بازی

The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom

بیانیه ماموریت توسعه دهندگان با The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار بود بر پایه‌ای از Breath of the Wild بنا شود و به دنبال بیشتر، بیشتر، بیشتر باشد. حتی آشناترین مکان‌ها، مانند دهکده هاتنو، ماموریت‌های بیشتر، رویدادهای بیشتر و زندگی بیشتری برای آنها دارند.


مطالب مرتبط: The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom – How To Find All The Great Fairies

“یک غذای جدید با امضا” یک مثال برجسته است. این بخشی از یک خط جستجوی فراگیر در هاتنو است، چیزی که شهر Hylian در بازی اول فاقد آن بود. اما از آنجایی که «یک غذای جدید با امضای جدید» به مأموریت‌های دیگر گره خورده است، پیمایش در پیچیدگی‌های آن می‌تواند کار دشواری باشد. اینجاست که راهنمای ما وارد می شود.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

طرح رید

در کنار دهکده هاتنو، به ویژه خانه شهردار رید، تاب بخورید تا این نمایش غنی و خامه ای را در جاده ببینید.

همه درباره انتخابات غوغا می کنند و رید نیز از این قاعده مستثنی نیست. او یک برنامه اشتباه (؟) برای پیروزی در برابر Cece دارد. شامل می شود پنیر هاتنو. یا بهتر است بگوییم، شامل مقداری پنیر است که به نظر می رسد خوب است، اما چیز دیگری را به یاد نمی آورد. ما می دانیم که پنیر هاتنو نامیده می شود زیرا … خب، ما تلاش را انجام داده ایم.

اگر این ماموریت را از Reede دریافت کنید، چیز زیادی برای ادامه دادن وجود ندارد، اما اجازه ندهید که شما را پایین بیاورد. ترفند حل کوئست شامل NPC دیگری در اینجا در Hateno است، که اکنون با او ملاقات خواهیم کرد و ملاقات خواهیم کرد.

بطری کوین

بطری پنیر هاتنو اشک پادشاهی را ضبط می کند

موسی در سراسر شهر کمی تا رسیدن به اسکله، جایی که یک دختر به نام فرا گرفتن در حال عبوس شدن بیش از یک بطری پیام بیرون در دریاچه ما فناوری به دست آوردن آن بطری پیام را داریم، و همانطور که اتفاق می افتد، نامه آن چیزی است که برای یادگیری اسرار پنیر هاتنو به آن نیاز داریم.

چگونه آن بطری را دریافت کنیم؟ خوب، مواد لازم برای یک قایق در این نزدیکی وجود دارد. یک قایق بسازید و از آن در ارتباط با Ultrahand استفاده کنید.

Tears of the Kingdom تمایل دارد ما را به همه چیزهایی که نیاز داریم مجهز کند، اما با همین فضیلت، گاهی اوقات لازم است که برای کار کردن چیزها دور یک دسته کمانچه بچرخید – این یکی از آن مواقع است. اگر قبل از اینکه بطری مال شما شود، چند بار تلاش کرد، ناامید نشوید.

آن را در کنار Koyin قرار دهید. به خانه Koyin بروید و پنیر هاتنو را دریافت کنید – و همچنین شانس خرید بیشتر پنیر هاتنو در آینده در ازای شیر تازه. خوب.

پنیر هاتنو

Reede Tears of the Hateno Kingdom

اکنون کار دیگری برای انجام دادن وجود ندارد. اگر حدس زدید آخرین هدف ما این است که پنیر هاتنو را به رید تحویل دهید، شما درست می گویید. جایزه شما برای چنین برداشتی؟ 100 روپیه، مستقیماً از یک رید مهربان، اکنون که آنچه را که برای جلب شکم مردم نیاز دارد، دارد.

بعدی: The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom – How To Complete Reede’s Secret

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا