بازی

راهنمای اسکندریه سیاهچال و راهپیمایی برای فاینال فانتزی چهاردهم: داونتریل

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

اسکندریه اولین سطح 100 Dungeon است Final Fantasy 14: Dawntrail، و نیمه اول تلاش داستان نهایی در توسعه. پس از خاموش کردن هر یک از پایانه های Living Memory و پایان دادن به زندگی بی پایان در آنجا، زمان مقابله با Sphene در ترمینال Meso فرا رسیده است.

مربوط Final Fantasy 14: Dawntrail – How To Unlock Artifact Armor به دنبال آن زره مصنوعی فوق العاده جالب FFXIV هستید؟ در اینجا زمانی است که می توانید انتظار داشته باشید که آن را به دست آورید.
با ورود به ترمینال Meso می توانید خاطرات ملکه اسفن واقعی را در روز سقوط اسکندریه بررسی کنید. در زیر، نگاهی خواهیم داشت به هر رئیسی که در این Dungeon با آن‌ها روبرو می‌شوید، حملات و مکانیک‌های آن‌ها و نحوه شکست دادن آن‌ها.

چگونه قفل اسکندریه را باز کنیم

نام کوئست: داونتریلمحل NPC: Wuk Lamat – Living Memory (X:11.4، Y:4.6)

اسکندریه به عنوان بخشی از قفل باز می شود تلاش نهایی توسعه، عنوان اصلی جستجوی سناریو، 'Dawntrail'.

آنتی ویروس X

اولین رئیس الکساندریا آنتی ویروس X است. این باس حملات زیادی ندارد، اما آنها را با هم ترکیب می کند تا شما را به خطر بیندازد.

نام حمله تایپ کنید جزئیات پاسخ ایمنی AoE یک AoE که به صورت a ظاهر می شود مخروط جلوی رئیس یا الف موج بزرگ به طرفین و پشت رئیس. ناحیه ارغوانی درخشان اثر AoE را نشان می دهد. بر این اساس حرکت کنید تا از آن اجتناب کنید. اولین باری که Immune Response استفاده می شود، یک AoE لبه میدان را پوشش می دهد. “حذف نهاد خارجی آغاز شد” AoE تخم ریزی می کند پنج نشانگر در یک شکل “U” در اطراف رئیس. بسته به شکل نشانگر، یک AoE متفاوت در محل خود حل می شود به ترتیب، از نزدیکی شروع می شود گوشه شمال شرقی میدان. اینترفرون R(دایره): بزرگ حلقه AoE در مرکز نشانگر. اینترفرون C (متقاطع): آ متقاطع شکل AoE در مرکز نشانگر. برای جلوگیری از این حمله، شما باید همراه با نشانگرها حرکت کنید، بالای دایره ای شکل ایستاده و دور از صلیب شکل. قرنطینه Stack Marker/Tankbuster هر کدام را هدف قرار می دهد پخش کننده غیر تانک با نشانگر پشته در حالی که هدف قرار دادن مخزن با AoE با آسیب زیاد. تانک باید از سایر بازیکنان پخش شده است، در حالی که بقیه باید با هم گروه برای تقسیم آسیب نشانگر پشته. سیتولیز AoE در سراسر اتاق خسارت وارد می کند همه اعضای حزب.

پس از اولین استفاده از نشانگرهای اینترفرون مکانیک، آنتی ویروس X همیشه از نسخه ای از آن استفاده می کند پاسخ ایمنی در طول این مکانیک این بدان معنی است که شما نیاز دارید در حالی که نشانگرهای اینترفرون را دنبال می کنید، از AoE پاسخ ایمنی طفره بروید. این AoE ها خیلی سریع اتفاق می افتند، بنابراین توصیه می کنیم از آن استفاده کنید اسپرینت برای رسیدن به هر نشانگر به موقع

آمالگام

رئیس دوم اسکندریه آمالگام است. در اینجا هر یک از حملات و مکانیسم های آن و نحوه اجتناب از آنها آورده شده است.
نام حمله تایپ کنید جزئیات امواج الکتریکی AoE در سراسر اتاق به همه اعضای حزب خسارت وارد می کند و لبه های عرصه را در یک AoE خطرناک پوشش می دهد. همانطور که از سایر حملات آمالگام اجتناب می کنید از حرکت به اینجا خودداری کنید. جداسازی قطعات AoE آمالگام خواهد به قطعات تقسیم می شود که به داخل حرکت می کنند سه گوشه میدان، ایجاد یک مثلثی شکل AoE که نیمی از عرصه را می پوشاند. قسمت های دیگر آمالگام را پیدا کنید و ببینید محل اتصال خطوطآنها را هستند، سپس بر این اساس حرکت کنید تا از این AoE اجتناب کنید. در سومین کاربرد Disassembly، دور AoEs همچنین به عنوان مثلث AoE در اطراف میدان ظاهر می شود. در حالی که در سمت امن میدان هستید، از اینها طفره بروید. جریان متمرکز خط AoE ایجاد می کند برق بنفش پایین مرکز عرصه که پس از آن خواهد شد در یک خط AoE منفجر شود. برای اجتناب از هر دو طرف حرکت کنید. تقسیم جریان خط AoE شبیه به جریان متمرکز، این حمله ایجاد می کند برق بنفش که در دو خط به دو طرف رئیس قبل از اینکه آنها را در دو خط AoE منفجر کنید. در خط مرکزی میدان بمانید برای جلوگیری. “انرژی در الکتروپ جمع می شود!” نشانگرهای AoE/AoE همزمان با جداسازی قطعات، سه دایره همراه ظاهر خواهد شد یک طرف عرصه که پس از آن هر شلیک یک خط AoE. بلافاصله پس از آن، همه بازیکنان خواهند بود با نشانگرهای AoE مورد هدف قرار گرفته است; پس از اجتناب از خط AoE ها پخش می شوند تا اینها با هم تداخل نداشته باشند. آمالگام Tankbuster تانک را با یک حمله با آسیب زیاد هدف قرار می دهد. استفاده کنید خنک سازی های دفاعی تا خسارات این حمله کاهش یابد. سوپربولت نشانگر پشته یک بازیکن تصادفی را با یک هدف قرار می دهد نشانگر پشته. گروه تا آسیب این حمله را تقسیم کنید.q شارژ سه تایی AoE های متوالی آ نقطه خالی اطراف AoE رئیس به دنبال دو حلقه متوالی AoE. ایستادن درست خارج از AoE اولین ضربه، سپس به این ناحیه بروید تا از AoE های دوم و سوم جلوگیری کنید.

آمالگام این حملات را تکرار خواهد کرد تا زمانی که شکست بخورد. مکانیک اصلی که در اینجا باید مراقب آن بود ترکیبی از جداسازی قطعات و حمله “انرژی در الکتروپ جمع می شود”.، زیرا این شما را مجبور به مقابله می کند چندین حمله همزمان. حتما مراقب موقعیت خود در طول این ترکیب باشید به طوری که با خود به یک متحد کم سلامت ضربه نزنید نشانگر AoE.

حذف کننده

رئیس نهایی اسکندریه Eliminator است. حملات و مکانیک آن به تفصیل در زیر آمده است.
نام حمله تایپ کنید جزئیات قطع AoE در سراسر اتاق خسارت وارد می کند همه اعضای حزب و لبه میدان را در الف می پوشاند AoE خطرناک. تقسیم بندی AoE Eliminator قبلا انرژی را به شمشیر خود شارژ می کند ضربه زدن به نیمه راست میدان با یک AoE. حرکت به طرف دیگر شمشیر رئیس برای جلوگیری از آسیب پارتیشن پیکربندی مجدد AoE حذف کننده اراده خواهد کرد شمشیر خود را به طرف دیگر شناور کند قبل از اجرا تقسیم بندی از نو. از نو، حرکت به طرف مقابل شمشیر برای جلوگیری از این حمله زیر برنامه خط AoE رئیس خواهد شد تسلیحات دستی خود را به یک سمت میدان حرکت دهد، جایی که خواهد شد یک خط حمله AoE را شارژ کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدن، از نشانگر خط بنفش درخشان خارج شوید. زیر برنامه نشانگرهای حلقه AoE/AoE این استفاده دوم از Subroutine کاملا متفاوت خواهد بود. این بار مال رئیس حذف کنید الف ایجاد خواهد کرد منطقه امن دایره ای در زیر خود، تاریک شدن بقیه عرصه، نشان می دهد که منطقه خارج از منطقه امن خود مورد حمله قرار خواهد گرفت. در همان زمان، Eliminator بازیگران را بر عهده خواهد گرفت تقسیم بندی برای حمله به نیمی از میدان. در زیر Elimbit بمانید و برای جلوگیری از پارتیشن به یک سمت حرکت کنید. بلافاصله پس از آن، همه بازیکنان خواهند بود با نشانگرهای AoE مورد هدف قرار گرفته است; برای جلوگیری از همپوشانی اینها پخش کنید. قرارگیری بیش از حد در معرض بیماری نشانگر پشته خط یک بازیکن تصادفی را با یک هدف قرار می دهد نشانگر پشته خط. در موقعیت بازیکن آسیب دیده گروه بندی کنید تا آسیب آن پخش شود. ژنراتورهای رعد و برق احضار حذف کننده احضار خواهد شد شش ژنراتور روشنایی و شروع کنید شارژ جمع آوری. همزمان، هر دو نسخه Subroutine رخ خواهند داد همچنین دو حمله جدید, نور نجات و نور عبادت; هر یک از اینها باید بر این اساس کنار گذاشته شوند، زیرا شما ژنراتورهای لایتنینگ را نابود می کنید. نور نجات: آتش سوزی الف خط ردیابی AoE در همه بازیکنان برای جلوگیری از همپوشانی این موارد، پخش کنید. نور ارادت: آ نشانگر پشته خط مشابه نوردهی بیش از حد با بازیکن مورد نظر گروه شوید. هولو آرک AoE در سراسر اتاق خسارت وارد می کند همه بازیکنانبا توجه به سطح شارژ حذف کننده. در 100 شارژ، این حمله خواهد شد فوراً همه بازیکنان را بکشید. برای جلوگیری از این امر سریعاً ژنراتورهای لایتنینگ را نابود کنید. زیر برنامه کوبنده این نسخه سوم Subroutine الف ایجاد خواهد کرد نشانگر کوبنده آبی نزدیک به ضلع شمالی میدان. نزدیک آن حرکت کنید، بدون اینکه وارد آن شوید تا باشید به پشت زمین زد. همزمان، نور نجات تمام بازیکنان دارای خط AoE را هدف قرار خواهد داد. از نو، گسترش یافتن انتشار یافتن برای جلوگیری از همپوشانی اینها حذف AoE/Line AoE در سراسر اتاق خسارت وارد می کند همه اعضای حزب در حین ایجاد سه مجموعه از خط بنفش AoEs. اندازه آنها قبل از انفجار اندکی افزایش می یابد. از هر مجموعه دور شوید برای جلوگیری از آسیب

Eliminator این مکانیک ها را تکرار می کند تا زمانی که شکست بخورد. کشنده ترین در اینجا انواع مختلف هستند ترکیبی از Subroutine و Partition، زیرا آنها شما را مجبور می کنند چندین مکانیک را پشت سر هم جاخالی دهید.

علاوه بر این، بسیاری از حملات این رئیس به طور کامل تلگراف نمی شوند و شما را مجبور می کند صف های بصری آنها را یاد بگیرید. به طور خاص، ما توصیه می کنیم تماشای شمشیر رئیس هنگام حرکت برای اطمینان از اینکه هنگام حل پارتیشن در سمت راست هستید.

بعد Final Fantasy 14: Dawntrail – Melee DPS Role Quests Guide در اینجا نحوه تکمیل تمام ماموریت‌های نقش DPS Melee در Final Fantasy 14: Dawntrail آورده شده است!

اسکندریه اولین سطح 100 Dungeon است Final Fantasy 14: Dawntrail، و نیمه اول تلاش داستان نهایی در توسعه. پس از خاموش کردن هر یک از پایانه های Living Memory و پایان دادن به زندگی بی پایان در آنجا، زمان مقابله با Sphene در ترمینال Meso فرا رسیده است.



مربوط

Final Fantasy 14: Dawntrail – How To Unlock Artifact Armor

به دنبال آن زره مصنوعی فوق العاده جالب FFXIV هستید؟ در اینجا زمانی است که می توانید انتظار داشته باشید که آن را به دست آورید.

با ورود به ترمینال Meso می توانید خاطرات ملکه اسفن واقعی را در روز سقوط اسکندریه بررسی کنید. در زیر، نگاهی خواهیم داشت به هر رئیسی که در این Dungeon با آن‌ها روبرو می‌شوید، حملات و مکانیک‌های آن‌ها و نحوه شکست دادن آن‌ها.


چگونه قفل اسکندریه را باز کنیم

قفل اسکندری با مجسمه ای به یادگار باز شد

  • نام کوئست: داونتریل
    • محل NPC: Wuk Lamat – Living Memory (X:11.4، Y:4.6)

اسکندریه به عنوان بخشی از قفل باز می شود تلاش نهایی توسعه، عنوان اصلی جستجوی سناریو، 'Dawntrail'.

آنتی ویروس X

آنتی ویروس x، اولین رئیس سیاهچال الکساندریا


اولین رئیس الکساندریا آنتی ویروس X است. این باس حملات زیادی ندارد، اما آنها را با هم ترکیب می کند تا شما را به خطر بیندازد.

نام حمله

تایپ کنید

جزئیات

پاسخ ایمنی

AoE

یک AoE که به صورت a ظاهر می شود مخروط جلوی رئیس یا الف موج بزرگ به طرفین و پشت رئیس. ناحیه ارغوانی درخشان اثر AoE را نشان می دهد. بر این اساس حرکت کنید تا از آن اجتناب کنید.


اولین باری که Immune Response استفاده می شود، یک AoE لبه میدان را پوشش می دهد.

“حذف نهاد خارجی آغاز شد”

AoE

تخم ریزی می کند پنج نشانگر در یک شکل “U” در اطراف رئیس. بسته به شکل نشانگر، یک AoE متفاوت در محل خود حل می شود به ترتیب، از نزدیکی شروع می شود گوشه شمال شرقی میدان.

  • اینترفرون R(دایره): بزرگ حلقه AoE در مرکز نشانگر.
  • اینترفرون C (متقاطع): آ متقاطع شکل AoE در مرکز نشانگر.

برای جلوگیری از این حمله، شما باید همراه با نشانگرها حرکت کنید، بالای دایره ای شکل ایستاده و دور از صلیب شکل.

قرنطینه

Stack Marker/Tankbuster

هر کدام را هدف قرار می دهد پخش کننده غیر تانک با نشانگر پشته در حالی که هدف قرار دادن مخزن با AoE با آسیب زیاد. تانک باید از سایر بازیکنان پخش شده است، در حالی که بقیه باید با هم گروه برای تقسیم آسیب نشانگر پشته.

سیتولیز

AoE در سراسر اتاق

خسارت وارد می کند همه اعضای حزب.

پس از اولین استفاده از نشانگرهای اینترفرون مکانیک، آنتی ویروس X همیشه از نسخه ای از آن استفاده می کند پاسخ ایمنی در طول این مکانیک این بدان معنی است که شما نیاز دارید در حالی که نشانگرهای اینترفرون را دنبال می کنید، از AoE پاسخ ایمنی طفره بروید. این AoE ها خیلی سریع اتفاق می افتند، بنابراین توصیه می کنیم از آن استفاده کنید اسپرینت برای رسیدن به هر نشانگر به موقع


آمالگام

آمالگام، رئیس دوم سیاهچال اسکندریه

رئیس دوم اسکندریه آمالگام است. در اینجا هر یک از حملات و مکانیسم های آن و نحوه اجتناب از آنها آورده شده است.

نام حمله

تایپ کنید

جزئیات

امواج الکتریکی

AoE در سراسر اتاق

به همه اعضای حزب خسارت وارد می کند و لبه های عرصه را در یک AoE خطرناک پوشش می دهد. همانطور که از سایر حملات آمالگام اجتناب می کنید از حرکت به اینجا خودداری کنید.

جداسازی قطعات

AoE

آمالگام خواهد به قطعات تقسیم می شود که به داخل حرکت می کنند سه گوشه میدان، ایجاد یک مثلثی شکل AoE که نیمی از عرصه را می پوشاند. قسمت های دیگر آمالگام را پیدا کنید و ببینید محل اتصال خطوطآنها را هستند، سپس بر این اساس حرکت کنید تا از این AoE اجتناب کنید.


در سومین کاربرد Disassembly، دور AoEs همچنین به عنوان مثلث AoE در اطراف میدان ظاهر می شود. در حالی که در سمت امن میدان هستید، از اینها طفره بروید.

جریان متمرکز

خط AoE

ایجاد می کند برق بنفش پایین مرکز عرصه که پس از آن خواهد شد در یک خط AoE منفجر شود. برای اجتناب از هر دو طرف حرکت کنید.

تقسیم جریان

خط AoE

شبیه به جریان متمرکز، این حمله ایجاد می کند برق بنفش که در دو خط به دو طرف رئیس قبل از اینکه آنها را در دو خط AoE منفجر کنید. در خط مرکزی میدان بمانید برای جلوگیری.

“انرژی در الکتروپ جمع می شود!”

نشانگرهای AoE/AoE

همزمان با جداسازی قطعات، سه دایره همراه ظاهر خواهد شد یک طرف عرصه که پس از آن هر شلیک یک خط AoE. بلافاصله پس از آن، همه بازیکنان خواهند بود با نشانگرهای AoE مورد هدف قرار گرفته است; پس از اجتناب از خط AoE ها پخش می شوند تا اینها با هم تداخل نداشته باشند.

آمالگام

Tankbuster

تانک را با یک حمله با آسیب زیاد هدف قرار می دهد. استفاده کنید خنک سازی های دفاعی تا خسارات این حمله کاهش یابد.

سوپربولت

نشانگر پشته

یک بازیکن تصادفی را با یک هدف قرار می دهد نشانگر پشته. گروه تا آسیب این حمله را تقسیم کنید.q

شارژ سه تایی

AoE های متوالی

آ نقطه خالی اطراف AoE رئیس به دنبال دو حلقه متوالی AoE. ایستادن درست خارج از AoE اولین ضربه، سپس به این ناحیه بروید تا از AoE های دوم و سوم جلوگیری کنید.


آمالگام این حملات را تکرار خواهد کرد تا زمانی که شکست بخورد. مکانیک اصلی که در اینجا باید مراقب آن بود ترکیبی از جداسازی قطعات و حمله “انرژی در الکتروپ جمع می شود”.، زیرا این شما را مجبور به مقابله می کند چندین حمله همزمان. حتما مراقب موقعیت خود در طول این ترکیب باشید به طوری که با خود به یک متحد کم سلامت ضربه نزنید نشانگر AoE.

حذف کننده

حذف کننده تکنولوژی پیشرفته، رئیس نهایی سیاهچال الکساندریا

رئیس نهایی اسکندریه Eliminator است. حملات و مکانیک آن به تفصیل در زیر آمده است.

نام حمله

تایپ کنید

جزئیات

قطع

AoE در سراسر اتاق

خسارت وارد می کند همه اعضای حزب و لبه میدان را در الف می پوشاند AoE خطرناک.

تقسیم بندی

AoE

Eliminator قبلا انرژی را به شمشیر خود شارژ می کند ضربه زدن به نیمه راست میدان با یک AoE. حرکت به طرف دیگر شمشیر رئیس برای جلوگیری از آسیب

پارتیشن پیکربندی مجدد

AoE

حذف کننده اراده خواهد کرد شمشیر خود را به طرف دیگر شناور کند قبل از اجرا تقسیم بندی از نو. از نو، حرکت به طرف مقابل شمشیر برای جلوگیری از این حمله

زیر برنامه

خط AoE

رئیس خواهد شد تسلیحات دستی خود را به یک سمت میدان حرکت دهد، جایی که خواهد شد یک خط حمله AoE را شارژ کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدن، از نشانگر خط بنفش درخشان خارج شوید.

زیر برنامه

نشانگرهای حلقه AoE/AoE

این استفاده دوم از Subroutine کاملا متفاوت خواهد بود. این بار مال رئیس حذف کنید الف ایجاد خواهد کرد منطقه امن دایره ای در زیر خود، تاریک شدن بقیه عرصه، نشان می دهد که منطقه خارج از منطقه امن خود مورد حمله قرار خواهد گرفت. در همان زمان، Eliminator بازیگران را بر عهده خواهد گرفت تقسیم بندی برای حمله به نیمی از میدان. در زیر Elimbit بمانید و برای جلوگیری از پارتیشن به یک سمت حرکت کنید. بلافاصله پس از آن، همه بازیکنان خواهند بود با نشانگرهای AoE مورد هدف قرار گرفته است; برای جلوگیری از همپوشانی اینها پخش کنید.

قرارگیری بیش از حد در معرض بیماری

نشانگر پشته خط

یک بازیکن تصادفی را با یک هدف قرار می دهد نشانگر پشته خط. در موقعیت بازیکن آسیب دیده گروه بندی کنید تا آسیب آن پخش شود.

ژنراتورهای رعد و برق

احضار

حذف کننده احضار خواهد شد شش ژنراتور روشنایی و شروع کنید شارژ جمع آوری. همزمان، هر دو نسخه Subroutine رخ خواهند داد همچنین دو حمله جدید, نور نجات و نور عبادت; هر یک از اینها باید بر این اساس کنار گذاشته شوند، زیرا شما ژنراتورهای لایتنینگ را نابود می کنید.

  • نور نجات: آتش سوزی الف خط ردیابی AoE در همه بازیکنان برای جلوگیری از همپوشانی این موارد، پخش کنید.
  • نور ارادت: آ نشانگر پشته خط مشابه نوردهی بیش از حد با بازیکن مورد نظر گروه شوید.

هولو آرک

AoE در سراسر اتاق

خسارت وارد می کند همه بازیکنانبا توجه به سطح شارژ حذف کننده. در 100 شارژ، این حمله خواهد شد فوراً همه بازیکنان را بکشید. برای جلوگیری از این امر سریعاً ژنراتورهای لایتنینگ را نابود کنید.

زیر برنامه

کوبنده

این نسخه سوم Subroutine الف ایجاد خواهد کرد نشانگر کوبنده آبی نزدیک به ضلع شمالی میدان. نزدیک آن حرکت کنید، بدون اینکه وارد آن شوید تا باشید به پشت زمین زد. همزمان، نور نجات تمام بازیکنان دارای خط AoE را هدف قرار خواهد داد. از نو، گسترش یافتن انتشار یافتن برای جلوگیری از همپوشانی اینها

حذف

AoE/Line AoE در سراسر اتاق

خسارت وارد می کند همه اعضای حزب در حین ایجاد سه مجموعه از خط بنفش AoEs. اندازه آنها قبل از انفجار اندکی افزایش می یابد. از هر مجموعه دور شوید برای جلوگیری از آسیب


Eliminator این مکانیک ها را تکرار می کند تا زمانی که شکست بخورد. کشنده ترین در اینجا انواع مختلف هستند ترکیبی از Subroutine و Partition، زیرا آنها شما را مجبور می کنند چندین مکانیک را پشت سر هم جاخالی دهید.

علاوه بر این، بسیاری از حملات این رئیس به طور کامل تلگراف نمی شوند و شما را مجبور می کند صف های بصری آنها را یاد بگیرید. به طور خاص، ما توصیه می کنیم تماشای شمشیر رئیس هنگام حرکت برای اطمینان از اینکه هنگام حل پارتیشن در سمت راست هستید.

بعد

Final Fantasy 14: Dawntrail – Melee DPS Role Quests Guide

در اینجا نحوه تکمیل تمام ماموریت‌های نقش DPS Melee در Final Fantasy 14: Dawntrail آورده شده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا