بازی

Podracer اعتبار تیم شفر را فقط به این دلیل که او پرسید

از آنجایی که توسعه دهندگان همچنان به اشتباه از اعتبار بازی های ویدیویی حذف می شوند، یک نمونه سرگرم کننده کاملاً برعکس ظاهر شده است. 24 سال پس از عرضه، شخصی متوجه شده است که تیم شفر به خاطر کارش در Star Wars Episode 1: Racer، بازی ای که او هرگز روی آن کار نکرده است، اعتبار دارد.


اشاره شده توسط TruckleChuckleطرفدار جنگ ستارگان اسکرین شاتی از تیتراژ پودراسر را به اشتراک گذاشت که در آن شفر به عنوان «هرگز تلاشی برای خرابکاری در پروژه نداشته است» اعتبار دارد. توسعه دهنده با برچسب زدن Schafer به امید توضیح، نحوه وقوع این اتفاق را فاش کرده است.

مطالب مرتبط: هر کینه توز در جدی: بازمانده می تواند باسن من را بخورد

تیم Podracing درست در کنار تیم Grim در LucasArts نشستند. شفر پاسخ داد، یک بار، در دفتر آنها، پرسیدم: “چه اعتباری می خواهید در Podracer به من بدهید؟” “چرا به شما اعتبار می دهیم؟ شما هیچ کاری برای کمک به ساخت این پروژه انجام ندادید!” گفتم: “درست است، اما از طرف دیگر، من کاری برای آسیب رساندن به آن انجام ندادم.” آنها فقط نمی توانند منطق را متزلزل کنند!»

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

شفر از آن زمان به این سمت رسیده است جان نولز، احتمالاً یکی از توسعه دهندگان Podracer که او را متقاعد کرده است که او را در تیتراژ بازی ای که روی آن کار نکرده است بگنجاند. یکی دیگر از طرفداران به این پاسخ ها پاسخ داده و به شوخی از شفر برای ساخت دنباله درخواست کمک کرده و از او خواسته است که به طور فعال در Podracer 2 خرابکاری نکند.

از آن زمان شخص دیگری نام شفر را در تیتراژ یک بازی کاملاً متفاوت جنگ ستارگان که او روی آن کار نکرده بود، کشف کرده است. مائستوت یک اسکرین شات از تیتراژ بازی Star Wars: Dark Forces، بازی ای که چهار سال کامل قبل از Podracer عرضه شده بود، به اشتراک گذاشته است. در آن اعتبارات، شفر به عنوان “گورو انگیزشی” پروژه ذکر شده است.

به نظر می رسد که شفر بخشی از زمان خود را در LucasArts صرف کرد تا نام خود را در تیتراژ هرچه بیشتر بازی های ممکن به ثبت برساند. من مشتاقانه منتظر شنیدن این موضوع هستم که دقیقاً چه چیزی تیم Dark Forces را متقاعد کرد که او را به عنوان مربی انگیزشی تیم توسعه دهند. مطمئنم، نقشی حیاتی که بازی را تا حد امکان صیقلی‌تر کرد.

اعتبار بازی‌های ویدیویی بیشتر محل بحث بوده است تا چیزی که اخیراً در انتظار یافتن تخم‌مرغ‌های سرگرم‌کننده برای عید پاک است. کمپینی لازم بود تا مطمئن شویم که سازندگان اصلی Pac-Man World به تیتراژ ریمستر اضافه شده اند. Grant Kirkhope نویسنده رپ DK نیز پس از ظاهر شدن این آهنگ در فیلم ماریو اعتباری دریافت نکرده است. این در حالی است که وقتی ست روگن به آن گوش داد و به شوخی در مورد بد بودن آن اظهار نظر کرد، به عنوان بخشی از بازاریابی فیلم استفاده شد.

بعدی: اشک‌های پادشاهی بسیار بیشتر از BOTW که تا به حال دریغ کرده بود احساس می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا