بازی

Fender از Telecaster Monster Hunter Edition 2000 دلاری رونمایی کرد

خوراکی های کلیدی

  • Capcom و Fender روی یک گیتار Telecaster با موضوع Monster Hunter با هم همکاری کردند.
  • این ساز با نسخه محدود 2000 دلار قیمت دارد و بیستمین سالگرد شکارچی هیولا را نشان می دهد.
  • Rathalos Telecaster شامل وسایل اضافی انحصاری مانند صفحه گردن شماره دار و گواهی اصالت است.



اغلب اوقات در زندگی، ما شاهد نوعی همپوشانی نمودار venn بین بازی و موسیقی هستیم. این یک چیز کمیاب و زیبا است. بسیار خوشحالم که به خوانندگانم اطلاع دهم که امروز یکی از این روزهاست. Capcom و Fender به تازگی گرد هم آمده اند تا بدترین چیز را که تا به حال وجود داشته است رونمایی کنند: نسخه محدود Telecaster که ادای احترام به مجموعه نمادین Monster Hunter است.

من اغراق نمی کنم وقتی می گویم Rathalos Telecaster یک چیز زیبایی است، کلاسی جدا از تلویزیون های معمولی که همه ما به آن عادت کرده ایم. ما این روکش قرمز ابریشمی شگفت‌انگیز را با طرح‌های پر و شعله واقعاً جالب دریافت می‌کنیم. بیایید از طریق برخی از جزئیات بیشتر!

این ابزار نسخه ویژه که قرار است در مارس 2025 عرضه شود، یادآور بیستمین سال بازی محبوب Monster Hunter با قیمت گزاف 2000 دلار است. می دانم، می دانم، این چیزی نیست که یک گیربکس معمولی بودجه ای برای آن داشته باشد. اما با توجه به کیفیت سخت افزاری که با آن کار می کنیم و سابقه فندر با نسخه های ویژه، به نظر من قیمت نسبتاً موجه است.


در ادامه، اجازه دهید در مورد سخت افزار صحبت کنیم. ما در حال کار با بدنه توسکا با روکش ساتن، یقه افرای صاف، گردن افرای صاف به شعاع 9.5 اینچی به شکل «C»، تخته چوب رز با 22 فرت متوسط، و پیکاپ‌های سفارشی Rathalos Humbucker و تک کویل (HSS) هستیم. ). همچنین یک محافظ لاک‌پشت چهار لایه وینتیج زیبا وجود دارد که طراحی و آثار هنری گیتار را به خوبی تحسین می‌کند.

وقتی پیکاپ‌های HSS را با آمپر مناسب جفت می‌کنید، بهترین صدا را دارند، بنابراین اگر می‌خواهید یکی از این‌ها را تهیه کنید، مطمئن شوید که چیزی مناسب با Tele دارید. من '65 Deluxe را توصیه می کنم.

این نیست، هر چند، ما همچنین برخی از موارد اضافی منحصر به فرد را با گیتار داریم. یک قاب سخت سیاه و سفید برای محافظت از تبر شما وجود دارد که یک نشان سفارشی روی آن فقط برای این همکاری طراحی شده است. همچنین یک پلاک گردنی شماره دار وجود دارد تا بتوانید اصالت دستگاه خردکن نسخه محدود خود را ثابت کنید. و البته، گواهینامه ای دریافت می کنید تا به همه نشان دهید که صاحب یک Telecaster رسمی Rathalos هستید. این چیز خیلی جالب است، من می‌خواهم یکی از آن‌ها را بخرم با وجود اینکه یک مرد Strat هستم.


Monster Hunter Rathalos Telecaster

آزاد کردن آتش درون

Monster Hunter Rathalos Telecaster یک گیتار با نسخه محدود است که بیستمین سالگرد سری Monster Hunter را جشن می گیرد. این محصول دارای روکش قرمز چشمگیر Rathalos، تخته انگشت گل رز و عناصر طراحی منحصر به فرد الهام گرفته از اژدهای آتشین Rathalos است.

پس از در دسترس بودن، ما اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم به جز این واقعیت که این مدل قرار است در سال 2025 عرضه شود. بنابراین کاری که می توانید انجام دهید این است که روی لینک بالا کلیک کنید، برای اطلاعیه انتشار ثبت نام کنید و آن را بخرید. هنگامی که فروش زنده است! شکار مبارک!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا