شبکه های اجتماعی

سیسکو قصد دارد قابلیت های تولید خود را در هند گسترش دهد

سیسکو از گسترش قابلیت های تولیدی خود در هند خبر داده است. این شرکت اعلام کرده است که تولید خود را در کشور آغاز خواهد کرد. سیسکو با این سرمایه‌گذاری اخیر، تقاضای رو به رشد مشتریان در هند را برآورده می‌کند و قصد دارد در سال‌های آینده بیش از 1 میلیارد دلار تولید داخلی و صادرات را به همراه داشته باشد.

این شرکت ادعا می‌کند که مرکز تولیدی، بهترین فناوری در کلاس سیسکو را خواهد ساخت که برای ارائه انعطاف‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه خدمات و برنامه‌های کاربردی نسل بعدی و پشتیبانی از محیط‌های پیچیده رایانش ابری طراحی شده است. این محصولات می توانند خواسته های پویای شرکت ها را برآورده کنند زیرا آنها در تلاش برای تقویت چابکی در دنیایی که به طور فزاینده ای هیبریدی و اولین دنیای دیجیتال هستند، پاسخ می دهند.

قابلیت های تولیدی این شرکت در هند شامل آزمایش، توسعه و تدارکات و گسترش عملیات تعمیرات داخلی خواهد بود. علاوه بر حمایت از انعطاف‌پذیری زنجیره تامین، کاهش زمان سررسید و افزایش تجربه مشتری.

“امروز، ما سرمایه گذاری های استراتژیک را در قابلیت های تولید هند به عنوان گام بعدی در ارائه فناوری های پیشرفته به مشتریان خود در هند و سراسر جهان اعلام می کنیم. هند با رشد سریع اقتصاد دیجیتالی، نقطه کانونی نوآوری و تجارت است. چاک رابینز، رئیس و مدیر عامل سیسکو، گفت: سیسکو، و ما عمیقاً به مشارکت خود در اینجا متعهد هستیم.

از آنجایی که مشاغل در هند و در سراسر جهان تحول دیجیتال خود را تسریع می بخشند، الزامات فناوری آنها با سرعتی سریع در حال گسترش و تغییر است. برای رفع این نیاز، سیسکو یک کارخانه تولیدی ایجاد کرده است که فناوری برتر را تولید می کند، که برای ارائه خدمات و برنامه های کاربردی نسل بعدی به شیوه ای انعطاف پذیر و مقرون به صرفه طراحی شده است. این فناوری همچنین برای پشتیبانی از محیط‌های پیچیده رایانش ابری مجهز شده است و می‌تواند نیازهای در حال تکامل شرکت‌ها را برآورده کند، زیرا هدف آن‌ها پرورش چابکی در دنیای دیجیتالی و ترکیبی است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا