بازی

راهنمای ویرانه‌های آب‌های جابل ساکن در افسانه زلدا: پژواک‌های حکمت

همانطور که Hyrule را با Zelda و Tri در کاوش می کنید The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom، با معابد، ویرانه ها و دهکده های مختلفی روبرو می شوید که مملو از پژواک هایی برای یادگیری و معماهایی برای حل کردن هستند. زورا نیز به کمک شما نیاز دارند، و شما باید راه هایی برای متحد کردن آنها با وجود اختلافاتشان بیابید.



با کمی صبر و خلاقیت، می توانید به ارتفاعات جدیدی برسید و به زورا کمک کنید تا بر مشکلات خود غلبه کرده و به جامعه ای قوی تر تبدیل شود. ما شما را در تمام مراحل راه طی می کنیم، همانطور که در خرابه های جابل حرکت می کنید و با رئیس نهایی در آب های جابل روبرو می شوید.


چگونه می توان به شکاف آب های خاموش جابل رسید

پس از شکست دادن لرد جابو جابو، می توانید به سمت شکاف باز شنا کنید در پی او Tri دریچه ای برای شما ایجاد می کند که می توانید از آن عبور کنید و آن دهانه شما را مستقیماً به داخل می برد شکاف آب ساکن جابل.

هنگامی که داخل شکاف قرار گرفت، در امتداد بالای درختان شناور پرش کنید، سپس از پل به سمت چپ بروید و از طریق آن شنا کنید بلوک های آب شناور. از ستون هایی که از آب بیرون زده اند بالا بروید تا به بالای سکوی چمنی برسید.


مطمئن شوید که
پژواک بلوک آب را یاد بگیرید
در حالی که شما اینجا هستید!

با رسیدن به قله، به حوض بعدی بروید که پر از ماهی است از گاز گرفتن آنها در حوضچه بالاتر اجتناب کنید و از پژواک بلوک آبی که به تازگی یاد گرفته اید برای کمک به شما استفاده کنید. رسیدن به ارتفاعات جدید.

هنگام استفاده از اکو در اینجا مراقب باشید
ممکن است سقوط کنید
به عذاب تو

به حرکت خود به سمت بالا ادامه دهید و بدنه های آب را تا زمانی که به آن برخورد کنید، بالا برید پل بزرگی که از لرد ساکت جابو جابو ساخته شده است! عبور از روی بدن خود را به به خرابه های جابل دسترسی داشته باشید درست فراتر از


ویرانه های جابل فواره ها

زلدا سوار بر دهانه آب در خرابه های جابل.

درون خرابه ها، نقطه بین راه را فعال کنید بنابراین می توانید در صورت نیاز سریع سفر کنید. همانطور که به راهرو می روید، کف زیر شما فرو خواهد ریخت و تو را در یک محفظه پر آب می اندازند.

شما نیاز دارید پایین شنا کنید و Tri را به صخره های بزرگ ببندید تا راهی برای خودت باز کنی به حرکت در میان خرابه های غرق شده ادامه دهید تا زمانی که با Vocavor روبرو شوید، یک جانور غول پیکر شبیه میگو.

مطمئن شوید که
توقف برای هوا
وقتی می توانید تا تمام نشوید!


Vocavor خواهد شد یک آبراهه ایجاد کنید و شما را تعقیب کنید از میان خرابه ها برای دور شدن و اجتناب از موانع در مسیر خود باید سریع عمل کنید. وقتی به انتهای مسیر رسیدی، از نردبان بالا بروید برای فرار

در این حوزه جدید، روی سکوها بپرید برای رسیدن به پلکان ضلع غربی اتاق. وقتی از پله ها بالا رفتی، دسترسی به ایستگاه دوم و از طریق دری به سمت شمال.

در اینجا، خواهید دید که وجود دارد پنج فواره مربع روی دیوار، و برای حرکت به جلو باید همه آنها را فعال کنید.

اگر گم شوید، وجود دارند
خطوط روی دیوارها
با فواره های مربوط به رنگ. آنها را دنبال کنید!

فواره صورتی

اولین فواره صورتی است و می تواند باشد با زدن دکمه فعال می شود وقتی برای اولین بار وارد اتاق اصلی می شوید روبروی شماست. مربع مرکزی روی دیوار روشن می‌شود و یک فوران آب برای چند لحظه قبل از پخش شدن بیرون می‌آید.


این ساده ترین فواره برای فعال کردن است، اما هنوز چهار فواره دیگر باقی مانده است.

فواره آبی

پس از فعال کردن فواره صورتی، مسیر سمت چپ خود را طی کنید و از نردبان پایین بیایید به اتاق بعدی فرو رفتن در اعماق، روشن کردن شقایق ها همانطور که می روی تا بتوانی ببینی

شما می توانید
Bio Deku Baba را شکست دهید و آن را یاد بگیرید
به عنوان پژواک اینجا!

حرکت به سمت غرب را ادامه دهید تا زمانی که دیگر نتوانید ادامه دهید به سمت بالا حرکت کنید تا به قله برسید از غار در اینجا، شما می توانید از یک نردبان بالا بروید برای فرار از اعماق

در اتاق بعدی، شما نیاز دارید از پژواک های خود برای مشتعل کردن هر چهار منقل استفاده کنید در اتاق، اما یکی از آنها به طور کامل در آب غوطه ور است. تری را به آن ببندید و منقل را به سطح بالا ببرید. آن را در گوشه خالی سمت چپ قرار دهید و سپس آن را آتش بزنید باز به در شرقی.


دکمه آبی را فعال کنید در مرکز اتاق برای فعال کردن فواره در اتاق اصلی.

فواره سرخ

از اتاق اصلی، را بردارید مسیر به سمت راست و از نردبان پایین بیایید. از روی سکوهای چوبی بپرید و از دشمنان غوطه ور در آب دوری کنید. نقشه را جمع آوری کنید برای سیاه چال در یک قفسه سینه به سمت راست، و سپس شیرجه رفتن در زیر امواج به به سمت شرق ادامه دهید تا به یک نردبان برسید.

اگر سکوهای چوبی شکستند، می توانید به جای آن از اکو بلوک آب استفاده کنید!

در اتاق بعدی، زیر میله های آهنی شیرجه بزنید برای رسیدن به استخر روباز مراقب دشمنانی باشید که نیش شما را می گیرند! جعبه چوبی غوطه ور را نابود کنید با پژواک های شما، از پله ها بالا بروید و از پژواک های خود برای رسیدن به سکوی بالایی استفاده کنید با طناب محکم


در بالای اتاق ادامه دهید، حرکت در امتداد طناب ها، تا به راه پله ضلع غربی اتاق برسید. در پشت سر شما بسته خواهد شد و شما مجبور خواهید بود رویارویی با چندین دشمن قبل از اینکه راه رو به جلو باز شود

از محیط خود به نفع خود استفاده کنید تا خارج از محدوده باشید!

از در عبور کنید و دکمه قرمز را فعال کنید برای روشن کردن چشمه قرمز در اتاق اصلی.

فواره زرد

هنگامی که دیگر فواره ها را فعال کردید، آب می تواند به اندازه کافی بالا بیاید شما را به سمت داربست های چوبی بلند کنید. سوار دهانه به بالا و خط زرد را دنبال کنید در امتداد دیوار به سمت غرب

در اتاق بعدی، شما باید هنگام حمله به آبشارها حرکت کنید توسط دشمنان یا شنا کنید یا از سکوهای چوبی استفاده کنید به سمت جنوب آبشار حرکت کنید، سپس از وسط عبور کرده و به سمت شمال حرکت کنید. از درب سمت غرب به اتاق بعدی عبور کنید.


اینجا، وجود دارد پنج چشم درخشان برای باز کردن درب مهر و موم شده باید ببندید. وارد حالت Swordfighter شوید تا با آنها درگیر شوید یا از پژواک های خود استفاده کنید تا آنها را نابود کند. سه سکو در امتداد سکوها وجود دارد، یکی در زیر آب، و دیگری در پشت جعبه های کنار در بسته پنهان شده است.

آب در این اتاق حرکت می کند، بنابراین هر پژواک در آن قرار می گیرد
با جریان بروید
.

هنگامی که همه آنها نابود شدند، درها باز می شوند و شما آزاد هستید که از آن عبور کنید. از پله ها بالا بروید جایی که شما دوباره به دام خواهید افتاد، اما این بار باید همه دشمنان را شکست دهید در اتاق پس از نابودی آنها، از در شرقی عبور کنید و دکمه زرد را فعال کنید.

فواره سبز

می توان به فواره نهایی رسید سوار بر دهانه آب سپس تا سکوی چوبی دنبال خط سبز روی دیوار به سمت راست. از نردبان پایین بیایید و در اعماق شنا کنید.


از echo bombfish استفاده کنید
سنگ ها و تخته های چوبی را از بین ببرید
در مسیر شما!

تا زمانی که به سمت پایین بروید ادامه دهید یک صندوق بزرگ طلایی پیدا کنید. بیرون شنا کنید، سپس از زیر آن بالا آمده و سینه را باز کنید یک کلید بزرگ بدست آورید، که برای باز کردن قفل درب رئیس به آن نیاز دارید.

به سمت بالا حرکت کنید و به سمت شرق به یک کانال باریک از یک ردیف جعبه گذشت وارد اتاقی با چندین ماهی سایه دار که باید آنها را شکست دهید قبل از باز شدن اتاق بعدی

در آن شنا کنید و Bio Deku Baba را شکست دهید گیاهان اطراف دکمه سبز رنگ آن وقت شما نیاز دارید یک اکو سنگین، مانند تخته سنگ، روی دکمه بیندازید تا آن را فعال کرده و فواره نهایی را روشن کند.


چگونه Vocavor را شکست دهیم

زلدا در حال دور شدن از Vocavor در مبارزه با رئیس ویرانه های جابل.

پس از فعال شدن همه فواره‌ها، فواره آب به بالاترین سکو می‌رسد، جایی که شما در آنجا خواهید بود یک در بزرگ قفل شده پیدا کنید. با استفاده از کلید بزرگی که هنگام جستجوی دکمه سبز پیدا شده است، در را باز کنید و به داخل بروید به چالش کشیدن Vocavor.

Vocavor خواهد شد ارسال چندین آبراهه نسبت به شما، پس در اطراف آنها حرکت کنید در آب برای جلوگیری از آسیب. وقتی Vocavor فرسوده شد، از فرم شمشیرباز یا اکوهای خود استفاده کنید به گره های آبی حمله کنید در پشت آن به زدن آن در این نقطه نرم ادامه دهید تا شکست بخورد.


هنگامی که ووکاور کشته شد، شکاف ترمیم خواهد شد! شما در هر زمان آزاد هستید که معبد را ترک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا