بازی

هر دستاورد و جایزه در Lollipop Chainsaw RePop

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

انتشار مجدد فرصتی جالب برای شکارچیان جایزه و دستاورد فراهم می کند. اگر بازی را در زمان عرضه اولیه از دست دادند، می‌توانند برای اولین بار آن را تجربه کنند، اما اگر قبلاً آن را بازی کرده‌اند، به طور بالقوه می‌توانند امتیاز Gamerscore و تروفی را دو برابر کنند.

چنین وضعیتی است اره برقی آبنبات چوبی طرفداران خود را با ریمستر آن می‌یابند، و به آنها فرصتی دیگر برای جمع‌آوری ریزه کاری‌های دیجیتالی در خلال فرار ژولیت می‌دهد. RePop دارای 50 دستاورد برای اضافه کردن به مجموعه خود است، به همراه یک جایزه پلاتینیوم اگر همه آنها را در پلی استیشن بگیرید. باز کردن برخی از آنها دشوارتر از سایرین است، اما باید بتوانید همه آنها را در مدت زمان معقولی دریافت کنید.

جوایز کمپین

اره برقی آب نبات چوبی به سطوح تقسیم می شود و شما این کار را خواهید کرد برای به پایان رساندن هر یک از آنها یک دستاورد دریافت کنید. همچنین دو راه برای پایان بازی شما وجود دارد، اما باز کردن بهترین پایان به کمی کار بیشتر نیاز دارد از طرف شما
نام توضیحات چگونه قفل را باز کنیم نجس و غیر خنک حزمت را در مقدمه شکست داد. پس از اتمام هر مرحله قفل باز می شود. اینها به طور طبیعی با پیشرفت شما به دست خواهند آمد. Zed's Dead, Baby, Zed's Dead زد را شکست داد. قوانین وایکینگ متال! ویکه را شکست داد. هیپی کثیف ماریسکا را شکست داد. دیسکو مرده جوزی را شکست داد. Rock'n Roll دیگر اینجا نیست Lewis LEGEND را شکست داد. آمدم، دیدم، لگد زدم کیلابیلی را شکست داد. تبریک می گویم! تولدت مبارک! پایان خوش را تماشا کرد. برای باز کردن قفل پایان واقعی، شما باید هر بازمانده ای را که در کمپین با آن روبرو می شوید، نجات دهید. وقتی در طول بازی خود جایزه San Romero Knights Savior را دریافت کنید، متوجه خواهید شد که آن را به دست آورده اید. تولد وحشتناک پایان بد را تماشا کرد. پایان بد در واقع است آنچه بازی پیش فرض دارد. برای کسب آن نیازی به رعایت هیچ معیاری ندارید و پس از شکست دادن رئیس نهایی، با صحنه وحشتناکی روبرو خواهید شد.

غنائم مبارزه

به عنوان یک ضرب و شتم، بیشتر گیم پلی بر روی از بین بردن زامبی های جلوی شما متمرکز است. با این حال، وجود دارد چند تروفی که به شما برای انجام شاهکارهای خاصی نیاز دارند، معمولاً در هنگام باس فایت.

نام توضیحات چگونه قفل را باز کنیم دختر جهشی ده بار متوالی جهش کرد. ده جهش را پشت سر هم انجام دهید. این می تواند سخت باشد زیرا نیاز به موقعیت یابی دقیق دارد. مطمئن شوید که درست در کنار هر زامبی هستید قبل از فشار دادن دکمه جاخالی دادن، یا فقط یک پرش معمولی انجام می دهید. تایید شده توسط کوردلیا 30 عکس از سر بگیرید. پس از باز کردن قفل اسلحه در مرحله دوم، 30 کشتن هدشات دریافت کنید. استاد شکار درخشان در هفت زامبی Sparkle Hunting موفق شوید. Sparkle Hunting مکانیکی است که شما را ملزم می کند تا زامبی های زیادی را همزمان بکشید. احتمالاً می خواهید حالت Star Soul را برای دریافت این دستاورد فعال کنید، از آنجایی که به شما امکان می دهد دشمنان را فوراً با حملات اره برقی خود بکشید. گانن استراک ده بار مورد اصابت صاعقه قرار گرفت. در مرحله دوم، هم در پشت بام ها و هم در باس فایت ویکه رعد و برق می زند. به خودتان اجازه ده بار برق گرفتگی بدهید و یک جام دیگر خواهید داشت. عاشق نیک نیک را 100 بار بوسید. برای بوسیدن نیک، شما باید از Nick Ticket استفاده کنید و موفق شوید در رولت زیر این کار را 100 بار انجام دهید تا جایزه خود را دریافت کنید. ژولیت 51 51 دراپ کیک موفق انجام 51 dropkick بر روی زامبی توسط در حین طفره رفتن، دکمه حمله تشویق کننده را فشار دهید.

شکارچی گرووی 500 زامبی را بکشید با کشتن 500 زامبی باز می شود. زامبی کش؟! 3000 زامبی را بکشید. با کشتن 3000 زامبی باز می شود. مراقب توپ ها باشید توپ های الکتریکی دوج و ضد زد 15 بار. در طول باس مبارزه با زد، او توپ های الکتریکی را احضار می کند تا به سمت شما شلیک کند. پس از طفره رفتن از آنها، به او نزدیک شوید و QTE وجود خواهد داشت. موفق شوید، و توپ ها به Zed برخورد می کنند. Cheerleader Overboard! در QTE در لبه کشتی Vikke موفق شوید. وقتی پاهای ویکه از بقیه بدنش جدا شد، به سمت لبه کشتی بدوید. اجازه دهید به شما لگد بزنند، سپس QTE را تکمیل کنید تا تروفی را بدست آورید. چشم سوم در نبرد Mariska از تمام حملات بالون دوری کنید. در طول کل باس فایت از قرار گرفتن در بالون خودداری کنید. اگر به دام افتادید و نیاز به فرار دارید، باید باس فایت را دوباره شروع کنید. بهترین راه برای جلوگیری از ضربه خوردن این است به طور مداوم در اطراف عرصه حرکت کنید. پایان بحرانی بشقاب پرنده فانک جوزی در ده ثانیه آخر. باس مبارزه با جوزی با شمارش معکوس تایمر به پایان می رسد. برای تکمیل QTE نهایی تا ده ثانیه آخر صبر کنید و دستاورد شماست. فیل رام کننده ده بار ضد حمله لوئیس. لوئیس از حرکتی روی دوچرخه‌اش استفاده می‌کند، جایی که به سمت شما شلیک می‌کند، و شما می‌توانید با اره برقی خود مقابله کنید و او را از پا درآورید. بعد از اینکه برای اولین بار او را زمین زدی، اجازه دهید او بهبود یابد و دوباره سوار دوچرخه اش شود، به شما امکان می دهد پیشخوان های کشاورزی را انجام دهید. انگشتی 20 انگشت خود را در حین مبارزه کیلابیلی قطع کنید! در طول مبارزه با باس Killabilly، می توانید انگشتان او را با آسیب رساندن به آنها با اره برقی خود قطع کنید. آنها با گذشت زمان دوباره رشد خواهند کرد، بنابراین می توانید به برداشت آنها تا زمانی که تروفی ظاهر شود ادامه دهید.

جوایز کلکسیونی

گرفتن کلکسیون در اره برقی آبنبات چوبی نسبتاً آسان است. بیشتر آنها فقط خواهند بود از فروشگاه های داخل بازی خریداری شده است با مدال با این گفته، شما باید مراقب لفاف های آب نبات چوبی و بازماندگان برای نجات باشید، زیرا آنها را فقط می توان در سطوح یافت.

نام توضیحات چگونه قفل را باز کنیم شاگرد شکارچی زامبی یک کمبو در Chop2Shop.Zom بخرید و از آن استفاده کنید. یک ترکیب جدید بخرید و از آن در یک زامبی استفاده کنید. سوپر خریدار 10000 مدال را در Chop2Shop.Zom خرج کنید. 10000 مدال خرج کنید. شکارچی پولدار 1000 مدال زامبی را بردارید. مدال های زامبی ها را بردارید. این ها پس از کشتن زامبی ها حذف می شوند، بنابراین شما آنها را به طور طبیعی در طول بازی به دست خواهید آورد. شکارچی میلیونر 10000 مدال زامبی را بردارید. ناجی شوالیه های سن رومرو همه همکلاسی ها را نجات داد. شما باید قفل این تروفی را باز کنید تا به پایان خوش برسید. هر مرحله دارای همکلاسی هایی است که می توانید آنها را نجات دهید. وجود دارد سه در مقدمه، هشت در مرحله اول، چهار در مرحله دوم، فقط یکی در سوم، سه نفر در چهارم و دو نفر در پنجم. هر بار که فردی را نجات می دهید یک پاپ آپ وجود خواهد داشت، بنابراین می توانید تعداد افرادی را که در هر مرحله باقی مانده اید ردیابی کنید. معتاد به آب نبات چوبی تمام بسته بندی های آب نبات چوبی را جمع آوری کرد. در مجموع 40 لفاف آب نبات چوبی برای جمع آوری وجود دارد، اما 17 مورد از آنها فقط در حالت سخت ظاهر می شوند. آنها را می توان در هر سطح یافت، طلایی درخشان. چهار در مقدمه، هفت در مرحله اول، شش در دوم، هفت در سوم، شش در چهارم، هفت در پنجم و سه در مرحله ششم وجود دارد.

همیشه روی تلفن تمام پیام های تلفنی را جمع آوری کرد. جولیت در طول بازی از خانواده اش تماس های تلفنی دریافت می کند. این جام قابل از دست دادن نیست، و به طور طبیعی در مرحله نهایی کسب خواهید کرد. طرفدار زامبی آلبوم زامبی ها را کامل کرد. در طول بازی با بسیاری از زامبی های نام برده مبارزه خواهید کرد. کشتن آنها آنها را به آلبوم زامبی شما اضافه می کند. 35 مورد وجود دارد که باید آنها را بکشید، اما 16 مورد فقط در حالت سخت ظاهر می شوندو یکی منحصر به فرد حمله زمانی است. OMG، موسیقی بسیار عالی است تمام BGM را جمع آوری کرد. هر MP3 را در Chop2Shop.Zom بخرید. بدن کامل جولیت به طور کامل به سطح بالا بروید. هر ارتقای جولیت را در Chop2Shop.Zom بخرید. استاد آشپز سوشی همه ترکیبات را جمع آوری کرد. هر ترکیبی برای جولیت را در Chop2Shop.Zom بخرید. گارد جان همه همکلاسی ها را در Prologue نجات داد. هر سه همکلاسی را در مرحله مقدمه نجات دهید. برو، مدال‌ران، برو! با داش اره برقی تمام مدال های زامبی را روی پشت بام برداشت. در مرحله دوم، پس از به دست آوردن داش اره برقی، به پشت بام ها می رسید که از حرکت جدید خود برای حرکت در محیط استفاده می کنید. به سادگی مسیر مدال ها را به هر کجا که منجر می شود دنبال کنید و شما یک دستاورد دیگر خواهید داشت.

جوایز اسپیدران

در نسخه اصلی اره برقی آب نبات چوبی، بازی از شما خواسته بود که در هر سطح از امتیاز پدر پیشی بگیرید، که ترکیبی از تعداد مدال‌هایی بود که به دست آورده‌اید، بازی‌های مجدد، شکار درخشش و زمان تکمیل. در RePop، شما فقط باید سطح را سریعتر از بابا تمام کنید.
نام توضیحات چگونه قفل را باز کنیم زمان حمله زامبی شکارچی زمان حمله پاک شد. بازی را در حالت Time Attack پاک کنید. n00b شکارچی زامبی شما مرحله پیش درآمد بابا را شکست دادید. پیش درآمد را بکوبید کمتر از 11:04. شکارچی زامبی مبتدی شما زمان روشن پدر Stage1 را شکست دادید. Beat Stage1 in کمتر از 31:33. شکارچی زامبی متوسط شما زمان روشن پدر Stage2 را شکست دادید. Beat Stage2 in کمتر از 26:39. شکارچی زامبی پیشرفته شما Stage3 Dad's Clear time را شکست دادید. Beat Stage3 in کمتر از 36:31. شکارچی زامبی فوق العاده شما زمان روشن Stage4 را شکست دادید. Beat Stage4 in کمتر از 26:32. شکارچی زامبی عالی شما زمان روشن Stage5 را شکست دادید. Beat Stage5 in کمتر از 36:31. استاد شکارچی زامبی شما زمان روشن Dad's Stage6 را شکست دادید. Beat Stage6 in کمتر از 22:47.

جوایز متفرقه

پس از تکمیل کمپین، سرعت اجراها و کلکسیون‌ها، آنجا خواهید بود ممکن است چند غنائم دیگر باشد که برای پاکسازی نیاز دارید. خوشبختانه، آنها تعهد زیادی ندارند و می توانید با سهولت نسبی قفل آنها را باز کنید.
نام توضیحات چگونه قفل را باز کنیم قسم می خورم! من این کار را به اشتباه انجام دادم! یک بار زیر دامن ژولیت را نگاه کرد. برای نگاه کردن به دامن ژولیت از چوب راست استفاده کنید. یکبار انجامش بده برای جام. نیازی به انجام مجدد آن نیست. منحرف وندالیسم تصادفی 300 شی را در بازی نابود کرد. 300 شیء موجود در محیط را از بین ببرید. به دنبال موارد باشید مانند سطل زباله یا ماشین های خودکار و اره برقی خود را در آنها بچرخانید. دروگر افسانه ای برداشت تمام محصولات در مزرعه اول با کمباین در مرحله سه. در مرحله سوم، شما به کمباین دسترسی دارید می توانید از زامبی ها در یک مزرعه استفاده کنید. اگر تمام محصولات را از بین ببرید، یک تروفی دیگر به دست خواهید آورد. بدون ترس از ارتفاع بازی گوندولا را بدون تیراندازی شکست دهید. در مرحله چهارم مجبور می شوید چند مینی گیم انجام دهید. یکی از آنها شامل بالا رفتن از یک سازه در یک تله کابین است، جایی که به شما این امکان داده می شود که به سمت دشمنان شلیک کنید. به جای تیراندازی، فقط از حملات اجتناب کنید و با صبر و حوصله راه خود را تا پایان مینی بازی طی کنید. خواهران کوچک بدترین هستند! با توپ ویران کننده روزالیند ضربه نخورید. در مرحله پنجم، شما برای مدت کوتاهی با خواهرتان روزالیند تیم می شوید. او از یک توپ ویرانگر برای کمک به شما برای مبارزه با زامبی ها استفاده می کند، اما بهترین کنترل آن را ندارد، بنابراین شما باید طفره رفتن و مطمئن شوید که به خودتان ضربه نمی خورید! کلاس Aced Auto-shop تمام Kill Car QTE را پشت سر هم پاک کنید. در ابتدای مرحله ششم، باید مسیر خود را در مسیری طولانی طی کنید. Killabilly ماشین ها را به سمت شما پرتاب می کند و شما باید QTE ها را تکمیل کنید تا آنها را برش دهید نصف شود و پلتفرم هایی برای پیشرفت شما ایجاد کنید.

انتشار مجدد فرصتی جالب برای شکارچیان جایزه و دستاورد فراهم می کند. اگر بازی را در زمان عرضه اولیه از دست دادند، می‌توانند برای اولین بار آن را تجربه کنند، اما اگر قبلاً آن را بازی کرده‌اند، به طور بالقوه می‌توانند امتیاز Gamerscore و تروفی را دو برابر کنند.



چنین وضعیتی است اره برقی آبنبات چوبی طرفداران خود را با ریمستر آن می‌یابند، و به آنها فرصتی دیگر برای جمع‌آوری ریزه کاری‌های دیجیتالی در خلال فرار ژولیت می‌دهد. RePop دارای 50 دستاورد برای اضافه کردن به مجموعه خود است، به همراه یک جایزه پلاتینیوم اگر همه آنها را در پلی استیشن بگیرید. باز کردن برخی از آنها دشوارتر از سایرین است، اما باید بتوانید همه آنها را در مدت زمان معقولی دریافت کنید.


جوایز کمپین

اره برقی آب نبات چوبی به سطوح تقسیم می شود و شما این کار را خواهید کرد برای به پایان رساندن هر یک از آنها یک دستاورد دریافت کنید. همچنین دو راه برای پایان بازی شما وجود دارد، اما باز کردن بهترین پایان به کمی کار بیشتر نیاز دارد از طرف شما

نام

توضیحات

چگونه قفل را باز کنیم

نجس و غیر خنک

حزمت را در مقدمه شکست داد.

پس از اتمام هر مرحله قفل باز می شود. اینها به طور طبیعی با پیشرفت شما به دست خواهند آمد.

Zed's Dead, Baby, Zed's Dead

زد را شکست داد.

قوانین وایکینگ متال!

ویکه را شکست داد.

هیپی کثیف

ماریسکا را شکست داد.

دیسکو مرده

جوزی را شکست داد.

Rock'n Roll دیگر اینجا نیست

Lewis LEGEND را شکست داد.

آمدم، دیدم، لگد زدم

کیلابیلی را شکست داد.

تبریک می گویم! تولدت مبارک!

پایان خوش را تماشا کرد.

برای باز کردن قفل پایان واقعی، شما باید هر بازمانده ای را که در کمپین با آن روبرو می شوید، نجات دهید. وقتی در طول بازی خود جایزه San Romero Knights Savior را دریافت کنید، متوجه خواهید شد که آن را به دست آورده اید.

تولد وحشتناک

پایان بد را تماشا کرد.

پایان بد در واقع است آنچه بازی پیش فرض دارد. برای کسب آن نیازی به رعایت هیچ معیاری ندارید و پس از شکست دادن رئیس نهایی، با صحنه وحشتناکی روبرو خواهید شد.


غنائم مبارزه

ژولیت در حال بریدن سر یک بازیکن فوتبال در Lollipop Chainsaw RePop.

به عنوان یک ضرب و شتم، بیشتر گیم پلی بر روی از بین بردن زامبی های جلوی شما متمرکز است. با این حال، وجود دارد چند تروفی که به شما برای انجام شاهکارهای خاصی نیاز دارند، معمولاً در هنگام باس فایت.

نام

توضیحات

چگونه قفل را باز کنیم

دختر جهشی

ده بار متوالی جهش کرد.

ده جهش را پشت سر هم انجام دهید. این می تواند سخت باشد زیرا نیاز به موقعیت یابی دقیق دارد. مطمئن شوید که درست در کنار هر زامبی هستید قبل از فشار دادن دکمه جاخالی دادن، یا فقط یک پرش معمولی انجام می دهید.

تایید شده توسط کوردلیا

30 عکس از سر بگیرید.

پس از باز کردن قفل اسلحه در مرحله دوم، 30 کشتن هدشات دریافت کنید.

استاد شکار درخشان

در هفت زامبی Sparkle Hunting موفق شوید.

Sparkle Hunting مکانیکی است که شما را ملزم می کند تا زامبی های زیادی را همزمان بکشید. احتمالاً می خواهید حالت Star Soul را برای دریافت این دستاورد فعال کنید، از آنجایی که به شما امکان می دهد دشمنان را فوراً با حملات اره برقی خود بکشید.

گانن استراک

ده بار مورد اصابت صاعقه قرار گرفت.

در مرحله دوم، هم در پشت بام ها و هم در باس فایت ویکه رعد و برق می زند. به خودتان اجازه ده بار برق گرفتگی بدهید و یک جام دیگر خواهید داشت.

عاشق نیک

نیک را 100 بار بوسید.

برای بوسیدن نیک، شما باید از Nick Ticket استفاده کنید و موفق شوید در رولت زیر این کار را 100 بار انجام دهید تا جایزه خود را دریافت کنید.

ژولیت 51

51 دراپ کیک موفق

انجام 51 dropkick بر روی زامبی توسط در حین طفره رفتن، دکمه حمله تشویق کننده را فشار دهید.

شکارچی گرووی

500 زامبی را بکشید

با کشتن 500 زامبی باز می شود.

زامبی کش؟!

3000 زامبی را بکشید.

با کشتن 3000 زامبی باز می شود.

مراقب توپ ها باشید

توپ های الکتریکی دوج و ضد زد 15 بار.

در طول باس مبارزه با زد، او توپ های الکتریکی را احضار می کند تا به سمت شما شلیک کند. پس از طفره رفتن از آنها، به او نزدیک شوید و QTE وجود خواهد داشت. موفق شوید، و توپ ها به Zed برخورد می کنند.

Cheerleader Overboard!

در QTE در لبه کشتی Vikke موفق شوید.

وقتی پاهای ویکه از بقیه بدنش جدا شد، به سمت لبه کشتی بدوید. اجازه دهید به شما لگد بزنند، سپس QTE را تکمیل کنید تا تروفی را بدست آورید.

چشم سوم

در نبرد Mariska از تمام حملات بالون دوری کنید.

در طول کل باس فایت از قرار گرفتن در بالون خودداری کنید. اگر به دام افتادید و نیاز به فرار دارید، باید باس فایت را دوباره شروع کنید. بهترین راه برای جلوگیری از ضربه خوردن این است به طور مداوم در اطراف عرصه حرکت کنید.

پایان بحرانی بشقاب پرنده

فانک جوزی در ده ثانیه آخر.

باس مبارزه با جوزی با شمارش معکوس تایمر به پایان می رسد. برای تکمیل QTE نهایی تا ده ثانیه آخر صبر کنید و دستاورد شماست.

فیل رام کننده

ده بار ضد حمله لوئیس.

لوئیس از حرکتی روی دوچرخه‌اش استفاده می‌کند، جایی که به سمت شما شلیک می‌کند، و شما می‌توانید با اره برقی خود مقابله کنید و او را از پا درآورید. بعد از اینکه برای اولین بار او را زمین زدی، اجازه دهید او بهبود یابد و دوباره سوار دوچرخه اش شود، به شما امکان می دهد پیشخوان های کشاورزی را انجام دهید.

انگشتی

20 انگشت خود را در حین مبارزه کیلابیلی قطع کنید!

در طول مبارزه با باس Killabilly، می توانید انگشتان او را با آسیب رساندن به آنها با اره برقی خود قطع کنید. آنها با گذشت زمان دوباره رشد خواهند کرد، بنابراین می توانید به برداشت آنها تا زمانی که تروفی ظاهر شود ادامه دهید.



جوایز کلکسیونی

منوی موسیقی 100 درصد در Lollipop Chainsaw RePop کامل شده است.

گرفتن کلکسیون در اره برقی آبنبات چوبی نسبتاً آسان است. بیشتر آنها فقط خواهند بود از فروشگاه های داخل بازی خریداری شده است با مدال با این گفته، شما باید مراقب لفاف های آب نبات چوبی و بازماندگان برای نجات باشید، زیرا آنها را فقط می توان در سطوح یافت.

نام

توضیحات

چگونه قفل را باز کنیم

شاگرد شکارچی زامبی

یک کمبو در Chop2Shop.Zom بخرید و از آن استفاده کنید.

یک ترکیب جدید بخرید و از آن در یک زامبی استفاده کنید.

سوپر خریدار

10000 مدال را در Chop2Shop.Zom خرج کنید.

10000 مدال خرج کنید.

شکارچی پولدار

1000 مدال زامبی را بردارید.

مدال های زامبی ها را بردارید. این ها پس از کشتن زامبی ها حذف می شوند، بنابراین شما آنها را به طور طبیعی در طول بازی به دست خواهید آورد.

شکارچی میلیونر

10000 مدال زامبی را بردارید.

ناجی شوالیه های سن رومرو

همه همکلاسی ها را نجات داد.

شما باید قفل این تروفی را باز کنید تا به پایان خوش برسید. هر مرحله دارای همکلاسی هایی است که می توانید آنها را نجات دهید. وجود دارد سه در مقدمه، هشت در مرحله اول، چهار در مرحله دوم، فقط یکی در سوم، سه نفر در چهارم و دو نفر در پنجم. هر بار که فردی را نجات می دهید یک پاپ آپ وجود خواهد داشت، بنابراین می توانید تعداد افرادی را که در هر مرحله باقی مانده اید ردیابی کنید.

معتاد به آب نبات چوبی

تمام بسته بندی های آب نبات چوبی را جمع آوری کرد.

در مجموع 40 لفاف آب نبات چوبی برای جمع آوری وجود دارد، اما 17 مورد از آنها فقط در حالت سخت ظاهر می شوند. آنها را می توان در هر سطح یافت، طلایی درخشان. چهار در مقدمه، هفت در مرحله اول، شش در دوم، هفت در سوم، شش در چهارم، هفت در پنجم و سه در مرحله ششم وجود دارد.

همیشه روی تلفن

تمام پیام های تلفنی را جمع آوری کرد.

جولیت در طول بازی از خانواده اش تماس های تلفنی دریافت می کند. این جام قابل از دست دادن نیست، و به طور طبیعی در مرحله نهایی کسب خواهید کرد.

طرفدار زامبی

آلبوم زامبی ها را کامل کرد.

در طول بازی با بسیاری از زامبی های نام برده مبارزه خواهید کرد. کشتن آنها آنها را به آلبوم زامبی شما اضافه می کند. 35 مورد وجود دارد که باید آنها را بکشید، اما 16 مورد فقط در حالت سخت ظاهر می شوندو یکی منحصر به فرد حمله زمانی است.

OMG، موسیقی بسیار عالی است

تمام BGM را جمع آوری کرد.

هر MP3 را در Chop2Shop.Zom بخرید.

بدن کامل

جولیت به طور کامل به سطح بالا بروید.

هر ارتقای جولیت را در Chop2Shop.Zom بخرید.

استاد آشپز سوشی

همه ترکیبات را جمع آوری کرد.

هر ترکیبی برای جولیت را در Chop2Shop.Zom بخرید.

گارد جان

همه همکلاسی ها را در Prologue نجات داد.

هر سه همکلاسی را در مرحله مقدمه نجات دهید.

برو، مدال‌ران، برو!

با داش اره برقی تمام مدال های زامبی را روی پشت بام برداشت.

در مرحله دوم، پس از به دست آوردن داش اره برقی، به پشت بام ها می رسید که از حرکت جدید خود برای حرکت در محیط استفاده می کنید. به سادگی مسیر مدال ها را به هر کجا که منجر می شود دنبال کنید و شما یک دستاورد دیگر خواهید داشت.



جوایز اسپیدران

قاب ثابتی از پدر در اره برقی آبنبات چوبی RePop.

در نسخه اصلی اره برقی آب نبات چوبی، بازی از شما خواسته بود که در هر سطح از امتیاز پدر پیشی بگیرید، که ترکیبی از تعداد مدال‌هایی بود که به دست آورده‌اید، بازی‌های مجدد، شکار درخشش و زمان تکمیل. در RePop، شما فقط باید سطح را سریعتر از بابا تمام کنید.

نام

توضیحات

چگونه قفل را باز کنیم

زمان حمله زامبی شکارچی

زمان حمله پاک شد.

بازی را در حالت Time Attack پاک کنید.

n00b شکارچی زامبی

شما مرحله پیش درآمد بابا را شکست دادید.

پیش درآمد را بکوبید کمتر از 11:04.

شکارچی زامبی مبتدی

شما زمان روشن پدر Stage1 را شکست دادید.

Beat Stage1 in کمتر از 31:33.

شکارچی زامبی متوسط

شما زمان روشن پدر Stage2 را شکست دادید.

Beat Stage2 in کمتر از 26:39.

شکارچی زامبی پیشرفته

شما Stage3 Dad's Clear time را شکست دادید.

Beat Stage3 in کمتر از 36:31.

شکارچی زامبی فوق العاده

شما زمان روشن Stage4 را شکست دادید.

Beat Stage4 in کمتر از 26:32.

شکارچی زامبی عالی

شما زمان روشن Stage5 را شکست دادید.

Beat Stage5 in کمتر از 36:31.

استاد شکارچی زامبی

شما زمان روشن Dad's Stage6 را شکست دادید.

Beat Stage6 in کمتر از 22:47.


جوایز متفرقه

جولیت در حال تخریب یک ماشین خودکار در Lollipop Chainsaw RePop.

پس از تکمیل کمپین، سرعت اجراها و کلکسیون‌ها، آنجا خواهید بود ممکن است چند غنائم دیگر باشد که برای پاکسازی نیاز دارید. خوشبختانه، آنها تعهد زیادی ندارند و می توانید با سهولت نسبی قفل آنها را باز کنید.

نام

توضیحات

چگونه قفل را باز کنیم

قسم می خورم! من این کار را به اشتباه انجام دادم!

یک بار زیر دامن ژولیت را نگاه کرد.

برای نگاه کردن به دامن ژولیت از چوب راست استفاده کنید. یکبار انجامش بده برای جام. نیازی به انجام مجدد آن نیست. منحرف

وندالیسم تصادفی

300 شی را در بازی نابود کرد.

300 شیء موجود در محیط را از بین ببرید. به دنبال موارد باشید مانند سطل زباله یا ماشین های خودکار و اره برقی خود را در آنها بچرخانید.

دروگر افسانه ای

برداشت تمام محصولات در مزرعه اول با کمباین در مرحله سه.

در مرحله سوم، شما به کمباین دسترسی دارید می توانید از زامبی ها در یک مزرعه استفاده کنید. اگر تمام محصولات را از بین ببرید، یک تروفی دیگر به دست خواهید آورد.

بدون ترس از ارتفاع

بازی گوندولا را بدون تیراندازی شکست دهید.

در مرحله چهارم مجبور می شوید چند مینی گیم انجام دهید. یکی از آنها شامل بالا رفتن از یک سازه در یک تله کابین است، جایی که به شما این امکان داده می شود که به سمت دشمنان شلیک کنید. به جای تیراندازی، فقط از حملات اجتناب کنید و با صبر و حوصله راه خود را تا پایان مینی بازی طی کنید.

خواهران کوچک بدترین هستند!

با توپ ویران کننده روزالیند ضربه نخورید.

در مرحله پنجم، شما برای مدت کوتاهی با خواهرتان روزالیند تیم می شوید. او از یک توپ ویرانگر برای کمک به شما برای مبارزه با زامبی ها استفاده می کند، اما بهترین کنترل آن را ندارد، بنابراین شما باید طفره رفتن و مطمئن شوید که به خودتان ضربه نمی خورید!

کلاس Aced Auto-shop

تمام Kill Car QTE را پشت سر هم پاک کنید.

در ابتدای مرحله ششم، باید مسیر خود را در مسیری طولانی طی کنید. Killabilly ماشین ها را به سمت شما پرتاب می کند و شما باید QTE ها را تکمیل کنید تا آنها را برش دهید نصف شود و پلتفرم هایی برای پیشرفت شما ایجاد کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا