بازی

22 قوی ترین پوکمون نوع اشکال، رتبه بندی شده

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
پوکمون های نوع باگ معمولاً ضعیف، شکننده و کوچک مانند اکثر باگ ها در زندگی واقعی در نظر گرفته می شوند. پوکمون‌های نوع باگ این شهرت را برای سال‌ها با Weedle، Caterpie و دیگر پوکمون‌های مسیر اولیه، تقویت کردند. با این حال، شهرت آن‌ها تا حدودی گمراه‌کننده است، زیرا برخی از اشکالات خارق‌العاده وجود دارند که بسیاری از مردم هنگام رفتن به نبرد برای آن‌ها آماده نخواهند شد.

بهترین نوع اشکال ضربه سختی می‌زند، به حرکات پوششی عالی دسترسی دارند، و اغلب با تایپ‌ها و توانایی‌های عالی همراه هستند که پیروزی سریع آنها را تضمین می‌کند. در حالی که انواع باگ نسبت به حرکات Stealth Rock و Fire ضعیف هستند، توانایی آنها برای از بین بردن هر دو نوع Psychic و Dark با حملات بسیار مؤثر نادر است. در اینجا تعدادی از بهترین پوکمون های نوع Bug برای اضافه کردن به تیم خود آورده شده است.

به روز شده در 1 اکتبر 2024 توسط اندرو اسکاریاتی: قوی‌ترین پوکمون از نوع Bug در عصر اسکارلت و بنفش اعضای جدیدی پیدا کرد، با پارادوکس پوکمون‌های قدرتمند و تکامل‌های جدید قوی که به سرگرمی پیوستند. با این حال، این بار به منطقه گالار نگاه می کنیم تا برخی موارد جدید را به بهترین مهمانی پوکمون از نوع Bug اضافه کنیم.

22 لوکیکس

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است اشکال/تاریک حمله کنید سرعت گلو خرد کن مکنده پانچ اولین برداشت 102 92

Lokix دارای برخی از آمارهای پایه بسیار عالی برای همراهی با تایپ دوگانه Bug و Dark است. با 102 حمله خارق العاده و 92 سرعت ثابت، Lokix می تواند قوی تر و سریع تر از بسیاری دیگر از پوکمون های دو مرحله ای ضربه بزند. حتی به حرکات قدرتمند STAB (همان نوع پاداش حمله) در قالب‌های Throat Chop، Sucker Punch و First Impression دسترسی دارد.

علاوه بر آن گزینه‌های عالی، Lokix مجموعه مناسبی از حرکات پوشش‌دهی را از طریق Bounce و Axe Kick انجام می‌دهد که می‌تواند از نوع Fighting یا Rock خارج از گارد بگیرد. اگر فقط به زیبایی شناسی علاقه مند هستید، لوکیکس همچنان شما را تحت پوشش قرار می دهد. دارای یک تعویض رنگ براق مناسب است که بیشتر بدن آن را سبز می کند و در عین حال لهجه های سفید و نارنجی چشمگیر را حفظ می کند.

21 Scolipede

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است اشکال / سم حمله کنید سرعت رقص شمشیرها جب سمی زلزله افزایش سرعت 100 112

Scolipede که در نسل پنج معرفی شد، یک مهاجم مرگبار با ترکیبی از نوع مناسب است. این Bug and Poison دارای یک آمار سرعت قابل توجه 112 است که به آن اجازه می دهد تا پوکمون های آهسته تر را خیلی سریع جارو کند. همچنین دارای یک آمار Attack است که قابل ذکر است، که در نسل شش افزایش یافت و استفاده از آن را حتی بیشتر کرد.

با هر دو سرعت عالی و 100 بیس اتک، می تواند ضربه محکمی بزند، به خصوص با توجه به دسترسی آن به Swords Dance.

همچنین به Poison Jab، Earthquake و Speed ​​Boost Hidden Ability دسترسی دارد که همگی جزء اصلی صحنه رقابت هستند. این فقط با قدرت 60 اسب بخار پایه کمی شکننده است، بنابراین قبل از اینکه حریف شما را با حمله ای هدف قرار دهد، حتماً در حمله قرار بگیرید و از انجام حرکات اولویت دار خودداری کنید.

20 عراقی

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است آب/حشره دفاع ویژه دفاع دیوار بزرگ برای دو نفره مفید است 132 92

Araquanid هنوز در Paldea جایگاه خود را حفظ کرده است، زیرا این پوکمون آب و حشره، وضعیت خود را به عنوان یک مخزن جامد حفظ کرده و در عین حال جایگاه بسیار خوبی در DLC به دست آورده است. یک شریک جنگی فوق العاده دو نفره.

در حالی که نمی توان از این حشره عجیب صحبت کرد، اما فرصت های زیادی برای محافظت از هم تیمی خود در حالی که HP را از شر دشمنان خود دور می کنید و به طور کلی زندگی آنها را بسیار دشوارتر می کنید، پیدا خواهید کرد. اگرچه برای برتری خود به برنامه‌های دقیقی نیاز دارد، اما این پوکمون در نسل‌های قبلی کمک شگفت‌انگیزی بود.

19 Centiskorch

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است آتش سوزی/اشکال حمله کنید HP 115 100

در حالی که به راحتی می توان از Centiskorch به عنوان یکی دیگر از پوکمون های هزارپا خسته کننده چشم پوشی کرد، اما با تجزیه آماری عالی که توسط 115 Attack با 100 اسب بخار برجسته شده است، چیزی بیش از آنچه که به چشم می آید ارائه می دهد. علاوه بر این، آن است یکی از تعداد محدودی از پوکمون که می تواند Gigantamax، ارائه تمایزی به این پوکمون که آن را از بسیاری از همتایانش متمایز می کند.

اگرچه غلبه بر نقاط ضعف آن نسبت به انواع معمولی مانند Water، Rock و Flying دشوار است، این پوکمون اغلب به دلیل ظاهرش مورد توجه قرار نمی گیرد، اما توانایی های آن آن را متمایز می کند، به خصوص وقتی که تایپ غیرعادی Bug و Fire را در نظر بگیرید.

18 گالوانتولا

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است برق/اشکال حمله ویژه سرعت Bug Buzz صاعقه الکترووب 97 108

Galvantula یک انتخاب قدرتمند و همه کاره است که از تایپ دوگانه Electric و Bug خود به خوبی استفاده می کند. تایپ دوگانه منحصر به فرد، تنها نقطه ضعف Electric (زمینی) و همچنین ضعف Bug را نسبت به Flying-types برطرف می کند. علاوه بر تایپ کردن، آمار گالوانتولا با سرعت 108 و حمله ویژه 97 برجسته است.

سرعت فوق العاده Galvantula تقریباً از هر چیزی که با آن روبرو می شود، زیپ می زند، و اغلب با حملات آغازین خود، نبرد را دیکته می کند. آمار حمله ویژه بالای آن تضمین می کند که حرکاتی مانند Bug Buzz، Thunderbolt و Electroweb به شدت ضربه خواهند خورد. دسترسی به کنترل سرعت از طریق Sticky Web کافی است تا Galvantual قابل دوام باشد. با قابلیت Compound Eyes، حرکاتی مانند Thunder بسیار دقیق‌تر می‌شوند و آنها را نیز بسیار کشنده می‌کند.

17 فراسموت

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است یخ/اشکال حمله ویژه دفاع ویژه مقیاس یخ پرتو یخ Bug Buzz طوفان 125 90

Frosmoth یکی از جالب ترین موارد اضافه شده به بازیگران Pokemon از نوع Bug است که در درجه اول به دلیل توانایی پنهان آن، مقیاس های یخ است. این توانایی هر گونه آسیب وارده از حملات ویژه را به نصف کاهش می دهد و آن را به ویژه در برابر مهاجمان ویژه خطرناک می کند. این توانایی همراه با آمار 90 دفاع ویژه خود عمل می کند که به این پروانه با مضمون برفی قدرت ماندگاری بیشتری از آنچه انتظار دارید می دهد.

برای تکمیل دفاع ویژه بالای خود، حمله ویژه آن در پایگاه 125 بسیار بالا است و به آن اجازه می دهد از نقاط ضعف دشمن با Ice Beam، Bug Buzz یا Hurricane که یک گزینه پوشش عالی است، سوء استفاده کند. Frosmoth بیشتر از مجموع قطعات خود به عنوان یک Ice/Bug-type است، به خصوص به لطف Quiver Dance، زیرا پس از یک تقویت، می تواند تیم ها را جارو کند.

16 رابسکا

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است روانی/اشکال حمله ویژه دفاع ویژه برکت احیا راه حل های خلاقانه را فعال می کند 115 100

به عنوان یکی از تنها دو پوکمون معرفی شده در Scarlet و Violet با دسترسی به Revival Blessing، Rabsca بلافاصله شاهد بازی رقابتی بود. Revival Blessing مطمئناً یکی از بهترین حرکت‌های جدید نسل است که به شما امکان می‌دهد یک متحد غش شده را با 50 درصد HP خود بازگردانید.

Rabsca چیزی بیش از یک نوع Bug یک ترفندی است، زیرا می تواند یک یا دو ضربه را با پایه 100 Special Defence و 85 Defense که به خوبی با آمار مناسب 75 اسب بخار جفت می شود، انجام دهد.

علاوه بر بقای غیرمنتظره‌اش، Rabsca بیش از حد قادر به حمله با آمار حمله ویژه 115 است که آن را در میان بالاترین رده مهاجمان از نوع Bug قرار می‌دهد. این می تواند از Bug Buzz یا Psychic برای یک جایزه STAB قدرتمند استفاده کند، زیرا از تایپ دوگانه منحصر به فرد خود به خوبی استفاده می کند.

15 یانمگا

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است پرواز/اشکال حمله ویژه سرعت 116 95

با وجود نام، Yanmega در واقع Mega Evolution ندارد، که احتمالاً به آن استدلال موجهی برای بهترین نوع Bug تا کنون می دهد. صرف نظر از این، این نوع Bug/Flying که از سنجاقک الهام گرفته شده است، برای بسیاری از تیم ها اضافه شده است.

116 حمله ویژه و 95 سرعت یانمگا این را به یکی از قوی‌تر و سریع‌تر انواع اشکال تبدیل کرده است.

علیرغم ضعف چهار برابری در Rock-types (و Stealth Rock)، Yanmega به دلیل آمارهای سطح بالا و متحرک های متنوعش می درخشد. Yanmega نیز مانند Scolipede از قابلیت افزایش سرعت سود زیادی می برد و آن را به طرز مرگباری سریع می کند. اگر می‌خواهید دشمنان خود را از حالت گارد بگیرید، به لنز رنگی نیز دسترسی دارد، که باعث می‌شود حرکات «نه خیلی مؤثر» به طور منظم به حریف آسیب برساند.

14 Accelgor

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است اشکال سرعت بمب لجن توپ انرژی آب شوریکن گیگا درین 145

Accelgor یک اهریمن سرعت اصلی است، زیرا پایه هیولایی 145 سرعت آن را می توان با توانایی خود یعنی Unburden دو برابر کرد.

بدون در نظر گرفتن این موضوع، یافتن حریفان سریع‌تر از Accelgor دشوار خواهد بود، اما در صورتی که حریف سریع‌تر باشد، استفاده از یک کالای مصرفی (احتمالاً Focus Sash یا Heavy-Duty Boots) Unburden را فعال می‌کند و شکی در مورد اینکه چه کسی پوکمون سریعتر خواهد بود.

حمله ویژه آن مناسب است اما بهترین نیست، بنابراین باید حرکات خود را با دقت انتخاب کنید. Sludge Bomb، Energy Ball، Water Shuriken و Giga Drain قوی‌ترین حرکات آن هستند و دادن آیتم‌هایی مانند Choice Specs به Accelgor می‌تواند قدرت لازم را برای پایان دادن به حریف به آن بدهد.

13 نینجاسک

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است پرواز/اشکال سرعت افزایش سرعت رقص شمشیرها پاس باتون 160

این ممکن است برای برخی تعجب آور باشد، اما Ninjask یکی از سریع ترین پوکمون های غیر افسانه ای در کل فرنچایز است. آمار سرعت پایه 160 در مقایسه با توزیع آمار عادی غیرقابل درک است و اطمینان حاصل می کند که Ninjask تقریباً همیشه اول حرکت می کند. همچنین دارای قابلیت افزایش سرعت است که سرعت آن را در هر نوبت افزایش می دهد، اگرچه شاید Infiltrator گزینه محتاطانه تری برای توانایی باشد.

اگر تصمیم دارید با Speed ​​Boost رول کنید، Ninjask می‌تواند از Baton Pass برای عملکرد به عنوان یک پوکمون پشتیبانی استفاده کند و افزایش سرعت عالی و رقص شمشیرهای بالقوه خود را به یکی دیگر از اعضای مهمانی که می‌تواند ضربه‌های بسیار سخت‌تری بزند، منتقل کند.

12 فکر کن

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است اشکال حمله کنید سرعت Mega Evolution (155 حمله) 125 85

Pinsir یکی از حشرات وحشی اصلی است، زیرا این کلاسیک کانتونی مطمئناً شما را کمی نوستالژی می کند. Pinsir حتی به بسیاری از حرکات Fighting دسترسی دارد، که آن را به یک مهاجم فوق العاده با گزینه های پوشش عالی تبدیل می کند. به‌عنوان یک باگ تک، از ضعف‌های Fighting رنج نمی‌برد، و آن را برای تیم‌هایی که می‌توانند از مهاجمی با پوشش‌های Fighting استفاده کنند، تبدیل به یک انتخاب زیرکانه می‌شود.

آمار 85 سرعت و 125 حمله باورنکردنی Pinsir آن را به یک رفتگر عالی تبدیل کرده است، به خصوص پس از رقص شمشیر. Pinsir همچنین یک Mega Evolution دریافت کرد که قابلیت حیات خود را در استراتوسفر پرتاب کرد. Mega Pinsir رعد و برق سریع است و دارای آمار 155 حمله خارج از این جهان است، به این معنی که قبل از اینکه دشمن بتواند آن را ببیند، ضربه محکمی می زند و هر چیزی را در مسیر خود قرار می دهد.

11 هراکروس

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است مبارزه/اشکال حمله کنید دفاع ویژه Mega Evolution (185 حمله) 125 95

انصافاً انتخاب بین Heracross و Pinsir سخت است، زیرا هر دو پوکمون ویژگی‌های مشابهی را به جدول می‌آورند. این دو اغلب یک جفت با حرکات، کاربردها و طرح های مشابه در نظر گرفته می شوند. آن‌ها حتی در انیمه به نبرد معروفی می‌پردازند و به تاریخچه مشترکشان اضافه می‌کنند. با این حال، Heracross دارای یک لبه تهاجمی جزئی است که آن را در موقعیت بهتری نسبت به Pinsir قرار می دهد.

Heracross جایزه STAB را با حرکات Fighting دریافت می کند. این یک موهبت عالی است، اما آن را نسبت به انواع پروازی ضعیف می کند، چیزی که Pinsir در مقایسه با آن فقط نیمه ضعیف است.

با این حال، Heracross به Megahorn دسترسی دارد که یکی از بهترین حرکات باگ محسوب می شود. Mega Evolution آن نیز کمی بهتر از Mega Pinsir است، با آمار بی بدیل 185 Attack که آن را متمایز می کند. حتی بدون فرم مگا، Heracross اکنون می‌تواند برای کاهش ضعف عظیم خود در نوع Flying، Terastallize کند.

10 ژنتیک

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است فولاد/اشکال حمله کنید حمله ویژه تکنو بلاست 120 120

Genesect به عنوان تنها پوکمون افسانه‌ای (یا افسانه‌ای) از نوع اشکال، به تمایز منحصربه‌فرد خود به عنوان یک مهاجم سخت‌گیر با توانایی تغییر انواع حرکت خود با آیتم‌های خاص عمل می‌کند. حمله و حمله ویژه Genesect هر دو در 120 قرار دارند و آمار دفاع و دفاع ویژه هر کدام 95 ثابت است.

حرکت امضاکننده Genesect، Techno Blast، انواع را بر اساس آیتم “Drive” که در اختیار دارد، تغییر می دهد، که کاربردها و مزایای گسترده ای دارد.

Genesect به‌عنوان یک Bug and Steel، تنها یک نقطه ضعف دارد، Fire، البته یک ضعف چهارگانه ویرانگر که قبل از اینکه Terastalization یک چیز باشد، بهترین تطابق‌های آن را محدود می‌کرد. Genesect همچنین برای طراحی عالی خود امتیاز کسب می کند، زیرا بر اساس یک پوکمون باستانی است که 300 میلیون سال پیش می زیسته است – بسیاری معتقدند که این Kabutops است.

9 گولیسوپود

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است آب/حشره حمله کنید دفاع خروج اضطراری 125 140

این پوکمون ترسناک و باستانی فقط ترسناک به نظر نمی رسد. همچنین قدرت ویرانگری برای پشتیبانی از آن را دارد. 530 Base Stat Total (BST) توسط 125 Attack، 140 Defense و 90 Special Defence که آن را به یک مهاجم تانک دار غیرمنتظره تبدیل می کند، عنوان می شود.

با این حال، از آنجایی که سرعت آن در حد ناچیز 40 است، باید موقعیت های مناسبی را پیدا کنید تا آن را با خیال راحت در میدان نبرد قرار دهید. با حملاتی مانند First Impression، Waterfall، Sucker Punch و Close Combat، Golisopod می‌تواند تعداد زیادی از پوکمون‌ها را در یک ضربه تکی بزند. با توانایی خود، خروج اضطراری، هنگامی که HP به کمتر از نصف برسد، به طور خودکار از نبرد عقب نشینی می کند.

8 آتشفشان

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است آتش سوزی/اشکال حمله ویژه دفاع ویژه سرعت 135 105 100

تعداد کمی از پوکمون ها در سطح بالاتری نسبت به Larvesta تکامل می یابند که در نهایت پس از رسیدن به سطح 59 تبدیل به ولکارونا می شوند. اما این کار ارزشش را دارد، زیرا Volcarona یک پوکمون فوق العاده قوی است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از جمله 135 حمله ویژه، 105 دفاع ویژه. ، و 100 سرعت.

Fire و Bug به عنوان یک ترکیب برای Rock بسیار ضعیف است، اما Volcarona معمولاً از نوع Rock پیشی می‌گیرد و می‌تواند به نوعی تبدیل شود که در برابر آن مقاومت می‌کند، مانند Ground-type. می‌تواند رقص آتشین و رقص کویور را یاد بگیرد، که هر دو حرکات فوق‌العاده‌ای هستند که آمار Volcarona را بالا می‌برند، زیرا رقص آتشین آسیب می‌زند و 50 درصد شانس برای افزایش حمله ویژه دارد. بسیاری از دشمنان برای دفاع از خود در برابر قدرت عظیم این پروانه مبارزه خواهند کرد.

7 Scizor

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است فولاد/اشکال حمله کنید دفاع Mega Evolution (150 حمله، 140 دفاع) U-Turn خروس پانچ گلوله کوبیدن خاموش 130 100

برای درک اینکه Pokemon Scizor چقدر عالی است، این واقعیت را در نظر بگیرید که قبل از تکامل آن، Scyther، قبل از معرفی Scizor یکی از بهترین پوکمون ها به حساب می آمد. Scizor's 130 Attack، 100 Defense و 80 Special Defense در حال حاضر قابل توجه هستند، اما Scizor دارای یک Mega Evolution نیز است که این اعداد را به ترتیب به 150، 140 و 100 افزایش می دهد.

U-Turn، Roost، Bullet Punch و Knock Off حرکات خارق العاده ای هستند که تنها با آمار فوق العاده چشمگیر Scizor تقویت می شوند، بدون در نظر گرفتن توانایی تکنسین آن که قدرت حرکات ضعیف تر را افزایش می دهد. Scizor یکی از ترسناک‌ترین چیزهایی است که بسیاری از پوکمون‌ها می‌توانند با آن مقابله کنند و بدون شک یکی از بهترین پوکمون‌های باگ است.

6 شیدینجا

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است شبح/اشکال HP حمله کنید گارد شگفت انگیز 1 90

Shedinja قطعا یکی از جالب ترین طراحی ها در تاریخ این فرنچایز است. این نوع کوچک Bug/Ghost فقط دارای HP منحصر به فرد است که هرگز افزایش نخواهد یافت. این بدان معنی است که اگر به آن عطسه کنید، از بین می رود. با این حال، توانایی Wonder Guard آن را بسیار قوی می کند.

شیدینجا فقط می تواند توسط حملات Super Effective و آسیب محیطی/وضعیت آسیب ببیند. تنها با توجه به این توانایی، شیدینجا بازی در بالاترین سطوح از جمله Ubers را دیده است، جایی که تیم ها عمدتاً از پوکمون های افسانه ای تشکیل شده اند. شیدینجا عجیب اما مطمئن است، اما در شرایط مناسب می تواند شکست ناپذیر باشد.

5 Beedrill

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است سم/اشکال حمله کنید دفاع ویژه Mega Evolution (150 حمله، 145 سرعت) 90 80

بله درست خواندید شاید دیدن Beedrill در لیستی با Pokemon افسانه‌ای، Ultra Beasts و فرم‌های منحصربه‌فرد درست نباشد، اما زمانی بود که Beedrill واقعاً شگفت‌انگیز بود. Mega Beedrill، دقیق تر. این باگ Route One قبل از اینکه همه چیز از آن گرفته شود، یک رفتگر ویرانگر بود.

Mega Beedrill دارای اتک 150 و سرعت 145 است. بقیه آمارهای آن افتضاح هستند، که وقتی آنقدر سریع و قوی هستید، بسیار خوب است. این موضوع به دلیل توزیع آمار شگفت انگیز و سازگاری آن می تواند کاملاً کل تیم ها را از بین ببرد. مجموعه حرکت قبلاً U-Turn، Drill Run، Poison Jab و Knock Off بود که برای پوشش تقریباً همه انواع بیش از اندازه کافی بود. Beedrill واقعاً گواه این است که چگونه Mega Evolution می‌تواند به طور مطلق یک پوکمون پایین‌تر را ارتقا دهد.

4 Slither Wing

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است مبارزه/اشکال حمله کنید دفاع ویژه 135 105

این پارادوکس پوکمون قدرتمند پاکت را برای انواع Bug فشار می دهد و یک انتخاب برجسته در بازی های رقابتی است. در حالی که شکل “آینده” ولکارونا از شب پره آهنی منشأ نوع باگ خود را رها می کند، Slither Wing تایپ را با افتخار انجام می دهد.

Slither Wing دارای یک حمله فیزیکی شگفت انگیز است که در 135 قرار دارد. همچنین از نوع Bug/Fighting است که به حرکاتی مانند Close Combat و Superpower جایزه STAB می دهد. در حالی که یک نقطه ضعف چهارگانه از نوع Flying ترسناک است، می‌توانید برای مقاومت در برابر و به دست آوردن قدرت اضافی هنگام شلیک بارهای وحشی، به یک نوع الکتریکی تبدیل شوید. Slither Wing ممکن است به دلیل عدم وجود Quiver Dance ساده به نظر برسد، اما به روشی کاملاً متفاوت شگفت انگیز است.

3 فرموزا

تایپ کنید آمار برجسته چرا خوب است مبارزه/اشکال حمله / حمله ویژه سرعت پرتو یخ جب سمی اکسل تریپل 137 151

Pheromosa یک جانور فوق‌العاده است، زیر مجموعه‌ای از پوکمون‌های منحصربه‌فرد که در نسل هفت معرفی شده‌اند. در حالی که بسیاری از Ultra Beasts به نوعی قوی هستند، تعداد کمی می توانند با Pheromosa رقابت کنند. این نوع Bug/Fighting تعریف یک توپ شیشه ای است، با 137 در اتک و حمله ویژه و 151 در سرعت.

این آمار به تنهایی Pheromosa را به یک سوییپر شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند، اما توانایی Beast Boost و پوشش نوع آن، آن را حتی بیشتر می‌کند. با Close Combat، Ice Beam، Poison Jab، Triple Axel و بسیاری موارد دیگر، Pheromosa می‌تواند از آمارهای بسیار بالای خود نهایت استفاده را ببرد. مطمئناً پوکمونی خطرناک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.

پوکمون های نوع باگ معمولاً ضعیف، شکننده و کوچک مانند اکثر باگ ها در زندگی واقعی در نظر گرفته می شوند. پوکمون‌های نوع باگ این شهرت را برای سال‌ها با Weedle، Caterpie و دیگر پوکمون‌های مسیر اولیه، تقویت کردند. با این حال، شهرت آن‌ها تا حدودی گمراه‌کننده است، زیرا برخی از اشکالات خارق‌العاده وجود دارند که بسیاری از مردم هنگام رفتن به نبرد برای آن‌ها آماده نخواهند شد.



بهترین نوع اشکال ضربه سختی می‌زند، به حرکات پوششی عالی دسترسی دارند، و اغلب با تایپ‌ها و توانایی‌های عالی همراه هستند که پیروزی سریع آنها را تضمین می‌کند. در حالی که انواع باگ نسبت به حرکات Stealth Rock و Fire ضعیف هستند، توانایی آنها برای از بین بردن هر دو نوع Psychic و Dark با حملات بسیار مؤثر نادر است. در اینجا تعدادی از بهترین پوکمون های نوع Bug برای اضافه کردن به تیم خود آورده شده است.

به روز شده در 1 اکتبر 2024 توسط اندرو اسکاریاتی: قوی‌ترین پوکمون از نوع Bug در عصر اسکارلت و بنفش اعضای جدیدی پیدا کرد، با پارادوکس پوکمون‌های قدرتمند و تکامل‌های جدید قوی که به سرگرمی پیوستند. با این حال، این بار به منطقه گالار نگاه می کنیم تا برخی موارد جدید را به بهترین مهمانی پوکمون از نوع Bug اضافه کنیم.


22 لوکیکس


تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

اشکال/تاریک

حمله کنید

سرعت

  • گلو خرد کن
  • مکنده پانچ
  • اولین برداشت

102

92

Lokix دارای برخی از آمارهای پایه بسیار عالی برای همراهی با تایپ دوگانه Bug و Dark است. با 102 حمله خارق العاده و 92 سرعت ثابت، Lokix می تواند قوی تر و سریع تر از بسیاری دیگر از پوکمون های دو مرحله ای ضربه بزند. حتی به حرکات قدرتمند STAB (همان نوع پاداش حمله) در قالب‌های Throat Chop، Sucker Punch و First Impression دسترسی دارد.

علاوه بر آن گزینه‌های عالی، Lokix مجموعه مناسبی از حرکات پوشش‌دهی را از طریق Bounce و Axe Kick انجام می‌دهد که می‌تواند از نوع Fighting یا Rock خارج از گارد بگیرد. اگر فقط به زیبایی شناسی علاقه مند هستید، لوکیکس همچنان شما را تحت پوشش قرار می دهد. دارای یک تعویض رنگ براق مناسب است که بیشتر بدن آن را سبز می کند و در عین حال لهجه های سفید و نارنجی چشمگیر را حفظ می کند.


21 Scolipede

Scolipede با پیکاچو در انیمه پوکمون

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

اشکال / سم

حمله کنید

سرعت

  • رقص شمشیرها
  • جب سمی
  • زلزله
  • افزایش سرعت

100

112

Scolipede که در نسل پنج معرفی شد، یک مهاجم مرگبار با ترکیبی از نوع مناسب است. این Bug and Poison دارای یک آمار سرعت قابل توجه 112 است که به آن اجازه می دهد تا پوکمون های آهسته تر را خیلی سریع جارو کند. همچنین دارای یک آمار Attack است که قابل ذکر است، که در نسل شش افزایش یافت و استفاده از آن را حتی بیشتر کرد.

با هر دو سرعت عالی و 100 بیس اتک، می تواند ضربه محکمی بزند، به خصوص با توجه به دسترسی آن به Swords Dance.


همچنین به Poison Jab، Earthquake و Speed ​​Boost Hidden Ability دسترسی دارد که همگی جزء اصلی صحنه رقابت هستند. این فقط با قدرت 60 اسب بخار پایه کمی شکننده است، بنابراین قبل از اینکه حریف شما را با حمله ای هدف قرار دهد، حتماً در حمله قرار بگیرید و از انجام حرکات اولویت دار خودداری کنید.

20 عراقی

دو مربی در یک نبرد دوگانه شرکت می کنند. در پوکمون اسکارلت و بنفش.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

آب/حشره

دفاع ویژه

دفاع

  • دیوار بزرگ
  • برای دو نفره مفید است

132

92

Araquanid هنوز در Paldea جایگاه خود را حفظ کرده است، زیرا این پوکمون آب و حشره، وضعیت خود را به عنوان یک مخزن جامد حفظ کرده و در عین حال جایگاه بسیار خوبی در DLC به دست آورده است. یک شریک جنگی فوق العاده دو نفره.


در حالی که نمی توان از این حشره عجیب صحبت کرد، اما فرصت های زیادی برای محافظت از هم تیمی خود در حالی که HP را از شر دشمنان خود دور می کنید و به طور کلی زندگی آنها را بسیار دشوارتر می کنید، پیدا خواهید کرد. اگرچه برای برتری خود به برنامه‌های دقیقی نیاز دارد، اما این پوکمون در نسل‌های قبلی کمک شگفت‌انگیزی بود.

19 Centiskorch

Centiskorch در انیمه Pokemon گیج به نظر می رسد.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

آتش سوزی/اشکال

حمله کنید

HP

115

100


در حالی که به راحتی می توان از Centiskorch به عنوان یکی دیگر از پوکمون های هزارپا خسته کننده چشم پوشی کرد، اما با تجزیه آماری عالی که توسط 115 Attack با 100 اسب بخار برجسته شده است، چیزی بیش از آنچه که به چشم می آید ارائه می دهد. علاوه بر این، آن است یکی از تعداد محدودی از پوکمون که می تواند Gigantamax، ارائه تمایزی به این پوکمون که آن را از بسیاری از همتایانش متمایز می کند.

اگرچه غلبه بر نقاط ضعف آن نسبت به انواع معمولی مانند Water، Rock و Flying دشوار است، این پوکمون اغلب به دلیل ظاهرش مورد توجه قرار نمی گیرد، اما توانایی های آن آن را متمایز می کند، به خصوص وقتی که تایپ غیرعادی Bug و Fire را در نظر بگیرید.

18 گالوانتولا

Galvantula به حریف خود در نبرد در انیمیشن Pokemon نگاه می کند.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

برق/اشکال

حمله ویژه

سرعت

  • Bug Buzz
  • صاعقه
  • الکترووب

97

108


Galvantula یک انتخاب قدرتمند و همه کاره است که از تایپ دوگانه Electric و Bug خود به خوبی استفاده می کند. تایپ دوگانه منحصر به فرد، تنها نقطه ضعف Electric (زمینی) و همچنین ضعف Bug را نسبت به Flying-types برطرف می کند. علاوه بر تایپ کردن، آمار گالوانتولا با سرعت 108 و حمله ویژه 97 برجسته است.

سرعت فوق العاده Galvantula تقریباً از هر چیزی که با آن روبرو می شود، زیپ می زند، و اغلب با حملات آغازین خود، نبرد را دیکته می کند. آمار حمله ویژه بالای آن تضمین می کند که حرکاتی مانند Bug Buzz، Thunderbolt و Electroweb به شدت ضربه خواهند خورد. دسترسی به کنترل سرعت از طریق Sticky Web کافی است تا Galvantual قابل دوام باشد. با قابلیت Compound Eyes، حرکاتی مانند Thunder بسیار دقیق‌تر می‌شوند و آنها را نیز بسیار کشنده می‌کند.

17 فراسموت

پرواز دو فروسموت در قله کوه های برفی در پوکمون اسکارلت و ویولت.


تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

یخ/اشکال

حمله ویژه

دفاع ویژه

  • مقیاس یخ
  • پرتو یخ
  • Bug Buzz
  • طوفان

125

90

Frosmoth یکی از جالب ترین موارد اضافه شده به بازیگران Pokemon از نوع Bug است که در درجه اول به دلیل توانایی پنهان آن، مقیاس های یخ است. این توانایی هر گونه آسیب وارده از حملات ویژه را به نصف کاهش می دهد و آن را به ویژه در برابر مهاجمان ویژه خطرناک می کند. این توانایی همراه با آمار 90 دفاع ویژه خود عمل می کند که به این پروانه با مضمون برفی قدرت ماندگاری بیشتری از آنچه انتظار دارید می دهد.

برای تکمیل دفاع ویژه بالای خود، حمله ویژه آن در پایگاه 125 بسیار بالا است و به آن اجازه می دهد از نقاط ضعف دشمن با Ice Beam، Bug Buzz یا Hurricane که یک گزینه پوشش عالی است، سوء استفاده کند. Frosmoth بیشتر از مجموع قطعات خود به عنوان یک Ice/Bug-type است، به خصوص به لطف Quiver Dance، زیرا پس از یک تقویت، می تواند تیم ها را جارو کند.


16 رابسکا

رابسکا با چشمانی درخشان در ورودی پوکدکس اسکارلت و بنفش خود خیره شده است.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

روانی/اشکال

حمله ویژه

دفاع ویژه

  • برکت احیا
  • راه حل های خلاقانه را فعال می کند

115

100

به عنوان یکی از تنها دو پوکمون معرفی شده در Scarlet و Violet با دسترسی به Revival Blessing، Rabsca بلافاصله شاهد بازی رقابتی بود. Revival Blessing مطمئناً یکی از بهترین حرکت‌های جدید نسل است که به شما امکان می‌دهد یک متحد غش شده را با 50 درصد HP خود بازگردانید.

Rabsca چیزی بیش از یک نوع Bug یک ترفندی است، زیرا می تواند یک یا دو ضربه را با پایه 100 Special Defence و 85 Defense که به خوبی با آمار مناسب 75 اسب بخار جفت می شود، انجام دهد.


علاوه بر بقای غیرمنتظره‌اش، Rabsca بیش از حد قادر به حمله با آمار حمله ویژه 115 است که آن را در میان بالاترین رده مهاجمان از نوع Bug قرار می‌دهد. این می تواند از Bug Buzz یا Psychic برای یک جایزه STAB قدرتمند استفاده کند، زیرا از تایپ دوگانه منحصر به فرد خود به خوبی استفاده می کند.

15 یانمگا

یانمگا به سرعت در آسمان آبی در انیمیشن پوکمون پرواز می کند.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

پرواز/اشکال

حمله ویژه

سرعت

116

95


با وجود نام، Yanmega در واقع Mega Evolution ندارد، که احتمالاً به آن استدلال موجهی برای بهترین نوع Bug تا کنون می دهد. صرف نظر از این، این نوع Bug/Flying که از سنجاقک الهام گرفته شده است، برای بسیاری از تیم ها اضافه شده است.

116 حمله ویژه و 95 سرعت یانمگا این را به یکی از قوی‌تر و سریع‌تر انواع اشکال تبدیل کرده است.

علیرغم ضعف چهار برابری در Rock-types (و Stealth Rock)، Yanmega به دلیل آمارهای سطح بالا و متحرک های متنوعش می درخشد. Yanmega نیز مانند Scolipede از قابلیت افزایش سرعت سود زیادی می برد و آن را به طرز مرگباری سریع می کند. اگر می‌خواهید دشمنان خود را از حالت گارد بگیرید، به لنز رنگی نیز دسترسی دارد، که باعث می‌شود حرکات «نه خیلی مؤثر» به طور منظم به حریف آسیب برساند.

14 Accelgor

Accelgor با استفاده از حمله Silver Wind در نبرد در انیمه Pokemon.


تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

اشکال

سرعت

  • بمب لجن
  • توپ انرژی
  • آب شوریکن
  • گیگا درین

145

Accelgor یک اهریمن سرعت اصلی است، زیرا پایه هیولایی 145 سرعت آن را می توان با توانایی خود یعنی Unburden دو برابر کرد.

بدون در نظر گرفتن این موضوع، یافتن حریفان سریع‌تر از Accelgor دشوار خواهد بود، اما در صورتی که حریف سریع‌تر باشد، استفاده از یک کالای مصرفی (احتمالاً Focus Sash یا Heavy-Duty Boots) Unburden را فعال می‌کند و شکی در مورد اینکه چه کسی پوکمون سریعتر خواهد بود.

حمله ویژه آن مناسب است اما بهترین نیست، بنابراین باید حرکات خود را با دقت انتخاب کنید. Sludge Bomb، Energy Ball، Water Shuriken و Giga Drain قوی‌ترین حرکات آن هستند و دادن آیتم‌هایی مانند Choice Specs به Accelgor می‌تواند قدرت لازم را برای پایان دادن به حریف به آن بدهد.


13 نینجاسک

نینجاسک با چشمانی گشاد شده در حالی که در انیمه پوکمون در هوا شناور است نگاه می کند.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

پرواز/اشکال

سرعت

  • افزایش سرعت
  • رقص شمشیرها
  • پاس باتون

160

این ممکن است برای برخی تعجب آور باشد، اما Ninjask یکی از سریع ترین پوکمون های غیر افسانه ای در کل فرنچایز است. آمار سرعت پایه 160 در مقایسه با توزیع آمار عادی غیرقابل درک است و اطمینان حاصل می کند که Ninjask تقریباً همیشه اول حرکت می کند. همچنین دارای قابلیت افزایش سرعت است که سرعت آن را در هر نوبت افزایش می دهد، اگرچه شاید Infiltrator گزینه محتاطانه تری برای توانایی باشد.


اگر تصمیم دارید با Speed ​​Boost رول کنید، Ninjask می‌تواند از Baton Pass برای عملکرد به عنوان یک پوکمون پشتیبانی استفاده کند و افزایش سرعت عالی و رقص شمشیرهای بالقوه خود را به یکی دیگر از اعضای مهمانی که می‌تواند ضربه‌های بسیار سخت‌تری بزند، منتقل کند.

12 فکر کن

Pinsir در حالی که سعی می کند در انیمه Pokemon حمله کند، گیج به نظر می رسد.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

اشکال

حمله کنید

سرعت

Mega Evolution (155 حمله)

125

85

Pinsir یکی از حشرات وحشی اصلی است، زیرا این کلاسیک کانتونی مطمئناً شما را کمی نوستالژی می کند. Pinsir حتی به بسیاری از حرکات Fighting دسترسی دارد، که آن را به یک مهاجم فوق العاده با گزینه های پوشش عالی تبدیل می کند. به‌عنوان یک باگ تک، از ضعف‌های Fighting رنج نمی‌برد، و آن را برای تیم‌هایی که می‌توانند از مهاجمی با پوشش‌های Fighting استفاده کنند، تبدیل به یک انتخاب زیرکانه می‌شود.


آمار 85 سرعت و 125 حمله باورنکردنی Pinsir آن را به یک رفتگر عالی تبدیل کرده است، به خصوص پس از رقص شمشیر. Pinsir همچنین یک Mega Evolution دریافت کرد که قابلیت حیات خود را در استراتوسفر پرتاب کرد. Mega Pinsir رعد و برق سریع است و دارای آمار 155 حمله خارج از این جهان است، به این معنی که قبل از اینکه دشمن بتواند آن را ببیند، ضربه محکمی می زند و هر چیزی را در مسیر خود قرار می دهد.

11 هراکروس

هراکروس برای حمله در انیمه پوکمون آماده می شود.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

مبارزه/اشکال

حمله کنید

دفاع ویژه

Mega Evolution (185 حمله)

125

95


انصافاً انتخاب بین Heracross و Pinsir سخت است، زیرا هر دو پوکمون ویژگی‌های مشابهی را به جدول می‌آورند. این دو اغلب یک جفت با حرکات، کاربردها و طرح های مشابه در نظر گرفته می شوند. آن‌ها حتی در انیمه به نبرد معروفی می‌پردازند و به تاریخچه مشترکشان اضافه می‌کنند. با این حال، Heracross دارای یک لبه تهاجمی جزئی است که آن را در موقعیت بهتری نسبت به Pinsir قرار می دهد.

Heracross جایزه STAB را با حرکات Fighting دریافت می کند. این یک موهبت عالی است، اما آن را نسبت به انواع پروازی ضعیف می کند، چیزی که Pinsir در مقایسه با آن فقط نیمه ضعیف است.

با این حال، Heracross به Megahorn دسترسی دارد که یکی از بهترین حرکات باگ محسوب می شود. Mega Evolution آن نیز کمی بهتر از Mega Pinsir است، با آمار بی بدیل 185 Attack که آن را متمایز می کند. حتی بدون فرم مگا، Heracross اکنون می‌تواند برای کاهش ضعف عظیم خود در نوع Flying، Terastallize کند.


10 ژنتیک

Pokemon Genesect بیرون در برابر درختان و آسمان در انیمه Pokemon.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

فولاد/اشکال

حمله کنید

حمله ویژه

تکنو بلاست

120

120

Genesect به عنوان تنها پوکمون افسانه‌ای (یا افسانه‌ای) از نوع اشکال، به تمایز منحصربه‌فرد خود به عنوان یک مهاجم سخت‌گیر با توانایی تغییر انواع حرکت خود با آیتم‌های خاص عمل می‌کند. حمله و حمله ویژه Genesect هر دو در 120 قرار دارند و آمار دفاع و دفاع ویژه هر کدام 95 ثابت است.

حرکت امضاکننده Genesect، Techno Blast، انواع را بر اساس آیتم “Drive” که در اختیار دارد، تغییر می دهد، که کاربردها و مزایای گسترده ای دارد.


Genesect به‌عنوان یک Bug and Steel، تنها یک نقطه ضعف دارد، Fire، البته یک ضعف چهارگانه ویرانگر که قبل از اینکه Terastalization یک چیز باشد، بهترین تطابق‌های آن را محدود می‌کرد. Genesect همچنین برای طراحی عالی خود امتیاز کسب می کند، زیرا بر اساس یک پوکمون باستانی است که 300 میلیون سال پیش می زیسته است – بسیاری معتقدند که این Kabutops است.

9 گولیسوپود

Golisopod در حال آماده شدن برای حمله در انیمه Pokemon.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

آب/حشره

حمله کنید

دفاع

خروج اضطراری

125

140


این پوکمون ترسناک و باستانی فقط ترسناک به نظر نمی رسد. همچنین قدرت ویرانگری برای پشتیبانی از آن را دارد. 530 Base Stat Total (BST) توسط 125 Attack، 140 Defense و 90 Special Defence که آن را به یک مهاجم تانک دار غیرمنتظره تبدیل می کند، عنوان می شود.

با این حال، از آنجایی که سرعت آن در حد ناچیز 40 است، باید موقعیت های مناسبی را پیدا کنید تا آن را با خیال راحت در میدان نبرد قرار دهید. با حملاتی مانند First Impression، Waterfall، Sucker Punch و Close Combat، Golisopod می‌تواند تعداد زیادی از پوکمون‌ها را در یک ضربه تکی بزند. با توانایی خود، خروج اضطراری، هنگامی که HP به کمتر از نصف برسد، به طور خودکار از نبرد عقب نشینی می کند.

8 آتشفشان

انیمیشن پوکمون Volcarona Flying Towards us در انیمه پوکمون.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

آتش سوزی/اشکال

حمله ویژه

دفاع ویژه

سرعت

135

105

100


تعداد کمی از پوکمون ها در سطح بالاتری نسبت به Larvesta تکامل می یابند که در نهایت پس از رسیدن به سطح 59 تبدیل به ولکارونا می شوند. اما این کار ارزشش را دارد، زیرا Volcarona یک پوکمون فوق العاده قوی است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از جمله 135 حمله ویژه، 105 دفاع ویژه. ، و 100 سرعت.

Fire و Bug به عنوان یک ترکیب برای Rock بسیار ضعیف است، اما Volcarona معمولاً از نوع Rock پیشی می‌گیرد و می‌تواند به نوعی تبدیل شود که در برابر آن مقاومت می‌کند، مانند Ground-type. می‌تواند رقص آتشین و رقص کویور را یاد بگیرد، که هر دو حرکات فوق‌العاده‌ای هستند که آمار Volcarona را بالا می‌برند، زیرا رقص آتشین آسیب می‌زند و 50 درصد شانس برای افزایش حمله ویژه دارد. بسیاری از دشمنان برای دفاع از خود در برابر قدرت عظیم این پروانه مبارزه خواهند کرد.

7 Scizor

Scizor با احتیاط به بالا نگاه می کند که منتظر شروع نبرد در میدان در Pokemon است.


تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

فولاد/اشکال

حمله کنید

دفاع

  • Mega Evolution (150 حمله، 140 دفاع)
  • U-Turn
  • خروس
  • پانچ گلوله
  • کوبیدن خاموش

130

100

برای درک اینکه Pokemon Scizor چقدر عالی است، این واقعیت را در نظر بگیرید که قبل از تکامل آن، Scyther، قبل از معرفی Scizor یکی از بهترین پوکمون ها به حساب می آمد. Scizor's 130 Attack، 100 Defense و 80 Special Defense در حال حاضر قابل توجه هستند، اما Scizor دارای یک Mega Evolution نیز است که این اعداد را به ترتیب به 150، 140 و 100 افزایش می دهد.

U-Turn، Roost، Bullet Punch و Knock Off حرکات خارق العاده ای هستند که تنها با آمار فوق العاده چشمگیر Scizor تقویت می شوند، بدون در نظر گرفتن توانایی تکنسین آن که قدرت حرکات ضعیف تر را افزایش می دهد. Scizor یکی از ترسناک‌ترین چیزهایی است که بسیاری از پوکمون‌ها می‌توانند با آن مقابله کنند و بدون شک یکی از بهترین پوکمون‌های باگ است.


6 شیدینجا

Shedinja در انیمه Pokemon در هوا شناور است.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

شبح/اشکال

HP

حمله کنید

گارد شگفت انگیز

1

90

Shedinja قطعا یکی از جالب ترین طراحی ها در تاریخ این فرنچایز است. این نوع کوچک Bug/Ghost فقط دارای HP منحصر به فرد است که هرگز افزایش نخواهد یافت. این بدان معنی است که اگر به آن عطسه کنید، از بین می رود. با این حال، توانایی Wonder Guard آن را بسیار قوی می کند.


شیدینجا فقط می تواند توسط حملات Super Effective و آسیب محیطی/وضعیت آسیب ببیند. تنها با توجه به این توانایی، شیدینجا بازی در بالاترین سطوح از جمله Ubers را دیده است، جایی که تیم ها عمدتاً از پوکمون های افسانه ای تشکیل شده اند. شیدینجا عجیب اما مطمئن است، اما در شرایط مناسب می تواند شکست ناپذیر باشد.

5 Beedrill

Beedril در Pokemon SwSh ایستاده است

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

سم/اشکال

حمله کنید

دفاع ویژه

Mega Evolution (150 حمله، 145 سرعت)

90

80

بله درست خواندید شاید دیدن Beedrill در لیستی با Pokemon افسانه‌ای، Ultra Beasts و فرم‌های منحصربه‌فرد درست نباشد، اما زمانی بود که Beedrill واقعاً شگفت‌انگیز بود. Mega Beedrill، دقیق تر. این باگ Route One قبل از اینکه همه چیز از آن گرفته شود، یک رفتگر ویرانگر بود.


Mega Beedrill دارای اتک 150 و سرعت 145 است. بقیه آمارهای آن افتضاح هستند، که وقتی آنقدر سریع و قوی هستید، بسیار خوب است. این موضوع به دلیل توزیع آمار شگفت انگیز و سازگاری آن می تواند کاملاً کل تیم ها را از بین ببرد. مجموعه حرکت قبلاً U-Turn، Drill Run، Poison Jab و Knock Off بود که برای پوشش تقریباً همه انواع بیش از اندازه کافی بود. Beedrill واقعاً گواه این است که چگونه Mega Evolution می‌تواند به طور مطلق یک پوکمون پایین‌تر را ارتقا دهد.

4 Slither Wing

Slither Wing در ناحیه صفر با آبشاری در پس‌زمینه در تصویر pokedex Pokemon Scarlet and Violet ایستاده است.

تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

مبارزه/اشکال

حمله کنید

دفاع ویژه

135

105


این پارادوکس پوکمون قدرتمند پاکت را برای انواع Bug فشار می دهد و یک انتخاب برجسته در بازی های رقابتی است. در حالی که شکل “آینده” ولکارونا از شب پره آهنی منشأ نوع باگ خود را رها می کند، Slither Wing تایپ را با افتخار انجام می دهد.

Slither Wing دارای یک حمله فیزیکی شگفت انگیز است که در 135 قرار دارد. همچنین از نوع Bug/Fighting است که به حرکاتی مانند Close Combat و Superpower جایزه STAB می دهد. در حالی که یک نقطه ضعف چهارگانه از نوع Flying ترسناک است، می‌توانید برای مقاومت در برابر و به دست آوردن قدرت اضافی هنگام شلیک بارهای وحشی، به یک نوع الکتریکی تبدیل شوید. Slither Wing ممکن است به دلیل عدم وجود Quiver Dance ساده به نظر برسد، اما به روشی کاملاً متفاوت شگفت انگیز است.

3 فرموزا

فروموزا بالای مربی در Pokemon Sun & Moon ایستاده است.


تایپ کنید

آمار برجسته

چرا خوب است

مبارزه/اشکال

حمله / حمله ویژه

سرعت

  • پرتو یخ
  • جب سمی
  • اکسل تریپل

137

151

Pheromosa یک جانور فوق‌العاده است، زیر مجموعه‌ای از پوکمون‌های منحصربه‌فرد که در نسل هفت معرفی شده‌اند. در حالی که بسیاری از Ultra Beasts به نوعی قوی هستند، تعداد کمی می توانند با Pheromosa رقابت کنند. این نوع Bug/Fighting تعریف یک توپ شیشه ای است، با 137 در اتک و حمله ویژه و 151 در سرعت.

این آمار به تنهایی Pheromosa را به یک سوییپر شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند، اما توانایی Beast Boost و پوشش نوع آن، آن را حتی بیشتر می‌کند. با Close Combat، Ice Beam، Poison Jab، Triple Axel و بسیاری موارد دیگر، Pheromosa می‌تواند از آمارهای بسیار بالای خود نهایت استفاده را ببرد. مطمئناً پوکمونی خطرناک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا