ارز دیجیتال

آیا بیت کوین می تواند به دنبال افزایش نرخ فدرال به 30 هزار دلار برسد؟

در دنیای ارزهای دیجیتال، نوسانات بازار و پیش‌بینی قیمت‌ها امری عادی است و بیت‌کوین اغلب به عنوان ارز دیجیتال مطرح‌ترین ارز دیجیتال پیشرو است.

با افزایش اخیر نرخ بهره فدرال رزرو که بازارهای مالی را تحت تأثیر قرار داده است، بسیاری از افراد متعجب هستند که چگونه این حرکت بر مسیر بیت کوین تأثیر می گذارد.

این مقاله به بررسی پتانسیل رسیدن بیت کوین به مرز 30000 دلار پس از افزایش نرخ می پردازد و عواملی را بررسی می کند که می توانند ارزش آن و احساسات بازار پیرامون این ارز دیجیتال محبوب را افزایش دهند.

سقوط بانکی به بیت کوین کمک می کند تا شتاب مثبت را به دست آورد

از ابتدای ماه مارس، تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده سه بانک متوسط ​​ایالات متحده را بسته و فروخته‌اند: بانک سیلیکون ولی، بانک سیگنچر و فرست ریپابلیک.

این بالاترین تعداد شکست‌هایی است که ایالات متحده را از زمان بحران مالی سال 2008 تحت تأثیر قرار داده است.

در اروپا، Credit Suisse، یک بازیگر بزرگ جهانی در آشفتگی مالی، مجبور به انجام یک طرح نجات با رقیب UBS است. برداشت‌های مشتریان در مقیاس بزرگ، ناشی از نگرانی در مورد امنیت وجوه آنها، به سقوط کمک کرد.

بانک‌های ایالات متحده آمریکا، اروپا و بریتانیا با یک بحران مواجه هستند که منجر به از دست دادن اعتماد عمومی و سوق دادن افراد بیشتری به سمت ارزهای دیجیتال به دلیل ماهیت غیرمتمرکز آنها شده است.

علاوه بر این، جانت یلن، وزیر ایالات متحده اظهار داشت که ایالات متحده در ماه ژوئن به سقف بدهی خود خواهد رسید، که فشار بیشتری بر دلار ایالات متحده و قیمت BTC/USD را افزایش داد.

بیت کوین رکورد تراکنش های روزانه را در میان علاقه فزاینده به فناوری شبکه جدید شکست

بیت کوین اخیراً رکورد جدیدی را برای تراکنش های روزانه ثبت کرده است زیرا علاقه به Ordinals، پروتکلی که کاربردهای بلاک چین را گسترش می دهد، همچنان در حال رشد است.

بر اساس داده های BitInfoCharts، حجم روزانه تراکنش های بیت کوین پس از ثبت رکورد قبلی 568300 روز قبل، روز دوشنبه به 682009 افزایش یافت.

این تقریباً 78000 بیشتر از اوج قبلی بود که در بازار صعودی 2017 به دست آمد.

اکثر این تراکنش‌ها از Ordinals سرچشمه می‌گیرد، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌ها را در بلاک چین بیت‌کوین جاسازی کنند، مشابه استخراج NFT.

سادگی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و ارسال پرداخت‌ها در سطح بین‌المللی به افزایش پایگاه کاربران و در نتیجه تراکنش‌های بیشتر کمک کرد.

بیت کوین در آستانه چرخه انتخابات مورد توجه قرار می گیرد

به نظر می رسد بیت کوین از نظرات اخیر کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده رابرت اف کندی جونیور حمایت بیشتری دریافت کرده است. نامزد دموکرات معتقد است که آشفتگی در بخش بانکی ایالات متحده به دلیل “جنگ علیه ارزهای دیجیتال” است.

به گفته وی، SEC و FDIC هیچ صلاحیت قانونی برای راه اندازی یک جنگ اضافی علیه ارزهای دیجیتال که به بانک های بزرگ کشور آسیب می زند، ندارند.

او همچنین اظهار داشت که منتقدانی که معتقدند مصرف انرژی بیت کوین بد است، به سادگی این مفهوم را اشتباه درک می کنند.

توجه سیاسی که کریپتو و بیت کوین قبل از چرخه انتخابات آینده دریافت می کنند نیز به ارزش بازار کمک می کند.

قیمت بیت کوین

BTC/USD پس از سقوط به 28250 چشم انداز مثبتی را نشان می دهد. در نمودار 4 ساعته، بیت کوین یک الگوی صعودی ایجاد کرده است و در حال حاضر به سمت سطح مقاومت بعدی 29300 پیش می رود.

اگر تقاضای بیت کوین افزایش یابد، ممکن است به طور بالقوه از سطح 29,300 فراتر رود و آن را در معرض مقاومت بعدی در 29,975 قرار دهد.

از سوی دیگر، بیت کوین ممکن است حمایت قابل توجهی در حدود میانگین متحرک نمایی 50 روزه پیدا کند که احتمالاً نزدیک به سطح 28650 پشتیبانی می کند.

1683196719 603 آیا بیت کوین می تواند به دنبال افزایش نرخ فدرال
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

در صورت سقوط به زیر سطح 28,650، روند نزولی ممکن است تا رسیدن به سطح حمایت بعدی در 27,823 ادامه یابد.

اگر قیمت بیشتر از 27800 کاهش یابد، روند نزولی می تواند تا سطح حمایت بعدی 27150 ادامه یابد.

اکنون بیت کوین بخرید

15 ارز دیجیتال برتر در سال 2023

علاوه بر بیت کوین، بازار انواع ارزهای رمزنگاری امیدوارکننده، از جمله آلت کوین های نوظهور و توکن های پیش فروش با پتانسیل بازدهی قابل توجه را ارائه می دهد.

در نتیجه، تیم Cryptonews Industry Talk فهرستی از 15 ارز دیجیتال برتر برای سال 2023 را تهیه کرده است که هر کدام پتانسیل رشد قابل توجهی را هم در منظر کوتاه مدت و هم در بلندمدت نشان می دهند.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

بهترین قیمت را برای خرید/فروش ارز دیجیتال بیابید

1683196719 770 آیا بیت کوین می تواند به دنبال افزایش نرخ فدرال
ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال – منبع: Cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا