بازی

چگونه در بازی Crusader Kings 3 نفوذ بیشتری داشته باشیم

Administrative Governments، قابل پخش در Roads To Power DLC برای پادشاهان صلیبی 3، برای تعیین اینکه چه کسی دارای قدرت و اقتدار است به نفوذ تکیه کنید. این شبیه پرستیژ و تقوا است، اما احتمالاً خواهید دید که آن را مانند طلا خرج می کنید تا در پیچ و خم های سیاسی امپراتوری بیزانس و فراتر از آن پیش بروید.



موفقیت به عنوان یک فرماندار استانی مشتاق – یا Basileus – مستلزم این است که بدانید چگونه تا آنجا که می توانید نفوذ داشته باشید، تا بتوانید از آن برای ایمن سازی پست های مهم برای خود و اعضای خانواده خود استفاده کنید. اگر برای چرخ های بوروکراسی به کمی چربی اضافی نیاز دارید، ادامه مطلب را بخوانید.


راه هایی برای نفوذ بیشتر

روش‌های مختلفی برای تولید تأثیر در هر ماه وجود دارد، اما هر روش در هر زمان کمی درآمد شما را به همراه دارد. بنابراین، بهتر است تا حد امکان سعی کنید موارد زیر را انجام دهید:

اقامتگاه خود را بهبود بخشید

خانه شما ساختمان های متعددی در دسترس دارد که می توانند نفوذ شما را افزایش دهند. اتاق مهمان و ارتقاء آنها به ویژه برای این خوب است، و زیارتگاه ها اجازه دهید تقوا را با نفوذ با روحانیت عوض کنید. معمولاً ایده خوبی است که در املاک خود سرمایه گذاری کنید در مقابل هلدینگ های استان خود به عنوان یک فرماندار اداری، زیرا نمی توان آن را از شما سلب کرد.


زمینی را برای خود و اعضای خانواده دریافت کنید

هر زمان که در داخل بیزانس بازی می کنید، یک فرماندار استان (معادل اداری یک دوک) باید هدف شما باشد. نه تنها به معنای مزایای معمول نگهداری زمین در CK3 است، بلکه هر ماه تأثیرگذاری را نیز ارائه می دهد. شما همچنین Influence برای هر یک از اعضای خانه شما که دارای یک عنوان زمینی هستندبه شرطی که نظر مثبتی نسبت به شما داشته باشند. از خویشاوندان خود حمایت کنید و آنها را راضی نگه دارید. نه تنها شما نفوذ کسب خواهید کرد، بلکه آنها نیز نفوذ خواهند کرد و سلسله شما را به عنوان یک کل پیش خواهند برد.

با اشراف قدرتمند اتحاد تشکیل دهید

ایجاد اتحاد با رئیس یک مجلس قدرتمند در همان امپراتوری اداری، سود ماهانه نفوذ به دست می آورد. اگر هر دو متحد قدرتمند باشند، پس هر دو از این مزیت برخوردار می شوند! طبق معمول، ازدواج های سیاسی ساده ترین راه برای به دست آوردن یک اتحاد بلند مدت هستند.


در شورا خدمت کنید

کرسی های زیادی در شورای امپراتور وجود ندارد، اما اگر بتوانید به یکی از کرسی های خود برسید، ارزش دارد دو تاثیر در ماه، به علاوه تمام مزایای دیگر داشتن گوش لیژ. داشتن آمار خوب و اطمینان از اینکه لیج شما از شما خوشش می آید شروع خوبی است، اما اگر این کار جواب نداد، همیشه رشوه از طریق هدایا و اخاذی از طریق هوکس برای بدست آوردن شغل شما وجود دارد.

برای تحت تاثیر قرار دادن یک امپراتور، یک هدیه گران قیمت نیاز است، بنابراین اگر امیدوارید برای خود یک کرسی شورای بخرید، آماده خرج کردن باشید.

میراث سلسله بوروکراسی را در نظر بگیرید

اگر شما رئیس سلسله خود هستید، به طور دوره‌ای این گزینه را خواهید داشت که Legacies را برای خط خونی خود انتخاب کنید. بوروکراسی برای خانواده هایی با ریشه های عمیق در امپراتوری های اداری ساخته شده است و راه های مختلفی برای نفوذ بیشتر ارائه می دهد.

تبدیل به فرهنگ یونانی

اکثر اشراف بیزانسی یونانی هستند، بنابراین تغییر فرهنگ آنها در صورتی که به نحوی از آن خارج شوید به شما کمک می کند تا در سمت خوب دربار امپراتوری باقی بمانید. شاید مهمتر از آن، پیچیدگی فرهنگی صفت الف را فراهم می کند ده درصد پاداش به سودهای نفوذ. اگر اکثر رقبای شما یونانی هستند و شما یونانی نیستید، بیشتر شبیه این است که پنالتی می گیرید تا اینکه آنها جایزه بگیرند.


اگر خارج از بیزانس یک امپراتوری اداری تشکیل دهید، می توانید
فرهنگ خود را اصلاح کنید
شامل پیچیدگی فرهنگی.

نفوذ برای چه استفاده می شود؟

می توان از تأثیرگذاری بر سایر شخصیت های اداری استفاده کرد مشابه رشوه وقتی سعی می کنید آنها را برای انجام کاری متقاعد کنید. با پرداخت مبلغ یکجا Influence به آنها می توانید افزایش پذیرش آنها برای مواردی مانند ترتیب دادن ازدواج، دعوت از آنها برای پیوستن به طرح ها، یا هر چیز دیگری که ممکن است سعی کنید آنها را متقاعد کنید که انجام دهند.

هر پنج سال، شما می توانید 100 نفوذ به
درخواست بازیلئوس
، سفر به پایتخت و درخواست لطف امپراتوری.


از نفوذ نیز استفاده می شود بر توالی عناوین تأثیر می گذارد در یک امپراتوری اداری هر عنوان در حال اجرا است نمره نامزد بر اساس نظر امپراتور، آمار و چندین عامل دیگر. شما می توانید یک نامزد را در رتبه های بالاتر ببرند با صرف Influence در منوی جانشینی عنوان. این یک راه خوب برای اطمینان از اینکه اعضای خانواده شما قرار ملاقات های معتبر یا حتی خود تاج و تخت سلطنتی را دریافت می کنند است.

کاندیدایی که بالاترین امتیاز را کسب کند
در لحظه جانشینی
عنوان را می گیرد. اگر دارنده عنوانی که می خواهید ممکن است به زودی بمیرد، مراقب رتبه بندی نامزدها باشید و در صورت نیاز Influence را خرج کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا