط بود. از اینجا به بعد، همه آنها در برخی از ظرفیت های رسمی دارای مارک D&D هستند. ما با یکی از محبوب ترین بازی های اسپین آف D&D، Lords of Waterdeep شروع می کنیم.

این بازی یورویی که در یکی از شناخته‌شده‌ترین شهرها در کمپین Forgotten Realms D&D و پر از مکان‌هایی است که ممکن است از ماجراجویی‌های خود در آنجا بشناسید، بازیکنان را نه به عنوان ماجراجو، بلکه به‌عنوان اربابان Waterdeep که قدرت و دارایی‌شان را مدیریت می‌کنند، نشان می‌دهد. و استخدام ماجراجویان برای رفتن به ماموریت برای آنها. این بازی در مورد قرار دادن کارگران و مدیریت منابع است و از این مکانیک ها برای کشف یک محیط ماجراجویی آشنا از زاویه ای کاملاً جدید استفاده می کند.

مربوط

بهترین شلوارهای سیاه چال و اژدها در سال 2024

لوازم جانبی و جمع آوری با این دسته شایان ستایش از دوستان مخمل خواب دار D&D.

خیانت در دروازه بالدور

بهترین بازی تعاونی

خیانت در دروازه بالدور

هیچ کس از قبل نمی داند که خائن کی خواهد بود

Betrayal at Baldur's Gate بر اساس بازی تخته‌ای ترسناک گوتیک شگفت‌انگیز Betrayal at House on the Hill، همان پیش‌فرض‌های اساسی و مکانیک‌های گیم‌پلی را می‌گیرد و آن‌ها را به مکان نمادین دیگر D&D، شهر Baldur's Gate منتقل می‌کند و سناریوهای ترسناک گوتیک Betrayal را به کلاسیک تبدیل می‌کند. قلاب های ماجراجویی با هیولاهای D&D!

طرفداران

  • بر اساس خیانت شگفت انگیز در خانه در تپه
  • هر بار که آن را بازی می کنید کاملاً متفاوت است
  • پر از هیولاها و مکان های نمادین D&D
منفی

  • شانس نقش بزرگی در تعیین برنده دارد

Betrayal at House on the Hill یک بازی است که در آن سه تا شش احمق بدبخت در یک عمارت خالی از سکنه کشف می کنند. آن‌ها مرحله اول بازی را برای مدتی به گشت و گذار می‌گذرانند، تا زمانی که یک دزدی به راه می‌افتد، یکی از آنها را به عنوان یک خائن نشان می‌دهد و همه آنها را وارد یکی از ده‌ها سناریوی ترسناک گوتیک از پیش آماده‌شده می‌کند.


این بازی هم همین کار را می کند، فقط به جای یک عمارت در شهر Baldur's Gate می گذرد و سناریوهای ترسناک نیز با تم D&D هستند. سایر عناصر بازی همان پوسته با مضمون D&D را دریافت کرده اند. مصنوعات شبح آور اکنون آیتم های جادویی قابل تشخیص هستند، شخصیت های قابل بازی اکنون دارای مسابقات و کلاس های D&D هستند و غیره. اگر هر کدام از بازی ها را دوست دارید، این بر اساس، یا بهتر است بگوییم، هر دوی آنها را دوست دارید، این بازی برای شما ضروری است.

Dungeons & Dragons - بازی رومیزی پورتال خمیازه

بهترین میخانه

بازی رومیزی Dungeons & Dragons: The Yawning Portal

در مکان نمادین D&D به ماجراجویان خدمت کنید

یکی دیگر از دیدگاه‌های جایگزین در دنیای D&D، میخانه پورتال خمیازه، بازیکنان را به عنوان پیشخدمت در یکی از نمادین‌ترین میخانه‌های D&D انتخاب می‌کند و برای ماجراجویان ثروتمند غذا و نوشیدنی سرو می‌کنند و انعام‌های سخاوتمندانه‌شان را جمع‌آوری می‌کنند!

طرفداران

  • می توان به صورت انفرادی یا رقابتی بازی کرد
  • تعداد زیادی ماجراجوی جالب D&D

میخانه Yarning Portal در یکی از نمادین‌ترین میخانه‌های دنیای D&D، که دارای چندین ماژول ماجراجویی است، بازیکنان را به عنوان پیشخدمت در خدمت ماجراجویانی که تازه از سفرهای خود بازگشته‌اند، غذا و نوشیدنی سرو می‌کنند. هر یک از این شخصیت‌های منحصربه‌فرد، با نژاد و کلاس D&D خاص خود، یک سفارش غذایی دارند و وظیفه شما این است که غذا را مطابق با آن ترتیب روی میز بیاورید تا بخش کوچکی از ثروت گرانبهای ماجراجو را تضمین کنید.


جواهراتی که این ماجراجویان ارائه می‌کنند دائماً در حال تغییر هستند و ارزشمندتر کردن جواهراتی که دارید بخش مهمی از برنده شدن در این بازی است. این یک شبیه‌سازی میخانه بسیار واقعی نیست، اما سرگرم‌کننده و جذاب است و دیدگاه جدیدی از دنیای D&D به شما می‌دهد.

Dungeons & Dragons - Temple of Elemental Evil بازی رومیزی

بهترین خزنده سیاه چال

بازی رومیزی Dungeons & Dragons: Temple of Elemental Evil

یک جعبه از پیش بسته بندی شده با یک ماجراجویی کامل D&D در داخل

تنها بازی رومیزی سیاه‌چال خزنده در این فهرست، معبد شیطان عنصری، مهم‌ترین بازی از چندین مورد در سری رسمی بازی‌های تخته‌ای D&D است.

طرفداران

  • ساده سازی سرگرم کننده D&D
  • با مکانیک بازی های رومیزی معمولی کارهای زیادی انجام می دهد
منفی

  • به اندازه کافی شبیه به D&D مناسب است که برخی از گروه ها ممکن است بخواهند به جای آن بازی کنند

ما گفتیم که این لیست مربوط به بازی‌های RPG-in-a-box dungeon crawling نخواهد بود، و اکثراً اینطور نیست، اما اگر یک ورودی در آن ژانر را که در واقع دارای مارک D&D است را تایید نکنیم، نادیده گرفته می‌شویم. . بخشی از سیستم D&D Adventure بزرگتر که قسمت های قبلی آن با این بازی سازگار است، Temple of Elemental Evil یک کمپین سیزده فصلی در سیاهچال خزیدن را به شما ارائه می دهد تا با استفاده از مکانیک های D&D ساده شده آن را اجرا کنید.

از آنجایی که این بازی ساده‌تر از یک RPG رومیزی معمولی است، جذب بازیکنان جدید آسان‌تر است، در حالی که همچنان یک تجربه D&D ارائه می‌کند که امیدواریم آنها را جذب کند و مایل به امتحان کردن چیز واقعی باشد.


Dungeons & Dragons - Bedlam در بازی رومیزی Neverwinter

بهترین پازل ها

Dungeons & Dragons: Bedlam در بازی رومیزی Neverwinter

برای فرار از سیاه چال خطرناک، معماها و معماها را حل کنید

این ترکیب جالب از RPG و مکانیک پازل به کاراکترهای ساخته شده توسط بازیکن شما و شما برای فرار از سیاه چال دشوار معماها را حل می کند.

طرفداران

  • مکانیک D&D و خلق شخصیت آشنا اما ساده شده
  • تنظیم D&D قابل تشخیص
  • عناصری که به راحتی می تواند توسط یک DM برای ماجراجویی خود استفاده شود
منفی

  • پازل‌ها از playthrough به playthrough تغییر نمی‌کنند، و در نتیجه ارزش تکرار ندارند

Bedlam in Neverwinter که در مکان قابل تشخیص دیگری از D&D قرار دارد، تلفیقی جالب بین D&D، یک بازی رومیزی معمولی و یک اتاق فرار است. این تجربه متمرکز بر پازل به شما کمک می‌کند تا ماجراجوی خود را با انتخاب نژاد، کلاس و سلاح او بسازید و از مهارت‌ها و هوش خود برای حل پازل‌ها و فرار از این سیاه‌چال استفاده کنید. هیولاهایی برای نبرد و بررسی مهارت وجود دارد، اما حل پازل واقعی کاری است که خودتان انجام خواهید داد، بدون بررسی اطلاعاتی که به شما راهنمایی بدهد. مانند بازی قبلی، این بازی از برخی جهات مانند D&D بازی می کند، اما برای مبتدیان بسیار ساده تر و آسان تر است.

Dungeons & Dragons Dungeon Mayhem

بهترین برای کودکان

Dungeons & Dragons Dungeon Mayhem

سریع، ساده و قابل دسترس

این بازی ورق کوتاه و ساده بار دیگر بازیکنان را به عنوان چهار عضو یک مهمانی ماجراجو معرفی می‌کند که هر کدام با دسته‌ای از توانایی‌های منحصربه‌فرد نمایش داده می‌شوند. این بار، آنها در مبارزه همه جانبه با یکدیگر هستند و آخرین نفری که ایستاده برنده می شود!

طرفداران

  • ساده، کوتاه و آسان برای یادگیری
  • کاملا مناسب برای کودکان
  • منابعی برای دادن یک لایه جذابیت اضافی برای بازیکنان D&D.
منفی

  • سادگی به این معنی است که از نظر استراتژیک عمق کمتری دارد

این بازی کارتی ساده، سریع و رایگان برای همه بازیکنان را به عنوان ماجراجویانی معرفی می کند که به جای مبارزه با هیولاها، تصمیم به نبرد با یکدیگر دارند. مانند Red Dragon Inn، چهار ماجراجو در این بازی هر کدام به دسته کارت های خود با طیف گسترده ای از توانایی های منحصر به فرد مطابقت دارند و آنها به تنهایی می توانند از آنها استفاده کنند.


این یک بازی بسیار سریع است، معمولاً فقط 5-10 دقیقه در هر بازی. خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد و ارجاع‌های زیادی دارد که آن را به سیاه‌چال‌ها و اژدها و اسطوره‌های آن مرتبط می‌کند، اما به تنهایی می‌ایستد و می‌تواند توسط غیربازی‌کنندگان و حتی کودکان قدردانی شود.

جعبه بازی رومیزی Descent: Legends Of The Dark

Descent: Legends of the Dark

DM لازم نیست

در حالی که D&D نیاز به DM و تخیل زیادی دارد، Descent: Legends of the Dark تمام داستان و اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد. با چندین ماموریت طولانی و گیم پلی تصادفی، می توانید این بازی را چندین بار و برای ساعت ها انجام دهید. برنامه همراه همچنین در برخوردها به شما کمک می کند و در گزینه های احتمالی به شما کمک می کند.

طرفداران

  • برنامه Companion به یکپارچه سازی بازی کمک می کند.
  • بسیار قابل پخش، با ماموریت های متعدد.

DM معمولاً مهمترین فرد سر میز است. با این حال، اگر هیچ یک از شما مهارت‌های DM را ندارید، همیشه می‌توانید به برنامه همراهی که با Descent: Legends of the Dark ارائه می‌شود اعتماد کنید. این به شما برخوردها را ارائه می دهد و حتی تمام گزینه هایی را که در نوبت خود دارید به شما نشان می دهد.

Monopoly Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves Edition

Monopoly Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves Edition

وقتی دو غول با هم ترکیب می شوند

در حالی که خود بازی ارتباط چندانی با D&D ندارد، بازی Monopoly's Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves Edition لایه ای از D&D را به آن اضافه می کند. مطمئناً از فیلم Chris Pine است، اما عناصر D&D به خوبی در گیم پلی سنتی Monopoly گنجانده شده اند.

طرفداران

  • عناصر D&D به خوبی گنجانده شده اند.
  • از تاس d20 استفاده می کند.

منطقی است که Monopoly و Dungeons & Dragons با هم ترکیب شوند، با توجه به اینکه آنها غول پیکر هستند. در حالی که این همکاری خاص دارای فیلم بسیار متوسط ​​Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves است، عناصر گیم پلی به خوبی در ساختار Monopoly قرار می گیرند. فقط چهره کریس پاین را نادیده بگیرید، خوب خواهید شد!



سوالات متداول

کدام بازی رومیزی بیشتر شبیه Dungeons and Dragons است؟

از میان بازی‌های موجود در این فهرست، Temple of Elemental Evil بیشتر از تجربه واقعی بازی D&D تقلید می‌کند. چندین بازی رومیزی دیگر برای خزیدن در سیاهچال فانتزی وجود دارد، مانند Mice and Mystics یا Gloomhaven، که دقیقاً به این دلیل که به اندازه کافی شبیه D&D هستند از این لیست حذف شدند که طرفداران سرسخت D&D احتمالاً به سادگی آن را بازی می کنند.

آیا بازی کردن D&D خجالتی است؟

آره.

با کدام بازی رومیزی Dungeons and Dragons باید شروع کنم؟

بستگی به این دارد که به دنبال چه چیزی هستید. Dungeon Mayhem ساده ترین بازی این لیست است. Temple of Elemental Evil D&D-lite ترین تجربه است. با این حال، اگر مطمئن هستید که می‌خواهید وارد نقش‌آفرینی فانتزی شوید، واقعاً به یک بازی گرم‌آپ نیاز ندارید. شما فقط می توانید مستقیماً به Dungeons and Dragons 5e یا یک بازی مشابه مانند Pathfinder 2e بپرید.

بعد

بهترین مجموعه تاس های D&D

به دنبال ست کامل برای شروع یا منحصر به فرد ترین ست برای داشتن روی میز خود هستید؟ بهترین مجموعه تاس های D&D را برای خرید بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا