ارز دیجیتال

AI Coins Pump در حالی که ایلان ماسک رقیب ChatGPT را راه اندازی می کند – بعدی برای RNDR، FET و AGIX کجاست؟

منبع: Cottonbro Studio / Pexels

ارزهای دیجیتالی که دارای کاربرد قوی مرتبط با هوش مصنوعی (AI) هستند، مانند Render Network (RNDR)، SingularityNET (AGIX) و Fetch.ai (FET) در روز چهارشنبه در میان اخبار مثبت هوش مصنوعی شاهد یک پمپاژ شدند.

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، تسلا و اسپیس ایکس روز چهارشنبه اعلام کرد که یک استارت آپ مولد جدید هوش مصنوعی به نام xAI را راه اندازی کرده است.

ظاهراً xAI یک رقیب مستقیم برای ChatGPT OpenAI خواهد بود، که در اوایل سال جاری پس از راه‌اندازی آن در نوامبر گذشته به سریع‌ترین برنامه در جهان تبدیل شد که به 100 میلیون کاربر رسید.

ورود مجدد رسمی ماسک به مسابقه هوش مصنوعی (او قبلاً یکی از اعضای موسس OpenAI بود) توجه تازه‌ای را به بخش فناوری که به سرعت در حال توسعه است جلب می‌کند، بنابراین توجه تازه‌ای را به ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی مانند آنچه در بالا ذکر شد جلب می‌کند.

RNDR ارز دیجیتالی است که به شبکه Render، یک راه حل غیرمتمرکز رندر مبتنی بر GPU مبتنی بر هوش مصنوعی، قدرت می دهد.

AGIX توکنی است که اکوسیستم رمزنگاری متمرکز SingularityNET متمرکز بر هوش مصنوعی را تقویت می کند.

FET رمز رمزنگاری ERC-20 است که پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی Fetch.ai را برای ساخت، استقرار و اتصال به اصطلاح «عامل‌های هوشمند» برای خودکارسازی فرآیندهای web3 قدرت می‌دهد.

بعدی برای RNDR، FET و AGIX کجاست؟

در حالی که RNDR در ابتدا اخبار ماسک را منتشر می کرد، از آن زمان تاکنون بیش از 3 درصد کاهش یافته است.

در سطوح فعلی در منطقه 1.93 دلار، پایین‌تر از میانگین‌های متحرک 21، 50 و 100 روزه (DMA) است و بار دیگر خطر شکست احتمالی زیر ساختار میان‌مدت را تهدید می‌کند.

1689256506 45 AI Coins Pump در حالی که ایلان ماسک رقیب ChatGPT

شکستن زیر این ساختار می تواند دری را برای افت کوتاه مدت به سمت حمایت تبدیل به مقاومت در منطقه 1.60 دلار باز کند.

در همین حال، AGIX با مقاومت کلیدی میان مدت به شکل یک روند نزولی از اوج های مارس مواجه شده است.

با توجه به اینکه AGIX همچنین مقاومت در 21 و 50DMA خود را پیدا کرده است، ممکن است خرس‌ها سطوح فعلی را برای افزودن به موقعیت‌های فروش جذاب ببینند.

آزمایش مجدد پایین ترین سطح ژوئن نزدیک به 0.17 دلار، بیش از 25 درصد کمتر از سطح قیمت فعلی در منطقه 0.235 دلار، یک احتمال قوی است.

1689256507 105 AI Coins Pump در حالی که ایلان ماسک رقیب ChatGPT

چشم انداز FET نیز به همین ترتیب چالش برانگیز به نظر می رسد، زیرا در حال آزمایش روند نزولی بلندمدت است.

در سطوح فعلی کمی بالاتر از 0.21 دلار، جایی که آن نیز زیر 21 و 50DMA خود است، FET می تواند به راحتی به پایین ترین سطح سالانه در منطقه 0.16 دلار بازگردد، که نشان دهنده کاهش 25 درصدی نسبت به سطوح فعلی است.

1689256507 294 AI Coins Pump در حالی که ایلان ماسک رقیب ChatGPT

سکه میم جایگزینی برای در نظر گرفتن – مستر هانکی کوین

سکه های هوش مصنوعی امسال بسیار نوسان بوده اند.

این برای سرمایه گذارانی با تحمل ریسک بالا و اشتها برای سودهای بزرگ کوتاه مدت عالی است.

بخش جایگزینی از بازار کریپتو که سرمایه‌گذاران ممکن است بخواهند در آن مشارکت داشته باشند، دنیای میم کوین است.

با وجود تعداد زیادی سکه میم، تحلیلگران در Cryptonews.com زمان زیادی را صرف بررسی بهترین پروژه ها می کنند.

و آنها واقعاً یک پروژه جدید سکه میم به نام Mr Hankey Coin را دوست دارند.

مستر هانکی کوین یک سکه میم کاملاً جدید است که مضمون آن آقای هانکی در پارک جنوبی است، یک تکه مدفوع با احساس و شاد و خدای کریسمس سابق این کارتون.

از زمان راه‌اندازی این پروژه در شبکه‌های اجتماعی در روز چهارشنبه، این پروژه پیش از راه‌اندازی یک پیش‌فروش مخفیانه که هر کسی می‌تواند در روز پنجشنبه در آن شرکت کند، در حال پخش شدن است.

مستر هانکی کوین که با افتخار خود را به عنوان بهترین شیت‌کوین صنعت کریپتو بازاریابی می‌کند، در حال حاضر بیش از 5600 دنبال کننده دارد. توییتردر حالی که تلگرام پروژه به سرعت به عدد 1000 نزدیک می شود.

به نظر می رسد داغ ترین شیت کوین جدید Web3 به دنبال جمع آوری 500000 دلار از طریق فروش 40 درصد از عرضه 1 میلیارد توکن خود است، ارزش توکن آن در 1.25 میلیون دلار است، که به معنای فضای زیادی برای پمپ بالقوه است.

در همین حال، در دسترس بودن محدود توکن در پیش فروش به این معنی است که تقاضای متوقف شده و FOMO در راه اندازی DEX آن پایدار خواهد بود.

علاوه بر این، این پروژه متعهد شده است که 40 درصد از عرضه توکن را در نقدینگی صرافی غیرمتمرکز (DEX) قفل کند و شرایط معاملاتی صاف را تضمین کند و احتمال کشش فرش را از بین ببرد.

در نهایت و مهمتر از همه، به نظر می رسد که آقای Hankey Coin توسط یک تیم بازاریابی باهوش پشتیبانی می شود، با شایعاتی که در حال حاضر در حال پخش است که ممکن است تیم های پشت سر $SPONGE و $PEPE درگیر باشند.

تیم هر کسی که باشد، به نظر می رسد سخت در حال کار برای انتشار این خبر هستند، با آقای Hankey Coin که قبلاً در رسانه های رمزنگاری شده در سایت های خبری معتبر مانند Beincrypto و اینجا در Cryptonews.com حضور دارد.

از آقای هانکی کوین در اینجا دیدن کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا